Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Antalya LG teknik servis nasıl

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

necdet.efe

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
22 May 2024
Mesajlar
11
Merhaba LG Artcool 12000 BTU klima satın almak istiyorum ama okuduğum kadarıyla insanlar satış sonrası teknik servisten muzdarip acaba Antalya Konyaaltı bölgesinde durumlar nasıl ? VIP Soğutma bakıyormuş bu bölgeye. Sabah 10 da aradım sonrasında 10.30 tekrar aradım ama telefonu kapattımışlar iyi bir izlenim yaratmadı bende
 
Merhaba LG Artcool 12000 BTU klima satın almak istiyorum ama okuduğum kadarıyla insanlar satış sonrası teknik servisten muzdarip acaba Antalya Konyaaltı bölgesinde durumlar nasıl ? VIP Soğutma bakıyormuş bu bölgeye. Sabah 10 da aradım sonrasında 10.30 tekrar aradım ama telefonu kapattımışlar iyi bir izlenim yaratmadı bende
Vip Soğutma; yetkili satış servisliğini yaptığı 9 dünya markasıyla birlikte sektöründe hızla zirveye yürümektedir.


Sanırım arkadaşlar bu yürüyüşe çıkarken telefonu ofiste unutmuşlar :kiskis


1716458499968.png



Şaka bir yana tai bir telefon açılmadı diye firmayı yaftalayacak değiliz lakin ULAŞILABİLİRLİK kavramının insanlar üzerinde nasıl bir etki oluşturduğu ile ilgili de güzel bir örnek oldunuz.

Şimdi daha işin başında ulaşamadığım bir marka yetkilisinin, Temmuzun göbeğinde klimada sorun oluştuğunda HİÇ ulaşılamaması kaynaklı oluşabilecek mağduriyet beni ürkütür.

Yine de sizin için, LG kanadında görüşüyor olduğum dostlarıma bir sorayım işletmeyi :ok
 
Adem hocam öncelikle çok teşekkür ederim gerçekten çok iyi olur.

Sabah Daikin aradım onlarında fiyatlandırması bana tuhaf geldi. Aynı fiyat bandında bana Sensira önerdiler bu modeldede ızgaraları kumanda ile kontrol edilmiyor. Onun yerine Shira Eco önerdiler o da 40 bin bandında. Siyah istersem Emura var o da 70 bin bandında. Bu fiyatlar bütçem dahilinde ama klimadan beklediğim temel özellikler neden başlangıç modelinde olmadığı ve fiyat artıkça klimadan beklediğim temel özelliklerin ekleniyor olması bana açıkçası oksimoron geliyor.

LG Artcool modeli seçmemin sebebi şık görünüyor ve yorumları iyi ama bazı kötü yorumlarda okudum. Su damlatıyor, borudan ses geliyor, kurulum yapılması 1 - 2 ay sürmüş, servis kötü gibi acaba uzun dönem kullanan tanıdığınız varsa genel olarak klima hakkında yorumları nelerdir yardımcı olabilir misiniz ?
 
Şimdi, dostumuz der ki; ''istiyorsanız ben size arkadaşın cep numarasını hemen bulur paylaşırım fakat doğru olanı müşteri hizmetleri üzerinden işlem yapılmasıdır zira MH kaydı sonrası 12 saat içerisinde konu iletişim ile çözülmesi gerekir. aksi durumda eksi puan yazılır ve sene sonunda puanların toplamı düşük olursa servis sözleşmesi yenilenmez o nedenle işletmeler çok daha dikkatli davranır''

Bu bağlamda aşağıya önce WP den ulaşabileceğiniz detayı paylaşayım

LG Electronics Türkiye, müşteri memnuniyetini bir adım öteye taşıyarak, tüketicilerin LG ürünleri ile ilgili bilgi ve teknik destek almalarını sağlayacak bir WhatsApp hattı açtı. Tüketiciler LG Destek Ekibine haftanın 7 günü 09:00 – 17:00 saatleri arasında 0530 918 65 43 numaralı WhatsApp hattından ulaşabilecekler.

WP değil telefon olsun derseniz 444 6 543

Yok ben direkt olarak bölgemdeki servise cebinden ulaşayım derseniz de ....................... (Buraya kadar olan yazıyı saat 13:15 dolaylarında yazdım) (Buradan sonrasını da 16:10 da yazdım) şu numarayı arayın isterseniz diye bu yazıyı hazırlayıp saatlerce bekledim ama ustamız da ulaşamamış ne yazık ki.

Yine sataşıyor olmak istemem fakat LG de korktuğum ve sıklıkl ayaşadığım bir konu bu.

Mesela ulaşabiliyor olduğunuz MH de çoğu zaman derdinize derman olmuyor ve ''Servisimizle görüşün'' diyor.

E babbaaaaa servisine ulaşamıyok ki :D
 
Şimdi, dostumuz der ki; ''istiyorsanız ben size arkadaşın cep numarasını hemen bulur paylaşırım fakat doğru olanı müşteri hizmetleri üzerinden işlem yapılmasıdır zira MH kaydı sonrası 12 saat içerisinde konu iletişim ile çözülmesi gerekir. aksi durumda eksi puan yazılır ve sene sonunda puanların toplamı düşük olursa servis sözleşmesi yenilenmez o nedenle işletmeler çok daha dikkatli davranır''

Bu bağlamda aşağıya önce WP den ulaşabileceğiniz detayı paylaşayım

LG Electronics Türkiye, müşteri memnuniyetini bir adım öteye taşıyarak, tüketicilerin LG ürünleri ile ilgili bilgi ve teknik destek almalarını sağlayacak bir WhatsApp hattı açtı. Tüketiciler LG Destek Ekibine haftanın 7 günü 09:00 – 17:00 saatleri arasında 0530 918 65 43 numaralı WhatsApp hattından ulaşabilecekler.

WP değil telefon olsun derseniz 444 6 543

Yok ben direkt olarak bölgemdeki servise cebinden ulaşayım derseniz de ....................... (Buraya kadar olan yazıyı saat 13:15 dolaylarında yazdım) (Buradan sonrasını da 16:10 da yazdım) şu numarayı arayın isterseniz diye bu yazıyı hazırlayıp saatlerce bekledim ama ustamız da ulaşamamış ne yazık ki.

Yine sataşıyor olmak istemem fakat LG de korktuğum ve sıklıkl ayaşadığım bir konu bu.

Mesela ulaşabiliyor olduğunuz MH de çoğu zaman derdinize derman olmuyor ve ''Servisimizle görüşün'' diyor.

E babbaaaaa servisine ulaşamıyok ki :D


Bazı firmalar ise Servis/Şube numarasını sır gibi saklamaya başladı. Tek elden yönetilmek için. 0850'li numarayı arıyorsunuz onlar duruma göre sizi servis/şube'ye bağlıyor ya da onların aramasını sağlıyor.
 
Bazı firmalar ise Servis/Şube numarasını sır gibi saklamaya başladı. Tek elden yönetilmek için. 0850'li numarayı arıyorsunuz onlar duruma göre sizi servis/şube'ye bağlıyor ya da onların aramasını sağlıyor.
Bu işi neredeyse 10 sne önce çözdü vestel. Terminale geçtikten sonra teknisyenler tüketicileri terminal üzerinden aramak zorunda kaldı ve görüşmeler de kayıt altında oluyor.

Tabi bu oldukça sancılı bir süreç oldu, dönemin GSM şirket koşulları (Türkcell olmasına rağmen) bu yapıyı bir türlü erken olgunlaştıramadı.
Şu an daha rahatlar ama hızlı iletişim için birçok teknisyen halen kendi numarasını paylaşıyor tüketiciye.
 
Eskisehir lg servisinde de internette yazan telefon her zaman ulasilabilir olmuyor bazen aciyorlar bazen telefon calmadan kapanıyor. Ama bir sikinti oldugu zaman musteri hizmetleri ile iletisime gecerseniz sabah saatleriyse ayni gun icinde eger aksamsa ertesi gun sabah erkenden iletisime geciyor servis ve cok kisa sure icinde de eve geliyorlar. Sizinle iletisime gectikleride ulasilabilir olan telefonuda elde etmis oluyorsunuz zaten 😂
Eskisehir icin konusacak olursam servis telefonlari bazen acmasada eger musteri hizmetlerinile iletisime gecerseniz isler gayet hızlı ilerliyor. Servisin gec gelmesi onemsenmemesi gibi bir durum yok bence.
Bende yogun bir yerde calisiyorum. Servislerin o yogunluk icerisinde surekli telefonla konusmaktansa sadece gelen resmi kayitlarla ilgilenmek istemesini anlayabiliyorum.
Hem Whatsapp uzerinden hem telefonla arayarakda musteri hizmetlerine ulasmak gayet kolay ve hizli. Zaten kayit olusturdugunuz anda cok kisa surede donus yapiliyor. Ulasamam muhattap bulamam diye korkmaniza gerek yok bence.
 
Şimdi başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Geçen gün hevesime yenik düşerek aynı firmadan LG Artcool 12000 BTÜ klimayı aldım bir sonraki gün erken saate geldiler güler yüzlülerdi her şey iyi güzeldi iç üniteyi taktılar sonrasında sıra dış üniteye geldi dış ünitede ızgaralarda bir tuhaflık vardı (bükülmüştü) bende kurulumunun yapılmayıp değiştirilmesini talep ettim. Başka bir ünitenin resmini attılar bunda da aynı problem vardı bende ızgarası düzgün olan var mı diye sordum. O sırada da gidip diğer LG teknik servislerini ve bayilerini aratıp bunun normal olup olmadığını sordum. Bana bu normal değil dediler. Onları beklerken beni geri aradılar ve ya bana attıkları model alabileceğimi ya da para iyadesi yapabilceklerini söylediler. Bende para iadesi istedim ama bu seferde bu ürünü sizden sonra kimi satacağız cevabını aldım. Sonrasında olaylar biraz daha çirkinleşip paranın tamamını geri veremeyeceklerini söylediler. Sonrasında bir şekilde olay çözüldü ve tüm paramı geri aldım.

Sonradan şirketin sahibi beni aradı ve o kadar emek verdiklerini (duvar delmek vs.) istersem ekstra garantide verebileceğini neden bu modeli istemediğime anlam veremediğini söyledi. Bende ona ben bu klimayı almak istiyorum zaten normalde 2 tane alacaktım ilkinde problem olmasaydı sizden ikincisini alacaktım. Ama diğer bayilere sorduğumda bu işin normal olmadığını o yüzden para iadesi talep ettiğimi söyledim. Böylece olay kapandı.

Yani içimde LG Artcool 12000 BTÜ hevesi vardı ama aynı şeyi açıkcası tekrar yaşarsam gerçekten hayatımda bir daha LG almam.

Şimdilik satın almayı biraz erteledim diğer markalara bakıyorum Daikin, Mitsubishi vs. bana gelen dış ünitenin resmi yok ama bana teklif etikleri dış ünitenin resmini aşağıya ekliyorum.

Amacım kimseye suç atmak falan değil belki bu normaldir de ama LG arayıp sorduktan ve sıfır ürün alıyorum niye hasarlı alıyım içime sindiremediğim için böyle bir adım attım. Biraz uzun oldu ama paylaşmak istedim okuduğunuz için teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2024-05-24 at 11.11.12.jpeg
    WhatsApp Image 2024-05-24 at 11.11.12.jpeg
    81.4 KB · Görüntüleme: 23
  • WhatsApp Image 2024-05-24 at 11.11.01.jpeg
    WhatsApp Image 2024-05-24 at 11.11.01.jpeg
    43.6 KB · Görüntüleme: 23
Burdan LG servisinide selamlar kullandığım dil için kusura bakmayın çok sinirlenmiştim o sırada
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot 2024-05-24 at 18.38.38.png
    Screenshot 2024-05-24 at 18.38.38.png
    73.8 KB · Görüntüleme: 21
LG servisini bilemem ama Antalya Muratpaşa'da Gree'nin servisi AC Klima var. Yorumları felan da güzel işletmenin. Youtube'da Fatih Bank isimli bir usta video da çekmişti 1-2 yıl önce servisin sahibiyle. Bilgili ve sevecen bir abimizdi.
 
Şimdi başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Geçen gün hevesime yenik düşerek aynı firmadan LG Artcool 12000 BTÜ klimayı aldım bir sonraki gün erken saate geldiler güler yüzlülerdi her şey iyi güzeldi iç üniteyi taktılar sonrasında sıra dış üniteye geldi dış ünitede ızgaralarda bir tuhaflık vardı (bükülmüştü) bende kurulumunun yapılmayıp değiştirilmesini talep ettim. Başka bir ünitenin resmini attılar bunda da aynı problem vardı bende ızgarası düzgün olan var mı diye sordum. O sırada da gidip diğer LG teknik servislerini ve bayilerini aratıp bunun normal olup olmadığını sordum. Bana bu normal değil dediler. Onları beklerken beni geri aradılar ve ya bana attıkları model alabileceğimi ya da para iyadesi yapabilceklerini söylediler. Bende para iadesi istedim ama bu seferde bu ürünü sizden sonra kimi satacağız cevabını aldım. Sonrasında olaylar biraz daha çirkinleşip paranın tamamını geri veremeyeceklerini söylediler. Sonrasında bir şekilde olay çözüldü ve tüm paramı geri aldım.

Sonradan şirketin sahibi beni aradı ve o kadar emek verdiklerini (duvar delmek vs.) istersem ekstra garantide verebileceğini neden bu modeli istemediğime anlam veremediğini söyledi. Bende ona ben bu klimayı almak istiyorum zaten normalde 2 tane alacaktım ilkinde problem olmasaydı sizden ikincisini alacaktım. Ama diğer bayilere sorduğumda bu işin normal olmadığını o yüzden para iadesi talep ettiğimi söyledim. Böylece olay kapandı.

Yani içimde LG Artcool 12000 BTÜ hevesi vardı ama aynı şeyi açıkcası tekrar yaşarsam gerçekten hayatımda bir daha LG almam.

Şimdilik satın almayı biraz erteledim diğer markalara bakıyorum Daikin, Mitsubishi vs. bana gelen dış ünitenin resmi yok ama bana teklif etikleri dış ünitenin resmini aşağıya ekliyorum.

Amacım kimseye suç atmak falan değil belki bu normaldir de ama LG arayıp sorduktan ve sıfır ürün alıyorum niye hasarlı alıyım içime sindiremediğim için böyle bir adım attım. Biraz uzun oldu ama paylaşmak istedim okuduğunuz için teşekkürler.
Sizdekinde ne vardı bilemiyorum fakat bu fotodaki serpantin eğilmelerinden bahsediyorsanzı onda anormal bir şey yok bana göre.
Serpantinm eğilmesi evaparatörde de kondenserde de her zaman olan, abartılı ve ileri düzeyde olmadığı sürece kafaya da takılmaması gereken bir şeydir.

Benim görmediğim bir detay varsa yazarsanız sevinirim :ok
 
Şimdi ilk takılanın resmi yok ama o daha kötüydü bu ikinicisi daha iyi durumu (burada paylaştığım). Benimde aklıma geldi aslında ama babam çok karışır böyle işlere böyle olunca maalesef. Baba sözünden çıkamadık.
 
Bugün yetkili bayiye gittim meğerse resmi satıcıda değillermis. Resmi servislermiş. Ne diyim büyük ihtimal ilk aldığım ürün defoluydu pişman oldum. Kendimede sinirleniyorum benim hatam başta LG sorarken yetkili servis diye sormuştum
Sonrasında arayıp sattıklarını soylecigincede üstünde çok durmadım ama sonrası bana ürün satmaları onların ihmakarligi
 
Bugün yetkili bayiye gittim meğerse resmi satıcıda değillermis. Resmi servislermiş. Ne diyim büyük ihtimal ilk aldığım ürün defoluydu pişman oldum. Kendimede sinirleniyorum benim hatam başta LG sorarken yetkili servis diye sormuştum
Sonrasında arayıp sattıklarını soylecigincede üstünde çok durmadım ama sonrası bana ürün satmaları onların ihmakarligi
Evren size bir mesaj mı gönderiyor nedir :D
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri