Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Kargodan Teslim Alınan Hasarlı Kutu

celal.eksi

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
30 Haz 2023
Mesajlar
13
Merhaba,

Vatan Bilgisayar web sitesinden VESTEL 50Q9700TT televizyonu satın aldım. Adem Bey'in videolarını defalarca izlemiş olmama ve yıllardır ürün teslim alırken kimsenin mağdur olmaması için çok dikkatli olmama rağmen bu ürün teslim alırken toplantıda olmam nedeniyle herzaman yaptığım kontrollerimi biraz üstün körü yapmışım. Paket üzerinde üzerindeki hasarı görmeden ve video kaydı almadan paketi almış bulundum.

Kurulum aşamasında servis paketi açıp ürünün hasarlı olduğunu görünce tutanak tutuldu. Hukuki herhangi sürece girmeden ürünü tamir ettirip kullanmayı düşünüyordum sonuçta bu durumun yaşanmasında benimde hatam vardı. Komşum durumdan haberdar olunca kargo görevlisinin ürünü yerde sürükleyerek kapıma kadar getirdiğini belirtti. Bunu duyunca hukuksal olarak hakkımı aramam gerektiğini düşündüm.

Vatan Bilgisayar ile görüştüğümde ürünü kargodan teslim almamam gerektiğini sorumluluğun bende olduğunu birşey yapamayacaklarını belirttiler. Konuyla ilgili nasıl bir işlem yapmam gerekiyor?



1705754858478.png


TV_Hasar2.jpg


TV_Hasar1.jpg
 
Tamda hasarlı yerden gitmiş ürün.... Servis kutu hasarlı diye ürünü açmaması lazımdı diye biliyorum.

Eskiden ürünü satın aldığınız yer gelip takıp giderdi, bir sorun çıksa bile suçlusu biz olmuyorduk şimdi işler çok karışık.

Kutu hasarsız bile olsa ürünü açınca hasarlı çıkarsa biz UĞRAŞIYORUZ....... İnanmiyorlarda evde çarpmasınızdır der konu kapanır.

Ürün gelince / gelirken bir güvenlik kamerasının altında servis gelene kadar kayıt altında durmalı en garantisi böyle.
En azından kanıt olur
 
Servis ürünü açtı muhtemelen onlarda farketmedi kutunun hasarlı olduğunu. Satıcı firmayı anlıyorum sonuçta bu bir süreç ve kendilerini bu şekilde korumaya almasalar bu durumu artniyetli kullanacak çok kişi çıkacaktır. Ama böyle de hiç suçu olmayan kişiler mağdur oluyor. Bir dakikalık bir dalgınlığın beldeli 15 16 bin TL olmamalı.

Keşke firmalar bu tarz ürünler için ek ücret karşılığında kontrollü teslimat şeklinde bir hizmet verseler. Gelen kargo görevlisiyle birlikte ürün açılıp en azından panel vs. hasarsızlık kontrolü yapılsa. Ürünün hasarsız bir şekilde teslim edildiğine dair fotoğrafları falan çekilse.
 
Servis ürünü açtı muhtemelen onlarda farketmedi kutunun hasarlı olduğunu. Satıcı firmayı anlıyorum sonuçta bu bir süreç ve kendilerini bu şekilde korumaya almasalar bu durumu artniyetli kullanacak çok kişi çıkacaktır. Ama böyle de hiç suçu olmayan kişiler mağdur oluyor. Bir dakikalık bir dalgınlığın beldeli 15 16 bin TL olmamalı.

Keşke firmalar bu tarz ürünler için ek ücret karşılığında kontrollü teslimat şeklinde bir hizmet verseler. Gelen kargo görevlisiyle birlikte ürün açılıp en azından panel vs. hasarsızlık kontrolü yapılsa. Ürünün hasarsız bir şekilde teslim edildiğine dair fotoğrafları falan çekilse.
Servisde suçlu maalesef... Ürünü açmadan önce ÖN ARKA SAĞ SOL foto çekmesi gerekirdi hasarlıysa açmaması gerekirdi.

Şimdi oraya kutu hasarlı yazmış, birde içini açtım hasarlı yazmış sormazlar mı adama madem hasarlıydı neden açtın diye...

Güvenlik kameralarından o bölgenin hasarlı olup olmadığını kontrol edin bölgenizde kamera varsa*

Yada ürün çıkışı olan mağazadan üründe hasar var mı diye kameralara bakılması lazım yoksa çıkış zor.
 
Malesef bizim burada kamera yok.

Kargodan hasarsız teslim ettiğinize dair elinizde bir görüntü var mı öğrenmek istedim. Bizim görüntü alma zorunluluğumuz yok dediler.

Firmadan ürünü kargo ya hasarsız teslim ettiklerine dair görüntü alınabilir mi?
Firmanın ve Kargonun böyle bir yükümlülüğü var mı?

Kargonun ürünü hasarsız teslim ettiğine dair bir görüntü yok, Satıcının ürünü kargoya hasarsız teslim ettiğine dair bir beyan yok. Müşteri dalgınlıklala ürünü teslim aldıysa geçmiş olsun.

Bu kontrolün tek taraflı olarak sadece kullanıcıya bırakılması çok saçma geliyor bana. Art niyetli bir satıcı olsam sürekli bu şekilde hasarlı ürünleri kargo ile gönderirim 100 üründen en az 15 20 tanesi müşteri tarafından kabul edilecektir.
 
Ürünü tamir ettireyim dedim,

13.500 TL ye aldığım televizyona panel değişim ücreti olarak 10.000 TL istiyorlar çöpe atarım daha iyi.
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri