Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Philips 55PUS8807/62 cihaz ve haklarımla ilgili bilgi ve tecrübelerinize ihtiyacım var

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

erdemalp

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
7
Merhaba , bir TV aldım ve Sorunlar yaşıyorum, markası Philips 55PUS8807/62 .
-4Mart2023 Cumartesi tarihinde Ankara Vatan Bilgisayardan bu TV'yi 23500tlye aldım. +3yılda garanti uzatma aldım.
-6Mart2023 Pazartesi günü evime geldi tabi paketi kontrol ettim ve açmadım.
-7Mart2023 Salı günü Servis geldi ve evimde kurulum yaptı. Paketini açtı, koltuğa koydu ve ayaklarını taktı. Kablolar takıldı .Jelatinini söktü ve TV'yi açtı Kablosuz bağlantı ,uydu ayarları yapıldı ve görüntü geldi ben Işık süzmesini fark ettim. Söylediğimde normal olduğunu abartılacak gibi olmadığını daha kötüleri olduğunu takılmamam gerektiğini söyledi ve gitti.
-9Mart2023 19:00 civarı ekteki resimleri ve linkteki videoyu çektim.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Her sahnede televizyondaki bütün siyahların tonu grinin bir tonuna dönüyor, hangi açıdan bakarsanız bakın bir yerden ışık sızması var .Televizyonda birkaç ölü pixel, android Uygulamalarında kasma ve donma gibi sorunlar da bulunmakta. Ürünü İade edip paramı geri alma kararı aldım.
-10Mart2023 11:00 civarı Vatan Bilgisayara gittim ve Ürünü İade etmek istediğimi söyledim. Ürünü alamayacaklarını Benim servisle görüşmem gerektiği söylediler ve eve dönüp Teknik servisi aradım.
Yetkili kişiye durumu anlattım. Yetkili kişi Işık sızmasının olduğunu bunu bildikleri ama yapılacak bir şey olmadığını bunu bütün TV'lerde olduğunu söyledi .Bir numara verdi bize resimleri whatsapptan atmamı söyledi ve attım sanırım Philips'e bildirecekler durumu muhtemelen sorun yok diyecekler. Bilgi istedim ama geri dönüş yok.
Youtube Girdim ve yolum Adem Helvacı ve bu foruma çıktı kendimi biraz kötü hissediyorum . Birkaç video taraması yaptım ama mesafeli satış sözleşmesi videosunu izledim ama ben bu gruba giriyo muyum haklarım neler bilmiyorum kafamı karıştırdılar.
14gün İçinde iade edebilirim diyorum yok TV'ler girmez deniliyor. Birisi o hakkınız Mesafeli Satışta olur sadece diyor. Diğeri açılmış ürün iade edilmez dedi ,iyi de ben açmadım servis açtı siyah ekrandaki Jelatini diyorum.
Ben ne bildiğimi unuttum. Bana kılavuz olmanıza yol göstermenize ihtiyacım var. Önce haklarımı bilirsem ona göre beni sindirmelerine izin vermem.
(İsim ve Konum bilgilerini paylaşmak istemedim.)
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.58.jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.58.jpeg
    45.7 KB · Görüntüleme: 33
  • WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.59 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.59 (1).jpeg
    43.2 KB · Görüntüleme: 32
  • WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.59.jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.59.jpeg
    51.6 KB · Görüntüleme: 30
  • WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.00 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.00 (1).jpeg
    42 KB · Görüntüleme: 31
  • WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.00.jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.00.jpeg
    65 KB · Görüntüleme: 34
  • WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.01 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.01 (1).jpeg
    58.9 KB · Görüntüleme: 35
  • WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.01.jpeg
    WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.01.jpeg
    48.4 KB · Görüntüleme: 39
@Adem Helvacı geçmiş videolarınızda bahsettiğiniz açının önemli olduğuyla ilgili videoyu izledim ve şimdi tekrar video çektim. Ölü pixeli çekemiyorum bir yolu var mı çekmenin
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
@Adem Helvacı geçmiş videolarınızda bahsettiğiniz açının önemli olduğuyla ilgili videoyu izledim ve şimdi tekrar video çektim. Ölü pixeli çekemiyorum bir yolu var mı çekmenin
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Derin detaylara girmeden evvel sorayım, tv de ölü pixel tespit ettiniz mi?
Eğer öyle ise telefonda makro çekime geçip foto alıp eklermisiniz rica etsem.
 
3 adet leke var ama biri panel içi toz sanırım. Siz daha net karar verirsiniz @Adem Helvacı
 

Ekli dosyalar

  • 098E700D-7941-40FC-95FE-DFE1A307D86B.jpeg
    098E700D-7941-40FC-95FE-DFE1A307D86B.jpeg
    209.3 KB · Görüntüleme: 34
  • 018240D8-15AA-441C-A30A-8977ED299A71.jpeg
    018240D8-15AA-441C-A30A-8977ED299A71.jpeg
    185.6 KB · Görüntüleme: 32
  • 1CD820F0-4BF0-442A-A321-AFC13639E6FA.jpeg
    1CD820F0-4BF0-442A-A321-AFC13639E6FA.jpeg
    221.6 KB · Görüntüleme: 33
Son düzenleme:
Göründüğü kadarı ile ölü pixel veya ölü alt pixel yok buradan yürüyemezsiniz.
IPS ışıltısından da yürüyemezsiniz zira bu durum litratürde arıza olarak geçmiyor.
Philips de dahil olacak şekilde ben markaları acımasız eleştiriyor olsam da sağ alt taraftaki difüzr bükülmesini işaret edip bunun ayıplı olduğunu iddia etmek dışında elinizde olanak yok.

Mesafeli Sözleşmeler yönetmeliği 14 günlük iade hakkını size sunsa da sizin mağazadan alışveriş yapmış olmanız Görerek Satış kapsamında değerlendirildiği için malın ayıplı olduğuna hükmedilmesi dışında iade hakkınız oluşmaz.

Hakem Heyetinden bilirkişi talep edebilrisiniz.
 
Panelde ışık sızması yok (çok az sağ tarafta var o da belirgin değil IPS de %90 nında böyle olur)
Yanlış panel tercihi var
Parlaklık oranı çok fazla tv ye ayar gerekiyor
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Canlı yayında sorularımı yanıtladınız ve ilgilendiniz çok teşekkür ederim. Tüketici hakem heyetine sağ alttaki homojen olmayan sorunla ilgili haklarımı aramaya gidicem. @Adem Helvacı yayında cümlenizin sonu gelmedi ama sanırım heyete başvurumla ilgili yardımcı olurum dicektiniz. Hangi belgeleri isterseniz verebilirim. İstediğiniz yerden gönderirim
 
Çok teşekkür ederim. İlginiz için .ben bunları ölü pixel sanıyordum. Toz mu @Adem Helvacı bey
Öncelikle size teşekkür ediyorum zira öyle bir görsel ki alt pixellerine kadar gördüm.
Evet onlar ölü pixel değil fakat yabancı cisim olması nedeniyle yine de ayıplı mal kabul edilebilir.
Sonuçta size içinde yabancı cisimli bir panel satacaklarını söylememişlerdi ;)
 
Canlı yayında sorularımı yanıtladınız ve ilgilendiniz çok teşekkür ederim. Tüketici hakem heyetine sağ alttaki homojen olmayan sorunla ilgili haklarımı aramaya gidicem. @Adem Helvacı yayında cümlenizin sonu gelmedi ama sanırım heyete başvurumla ilgili yardımcı olurum dicektiniz. Hangi belgeleri isterseniz verebilirim. İstediğiniz yerden gönderirim
[email protected] adresime yollayın lütfen, elimden geldiğince sizin adınıza dilekçe yazmaya gayret ederim.
 
@Adem Helvacı size mail attım ama sanırım junk maile düştü. Mailim [email protected]
Bana dilekçe ve teknik argüman gönderirseniz boşlukları doldurup resimleri ekleyip, bilir kişi talep edicem.
Merhaba, şimdi gördüm mesajınızı, rica etsem sabah bana hatırlatırmısınız hemen ilgileneyim (10 gibi ofiste oluyorum her sabah)
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri