Herkese merhaba bu konuyu açmamın nedeni arçelik grubundan tv almayı düşünenleri uyarma amaçlıdır. Direkt konuya geçiyorum bildiğiniz üzere arçelik beko ve grundig tv ler farklı model numaraları ile adlandırılarak piyasaya sürülüyor aslında aynı tv ler. Benim maceramın kahramanı Grundig 65GGU9760 şubat ayında bir akşam indiriminde 13650 tl ücret ödeyerek vatan bilgisayardan aldım tv yi. Tv geldi kurulum yapıldı rutin ölü piksel vs testler yapıldı her şey güzel(miş). Akşam oldu salonun ışıkları kapattım prime videodan açtım bir film. Zaten günümüzdeki çoğu film ve dizi bolca karanlık sahne içeriyor. Ne göreyim tv ekranı tam bir görsel şölen sergiliyor ama iyi anlamda değil. Hemen hemen her bölgesinden ışık sızmaları mevcut. Sabah oldu kayıt açtım bir kaç gün içinde tekirdağ fabrikadan yeni tv geldi. Tabi gündüz bir şey yok servis kurup gidiyor akşam oluyor aynı sorun tv gene çin malı mahalle aydınlatan el feneri mübarek bolca ışık sızmaları mevcut tabi oda iade oldu 3 üncü tv geldi. Evet gene aynı ışık sızması sorunu mevcut hem de diğerlerinden daha fazlası şeklinde. Tabi bu süreçlerde tv fiyatları bir güzel zamlandı artık lanet olsun dedim kullanamaya başladım. Gel zaman git zaman tv nin panelinde sol bölümde 40 cm çapında morluk gibi bir bulutlanma diğer alanlarda beyaz tonda bolca bulutlanmalar var ve gün geçtikçe artıyor. Sanırsın sigara içmekten ciğerleri bitmiş birinin röntgenine bakıyorsun hiç farkı yok. Bu arada bluetooth kumandanın eşleşmesinin devamlı kaybolması, google playden tek bir apk yükledikten sonra tv nin sonraki açılışta güvenli modda açılması ve çok çok uzun süren açılış, kanal ve menü geçiş hızları iyice bezdirdi. Servis kaydı oluşturdum geldi akşam karanlık ortamda kendini belli eden fotoğraf ve video ile kayıt altına aldığım panel kaynaklı tüm sorunları elemana gösterdim. Çok rahat bir şekilde genel merkez bunları sorun olarak görmüyor deyince tv yi ben kullanıyorum ve bunlar benim için sorun hem de en büyüğünden deyince ufaktan bozuldu. Sonra bana gelen tüm tvlerdeki kasa yamukluğununun resimlerini gösterdim zaten tv den en çok ışığın sızdığı noktada bu yamukluğun olduğu bölgede bunun için iade değişim talebi giriyorum dedi hele şükür vurdum gol oldu
))) Asıl macera bundan sonra başlıyormuşta benim haberim yokmuş. Arçelik değişim bölümünü aradım dedim bu seri sorunlu ne yapabiliriz bana 2 seçenek sundular 13650 tl ye aldığım 65GGU9760 tv nin panel olarak yenisini kullanan modeli 65GGU9762 için 7500 tl başka seri 75GHU7505 için 7500 tl fark istediler. Kanunen bana değişimde üst model tv vermeleri ve bunun için ücret almamaları gerekirken neredeyse tv fiyatı kadar fark istediler kabul etmedim ve para iadesi istedim. Buraya kadar okuyan arkadaşlar yahu hocam en baştan iade edip paranı alsaydın ya diyeceklerdir onu da şöyle açıklayayım zamanında koç grubu üyesi ford otosanda uzun süre teknisyen olarak çalıştım en azından bir vefa borcumuz var ve yerli malı kullanalım dedik iş buralara geldi. Bu süreçte yeni tv aldım arçelik değişim bölümünü aradım servisiniz ne zaman alacak iade tv yi deyince kayıt oluşturdular 1-2 saat sonra göztepe emaar servisi aradı şu gün geliyoruz tv yi alacağız diye. İyi tamam güzel dedikleri günde saat veremedikleri için garanti olsun diye tv yi alacakları günün ertesi gününe diğer marka tv nin kurulumu için servis kaydı oluşturdum. Ne oldu dedikleri gün servis gelmedi ertesi gün salonda yeni tv kuruldu 75 inç tv konsolun üzerinde 65 inç tv salonun ortasında kalakaldım. Tv bu şekilde 2-3 gün bekledi ne gelen var ne giden artık hanımla kavga edecek duruma geldik. En son değişim bölümünü aradım dedim kardeşim bu tv yi bugün almazsanız servisinizin önünde kıracağım ve aldılar. Değişim bölümü 1 hafta içinde süreç tamamlanır para iadeniz yapılır dedi ama ben artık tv evden gitti ya onun tarifi imkansız mutluluğunu yaşıyorum. 1 hafta sonra servisten arayan bayanın para iadeniz onaylandı demesini beklerken tv niz onarıma alındı dediğinden sonra ki kısmı hatırlamıyorum
))))). Tamam arkadaşlar çok uzun oldu direkt finale geçiyorum tv nin iadesi neredeyse 1 ay süren bir cebelleşmenin ardından bitti. İadeyi şubatta aldığım fiyattan yaptılar tabi ki de. Uzun lafın kısası arçeliğin servis kalitesi son zamanlarda özellikle pandemi ve sonrası iyice sıvama moduna geçti. Servisleri öyle olunca ürünlerinin kalitesi de onunla orantılı oluyor hali ile kalın sağlıcakla

