Merhaba,
50C725 model televizyonu bu yılın başında internet üzerinden bulduğum bir satıcıdan aldım. Almadan önce hem inceleme siteleri hem de TCL'in resmi sitesinden teknik özelliklerini inceledim.
Televizyon kurulduktan sonra içinden çıkan kullanma kılavuzunun teknik özellikler kısmında 8bit - 16 milyon renk desteği olduğu yazıyordu. Halbuki araştırırken 8bit+FRC olduğunu gördüğüme emindim diye düşündüm ve TCL'in sitesine tekrar baktım ve gördüm ki, modelin tanıtım sayfasında 8bit+FRC yazarken, hem sitedeki yüklü olan kullanım kılavuzu hem de kutudan çıkan kılavuzda 8bit yazıyordu.
Tanıtım görselleri ile uyumlu olmayan bu teknik detaydan dolayı THH'ye başvuru yaptım, tanıtıcı bilgilere ürünü aldığımı ve yanıltıldığımı belirttim. Bilirkişi atandı, cihazın çalışmasında sorun olmadığı ancak teknik olarak vaat edilenle gerçekleşenin farklı olduğu yönünde bir rapor yazdı ve THH tarafından karar çıktı.
Bu teknik farklılıktan satıcının direk sorumlu olmadığını çünkü TCL'in resmi sitesi olması sebebiyle Bilkom'un sorumlu olduğunu belirterek başvuru yapmıştım. THH'de beni haklı bularak tüketicinin yanıltıldığı yönünde karar verdi. Şimdi teknik özelliği karşılayan farklı bir modelle değişim veya ayıp oranında iade şeklinde bir anlaşma yolu bakacağız.
Sonuç hakkında yine burada bilgilendirme yaparım.
50C725 model televizyonu bu yılın başında internet üzerinden bulduğum bir satıcıdan aldım. Almadan önce hem inceleme siteleri hem de TCL'in resmi sitesinden teknik özelliklerini inceledim.
Televizyon kurulduktan sonra içinden çıkan kullanma kılavuzunun teknik özellikler kısmında 8bit - 16 milyon renk desteği olduğu yazıyordu. Halbuki araştırırken 8bit+FRC olduğunu gördüğüme emindim diye düşündüm ve TCL'in sitesine tekrar baktım ve gördüm ki, modelin tanıtım sayfasında 8bit+FRC yazarken, hem sitedeki yüklü olan kullanım kılavuzu hem de kutudan çıkan kılavuzda 8bit yazıyordu.
Tanıtım görselleri ile uyumlu olmayan bu teknik detaydan dolayı THH'ye başvuru yaptım, tanıtıcı bilgilere ürünü aldığımı ve yanıltıldığımı belirttim. Bilirkişi atandı, cihazın çalışmasında sorun olmadığı ancak teknik olarak vaat edilenle gerçekleşenin farklı olduğu yönünde bir rapor yazdı ve THH tarafından karar çıktı.
Bu teknik farklılıktan satıcının direk sorumlu olmadığını çünkü TCL'in resmi sitesi olması sebebiyle Bilkom'un sorumlu olduğunu belirterek başvuru yapmıştım. THH'de beni haklı bularak tüketicinin yanıltıldığı yönünde karar verdi. Şimdi teknik özelliği karşılayan farklı bir modelle değişim veya ayıp oranında iade şeklinde bir anlaşma yolu bakacağız.
Sonuç hakkında yine burada bilgilendirme yaparım.