Merhabalar, herkese iyi forumlar. 12 Ekim 2024, yani dün Amazon'dan sipariş verdiğim (satıcı Amazon) Samsung M7 Smart monitör siparişimi teslim aldım. Alırken kutuda hasar var mı diye kontrol etmedim, dalgınlığıma geldi. Ürünü açarken herhangi bir video kaydı da almadım. Ürünü kutusundan dikkatlice çıkardıktan sonra fark ettim ki panelinde kırık var ve bu kırık, sivri bir şeyin batması sonucunda oluşmuş. Kutunun içerisinde korunması için plak zaten yoktu. İlgili fotoğrafları da aşağıda paylaşacağım.
Amazon ile iletişime geçtiğimde, ürünü kesinlikle geri alacaklarını, bu konuda kurum imajını koruyacaklarını ve problem olmayacağını söylediler. Hatta, depoda olumsuz bir yanıt gelmesi durumunda telefondan yardımcı olacaklarını ve konuyu çözeceklerini belirttiler. Açıkçası ben de inandım, ancak sormadan edemiyorum: Eğer ürünü almazlarsa ne yapabilirim, nasıl bir yol izleyebilirim?
Evet, hatalıyım; ürünü açarken video çekmedim, kutu hasarlıymış bakmadım. Ancak tüketici neden böyle durumlara dikkat etmek zorunda? Hizmetini almadığımız bir şeye neden para ödeyelim ve aylarca mahkemeden haber bekleyelim?
Amazon ile iletişime geçtiğimde, ürünü kesinlikle geri alacaklarını, bu konuda kurum imajını koruyacaklarını ve problem olmayacağını söylediler. Hatta, depoda olumsuz bir yanıt gelmesi durumunda telefondan yardımcı olacaklarını ve konuyu çözeceklerini belirttiler. Açıkçası ben de inandım, ancak sormadan edemiyorum: Eğer ürünü almazlarsa ne yapabilirim, nasıl bir yol izleyebilirim?
Evet, hatalıyım; ürünü açarken video çekmedim, kutu hasarlıymış bakmadım. Ancak tüketici neden böyle durumlara dikkat etmek zorunda? Hizmetini almadığımız bir şeye neden para ödeyelim ve aylarca mahkemeden haber bekleyelim?