Merhabalar, 05.12.2023'te panel değişimi gerçekleşen monitörümde aynı yaklaşık 6-7 ay sonra aynı sorun tekrar oluştu. Tekradan servise bırakıp, onarım hakkı kullanılan bir üründe sorun tekrarlarsa seçimlik haklarımız devreye girer ve bende bu haklarımdan "bedel iadesi" istiyorum dedim. Servis bana, o hakkın kullanılabilmesi için aynı yılda olması gerektiğini diyor. Yani 2023de onarılmış bir ürün aynı sorundan tekrar yine aynı yıl içinde gelirse seçimlik hakkınız oluyor, diyor. Bu doğru mudur? Böyle bir saçmalık olamaz dedim, garanti belgesinde bırakın aynı yılda sorunun tekrarlamasını bir süreç bile yazmıyor dedim. Biz merkeze isteğinizi iletiriz, onlar karar verir dediler en son.
Bu hakkın aslı nedir?
Bu hakkın aslı nedir?
Son düzenleme: