Merhaba , bir TV aldım ve Sorunlar yaşıyorum, markası Philips 55PUS8807/62 .
-4Mart2023 Cumartesi tarihinde Ankara Vatan Bilgisayardan bu TV'yi 23500tlye aldım. +3yılda garanti uzatma aldım.
-6Mart2023 Pazartesi günü evime geldi tabi paketi kontrol ettim ve açmadım.
-7Mart2023 Salı günü Servis geldi ve evimde kurulum yaptı. Paketini açtı, koltuğa koydu ve ayaklarını taktı. Kablolar takıldı .Jelatinini söktü ve TV'yi açtı Kablosuz bağlantı ,uydu ayarları yapıldı ve görüntü geldi ben Işık süzmesini fark ettim. Söylediğimde normal olduğunu abartılacak gibi olmadığını daha kötüleri olduğunu takılmamam gerektiğini söyledi ve gitti.
-9Mart2023 19:00 civarı ekteki resimleri ve linkteki videoyu çektim.
Her sahnede televizyondaki bütün siyahların tonu grinin bir tonuna dönüyor, hangi açıdan bakarsanız bakın bir yerden ışık sızması var .Televizyonda birkaç ölü pixel, android Uygulamalarında kasma ve donma gibi sorunlar da bulunmakta. Ürünü İade edip paramı geri alma kararı aldım.
-10Mart2023 11:00 civarı Vatan Bilgisayara gittim ve Ürünü İade etmek istediğimi söyledim. Ürünü alamayacaklarını Benim servisle görüşmem gerektiği söylediler ve eve dönüp Teknik servisi aradım.
Yetkili kişiye durumu anlattım. Yetkili kişi Işık sızmasının olduğunu bunu bildikleri ama yapılacak bir şey olmadığını bunu bütün TV'lerde olduğunu söyledi .Bir numara verdi bize resimleri whatsapptan atmamı söyledi ve attım sanırım Philips'e bildirecekler durumu muhtemelen sorun yok diyecekler. Bilgi istedim ama geri dönüş yok.
Youtube Girdim ve yolum Adem Helvacı ve bu foruma çıktı kendimi biraz kötü hissediyorum . Birkaç video taraması yaptım ama mesafeli satış sözleşmesi videosunu izledim ama ben bu gruba giriyo muyum haklarım neler bilmiyorum kafamı karıştırdılar.
14gün İçinde iade edebilirim diyorum yok TV'ler girmez deniliyor. Birisi o hakkınız Mesafeli Satışta olur sadece diyor. Diğeri açılmış ürün iade edilmez dedi ,iyi de ben açmadım servis açtı siyah ekrandaki Jelatini diyorum.
Ben ne bildiğimi unuttum. Bana kılavuz olmanıza yol göstermenize ihtiyacım var. Önce haklarımı bilirsem ona göre beni sindirmelerine izin vermem.
(İsim ve Konum bilgilerini paylaşmak istemedim.)
-4Mart2023 Cumartesi tarihinde Ankara Vatan Bilgisayardan bu TV'yi 23500tlye aldım. +3yılda garanti uzatma aldım.
-6Mart2023 Pazartesi günü evime geldi tabi paketi kontrol ettim ve açmadım.
-7Mart2023 Salı günü Servis geldi ve evimde kurulum yaptı. Paketini açtı, koltuğa koydu ve ayaklarını taktı. Kablolar takıldı .Jelatinini söktü ve TV'yi açtı Kablosuz bağlantı ,uydu ayarları yapıldı ve görüntü geldi ben Işık süzmesini fark ettim. Söylediğimde normal olduğunu abartılacak gibi olmadığını daha kötüleri olduğunu takılmamam gerektiğini söyledi ve gitti.
-9Mart2023 19:00 civarı ekteki resimleri ve linkteki videoyu çektim.
Her sahnede televizyondaki bütün siyahların tonu grinin bir tonuna dönüyor, hangi açıdan bakarsanız bakın bir yerden ışık sızması var .Televizyonda birkaç ölü pixel, android Uygulamalarında kasma ve donma gibi sorunlar da bulunmakta. Ürünü İade edip paramı geri alma kararı aldım.
-10Mart2023 11:00 civarı Vatan Bilgisayara gittim ve Ürünü İade etmek istediğimi söyledim. Ürünü alamayacaklarını Benim servisle görüşmem gerektiği söylediler ve eve dönüp Teknik servisi aradım.
Yetkili kişiye durumu anlattım. Yetkili kişi Işık sızmasının olduğunu bunu bildikleri ama yapılacak bir şey olmadığını bunu bütün TV'lerde olduğunu söyledi .Bir numara verdi bize resimleri whatsapptan atmamı söyledi ve attım sanırım Philips'e bildirecekler durumu muhtemelen sorun yok diyecekler. Bilgi istedim ama geri dönüş yok.
Youtube Girdim ve yolum Adem Helvacı ve bu foruma çıktı kendimi biraz kötü hissediyorum . Birkaç video taraması yaptım ama mesafeli satış sözleşmesi videosunu izledim ama ben bu gruba giriyo muyum haklarım neler bilmiyorum kafamı karıştırdılar.
14gün İçinde iade edebilirim diyorum yok TV'ler girmez deniliyor. Birisi o hakkınız Mesafeli Satışta olur sadece diyor. Diğeri açılmış ürün iade edilmez dedi ,iyi de ben açmadım servis açtı siyah ekrandaki Jelatini diyorum.
Ben ne bildiğimi unuttum. Bana kılavuz olmanıza yol göstermenize ihtiyacım var. Önce haklarımı bilirsem ona göre beni sindirmelerine izin vermem.
(İsim ve Konum bilgilerini paylaşmak istemedim.)
Ekli dosyalar
-
WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.58.jpeg45.7 KB · Görüntüleme: 33
-
WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.59 (1).jpeg43.2 KB · Görüntüleme: 32
-
WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.17.59.jpeg51.6 KB · Görüntüleme: 30
-
WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.00 (1).jpeg42 KB · Görüntüleme: 31
-
WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.00.jpeg65 KB · Görüntüleme: 34
-
WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.01 (1).jpeg58.9 KB · Görüntüleme: 35
-
WhatsApp Image 2023-03-10 at 12.18.01.jpeg48.4 KB · Görüntüleme: 39