Herkese merhaba, yaklasik 2 bucuk ay once altus al709 nf derin dondurucu aldim anneme. Kurulum esnasinda yetkili servise +4 yil garanti uzatma yaptirdim ve 750 tl kredi kartindan cektiler. Fakat bugun sans eseri ogrendim ki parasini odedigim +4 yil garantiyi yetkili servis yapmamis. Kredi karti ekstremde Tahir Göçmen olarak gorunuyor. Hemen musteri hizmetlerini aradim ve kontrol edecegini, sisteme yansimamis olabilecegini soyledi. Ben de 2 bucuk aydir yansimamis olamaz dedim ve kontrol ettiginde gercekten de garantinin uzatilmamis oldugunu teyit etti. Konuyu yetkili birime aktardigini ve incelenip bana donus yapilacagi soylendi. Simdi sorum su; bunu yetkili servis neden yapti? Amaci neydi? Bunu erken farketmemis olsam ve 3 yilin ardindan herhangi bir sorun/ariza ciksa hicbir sekilde hak iddia edemeyecektim. Simdi ben bu servis icin ne yapabilirim? Nitelikli dolandiriciliktan dava acabilirim. O denli sinirlendim. Bu yapilan resmen dolandiricilik degil de nedir?