Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Altus Yetkili Servis Garanti Uzatma Yapmamış

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan muslaf
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

muslaf

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
19 Mar 2023
Mesajlar
154
Herkese merhaba, yaklasik 2 bucuk ay once altus al709 nf derin dondurucu aldim anneme. Kurulum esnasinda yetkili servise +4 yil garanti uzatma yaptirdim ve 750 tl kredi kartindan cektiler. Fakat bugun sans eseri ogrendim ki parasini odedigim +4 yil garantiyi yetkili servis yapmamis. Kredi karti ekstremde Tahir Göçmen olarak gorunuyor. Hemen musteri hizmetlerini aradim ve kontrol edecegini, sisteme yansimamis olabilecegini soyledi. Ben de 2 bucuk aydir yansimamis olamaz dedim ve kontrol ettiginde gercekten de garantinin uzatilmamis oldugunu teyit etti. Konuyu yetkili birime aktardigini ve incelenip bana donus yapilacagi soylendi. Simdi sorum su; bunu yetkili servis neden yapti? Amaci neydi? Bunu erken farketmemis olsam ve 3 yilin ardindan herhangi bir sorun/ariza ciksa hicbir sekilde hak iddia edemeyecektim. Simdi ben bu servis icin ne yapabilirim? Nitelikli dolandiriciliktan dava acabilirim. O denli sinirlendim. Bu yapilan resmen dolandiricilik degil de nedir?
 
Herkese merhaba, yaklasik 2 bucuk ay once altus al709 nf derin dondurucu aldim anneme. Kurulum esnasinda yetkili servise +4 yil garanti uzatma yaptirdim ve 750 tl kredi kartindan cektiler. Fakat bugun sans eseri ogrendim ki parasini odedigim +4 yil garantiyi yetkili servis yapmamis. Kredi karti ekstremde Tahir Göçmen olarak gorunuyor. Hemen musteri hizmetlerini aradim ve kontrol edecegini, sisteme yansimamis olabilecegini soyledi. Ben de 2 bucuk aydir yansimamis olamaz dedim ve kontrol ettiginde gercekten de garantinin uzatilmamis oldugunu teyit etti. Konuyu yetkili birime aktardigini ve incelenip bana donus yapilacagi soylendi. Simdi sorum su; bunu yetkili servis neden yapti? Amaci neydi? Bunu erken farketmemis olsam ve 3 yilin ardindan herhangi bir sorun/ariza ciksa hicbir sekilde hak iddia edemeyecektim. Simdi ben bu servis icin ne yapabilirim? Nitelikli dolandiriciliktan dava acabilirim. O denli sinirlendim. Bu yapilan resmen dolandiricilik degil de nedir?
Servisi Arçelik merkeze şikayet edin. İnsanoğlu çiğ süt emmiş. İyi ki fark ettiniz. Paranızın iadesini talep edin tahminimce iade ederler kendileri de +4 yıl ek garantiyi işlerler memnuniyet açısından. Yokuşa sürerlerse mahkemeye verebilirsiniz.
 
Servisi Arçelik merkeze şikayet edin. İnsanoğlu çiğ süt emmiş. İyi ki fark ettiniz. Paranızın iadesini talep edin tahminimce iade ederler kendileri de +4 yıl ek garantiyi işlerler memnuniyet açısından. Yokuşa sürerlerse mahkemeye verebilirsiniz.
Evet resmen sans eseri farkettim. İnceleme yapip geri doneceklerini soylediler. Donuse gore hareket edecegim. Kesinlikle yanlarina kar kalmayacak. Kim bilir kac kisiye daha ayni islemi yaptilar
 
Bunun karşılığında bir belge, SMS, mail, bilgilendirme yapıldı mı? Arçelik Pendik Yetkili Servisinden bahsediyoruz sanırım. "Unutulmuş, bir hata olmuş" "sistem arızası" gibi bahaneler uyduracaklar mı bakalım.
 
Bunun karşılığında bir belge, SMS, mail, bilgilendirme yapıldı mı? Arçelik Pendik Yetkili Servisinden bahsediyoruz sanırım. "Unutulmuş, bir hata olmuş" "sistem arızası" gibi bahaneler uyduracaklar mı bakalım.
Olmasi gereken suymus; ek garanti yapildiktan hemen sonra sms ile gelen linkten ek garanti belgesine ulasiliyormus. Ama bana herhangi bir sms gelmedigi icin suphelenip kontrol ettim. Grundig beyaz esyalarimin kurulumuna gelen servisten ogrendim bunu da. Cunku onlara da ek garanti yaptirdim ve bu sekilde oldu. Odemesini yapar yapmaz ek garanti belgeleri sms ile geldi. Muhtemelen bugun donus yaparlar. Aciklamalari ne olacak ben de cok merak ediyorum. Ozurleri kabahatlerinden beter mi olacak yoksa telafi mi edecekler gorecegiz.
 
Bunun karşılığında bir belge, SMS, mail, bilgilendirme yapıldı mı? Arçelik Pendik Yetkili Servisinden bahsediyoruz sanırım. "Unutulmuş, bir hata olmuş" "sistem arızası" gibi bahaneler uyduracaklar mı bakalım.
Bu arada evet pendik yetkili servisi kendisi. Kredi karti ekstresinde Tahir Göçmen olarak geciyor.
 
Altus 709 XNF aldım. 4 yıl uzattım. Uzatınca sms geliyor. Hem fiş numarası geliyor hem uzatmanın fişi smsi geliyor. Ayrıca servisin kurulum yaptığına dair fiş smsi geliyor. Açıp yazıcıdan çıktı alabilirsiniz.
 
Altus 709 XNF aldım. 4 yıl uzattım. Uzatınca sms geliyor. Hem fiş numarası geliyor hem uzatmanın fişi smsi geliyor. Ayrıca servisin kurulum yaptığına dair fiş smsi geliyor. Açıp yazıcıdan çıktı alabilirsiniz.
Evet kurulum smsi geldi fakat ek garantiye dair sms gelmemsti. Cumartesi gunu kendi evime grundig marka buzdolabi camasir makinesi ve bulasik makinesi kurulumu esnasinda ek garanti yaptirirken sans eseri ogrendim. Kuruluma gelen servis elemani soyledi. Adiniza 1 adet altus derin dondurucu gorunuyor isterseniz ona da garanti uzatma yapalim dedi. Ben de kurulum esnasinda yaptirdigimi soyledim. Yapilmamis olarak gorunuyor diyince MH'yi aradim ve gercekten de yapilmadigini teyit etmis oldum. Bugun inceleyip donus yapacaklar. Sonuclari burada paylasirim
 
Bu işlemi yetkili serviste yaptırmak ve belgeyi almak daha garanti teknisyenler yoğun olabiliyor unutmuş olabilir.
 
Bu işlemi yetkili serviste yaptırmak ve belgeyi almak daha garanti teknisyenler yoğun olabiliyor unutmuş olabilir.
Pek iyi niyetle yaptiklarini sanmiyorum. Cunku servis ilk kurulumda da sorun cikarmisti. Kapakta gocuk vardi ve degisim yapilacakti ama kapak siparisini olusturmayi birakin kurulumu bile yapilmadi gostermisler. Bana da kapak siparisi verildi, geldiginde randevu olusturup degisimi saglanacak dendi. Baya bir sure bekledim ve sonradan anladik ki kurulum yapildi olarak gosterilmedigi gibi, kapak siparisi de verilmemisti. Yani ben uzerine dusmesem iki sorun da halledilmeyecekti. Kaldi ki bu ek garanti de oyle. Farketmesem ne olacakti? Allah bilir :)
 
Az once arandim ve hic sasirmadim. Yaz yogunlugu oldugunu vs soyledi. Nasil bir yogunluktur ki 2 bucuk aydir ek garantim sisteme girilmemis olsun. Altinda art niyet aradigimi ve sikayette bulunacagimi soyledim. Kendileri de whatsapp'tan dekontu kendilerine iletmemi soylediler. Bakalim ilerleyen surecte neler olacak :)
 
Az once arandim ve hic sasirmadim. Yaz yogunlugu oldugunu vs soyledi. Nasil bir yogunluktur ki 2 bucuk aydir ek garantim sisteme girilmemis olsun. Altinda art niyet aradigimi ve sikayette bulunacagimi soyledim. Kendileri de whatsapp'tan dekontu kendilerine iletmemi soylediler. Bakalim ilerleyen surecte neler olacak :)
Pos cihazının kayıtlarına bakıp sizden para çekilmiş mi bulmak zor gelmiş. Bunlar hiç mi günlük/ aylık hesap yapmıyor. Yav şöyle bir para var ama biz bunu neden almışız dememişler mi hiç.
 
Pek iyi niyetle yaptiklarini sanmiyorum. Cunku servis ilk kurulumda da sorun cikarmisti. Kapakta gocuk vardi ve degisim yapilacakti ama kapak siparisini olusturmayi birakin kurulumu bile yapilmadi gostermisler. Bana da kapak siparisi verildi, geldiginde randevu olusturup degisimi saglanacak dendi. Baya bir sure bekledim ve sonradan anladik ki kurulum yapildi olarak gosterilmedigi gibi, kapak siparisi de verilmemisti. Yani ben uzerine dusmesem iki sorun da halledilmeyecekti. Kaldi ki bu ek garanti de oyle. Farketmesem ne olacakti? Allah bilir :)
Durum böyleyse gerçekten vahim servisçilik bitiyor
 
Gereksiz gerginliğe mahal vermeyelim dostlar.
Zaten hayat yeterince gergin. Anlamsız ve sonradan okuduğumuzda canımızı sıkacak mesajları sildim bilginiz olsun.
@shaolin talebin geçerliyse hemen hallederiz :ok
 
Gereksiz gerginliğe mahal vermeyelim dostlar.
Zaten hayat yeterince gergin. Anlamsız ve sonradan okuduğumuzda canımızıs ıkacak mesajları sildim bilginiz olsun.
@shaolin talebin geçerliyse hemen hallederiz :ok
Talebim geçerlidir. Gördüğüm kadarıyla foruma Arçelik-Beko-Altus-TCL vs bazı markalara karşı sempati var. Lafta söylenmiyor.
Hesabı silelim teşekkür ederim.
 
Az once arandim ve hic sasirmadim. Yaz yogunlugu oldugunu vs soyledi. Nasil bir yogunluktur ki 2 bucuk aydir ek garantim sisteme girilmemis olsun. Altinda art niyet aradigimi ve sikayette bulunacagimi soyledim. Kendileri de whatsapp'tan dekontu kendilerine iletmemi soylediler. Bakalim ilerleyen surecte neler olacak :)
Vestelde +4 yıl garanti belgesi uygulamasında nice teknisyenler yıllarca ne paralarını çaldılar insanların bir bilseniz.
Normal montaj formuna ''+4 yıl garanti yapılmıştır'' yazıp geçmişler, tabi dolabın normal garantisi bitene kadar bunlar işten çıkıp gideceklerini bildikleri için ülke Genelinde Vestel de servisler de çok para ödediler ceplerinden.
 
Talebim geçerlidir. Gördüğüm kadarıyla foruma Arçelik-Beko-Altus-TCL vs bazı markalara karşı sempati var. Lafta söylenmiyor.
Hesabı silelim teşekkür ederim.
Forumda her markaya sempatimiz var, buna Philips Vestel de dahil.
Forumda her markaya antipatimiz de var, buna Arçelik Beko TCL de dahil.

Biz konuları çıkara göre değil duruma göre değerlendirmeyi tercih ediyoruz.
Yani Vestel için bugün över yarın gömeriz çünkü bugün övülecek birşey yapmıştır, yarın gömülecek bir şey yapar gereğini yaparız.

Arçelik için dün gömmüşüzdür, bugün överiz çünkü övülecek bir şey yapmıştır, yarın gömdüğümüzde de gömülecek bir şey yapmıştır.

Hayatınızda güzellikler dilerim.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri