Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Dyson müşteri maduriyeti

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

yusuf199221

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
7 Nis 2024
Mesajlar
2
Merhaba iyi günler
29 mart'ta Dyson ın kendi sitesinden ürün siparişi verdim iyzico diye birşey üzerinden ödeme gerçekleşiyormuş 48 saat sonra görünüyor dediler. Görünmez ise talep oluşturuyoruz dediler. 2 nisan da talep ol oluşturuyorlar sonra ürünün fiyatı 5 bin TL artı sonra bana güvenli ödeme olmadığı için iptal edildi dendi bende bana hiç bir bilgi verilmeden iptali sağlanamayacağını söyledim. Bu konu halkında bir şey yapamayacaklarını ücretin 5 Nisan'da iade talebiyle bankaya bildirildiğini söylediler bunu da ben 6 nisanda tekrar arayınca öğrenmiş bulundum. Bu konu hakkında ne yapabilirim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20240406-WA0005.jpg
    IMG-20240406-WA0005.jpg
    75.9 KB · Görüntüleme: 22
  • IMG-20240406-WA0004.jpg
    IMG-20240406-WA0004.jpg
    59.7 KB · Görüntüleme: 19
  • IMG-20240406-WA0002.jpg
    IMG-20240406-WA0002.jpg
    56.7 KB · Görüntüleme: 16
  • IMG-20240406-WA0001.jpg
    IMG-20240406-WA0001.jpg
    71.8 KB · Görüntüleme: 18
  • IMG_20240408_100746.jpg
    IMG_20240408_100746.jpg
    70.2 KB · Görüntüleme: 20
Merhaba iyi günler
29 mart'ta Dyson ın kendi sitesinden ürün siparişi verdim iyzico diye birşey üzerinden ödeme gerçekleşiyormuş 48 saat sonra görünüyor dediler. Görünmez ise talep oluşturuyoruz dediler. 2 nisan da talep ol oluşturuyorlar sonra ürünün fiyatı 5 bin TL artı sonra bana güvenli ödeme olmadığı için iptal edildi dendi bende bana hiç bir bilgi verilmeden iptali sağlanamayacağını söyledim. Bu konu halkında bir şey yapamayacaklarını ücretin 5 Nisan'da iade talebiyle bankaya bildirildiğini söylediler bunu da ben 6 nisanda tekrar arayınca öğrenmiş bulundum. Bu konu hakkında ne yapabilirim.
Kimse yardımcı olmayacak anladığım kadarıyla...
 
Hocam bu güvenlik duvarı kısmında haklımısınız değilmisiniz bilemem lakin madur olduğunuz kesin. Ayrıca son zamanlarda maalesef Dyson Türkiye mahalle arasında zengin oğluna dükkan açan müteahhit gibi davranıyor. Bunu göze alıncada neden daha fazla alıp ileride farklı mağduriyetler yaşanılsın sorusu geliyor aklıma. Dyson almayın aldırmayın görelim böyle davranabiliyorlar mı müşteriye.
 
Merhaba,
6502 sayılı TKHK'nın 6. maddesinde "Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz."
hükmü amirdir.

TKHK’nın 6.maddesinin birinci fıkrasına göre, satıcı veya sağlayıcının tüketiciyle müzakere etmeden, tek taraflı olarak sözleşmeye koyduğu, tarafların sözleşmeden doğan hak ve yükümlülüklerinde iyi niyet kuralına aykırı düşecek biçimde tüketici aleyhine dengesizliğe neden olan sözleşme koşullarının haksız şart olduğu, aynı maddenin ikinci fıkrasına göre, taraflardan birini tüketicinin oluşturduğu her türlü sözleşmede yer alan haksız şartların tüketici için bağlayıcı olmadığına dair Hukuk Genel Kurulu kararı mevcut.

HGK kararına göre hakkınız var ve Dyson'un kaçınmasına dair haklı bir sebep sunması lazım. Maalesef uygulamada özellikle ilçe/il hakem heyetlerinin eksik kalması sebebiyle umulmayan kararlar çıkabiliyor. Yine de teorik olarak hakkınız var.

Yalnızca mevzuat ve içtihat paylaşımı olup hukuki bilgiden ibarettir.
 
Satın alım işlemini yaptığınıza ve ödemenin de gerçekleştiğine dair elinizde delil olduğu sürece Hukuki anlamda hak arayabilirsiniz.
Yapmanız gereken tek işlem, elinizdeki belgeleri delil olarak ekleyeceğiniz bir dilekçeyi Hakem heyetine teslim edip HAKKINIZ olan ürünüün size teslimini talep etmek ve maalesef birkaç ay beklemek.
 
amladığım kadarıyla ürün fiyatı karttan çekilememiş o yüzden yapacak pek birşey yok
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri