Selamun Aleykum Adem abi öncelikle hayatınız da( İlteriş Yılmaz ) herşey gönlünüzce olsun.
Adem abi seni çok uzun zamandır takip ederim sayende bir çok şey öğrendik her zaman söylediğim gibi sen bu dünyanın adamı değilsin yada bizler ...!
09.07.2023 tarihinde İstanbul/ Kartal Maltepe Park Teknosa dan ailece gezerken bir anda hiç düşünüp taşınmadan ki normalde ben böyle kraralar almam eşim ve çocuğumun
ısrarı üzerine Philips 65PUS8807/62 aldık . geldi servis kurdu hatta bende video ya aldım senden bahsettim tıpkı ( Philips 65PUS8807 Antalya Can Teknik Montaj Teşekkürü )
başlıklı videon daki gibi ama sana atmadım çünkü beĞenmedim çekimimi belki düzenlersem falan sonra atarım dedim ama onuda yapamadım neyse ürünü aldık kurduk bir kaç gün sorun yok daha sonra sana ekte de yolladığım resim ve videolardaki gibi Renk döngüsü olmaya başladı senin konuyla ilgili videona baktım olmadı sonra Göztepe teknik servisle konuştum yazıştım Philips Türkiye yi aradım onlarla da konuştum onlar bana Televizyonu sıfırlattı hatta ilk aradım hiç bir şey yaptırmadı direk servise yönlendirdi servisi aradım tekrar Philips Türkiye müşteri hizmetlerine yönlendirdi bu sefer karşıma çıkan bir bayan dı sanırım o televizyonu yeniden kurduttu arıza devam edince tekrar aradım bu sefer başka bir arkadaş " evet arkadaşımzın yaptırdığı işler doğru fakat sorun devam ederse biz daha sonra bu işlemleri yapıyoruz " diyerek aynı işlemi bu sefer televizyon kapılıyken açma kapama düğmesine basılı tutarak yaptırdı oda olmadı ki olmayacağını bende biliyordum enson servisi aradım servis Televizyonu servise verirseniz gelir alırız abi beni oraya yoksa yorma diye benimle pazarlık bile yaptı bende kendisine sen gel servis açtırmışım zaten sen tutanağını tut git dedim neyse servis geldi evde eşim siniri bozuldu ve ağlayarak biz bu paraları kolay kazanmıyoruz siz şimdi Tv yi servise götüreceksiniz birşey yok deyip geri göndereceksiniz diye söylendi biz ilkten tv yi verme taraftarı değildik ama sonradan hakem heyeti kararı ile falan uğraşmak uzun sürer diye al götür bak bakalım ne olacaksa olsun diyerek tv yi verdim haaa bu arada servis evde iken aynı sorun defeatle tekrar etti kendiside resmini çekti yada video ya aldı ama ikisinden birini mutlaka yaptı .bugün az önce servis beni arıyarak 22.07.2023 tarihinde aldığı tv yi test ettiklerini herhangi bir sorunla karşılaşmadıklarını dolayısı ile hiç bir işlem yapmadan gönderiyoruz deyince i bende nasıl olur eve gelen ekip arkadaşınız da gördü hatta kayıt altına aldı dememe rağmen bizde burada geçen süre zarfında bir soruna rastlamadık beyfendi o durum bazen data kaybından kayanaklı oluyor dedi bende ne bir iki seferi geldiği günden beri aynı sorun devam ediyor siz görmedinizmi dediğimde benim onu görmeme gerek yok bizim sıklıkla karşılaştığımız bir durum o yüzden bakma gereksinimi duymadım dedi .ben de en son baktım ki iş münakaşaya girecek sen tv mi yolla eğer siz " başka bir işlem yapmadıysanız " kardeşim o tv yine arıza verecek dedim ve görüşmeyi sonlandırdım. şimdi bu aşamadan sonra ben servis gelince formu imzalasammı yoksa ne yapsam senin bu konudaki değerili görüşün nedir hangi yolu izlemeliyim Adem abim acil cevap sana zahmet ..
Saygı ve Sevgilerimle..
Yunus Korkmaz 0532 450 52 94
Adem abi seni çok uzun zamandır takip ederim sayende bir çok şey öğrendik her zaman söylediğim gibi sen bu dünyanın adamı değilsin yada bizler ...!
09.07.2023 tarihinde İstanbul/ Kartal Maltepe Park Teknosa dan ailece gezerken bir anda hiç düşünüp taşınmadan ki normalde ben böyle kraralar almam eşim ve çocuğumun
ısrarı üzerine Philips 65PUS8807/62 aldık . geldi servis kurdu hatta bende video ya aldım senden bahsettim tıpkı ( Philips 65PUS8807 Antalya Can Teknik Montaj Teşekkürü )
başlıklı videon daki gibi ama sana atmadım çünkü beĞenmedim çekimimi belki düzenlersem falan sonra atarım dedim ama onuda yapamadım neyse ürünü aldık kurduk bir kaç gün sorun yok daha sonra sana ekte de yolladığım resim ve videolardaki gibi Renk döngüsü olmaya başladı senin konuyla ilgili videona baktım olmadı sonra Göztepe teknik servisle konuştum yazıştım Philips Türkiye yi aradım onlarla da konuştum onlar bana Televizyonu sıfırlattı hatta ilk aradım hiç bir şey yaptırmadı direk servise yönlendirdi servisi aradım tekrar Philips Türkiye müşteri hizmetlerine yönlendirdi bu sefer karşıma çıkan bir bayan dı sanırım o televizyonu yeniden kurduttu arıza devam edince tekrar aradım bu sefer başka bir arkadaş " evet arkadaşımzın yaptırdığı işler doğru fakat sorun devam ederse biz daha sonra bu işlemleri yapıyoruz " diyerek aynı işlemi bu sefer televizyon kapılıyken açma kapama düğmesine basılı tutarak yaptırdı oda olmadı ki olmayacağını bende biliyordum enson servisi aradım servis Televizyonu servise verirseniz gelir alırız abi beni oraya yoksa yorma diye benimle pazarlık bile yaptı bende kendisine sen gel servis açtırmışım zaten sen tutanağını tut git dedim neyse servis geldi evde eşim siniri bozuldu ve ağlayarak biz bu paraları kolay kazanmıyoruz siz şimdi Tv yi servise götüreceksiniz birşey yok deyip geri göndereceksiniz diye söylendi biz ilkten tv yi verme taraftarı değildik ama sonradan hakem heyeti kararı ile falan uğraşmak uzun sürer diye al götür bak bakalım ne olacaksa olsun diyerek tv yi verdim haaa bu arada servis evde iken aynı sorun defeatle tekrar etti kendiside resmini çekti yada video ya aldı ama ikisinden birini mutlaka yaptı .bugün az önce servis beni arıyarak 22.07.2023 tarihinde aldığı tv yi test ettiklerini herhangi bir sorunla karşılaşmadıklarını dolayısı ile hiç bir işlem yapmadan gönderiyoruz deyince i bende nasıl olur eve gelen ekip arkadaşınız da gördü hatta kayıt altına aldı dememe rağmen bizde burada geçen süre zarfında bir soruna rastlamadık beyfendi o durum bazen data kaybından kayanaklı oluyor dedi bende ne bir iki seferi geldiği günden beri aynı sorun devam ediyor siz görmedinizmi dediğimde benim onu görmeme gerek yok bizim sıklıkla karşılaştığımız bir durum o yüzden bakma gereksinimi duymadım dedi .ben de en son baktım ki iş münakaşaya girecek sen tv mi yolla eğer siz " başka bir işlem yapmadıysanız " kardeşim o tv yine arıza verecek dedim ve görüşmeyi sonlandırdım. şimdi bu aşamadan sonra ben servis gelince formu imzalasammı yoksa ne yapsam senin bu konudaki değerili görüşün nedir hangi yolu izlemeliyim Adem abim acil cevap sana zahmet ..
Saygı ve Sevgilerimle..
Yunus Korkmaz 0532 450 52 94
Ekli dosyalar
Son düzenleme: