Merhabalar.
Kasım 2023 te Hepsiburada üzerinden teknorya satıcısından Acer marka gaming laptop aldım. Daha sonra bu laptop u kullanan 60 kişi olduk. İçlerinde benim ile birlikte 5-6 kişi ısınma sorunu yaşıyor. Ben bütün süreci,ekran görüntülerini vs 15 sayfalık rapora döktüm. İlk ay ay içerisinde arena garantisi varmış ve onların üzerinden servie gonderdim. Ben işlemcim ısınıyor dememe rağmen bunlar ekran kartı testi yapmış , sorun yok diye yollamışlar. Daha sonra Acer i aradim arenaya gönderirseniz eğer donanımsal sorun var ise onlar tamir,bakım vs yapmadan değişim yada bir şey yok diye size gonderirler dedi. Acer servisi siz cihazı direk bize yollayın bir termal değişimi yapalım bakalım cihaza dediler. Şimdi bu durumda bana yardım edebilir misiniz ? Eğer termal değişimi sonrası sorunum çözülmez ise tek seçenek hakem heyeti mı kalıyor ?
Kasım 2023 te Hepsiburada üzerinden teknorya satıcısından Acer marka gaming laptop aldım. Daha sonra bu laptop u kullanan 60 kişi olduk. İçlerinde benim ile birlikte 5-6 kişi ısınma sorunu yaşıyor. Ben bütün süreci,ekran görüntülerini vs 15 sayfalık rapora döktüm. İlk ay ay içerisinde arena garantisi varmış ve onların üzerinden servie gonderdim. Ben işlemcim ısınıyor dememe rağmen bunlar ekran kartı testi yapmış , sorun yok diye yollamışlar. Daha sonra Acer i aradim arenaya gönderirseniz eğer donanımsal sorun var ise onlar tamir,bakım vs yapmadan değişim yada bir şey yok diye size gonderirler dedi. Acer servisi siz cihazı direk bize yollayın bir termal değişimi yapalım bakalım cihaza dediler. Şimdi bu durumda bana yardım edebilir misiniz ? Eğer termal değişimi sonrası sorunum çözülmez ise tek seçenek hakem heyeti mı kalıyor ?