17.11.2022 tarihinde çeyiz için aldığım philips psg7040/10 ütü yeni eve taşındıktan sonra ilk kullanım deneyimimde bozuldu ve çalışmamaya başladı. 02.09.2023 tarihinde yetkili servise istenilen belgelerle başvurup ürünü bıraktım. “kartı yanmış stoklarda yok sorunun nereden kaynaklandığını görmemiz için kart gelmesi lazım 10 gün kadar sürebilir” dediler.
3 gün sonra 05.09.2023 tarihinde “PSG7040/10 model cihazinizin servis islemleri tamamlanmistir.Dilediginiz zaman teslim alabilirsiniz.Bizi tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.Philips Yetkili Servisi ( 312) **** B043” mesajını aldım. Yetkili servisi arayıp cihazı teslim almak için gideceğimi söylediğimde hatalı mesaj olmuş tamir tamamlanınca arayıp bilgi vereceğiz dediler.
12.09.2023 tarihinde “Degerli Müsterimiz, Servisimizden 5 gün önce teslim aldiginiz Kücük Ev Aleti ve Kisisel Bakim ürün grubundan olan PSG7040/10 model cihazinizin tamir sonucundan memnun musunuz? Lütfen PHILIPSEA EVET veya PHILIPSEA HAYIR yazarak 4350 ye gönderiniz. Göndereceginiz SMS ücretsizdir. B043” mesajı geldi hatadan dolayı diye önemsemedim.
Bugün itibarıyla 30 gün oldu cihaz serviste ve tekrar dönüş yapılmadı. İlk defa başıma geldiği için ne yapacağımı bilmiyorum bu süreçte ikame cihaz da verilmedi. Tüketici haklarım ve yapmam gerekenler nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.
3 gün sonra 05.09.2023 tarihinde “PSG7040/10 model cihazinizin servis islemleri tamamlanmistir.Dilediginiz zaman teslim alabilirsiniz.Bizi tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.Philips Yetkili Servisi ( 312) **** B043” mesajını aldım. Yetkili servisi arayıp cihazı teslim almak için gideceğimi söylediğimde hatalı mesaj olmuş tamir tamamlanınca arayıp bilgi vereceğiz dediler.
12.09.2023 tarihinde “Degerli Müsterimiz, Servisimizden 5 gün önce teslim aldiginiz Kücük Ev Aleti ve Kisisel Bakim ürün grubundan olan PSG7040/10 model cihazinizin tamir sonucundan memnun musunuz? Lütfen PHILIPSEA EVET veya PHILIPSEA HAYIR yazarak 4350 ye gönderiniz. Göndereceginiz SMS ücretsizdir. B043” mesajı geldi hatadan dolayı diye önemsemedim.
Bugün itibarıyla 30 gün oldu cihaz serviste ve tekrar dönüş yapılmadı. İlk defa başıma geldiği için ne yapacağımı bilmiyorum bu süreçte ikame cihaz da verilmedi. Tüketici haklarım ve yapmam gerekenler nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.