Merhaba, tüketici hakem heyeti kararı sonucunda değiştirilecek telefonumun resmi olarak garantisi bitti. Telefonun modeli iPhone 11. İlk aldığım telefonda ve heyet kararı ile değiştirdiğim 2. telefonda ekranın köşe noktalarında kararma sorunu yaşadım. Özetle iki telefonun da ekranının aynı kısmında sorun vardı. Şimdi 3. kez yine bir iPhone 11 elime geçmiş olacak ve ben ekranın bozulabileceği düşüncesindeyim. Sosyal medyada gördüğüm kadarıyla aynı konudan muzdarip birçok kişi var, sanırım ekran teknolojisiyle ilgili bir hata. Bu cihazda da aynı sorunu yaşarsam garantim kalmadığı için 6-7 bin TL ekran değişim ücreti karşıma çıkacak. Böyle bir durumda ayıplı mal üzerinden seçimlik hakkım olur mu? (Diğer iki cihazda aynı sorun yüzünden tüketici hakem heyetine başvurduğum ve garanti süremin bu yüzden eridiği, 3. telefona garanti sürem kalmadığı göz önüne alınınca haklı bulunur muyum?)
Ya da direkt kutusunu açmadan garantisiz şekilde satmalı mıyım? Apple kutulu değişimde telefon aktivasyonu yapıldığında garanti başlıyor gibi bir sorun da var ama ne yapsam bilemedim açıkçası. (Geçen sene kutulu değişen telefonumun daha 1 yıl garantisi var gözükmekte mesela) Görüş ve önerilerinize açığım.
Ya da direkt kutusunu açmadan garantisiz şekilde satmalı mıyım? Apple kutulu değişimde telefon aktivasyonu yapıldığında garanti başlıyor gibi bir sorun da var ama ne yapsam bilemedim açıkçası. (Geçen sene kutulu değişen telefonumun daha 1 yıl garantisi var gözükmekte mesela) Görüş ve önerilerinize açığım.