Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Kusurlu TV nin değişimi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan omertml
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

omertml

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
14 Şub 2023
Mesajlar
7
Merhaba değerli Forum üyeleri. 1 hafta önce Vatandan Samsung marka TV aldım. Kurulduktan sonra TV de leke çıktı. "TV kusurlu müşteri değişim istiyor" diye şerh düşüp imzaladık. TV yı aldılar. O gündür servisten rapor bekliyoruz. Bu raporla tekrar Vatana gidip yeniden TV alacakmışız. Yaklaşık 5 gündür süreç devam ediyor. Adem abi bu süreci nasıl hizlandirabilirim. Yetkili servis haber bekliyoruz diyor. Samsung genel müdürlüğünede çağrı açtık ne arayan var ne soran.
 
samsung kendi sitesinde canlı destek hattı var oraya bir bakın isterseniz
 
Merhaba değerli Forum üyeleri. 1 hafta önce Vatandan Samsung marka TV aldım. Kurulduktan sonra TV de leke çıktı. "TV kusurlu müşteri değişim istiyor" diye şerh düşüp imzaladık. TV yı aldılar. O gündür servisten rapor bekliyoruz. Bu raporla tekrar Vatana gidip yeniden TV alacakmışız. Yaklaşık 5 gündür süreç devam ediyor. Adem abi bu süreci nasıl hizlandirabilirim. Yetkili servis haber bekliyoruz diyor. Samsung genel müdürlüğünede çağrı açtık ne arayan var ne soran.
vatan ınternet üzerimi aldınız?
 
Ne Rapr muş arkadaş. Bu firmaların Rapor takıntısı da ayrı bir dert.
Yahu senin YETKİLİ diye eve yolladığın ekibin sisteminde kayıtlı olan belgede dahi üründe kusur çıktığı belirtilmiş daha neyin raporu? Bunlar tamamen işi yokuşa sürme ve sizi yıldırma hareketleri.

Uğraşmayın sevgili kardeşim, girin Edevlet hesabınıza, açın sayfayı, yükleyin elinizdeki belgeyi ve malın ayıpsız misli ile değişimi talebinizi iletin. Kararın çıkarılırken Kusurlu ürünün evden ALINIP yerine yeni ürün kurulması yönde talepte bulunun lütfen aksi durumda bu arsız firmalar ürünü de sizin götürüp teslim etmenizi bekliyorlar.
 
Ne Rapr muş arkadaş. Bu firmaların Rapor takıntısı da ayrı bir dert.
Yahu senin YETKİLİ diye eve yolladığın ekibin sisteminde kayıtlı olan belgede dahi üründe kusur çıktığı belirtilmiş daha neyin raporu? Bunlar tamamen işi yokuşa sürme ve sizi yıldırma hareketleri.

Uğraşmayın sevgili kardeşim, girin Edevlet hesabınıza, açın sayfayı, yükleyin elinizdeki belgeyi ve malın ayıpsız misli ile değişimi talebinizi iletin. Kararın çıkarılırken Kusurlu ürünün evden ALINIP yerine yeni ürün kurulması yönde talepte bulunun lütfen aksi durumda bu arsız firmalar ürünü de sizin götürüp teslim etmenizi bekliyorlar.
Ne Rapr muş arkadaş. Bu firmaların Rapor takıntısı da ayrı bir dert.
Yahu senin YETKİLİ diye eve yolladığın ekibin sisteminde kayıtlı olan belgede dahi üründe kusur çıktığı belirtilmiş daha neyin raporu? Bunlar tamamen işi yokuşa sürme ve sizi yıldırma hareketleri.

Uğraşmayın sevgili kardeşim, girin Edevlet hesabınıza, açın sayfayı, yükleyin elinizdeki belgeyi ve malın ayıpsız misli ile değişimi talebinizi iletin. Kararın çıkarılırken Kusurlu ürünün evden ALINIP yerine yeni ürün kurulması yönde talepte bulunun lütfen aksi durumda bu arsız firmalar ürünü de sizin götürüp teslim etmenizi bekliyorlar.
Banada yaptılar aynısını adem abi...
Vatanın birbirlerinden haberleri yok whatsap hattına sordugumda sony yetkili servisine başta ben ulaşmıştım biz rapor vermeyiz gidin iade edin 14 günlük hakkınız var dedi.
vatana durumu soyledim bu sefer onlar iletişime geçti whatsapdan marka yardımcı olmuyor diye cevap verdiler. Bende olmuyorsa bu benim sorunum degıl alın ıade veya sız kendınızden adam gonderın ona göstereyim dedim.
arayıncada tam tersi kaç adet ölü piksel oldugunu sordular bize diyorlar 6 adet dedım ne saçma iş yapıyorlar...
 
Banada yaptılar aynısını adem abi...
Vatanın birbirlerinden haberleri yok whatsap hattına sordugumda sony yetkili servisine başta ben ulaşmıştım biz rapor vermeyiz gidin iade edin 14 günlük hakkınız var dedi.
vatana durumu soyledim bu sefer onlar iletişime geçti whatsapdan marka yardımcı olmuyor diye cevap verdiler. Bende olmuyorsa bu benim sorunum degıl alın ıade veya sız kendınızden adam gonderın ona göstereyim dedim.
arayıncada tam tersi kaç adet ölü piksel oldugunu sordular bize diyorlar 6 adet dedım ne saçma iş yapıyorlar...
Bir kısmı bilgisizlik olsa da büyük bir bölümü ne yazık ki kasıtlı yapılıyor açık ve net.
 
@Adem Helvacı abi süreç hala devam ediyor. Tüketici heyeti,Cimer , Samsung genel müdürlüğü, Twitter çağrı açmadığım yer kalmadı. Tavsiye edecegin şunu da dene diyeceğin şey var mıdır? Adamlar eski TV yı götürdü. Hiç cevap veren yok. Bu süreç gerçekten bu kadar uzunmu
Bir kısmı bilgisizlik olsa da büyük bir bölümü ne yazık ki kasıtlı yapılıyor açık ve net.
 
Bir ay süreni ne şahit oldum servis raporu vatan a gönderiyor mağaza ve vatan genel merkezi ve samsung arasında yazışmalar uzun sürebiliyor.
 
Süreç hala devam ediyor. Samsung Türkiye resmen kurum kültüründen çok uzak. Gerçekten pişman oldum
 
Süreç hala devam ediyor. Samsung Türkiye resmen kurum kültüründen çok uzak. Gerçekten pişman oldum
İyi senin evine gene rapor için gelmişler Samsunga helal olsun genede kötünün kötüsü var Ben Sony aldım sağolsunlar ne evime geldiler ne rapor yazarız dediler politikamız böyle dendi...
Vatan abimizde rapor olmadan almam diye tutturdu.
 
Ne Rapr muş arkadaş. Bu firmaların Rapor takıntısı da ayrı bir dert.
Yahu senin YETKİLİ diye eve yolladığın ekibin sisteminde kayıtlı olan belgede dahi üründe kusur çıktığı belirtilmiş daha neyin raporu? Bunlar tamamen işi yokuşa sürme ve sizi yıldırma hareketleri.

Uğraşmayın sevgili kardeşim, girin Edevlet hesabınıza, açın sayfayı, yükleyin elinizdeki belgeyi ve malın ayıpsız misli ile değişimi talebinizi iletin. Kararın çıkarılırken Kusurlu ürünün evden ALINIP yerine yeni ürün kurulması yönde talepte bulunun lütfen aksi durumda bu arsız firmalar ürünü de sizin götürüp teslim etmenizi bekliyorlar.

Şunu da belirtelim, servisin belli bir süresi vardır illaki 10 iş günü 20 iş günü gibi. Bu durumda bu süreyi geçerse THH'ye başvurmak sanki daha akıllıca olur. Nedeni de şu, THH süreci belki 3 ay belki 5 ay sürecek. Servis zaten ürünü almış, bırakın baksın kendi süresi içinde. Çünkü diğer türlü siz THH'ye başvurmuşsunuz o süreç bitsin bırakalım onlar karar versin deyip zaten kaç gündür evinde parasını verdiği TV'yi kullanamayan tüketiciyi daha uzun süre TVsiz bırakabilirler. Böyle durumlarda ürünü alıp götürmesi de yanlış. Arızalıysa arızalı kardeşim çek fotoğraflarını vatan olarak, servise at, servis tüketicinin evine gelsin ve orada baksın TV'ye zaten gözle görülür aşikar bir durum. Tüketiciyi TV'siz bırakma.
 
Televizyon bugün ancak gelip kuruldu. İlk etapta bir sıkıntı görmedim TV yle ilgilide deneyimlerimi anlatmak isterim
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri