Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru 4 aylık onvo tv de ekranda çizgi sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mu5tafa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

mu5tafa

Meraklı
Meraklı
Katılım
18 Eki 2023
Mesajlar
55
Marka Model Bilgisi
Onvo ov55500
Ov55500 webos modeli yaklaşık 4 ay önce almıştım. Ekranda çizgi belirdi. Sıfırlama vs yaptım belki yazılımsaldır diye gitmedi. Böyle bir durumda birebir değişim Alabilir miyim arkadaşlar başına gelen oldu mu

@Adem Helvacı
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20240303_133219.jpg
    IMG_20240303_133219.jpg
    21.4 KB · Görüntüleme: 29
Ov55500 webos modeli yaklaşık 4 ay önce almıştım. Ekranda çizgi belirdi. Sıfırlama vs yaptım belki yazılımsaldır diye gitmedi. Böyle bir durumda birebir değişim Alabilir miyim arkadaşlar başına gelen oldu mu

@Adem Helvacı
panel arızasıdır benzer bi durum benimde başıma geldi benimki 43 inç olduğu için panel degişti 55 inç lerde panal değişimi yapmazlar ürün değişimi olur
 
Şimdi bunun panel arızası olduğu kesin de, durum normal değil zira hem süre çok kısa hem de dikey çizgi sorunlarında sıvı teması riski yüksek.
Bu durumda akıllara şu soru gelir
1- Bu çok düşük olasılıklı olan sıradışı ve normal, kendi kendine gelişen ir arıza mı?
2- Ürün sıvı teması kaynaklı önceden iade edilmiş bir ürün mü?
3- Tüketici farketmeden ürüne sıvı temasına neden olmuş olabilir mi?
 
Şimdi bunun panel arızası olduğu kesin de, durum normal değil zira hem süre çok kısa hem de dikey çizgi sorunlarında sıvı teması riski yüksek.
Bu durumda akıllara şu soru gelir
1- Bu çok düşük olasılıklı olan sıradışı ve normal, kendi kendine gelişen ir arıza mı?
2- Ürün sıvı teması kaynaklı önceden iade edilmiş bir ürün mü?
3- Tüketici farketmeden ürüne sıvı temasına neden olmuş olabilir mi?
Adem hocam öncelikle teşekkür ederim zaman ayırıp cevap verdiğin için.

Abi Esas tv oturma odasında duruyor. Bu Tv normalde çok az kullanılıyor. misafir odasında duruyor hatta kullanılmadığı zamanlarda kutudan çıkan poşetini üstüne geçiriyorum (toz vs olmaması için) hafta sonu maç vs için açıyorum tv yi. aile üyelerini rahatsız etmemek için. Malum dizi vs oluyor.

Ürünü a101 den almıştım. Servis kendisi sıfır kutusundan açıp kurdu. Kendi kendine oluşan bir arıza. 1 haftadır var. Öncesinde yoktu. Tv nin smart özelliği bile kapalı tv boxa takılı çalışıyor. Uydu dahi hiç takılmadı. Yorulmamış bir tv.
 
Adem hocam öncelikle teşekkür ederim zaman ayırıp cevap verdiğin için.

Abi Esas tv oturma odasında duruyor. Bu Tv normalde çok az kullanılıyor. misafir odasında duruyor hatta kullanılmadığı zamanlarda kutudan çıkan poşetini üstüne geçiriyorum (toz vs olmaması için) hafta sonu maç vs için açıyorum tv yi. aile üyelerini rahatsız etmemek için. Malum dizi vs oluyor.

Ürünü a101 den almıştım. Servis kendisi sıfır kutusundan açıp kurdu. Kendi kendine oluşan bir arıza. 1 haftadır var. Öncesinde yoktu. Tv nin smart özelliği bile kapalı tv boxa takılı çalışıyor. Uydu dahi hiç takılmadı. Yorulmamış bir tv.
Bu duruma acil ve öncelikli şekilde hemen bir arıza kaydı açtırın. Yazılı kanaldan firmanın resmi iletişim adresine arızayı bildirip onarım talebinde bulunun (değişim de isteyecekseniz yine de servis kontrolü şart) ve bu noktadan sonra servisin tespiti nedir onu bekleyin, yol haritamızı sonra bize geri dönüş şekillerine göre belirleyeceğiz :)
 
.... hatta kullanılmadığı zamanlarda kutudan çıkan poşetini üstüne geçiriyorum (toz vs olmaması için) hafta sonu ...
Servis sürecinde nem oluşturacak poşet geçiriyorum olayını dile getirmeyin. Televizyon seyredip, gece sıcakken poşet geçiriliyor, peteğe yakın konumlandırıldı ise hiç bahsetmeyin.
 
Servis sürecinde nem oluşturacak poşet geçiriyorum olayını dile getirmeyin. Televizyon seyredip, gece sıcakken poşet geçiriliyor, peteğe yakın konumlandırıldı ise hiç bahsetmeyin.
Teşekkür ederim hocam. Peteğe uzak tv. Duvar var arkasında. Bulunduğu oda fazla sıcak değil ısınmadan dolayı olduğunu sanmıyorum ama yine de uyarınızı dikkate alırım.
Bu duruma acil ve öncelikli şekilde hemen bir arıza kaydı açtırın. Yazılı kanaldan firmanın resmi iletişim adresine arızayı bildirip onarım talebinde bulunun (değişim de isteyecekseniz yine de servis kontrolü şart) ve bu noktadan sonra servisin tespiti nedir onu bekleyin, yol haritamızı sonra bize geri dönüş şekillerine göre belirleyeceğiz :)
Teşekkür ederim abi. Pazartesi ilk iş kayıt açtıracağım. Gelişmeleri yazarım buradan.
 
Ortam rutubetli olabilir mi? Bizim Rize'de evde Vestel Satelitte serisi bir televizyon vardı paneli zamanla gitti evde soba yanınca rutubet azalınca ekrana görüntü gelirdi sonra soba sönünce ortamın nem seviyesi azalınca tekrar bozulurdu.
 
Ortam rutubetli olabilir mi? Bizim Rize'de evde Vestel Satelitte serisi bir televizyon vardı paneli zamanla gitti evde soba yanınca rutubet azalınca ekrana görüntü gelirdi sonra soba sönünce ortamın nem seviyesi azalınca tekrar bozulurdu.
Hocam tam ılık. Güneş gören oda. Rutubet yok. Petek 1 tane zaten o da karşı duvarda. Ucuz etin yahnisi bu durum.
 
Firma parça değişimi yaparız demiş hocam. Şimdi servis ile görüştüm. Oysa 6 ay daha dolmamıştı. Mağdur ediyorlar insanı. Tüketici hakem heyetine başvurmak istiyorum nasıl bir süreç olması lazım hiç bilmiyorum

@Adem Helvacı
Firmanın dayatmaları biz tüketicileri ilgilendirmez.
180 gün içerisinde üründe oluşan arıza, o malın ayıplı mal olduğunun KANUN önünde ispatıdır ve değişim talebiniz yasal olarak kabul edilmelidir fakat kabul etmemeleri durumunda cezai bir yaptırım olmadığı için rahat hareket ediyorlar. O nedenle THH sürecini başlatmanızı öneririm.
 
Firmanın dayatmaları biz tüketicileri ilgilendirmez.
180 gün içerisinde üründe oluşan arıza, o malın ayıplı mal olduğunun KANUN önünde ispatıdır ve değişim talebiniz yasal olarak kabul edilmelidir fakat kabul etmemeleri durumunda cezai bir yaptırım olmadığı için rahat hareket ediyorlar. O nedenle THH sürecini başlatmanızı öneririm.
Tamam abi. Öyle yapacağım..
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri