Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru gelmeyen servis

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Volkan aktan

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
23 Mar 2023
Mesajlar
25
Marka Model Bilgisi
samsung qn90b
hayirli sabahlar 55qn90b tv arada bir internete bağlanmıyor internet yok gözüküyor ve kablosuz ağ bulamiyor. fisini cekip taktığımda düzeliyor devamli yapmiyor. birde tvde genelde bluray 1080p filmlerde görüntü ikili oluyor hizli hareketlerde bazı şeyler gozukmuyor bunlardan dolayı servis için müracaat ettim servis gelir bir hata bulamazsa para alacaklarını söylediler bende internet sorununu video olarak kaydettim geldiklerinde sorun olmazsa kanıt olarak göstereceğim kendilerinede söyledim. servis kaydı açıldı yaklaşık olarak 2 haftayı gecti gelen olmadı arayanda olmadi mesaj ile gelen servis websitesine girdiğimde şuanda servis talebimi iptal etmişler sebeb yok bu konu ile alakali ne yapmam gerek 2 hafta boşuna beklemiş oldum . birde gelen servis tv de birsey olmadığını normal olduğunu söylerse baska bir özel servis cagirsam rapor tutarmi. bu sekilde calisan istanbul anadolu yakasi içinde önerebileceğiniz servis varmi . bilgi verenlere şimdiden tesekkurler
 
hayirli sabahlar 55qn90b tv arada bir internete bağlanmıyor internet yok gözüküyor ve kablosuz ağ bulamiyor. fisini cekip taktığımda düzeliyor devamli yapmiyor. birde tvde genelde bluray 1080p filmlerde görüntü ikili oluyor hizli hareketlerde bazı şeyler gozukmuyor bunlardan dolayı servis için müracaat ettim servis gelir bir hata bulamazsa para alacaklarını söylediler bende internet sorununu video olarak kaydettim geldiklerinde sorun olmazsa kanıt olarak göstereceğim kendilerinede söyledim. servis kaydı açıldı yaklaşık olarak 2 haftayı gecti gelen olmadı arayanda olmadi mesaj ile gelen servis websitesine girdiğimde şuanda servis talebimi iptal etmişler sebeb yok bu konu ile alakali ne yapmam gerek 2 hafta boşuna beklemiş oldum . birde gelen servis tv de birsey olmadığını normal olduğunu söylerse baska bir özel servis cagirsam rapor tutarmi. bu sekilde calisan istanbul anadolu yakasi içinde önerebileceğiniz servis varmi . bilgi verenlere şimdiden tesekkurler
Samsung efendi haddini aşıyor son zamanlarda, kendilerine dilerseniz tokat niteliğinde farklı bir cevap da verebilirsiniz. Şöyle ki;

Bakınız Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği ne diyor?

(4) (Değişik:RG-12/2/2020-31037) (1) Kullanım ömrü süresince, malın yetkili servis istasyonlarındaki bakım ve onarım süresi azami tamir süresini geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar.


Yani siz ürününüzde arıza olduğuna dair BİLDİRİM yükümlülüğünüzü yerine getirmişsiniz. Siz bildireli 2 haftayı da geçmiş, şu aşamada Samsung efendinin müşteri hizmetlerine YAZILI kanaldan bir metin yazın ve 2 hafta önce açtığınız servis kaydının sebepsiz ve bildirilmeden iptal edildiğini, sürenin işlediğini, eğer Kanunda belirtildiği üzere 20 iş günü içerisinde sorununuzun çözülmemesi durumund seçimlik haklarınızın doğacağını ve ürünün komple değişimini talep edeceğinizi belirtin.

İlk bildirim tarihinizi ispat edecek olan ekran kayıtları, telefon bildirimleri vs ne varsa saklayın. uyarı niteliğindeki yazınızı da buna ekleyin, zaten üründe sorun olduğunu video ile de kayıt altına almışsınız, sizden ne para talep edebilirler, ne de gelmeyi reddedebilirler.

Hatta umarım reddeder ve gelmezler, yapacağınız tek iş Hakem Heyetine gitmek ve ürün değişimi talep etmek olur.
 
Samsung efendi haddini aşıyor son zamanlarda, kendilerine dilerseniz tokat niteliğinde farklı bir cevap da verebilirsiniz. Şöyle ki;

Bakınız Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği ne diyor?

(4) (Değişik:RG-12/2/2020-31037) (1) Kullanım ömrü süresince, malın yetkili servis istasyonlarındaki bakım ve onarım süresi azami tamir süresini geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar.


Yani siz ürününüzde arıza olduğuna dair BİLDİRİM yükümlülüğünüzü yerine getirmişsiniz. Siz bildireli 2 haftayı da geçmiş, şu aşamada Samsung efendinin müşteri hizmetlerine YAZILI kanaldan bir metin yazın ve 2 hafta önce açtığınız servis kaydının sebepsiz ve bildirilmeden iptal edildiğini, sürenin işlediğini, eğer Kanunda belirtildiği üzere 20 iş günü içerisinde sorununuzun çözülmemesi durumund seçimlik haklarınızın doğacağını ve ürünün komple değişimini talep edeceğinizi belirtin.

İlk bildirim tarihinizi ispat edecek olan ekran kayıtları, telefon bildirimleri vs ne varsa saklayın. uyarı niteliğindeki yazınızı da buna ekleyin, zaten üründe sorun olduğunu video ile de kayıt altına almışsınız, sizden ne para talep edebilirler, ne de gelmeyi reddedebilirler.

Hatta umarım reddeder ve gelmezler, yapacağınız tek iş Hakem Heyetine gitmek ve ürün değişimi talep etmek olur.
teşekkür ederim abi çok sağol eline saglik
 
Rica ederim. Gelişmeleri haber vermeyi ihmal etmeyin lütfen.
servis aradi yarin gelip bakacaklar cihazı 18.03.2023 tarihinde aldim parça degisimi olursa degisim taleb edebilirmiyim. birde ekran ile olan sorunu söylememe rağmen servis bildirimlerine yazma gereği durmuyorlar sanırım arıza olarak görmüyorlar.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Buda local dimming test 4k hdr ates böceği gibi yanip sönüyor. yansıma önlemedeki başarısınında maşallahı var.
 
Son düzenleme:
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
local dimming test 4k görüntü netliği otomatik ve kapalı
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
playsitation 4
 
servis aradi yarin gelip bakacaklar cihazı 18.03.2023 tarihinde aldim parça degisimi olursa degisim taleb edebilirmiyim. birde ekran ile olan sorunu söylememe rağmen servis bildirimlerine yazma gereği durmuyorlar sanırım arıza olarak görmüyorlar.
Bakınız zor yolu tercih ediyorlarsa bu onların kararı. Biz bu konuyu Vestel efendide de gördük.
Vatandaş klima bakımı için ekip çağırdı, başına gelebilecekleri tahmin ettiği için evine kamerasını kudu, gelen ekibe de ''Beyler evde kamera kaydı var bilginiz olsun, diye kayıtlara geçecek şekilde yasalolarak bilgilendirmesini de yaptı. Sonra o bakımda başına gelmeyen kalmadı, Vestel efendi sorumluluk almadı, konu bizim heyete geldi, delil olarak da video kaydı geldi, 28 dakikalık videoyu izlediğimizde komisyondaki herkes ne olduğunu gördü, kararı yazdık oldu bitti.

Yani her şey onların elinde değil. Kimse size neden evinizde kamera var diyemez, evinizde kamera var diye hizmet vermeyi de reddedemez, yazmanızı talep ettikleri şeyi yazmıyorlarsa, sözyleminize rağmen talebinizi yerine getirmediklerini kayıt altına almanın başka yolu olmadığına göre kendileri bilir artık.
 
Bakınız zor yolu tercih ediyorlarsa bu onların kararı. Biz bu konuyu Vestel efendide de gördük.
Vatandaş klima bakımı için ekip çağırdı, başına gelebilecekleri tahmin ettiği için evine kamerasını kudu, gelen ekibe de ''Beyler evde kamera kaydı var bilginiz olsun, diye kayıtlara geçecek şekilde yasalolarak bilgilendirmesini de yaptı. Sonra o bakımda başına gelmeyen kalmadı, Vestel efendi sorumluluk almadı, konu bizim heyete geldi, delil olarak da video kaydı geldi, 28 dakikalık videoyu izlediğimizde komisyondaki herkes ne olduğunu gördü, kararı yazdık oldu bitti.

Yani her şey onların elinde değil. Kimse size neden evinizde kamera var diyemez, evinizde kamera var diye hizmet vermeyi de reddedemez, yazmanızı talep ettikleri şeyi yazmıyorlarsa, sözyleminize rağmen talebinizi yerine getirmediklerini kayıt altına almanın başka yolu olmadığına göre kendileri bilir artık.
günaydın abi servis geldi ilk olarak internetin güvenlikduravarindan bahsetti sonra tv nin 5ghz interneti deslemedigini 2.4 ghz baglanmam gerektiğini söyledi telvizyonun fişini cekip taktığımda düzeldiğini söyledim servis menüsünden günceleme yaptı mühendise soracaklarını söylediler.daha önceden usb ile bende güncelleme yaptıgımı formatta attıımı aa sorunun devavm ettiğini söyledim tekrar ederse video cekmemi söyediler. bende eski telvizyon var onun kumandası ile servis menüsünden frmat atmıştım servis menüsü ne girmemem gerekiyormuş ana karta zarar verebilirmişim onlardaki kumanda farklıymış. ressim lerini cektim falan dedi. ekranla alakalı olarak onu rahatsız etmiyormus samsung firmasıda kabul etmiyormus. ekrn ile alakalı birşey yapmadi. bende farklı bir servis cagırıp ekranı gösterecegimi söyledim öyle diyince mühendislere sorarım dedi. cektiğim videoları yolladım bakalım ne olacak servis fişi yazacakmısın dedim mesaj la gelecek dedi ne yazacaksın diye sordum güncelleme yapıldı mühendise iletilecek video ları ileticem dedi. evde baska tv var telefonlar var hepsi internete baglı sorun yaşamıyorum televizyonu uzun süre kullandıgımda ısınma cok oluyor ondan sonrada sorun başlıyor gibi geldi bana. şimdi ne yapam gerek
 
günaydın abi servis geldi ilk olarak internetin güvenlikduravarindan bahsetti sonra tv nin 5ghz interneti deslemedigini 2.4 ghz baglanmam gerektiğini söyledi telvizyonun fişini cekip taktığımda düzeldiğini söyledim servis menüsünden günceleme yaptı mühendise soracaklarını söylediler.daha önceden usb ile bende güncelleme yaptıgımı formatta attıımı aa sorunun devavm ettiğini söyledim tekrar ederse video cekmemi söyediler. bende eski telvizyon var onun kumandası ile servis menüsünden frmat atmıştım servis menüsü ne girmemem gerekiyormuş ana karta zarar verebilirmişim onlardaki kumanda farklıymış. ressim lerini cektim falan dedi. ekranla alakalı olarak onu rahatsız etmiyormus samsung firmasıda kabul etmiyormus. ekrn ile alakalı birşey yapmadi. bende farklı bir servis cagırıp ekranı gösterecegimi söyledim öyle diyince mühendislere sorarım dedi. cektiğim videoları yolladım bakalım ne olacak servis fişi yazacakmısın dedim mesaj la gelecek dedi ne yazacaksın diye sordum güncelleme yapıldı mühendise iletilecek video ları ileticem dedi. evde baska tv var telefonlar var hepsi internete baglı sorun yaşamıyorum televizyonu uzun süre kullandıgımda ısınma cok oluyor ondan sonrada sorun başlıyor gibi geldi bana. şimdi ne yapam gerek

Daha önceki birçok yaızmda belirttiğim üzere Yetkili Servislerin bu konularda ADI Yetkili Servistir. Gerçekte bir karar verme yetkileri yoktur o nedenle gelen emekçiler için birşey demiyorum fakat Samsung'un konuya bakış açısı oldukça sallapati olmuş yine. şu aşamada sizin için de sakıncası yoksa en azından mühendis beyler ne diyecekmiş onu bir bekleyelim. Nasılsa tik tak işlemeye devam ediyor.
 
Daha önceki birçok yaızmda belirttiğim üzere Yetkili Servislerin bu konularda ADI Yetkili Servistir. Gerçekte bir karar verme yetkileri yoktur o nedenle gelen emekçiler için birşey demiyorum fakat Samsung'un konuya bakış açısı oldukça sallapati olmuş yine. şu aşamada sizin için de sakıncası yoksa en azından mühendis beyler ne diyecekmiş onu bir bekleyelim. Nasılsa tik tak işlemeye devam ediyor.
ilgin bilgin ve bana ayırdıgın zaman için tekrar tesekkur ederim çok sagol abi
 
Daha önceki birçok yaızmda belirttiğim üzere Yetkili Servislerin bu konularda ADI Yetkili Servistir. Gerçekte bir karar verme yetkileri yoktur o nedenle gelen emekçiler için birşey demiyorum fakat Samsung'un konuya bakış açısı oldukça sallapati olmuş yine. şu aşamada sizin için de sakıncası yoksa en azından mühendis beyler ne diyecekmiş onu bir bekleyelim. Nasılsa tik tak işlemeye devam ediyor.
merhaba abi bugün servis aradi samsung ile gorusmusler televizyonun sayacinda hata olmadığından dolayı modemden veya internetten kaynaklandığını söylelediler başka modem ve internet sağlayıcısı ile görüşün diyor. arıza kaydinida kapatacaklarmiş.ekran ile alakalı hiç birsey demediler arıza kaydında gene yok. aşağıdaki arızaya ayit video var arıza yaptığında kablosuz modem bulamiyor. video 26.07.2023 tarihinde çektim servis gittikten sonra tarihi video da yanlış söylemişim.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
merhaba abi bugün servis aradi samsung ile gorusmusler televizyonun sayacinda hata olmadığından dolayı modemden veya internetten kaynaklandığını söylelediler başka modem ve internet sağlayıcısı ile görüşün diyor. arıza kaydinida kapatacaklarmiş.ekran ile alakalı hiç birsey demediler arıza kaydında gene yok. aşağıdaki arızaya ayit video var arıza yaptığında kablosuz modem bulamiyor. video 26.07.2023 tarihinde çektim servis gittikten sonra tarihi video da yanlış söylemişim.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Abi test amaçlı olarak telefonundan internet verip bir denermisin rica etsem.
Hatta bunu daha sonra argüman olarak dahi kullanabiliriz Hukuki süreçte.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri