Merhaba,
Vatan Bilgisayar web sitesinden VESTEL 50Q9700TT televizyonu satın aldım. Adem Bey'in videolarını defalarca izlemiş olmama ve yıllardır ürün teslim alırken kimsenin mağdur olmaması için çok dikkatli olmama rağmen bu ürün teslim alırken toplantıda olmam nedeniyle herzaman yaptığım kontrollerimi biraz üstün körü yapmışım. Paket üzerinde üzerindeki hasarı görmeden ve video kaydı almadan paketi almış bulundum.
Kurulum aşamasında servis paketi açıp ürünün hasarlı olduğunu görünce tutanak tutuldu. Hukuki herhangi sürece girmeden ürünü tamir ettirip kullanmayı düşünüyordum sonuçta bu durumun yaşanmasında benimde hatam vardı. Komşum durumdan haberdar olunca kargo görevlisinin ürünü yerde sürükleyerek kapıma kadar getirdiğini belirtti. Bunu duyunca hukuksal olarak hakkımı aramam gerektiğini düşündüm.
Vatan Bilgisayar ile görüştüğümde ürünü kargodan teslim almamam gerektiğini sorumluluğun bende olduğunu birşey yapamayacaklarını belirttiler. Konuyla ilgili nasıl bir işlem yapmam gerekiyor?
Vatan Bilgisayar web sitesinden VESTEL 50Q9700TT televizyonu satın aldım. Adem Bey'in videolarını defalarca izlemiş olmama ve yıllardır ürün teslim alırken kimsenin mağdur olmaması için çok dikkatli olmama rağmen bu ürün teslim alırken toplantıda olmam nedeniyle herzaman yaptığım kontrollerimi biraz üstün körü yapmışım. Paket üzerinde üzerindeki hasarı görmeden ve video kaydı almadan paketi almış bulundum.
Kurulum aşamasında servis paketi açıp ürünün hasarlı olduğunu görünce tutanak tutuldu. Hukuki herhangi sürece girmeden ürünü tamir ettirip kullanmayı düşünüyordum sonuçta bu durumun yaşanmasında benimde hatam vardı. Komşum durumdan haberdar olunca kargo görevlisinin ürünü yerde sürükleyerek kapıma kadar getirdiğini belirtti. Bunu duyunca hukuksal olarak hakkımı aramam gerektiğini düşündüm.
Vatan Bilgisayar ile görüştüğümde ürünü kargodan teslim almamam gerektiğini sorumluluğun bende olduğunu birşey yapamayacaklarını belirttiler. Konuyla ilgili nasıl bir işlem yapmam gerekiyor?