Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Philips Servis Sorunu

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

dedekorkut

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
8 Tem 2023
Mesajlar
19
17.11.2022 tarihinde çeyiz için aldığım philips psg7040/10 ütü yeni eve taşındıktan sonra ilk kullanım deneyimimde bozuldu ve çalışmamaya başladı. 02.09.2023 tarihinde yetkili servise istenilen belgelerle başvurup ürünü bıraktım. “kartı yanmış stoklarda yok sorunun nereden kaynaklandığını görmemiz için kart gelmesi lazım 10 gün kadar sürebilir” dediler.

3 gün sonra 05.09.2023 tarihinde “PSG7040/10 model cihazinizin servis islemleri tamamlanmistir.Dilediginiz zaman teslim alabilirsiniz.Bizi tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.Philips Yetkili Servisi ( 312) **** B043” mesajını aldım. Yetkili servisi arayıp cihazı teslim almak için gideceğimi söylediğimde hatalı mesaj olmuş tamir tamamlanınca arayıp bilgi vereceğiz dediler.

12.09.2023 tarihinde “Degerli Müsterimiz, Servisimizden 5 gün önce teslim aldiginiz Kücük Ev Aleti ve Kisisel Bakim ürün grubundan olan PSG7040/10 model cihazinizin tamir sonucundan memnun musunuz? Lütfen PHILIPSEA EVET veya PHILIPSEA HAYIR yazarak 4350 ye gönderiniz. Göndereceginiz SMS ücretsizdir. B043” mesajı geldi hatadan dolayı diye önemsemedim.

Bugün itibarıyla 30 gün oldu cihaz serviste ve tekrar dönüş yapılmadı. İlk defa başıma geldiği için ne yapacağımı bilmiyorum bu süreçte ikame cihaz da verilmedi. Tüketici haklarım ve yapmam gerekenler nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.
 
Servisi aramadan önce burada sormak istedim. Mail atmam daha mı iyi olur 2 gün sonra kullanıcı hatası ya da önce teslim ettik size deme ihtimalleri var mı?
 
17.11.2022 tarihinde çeyiz için aldığım philips psg7040/10 ütü yeni eve taşındıktan sonra ilk kullanım deneyimimde bozuldu ve çalışmamaya başladı. 02.09.2023 tarihinde yetkili servise istenilen belgelerle başvurup ürünü bıraktım. “kartı yanmış stoklarda yok sorunun nereden kaynaklandığını görmemiz için kart gelmesi lazım 10 gün kadar sürebilir” dediler.

3 gün sonra 05.09.2023 tarihinde “PSG7040/10 model cihazinizin servis islemleri tamamlanmistir.Dilediginiz zaman teslim alabilirsiniz.Bizi tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.Philips Yetkili Servisi ( 312) **** B043” mesajını aldım. Yetkili servisi arayıp cihazı teslim almak için gideceğimi söylediğimde hatalı mesaj olmuş tamir tamamlanınca arayıp bilgi vereceğiz dediler.

12.09.2023 tarihinde “Degerli Müsterimiz, Servisimizden 5 gün önce teslim aldiginiz Kücük Ev Aleti ve Kisisel Bakim ürün grubundan olan PSG7040/10 model cihazinizin tamir sonucundan memnun musunuz? Lütfen PHILIPSEA EVET veya PHILIPSEA HAYIR yazarak 4350 ye gönderiniz. Göndereceginiz SMS ücretsizdir. B043” mesajı geldi hatadan dolayı diye önemsemedim.

Bugün itibarıyla 30 gün oldu cihaz serviste ve tekrar dönüş yapılmadı. İlk defa başıma geldiği için ne yapacağımı bilmiyorum bu süreçte ikame cihaz da verilmedi. Tüketici haklarım ve yapmam gerekenler nelerdir yardımcı olursanız sevinirim.
Normal şartlarda ütü için servis süresi 20 iş günüdür. vermiş olduğunuz 2 eylül hafta sonuna denk geliyor. resmi süre 4 eylül de başlayıp 29 eylül de sona eriyor. 2 Ekim tarihinde tarafınıza teslim edilmesi gerekir . edilmediği takdirde ise "tamiri için gereken azami sürenin aşılması, durumlarında, tüketici malın ücretsiz olarak bir yenisiyle değiştirilmesini ya da bedelini isteyebilir."

burada size gelen giden mesajların çokta bir önemi yok, mal teslimi, iş emri evrakı gibi belgede imzanız yok.

firma sehven yanlış işi kapatmış olabilir veya 20 gün süreyi aşmamak adına bunu alışkanlık haline getirmiş ve kendini sağlama almaya çalışıyor olabilir.
 
Cevabınız için teşekkür ederim.
Normal şartlarda ütü için servis süresi 20 iş günüdür. vermiş olduğunuz 2 eylül hafta sonuna denk geliyor. resmi süre 4 eylül de başlayıp 29 eylül de sona eriyor. 2 Ekim tarihinde tarafınıza teslim edilmesi gerekir . edilmediği takdirde ise "tamiri için gereken azami sürenin aşılması, durumlarında, tüketici malın ücretsiz olarak bir yenisiyle değiştirilmesini ya da bedelini isteyebilir."

burada size gelen giden mesajların çokta bir önemi yok, mal teslimi, iş emri evrakı gibi belgede imzanız yok.

firma sehven yanlış işi kapatmış olabilir veya 20 gün süreyi aşmamak adına bunu alışkanlık haline getirmiş ve kendini sağlama almaya çalışıyor olabilir.
Cevabınız için teşekkür ederim. Benim de aklıma geldi yarın değişim ya da iade talep edersem tamir edildi siz gelip almadınız diyebilirler diye.
 
İşlem sonuçlandı. Bilgilendirme için yazıyorum. 20 iş gününü geçince değişim istedim ama 2 gün dönüş olmadı sonrada biz zaten erken tamir ettik mesaj da attık siz almadınız dediler. Yaşanan süreci, aslında tamir edilmedi mesaj hatalı oldu dediklerini anlattım. Yine hata olmuş özür dileriz dediler. İnandırıcı değil ama gidip tamir edilmiş cihazımı alabildim en azından. Servise cihaz bırakacak arkadaşların bu hususa dikkat etmesini öneririm.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri