Merhaba arkadaslar.
Buzdolabim bozulmustu servis talebinde bulundum.disarda bilmedigim birini cagiracagima servisi cagiririm en azindan yasal bi dayanagim olur diye dusundum.talep actirdigimda fatura vs bisey istedim tamam dediler.gelen servis dolabi inceledi.sorun cozulecek gibi degil yenisini alin dedi.tamam dedik.servis ucretini odedik elden.ama herhangi bir evrak vermedi.telefonuma servis fisi geldi.tutar ve kdv yaziyordu.ama resmi bi evrak degilde kayit gibi biseydi.aradim durumu merkeze anlattim.bir kac telefon gorusmesi ardindan faturami kestirdim.fatura istedigimde biraz yadirgadilar gibi geldi bana.daha sonra baska bir model için ek garanti satin aldim bunada fatura kesilmedi.sadece kayit sozlesmesi yapilip bana ekran gorunttusu atildi.bunun icinde merkezle gorustum fatura istedim.servis biz buna fatura kesmiyoruz dedi.merkezi aradim sozlesme var bi sorun olmaz dedi.bende evet sorun olur demiyorum dedim.benim odedigim bi ucrete karsilik fatura istiyorum dedim.anlayamadilar.muhasebe bolumu ile iletisime gecmek istedim.ilgilendiler.baglandim anlattim.tabi efendim keseriz dediler.ve sonra servis bana fatura gonderdi.demek istedigim benmi yanlis biliyorum yoksa bu koca sirketler mi yanlis yapiyor beni aydinlatirsaniz sevinirim.
Buzdolabim bozulmustu servis talebinde bulundum.disarda bilmedigim birini cagiracagima servisi cagiririm en azindan yasal bi dayanagim olur diye dusundum.talep actirdigimda fatura vs bisey istedim tamam dediler.gelen servis dolabi inceledi.sorun cozulecek gibi degil yenisini alin dedi.tamam dedik.servis ucretini odedik elden.ama herhangi bir evrak vermedi.telefonuma servis fisi geldi.tutar ve kdv yaziyordu.ama resmi bi evrak degilde kayit gibi biseydi.aradim durumu merkeze anlattim.bir kac telefon gorusmesi ardindan faturami kestirdim.fatura istedigimde biraz yadirgadilar gibi geldi bana.daha sonra baska bir model için ek garanti satin aldim bunada fatura kesilmedi.sadece kayit sozlesmesi yapilip bana ekran gorunttusu atildi.bunun icinde merkezle gorustum fatura istedim.servis biz buna fatura kesmiyoruz dedi.merkezi aradim sozlesme var bi sorun olmaz dedi.bende evet sorun olur demiyorum dedim.benim odedigim bi ucrete karsilik fatura istiyorum dedim.anlayamadilar.muhasebe bolumu ile iletisime gecmek istedim.ilgilendiler.baglandim anlattim.tabi efendim keseriz dediler.ve sonra servis bana fatura gonderdi.demek istedigim benmi yanlis biliyorum yoksa bu koca sirketler mi yanlis yapiyor beni aydinlatirsaniz sevinirim.