Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Philips 65PUS8807/62

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

korkyunus

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
24 Tem 2023
Mesajlar
3
Selamun Aleykum Adem abi öncelikle hayatınız da( İlteriş Yılmaz ) herşey gönlünüzce olsun.
Adem abi seni çok uzun zamandır takip ederim sayende bir çok şey öğrendik her zaman söylediğim gibi sen bu dünyanın adamı değilsin yada bizler ...!
09.07.2023 tarihinde İstanbul/ Kartal Maltepe Park Teknosa dan ailece gezerken bir anda hiç düşünüp taşınmadan ki normalde ben böyle kraralar almam eşim ve çocuğumun
ısrarı üzerine Philips 65PUS8807/62 aldık . geldi servis kurdu hatta bende video ya aldım senden bahsettim tıpkı ( Philips 65PUS8807 Antalya Can Teknik Montaj Teşekkürü )
başlıklı videon daki gibi ama sana atmadım çünkü beĞenmedim çekimimi belki düzenlersem falan sonra atarım dedim ama onuda yapamadım neyse ürünü aldık kurduk bir kaç gün sorun yok daha sonra sana ekte de yolladığım resim ve videolardaki gibi Renk döngüsü olmaya başladı senin konuyla ilgili videona baktım olmadı sonra Göztepe teknik servisle konuştum yazıştım Philips Türkiye yi aradım onlarla da konuştum onlar bana Televizyonu sıfırlattı hatta ilk aradım hiç bir şey yaptırmadı direk servise yönlendirdi servisi aradım tekrar Philips Türkiye müşteri hizmetlerine yönlendirdi bu sefer karşıma çıkan bir bayan dı sanırım o televizyonu yeniden kurduttu arıza devam edince tekrar aradım bu sefer başka bir arkadaş " evet arkadaşımzın yaptırdığı işler doğru fakat sorun devam ederse biz daha sonra bu işlemleri yapıyoruz " diyerek aynı işlemi bu sefer televizyon kapılıyken açma kapama düğmesine basılı tutarak yaptırdı oda olmadı ki olmayacağını bende biliyordum enson servisi aradım servis Televizyonu servise verirseniz gelir alırız abi beni oraya yoksa yorma diye benimle pazarlık bile yaptı bende kendisine sen gel servis açtırmışım zaten sen tutanağını tut git dedim neyse servis geldi evde eşim siniri bozuldu ve ağlayarak biz bu paraları kolay kazanmıyoruz siz şimdi Tv yi servise götüreceksiniz birşey yok deyip geri göndereceksiniz diye söylendi biz ilkten tv yi verme taraftarı değildik ama sonradan hakem heyeti kararı ile falan uğraşmak uzun sürer diye al götür bak bakalım ne olacaksa olsun diyerek tv yi verdim haaa bu arada servis evde iken aynı sorun defeatle tekrar etti kendiside resmini çekti yada video ya aldı ama ikisinden birini mutlaka yaptı .bugün az önce servis beni arıyarak 22.07.2023 tarihinde aldığı tv yi test ettiklerini herhangi bir sorunla karşılaşmadıklarını dolayısı ile hiç bir işlem yapmadan gönderiyoruz deyince i bende nasıl olur eve gelen ekip arkadaşınız da gördü hatta kayıt altına aldı dememe rağmen bizde burada geçen süre zarfında bir soruna rastlamadık beyfendi o durum bazen data kaybından kayanaklı oluyor dedi bende ne bir iki seferi geldiği günden beri aynı sorun devam ediyor siz görmedinizmi dediğimde benim onu görmeme gerek yok bizim sıklıkla karşılaştığımız bir durum o yüzden bakma gereksinimi duymadım dedi .ben de en son baktım ki iş münakaşaya girecek sen tv mi yolla eğer siz " başka bir işlem yapmadıysanız " kardeşim o tv yine arıza verecek dedim ve görüşmeyi sonlandırdım. şimdi bu aşamadan sonra ben servis gelince formu imzalasammı yoksa ne yapsam senin bu konudaki değerili görüşün nedir hangi yolu izlemeliyim Adem abim acil cevap sana zahmet ..



Saygı ve Sevgilerimle..


Yunus Korkmaz 0532 450 52 94
 

Ekli dosyalar

  • IMG_1146.JPG
    IMG_1146.JPG
    92.6 KB · Görüntüleme: 26
  • IMG_1161.JPG
    IMG_1161.JPG
    70.8 KB · Görüntüleme: 26
  • IMG_1162.JPG
    IMG_1162.JPG
    109 KB · Görüntüleme: 25
  • IMG_1163.JPG
    IMG_1163.JPG
    97 KB · Görüntüleme: 26
  • renk1.zip
    renk1.zip
    3.1 MB · Görüntüleme: 18
Son düzenleme:
Günaydın sevgili kardeşim.

Bahsettiğin arızanın (videoları izledim) Tcon kart ile panel arasındaki iletişimin kesildiği yönde yorumluyorum ben zira bu durum sadece Philips markasına özel değil. Bazı panel üreticileri ürünlerini kodlarken , herhang bir data almazsa paneli test moduna alıyor sende olduğu gibi.

Servis arkadaşın video kaydı varken işlem yapmak istememesini anlıyorum zira firmalar bu tarz durumlarda ciddi baskı yapıorlar. Bizlerin hibçir zaman BİREY olarak servis emekçileri ile sorunu okmadı, biz her zaman mücadelemizi bozuk düzene ve sisteme karşı yürüttük ve yürütüyoruz.

Senin burada yapman gereken işlem gayet basit, hiç polemiğe girme gereksiz canını sıkarsın, elinde yeterince kayıt var üründe sorun çıktığı ve ürünün servise gitmesine rağmen sorunu ortadan kaldırmayı bırakın sorunu bulamadıklarına dair. Dolayısı ile Hakem Heyetine basit bir dilekçe ve delil nitelikli videolarını sunup ürünün ayıpsız misli ile değişimini talep etmelisiniz yalnız, size tavsiyem, sizin müracaat ettiğiniz zaman diliminde 8807 modelinin halen satışta olduğu ve üründe stok sorunu olmadığına dair birkaç siteden birden ekran kaydı alın.

Üründe sorun olduğu yetkili servis tarafından dahi tespit edilmiş olmasına rağmen kasıltı şekilde rapor düzenlenmediği, üründe arıza çıkmasına ve AYIPLI MAL olduğu ortaya çıkmasına rağmen ZAMANINDA talebinizin yerine getirilmediğinden dolayı, resmi dosya sonuçlanana kadar geçecek olan sürede ürünün stoklarda kalmamasından dolayı herhangi bir sorumluluk kabul etmeyeceğinizi ve Malın Ayıpsız MİSLİ ile Değişimi talebinizin yerine getirilmemesi ve gerekçe olarak ''ürün artık stoklarda yok'' gibi bir bahane öne sürülecekse 8808 ile değişimi için gerekirse bilirkişi aracılığı ile Kıymet Takdiri yoluna gideceğinizi mutlaka belirtin.
 
Şimdi videoyu da izledim.
Arkadaşlar ilgili davranmışlar montaj esnasında, ellerine sağlık emekçi kardeşlerimizin.

Yalnız o aparat için umarım 300tl den çok daha uygun bir fiyat teklif etmişlerdir.
 
Tekrar dan merhaba Adem abim . TV servisten geldi bir kaç gündür de kullanıyorum sorun çıkmadı acaba bir işlem mi yaptılar ...! sorun düzeldi yoksa daha sonra tekrar edermi ne yapayım bilemedim buna rağmen dediklerini yapayımmı..? fakat aradan geçen zamandan dolayı geç kalmış olmam herhalde ...! Televizyonun arkasına takılan askı aparatını Teknosa 'dan almıştım Tv ile beraber ama TV ile duvar arasını açan aparatı diyorsan abi onu da Servis ilkten 300 TL dedi takarken kontrol etmemiştim servise giderken sökülünce baktım ağır metal parçalar kaliteli hissettiriyor ele alınca biraz daha konuştuk muhabbet ilerleyince 200TL ye verdi sağolsun lar eve gelen emekçi kardeşlerimizle bir sıkıntımız yok dediğin gibi onlarda emir kulu abi ve ayrıca gayet mütavazi ve fedakardılar ....

Seygı ve Sevgilerimle ..
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri