Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

N11 satıcı mağduriyeti

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Furkan Öztürk

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
15 Haz 2023
Mesajlar
2
Merhaba Adem bey 08.06.2023 tarihinde N11 üzerindeki Doğa-Tekno satıcısından 36.000 liraya Samsung marka RF50K5920SL model buz dolabı siparişi verdim. Satıcı onayladı ve gün içerisinde ben aldıktan sonra stokta 3 tane olmasına rağmen ürünü stoktan kaldırdı ve bir süre sonra 48.000 liraya tekrar stoğa koydu. Ertesi gün 09.06.2023 tarihinde satıcı beni arayarak istediğim ürünün İstanbula gönderimini yapamayacaklarını sadece Ankaraya gönderebileceklerini söyleyip iptal etmemi istediler ama ben sipariş verirken kontrol etmiştim İstanbul vs Ankara ya gönderim yaptıkları gözüküyordu bende iptal etmeyeceğimi belirtince zaten sipariş ettiğiniz ürün teşhir ürünü demeye başlayıp siparişi iptal edin yoksa size teşhir ürünü yollarız demeye getirdiler bende sipariş ettiğim ürünün teşhir olmadığını bana sıfır ürün göndermek zorunda olduklarını belirterek telefonu kapattım. N11 ile iletişime geçtim 2 gün içerisinde bana dönüş yapacaklarını belirtip 1 hafta sonra 15.06.2023 tarihinde arayarak satıcı da stok yokmuş siparişi iptal edelim dediler bende istemediğimi belirttim ama istemesemde otomatik iptal edeceklerini belirttiler bu konunun yasal bir yaptırımı var mı ne yapabilirim? Lütfen bana bir ışık olur musunuz teşekkürler.
 
Merhaba hocam.

Bu yazı tam size göre. Bir okuyun.

İptal edilen ürünü daha sonra yüksek fiyattan satıldığını görürseniz ve alırsanız aradaki kaybınızı sipariş verdiğiniz kişiden alabiliyormuşsunuz. Ama tabi resmi mercilere başvuru yaparak. THH'ye başvurmanız gerekiyor.

Ürünü sipariş ettiğiniz fiyatın ekran resmini mutlaka alın.

 
Merhaba hocam.

Bu yazı tam size göre. Bir okuyun.

İptal edilen ürünü daha sonra yüksek fiyattan satıldığını görürseniz ve alırsanız aradaki kaybınızı sipariş verdiğiniz kişiden alabiliyormuşsunuz. Ama tabi resmi mercilere başvuru yaparak. THH'ye başvurmanız gerekiyor.

Ürünü sipariş ettiğiniz fiyatın ekran resmini mutlaka alın.

maalesef hem tekrar alabilecek kadar kart limitim yok hemde satıcı ürünü tamamen kaldırdı böyle bir çözüm üretmem mümkün değil
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri