Merhabalar,
Geçtiğimiz haftalarda Bircom yetkili servisine gönderdiğim Sennheiser HD450 BT kulak üstü kulaklık ile ilgili yaşadığım süreçte bazı sorunlar ve kafa karışıklıkları yaşıyorum.
Hijyen ürünleri tanımı ve ikame ürün: Servis kulak üstü kulaklığımı "hijyen ürünü" kapsamına soktuğu için ikame ürün talebimi reddetti. Ancak bu konuda net bir yasal düzenleme bulamıyorum. Kulak içi kulaklıklarda hijyen endişesi anlaşılabilir ancak kulak üstü modeller için bu nasıl geçerli olabilir? Hijyen ürünleriyle ilgili kanun veya yönetmelikte kulak üstü kulaklık gibi ürünlerin bu kapsama alınıp alınmadığı açıkça belirtiliyor mu? Eğer böyle bir düzenleme varsa paylaşırsanız çok sevinirim.
Tamir Süresi ve Mağduriyet: Kulaklığımı servise göndermemden (24 Ocak servise teslim tarihi) bu yana 10 iş günü geçti ancak firmanın kendisi değişim kararı almış (bu durumdan şikayetçi değilim ama bu davranışları tüketicinin seçim hakkını yoka saymak) ve yeni gelecek ürünün yurt dışından geleceğini ek olarak 4-6 hafta daha beklemem gerektiği söylendi. Bu durumda azami tamir süresi olan 20 iş günü aşılıyor ve ben ciddi şekilde mağdur oluyorum.
Yetkili servisin ikame ürün talebimi reddetmesi ve olası 4-6 hafta daha ikame ürün ya da değişim olmayacağından ne yapmamı önerirsiniz?
Biliyorum kulaklık hayatımızı idame ettirmek için elzem olmasa da günde 4-5 saat müzik dinleyen birisi olarak ruhumun bu kadar uzun süre gıdasız kalması dayanılmaz oluyor. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder iyi forumlar dilerim.
Geçtiğimiz haftalarda Bircom yetkili servisine gönderdiğim Sennheiser HD450 BT kulak üstü kulaklık ile ilgili yaşadığım süreçte bazı sorunlar ve kafa karışıklıkları yaşıyorum.
Hijyen ürünleri tanımı ve ikame ürün: Servis kulak üstü kulaklığımı "hijyen ürünü" kapsamına soktuğu için ikame ürün talebimi reddetti. Ancak bu konuda net bir yasal düzenleme bulamıyorum. Kulak içi kulaklıklarda hijyen endişesi anlaşılabilir ancak kulak üstü modeller için bu nasıl geçerli olabilir? Hijyen ürünleriyle ilgili kanun veya yönetmelikte kulak üstü kulaklık gibi ürünlerin bu kapsama alınıp alınmadığı açıkça belirtiliyor mu? Eğer böyle bir düzenleme varsa paylaşırsanız çok sevinirim.
Tamir Süresi ve Mağduriyet: Kulaklığımı servise göndermemden (24 Ocak servise teslim tarihi) bu yana 10 iş günü geçti ancak firmanın kendisi değişim kararı almış (bu durumdan şikayetçi değilim ama bu davranışları tüketicinin seçim hakkını yoka saymak) ve yeni gelecek ürünün yurt dışından geleceğini ek olarak 4-6 hafta daha beklemem gerektiği söylendi. Bu durumda azami tamir süresi olan 20 iş günü aşılıyor ve ben ciddi şekilde mağdur oluyorum.
Yetkili servisin ikame ürün talebimi reddetmesi ve olası 4-6 hafta daha ikame ürün ya da değişim olmayacağından ne yapmamı önerirsiniz?
Biliyorum kulaklık hayatımızı idame ettirmek için elzem olmasa da günde 4-5 saat müzik dinleyen birisi olarak ruhumun bu kadar uzun süre gıdasız kalması dayanılmaz oluyor. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder iyi forumlar dilerim.
