Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru 49PUS7909/12

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

ArifKokcu

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
23 May 2023
Mesajlar
7
Marka Model Bilgisi
49PUS7909/12
Mrb 49pus7909/12 modelini kullanıyorum telefonlarda bulunan hard format (boot menü ) dediğimiz ekranda kaldı cihaz philips sitesinden güncelleme dosyasını usb ye atıp güncelleme yaptım wipe data factory reset denedim bir türlü cihaz boot kısmından çıkmadı daha önce böyle bir problem ile karşılaştınız mı ?
( Aynı model 2.cihazım bu yetkili servis anakart değişimi dolandırıcılığı 1 yıl garantili sözde teşhir ürünler v.b durumlar ne yazık ki hala devam etmekte )

Şimdiden Teşekkür Ederim
 
WhatsApp Image 2023-05-23 at 09.28.05 (1).jpeg
WhatsApp Image 2023-05-23 at 09.28.05.jpeg
 
QV14.1E LA Anakarta sahip olan bu ürün Philips de en baş belası anakart desem yalan olmaz sanırım.
Çok sayıda anakartı kurtarmış olsak da ne yazık ki. Çok sayıda anakartı da basit yöntemler ile kurtaramadık ve orada devreye profesyoneller girdi.
@Tesla ustamızın bir cevabı olabilir.
 
Mrb 49pus7909/12 modelini kullanıyorum telefonlarda bulunan hard format (boot menü ) dediğimiz ekranda kaldı cihaz philips sitesinden güncelleme dosyasını usb ye atıp güncelleme yaptım wipe data factory reset denedim bir türlü cihaz boot kısmından çıkmadı daha önce böyle bir problem ile karşılaştınız mı ?
( Aynı model 2.cihazım bu yetkili servis anakart değişimi dolandırıcılığı 1 yıl garantili sözde teşhir ürünler v.b durumlar ne yazık ki hala devam etmekte )

Şimdiden Teşekkür Ederim
Aynı model aynı sorunu yaşıyorum, yetkili servis ana kart bozulmuş dedi. :(
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri