01.09.2024 tarihinde garantisi biten Philips 58PUS8506/62 TV 3 ay sonrasında hemen paneli arızalandı.
Garanti sonra hemen benzer durumlar mevcut.
Telefonla müşteri yetkisiyle konuşmamızda bana sadece garanti dışı ücretli olarak değişim yapılacağını ve herhangi bir çözüm desteği sunulmayacağını belirtti.
Panel değişimi yüksek bir fiyat. 400 dolar + KDV istiyor. Servis 6 ay garanti veriyor.
Resmen tüketime hizmet edilen bir sistem.Hukuksal açıdan bir yaptırım olmalı. Garanti bitti diyerek firmalar kurtuluyor.
Bu sorunun garanti bitimin hemen sonrası olması bedelinin çok yüksek olması tüketicileri mağdur edip markaya olan güveni tamamen bitirmiştir.
Her türlü mecrada sorunu duyurup benzer mağdurları hakkını aramasını istiyorum.
Philips 58PUS8506/06 (Arıza Video)
Garanti sonra hemen benzer durumlar mevcut.
Telefonla müşteri yetkisiyle konuşmamızda bana sadece garanti dışı ücretli olarak değişim yapılacağını ve herhangi bir çözüm desteği sunulmayacağını belirtti.
Panel değişimi yüksek bir fiyat. 400 dolar + KDV istiyor. Servis 6 ay garanti veriyor.
Resmen tüketime hizmet edilen bir sistem.Hukuksal açıdan bir yaptırım olmalı. Garanti bitti diyerek firmalar kurtuluyor.
Bu sorunun garanti bitimin hemen sonrası olması bedelinin çok yüksek olması tüketicileri mağdur edip markaya olan güveni tamamen bitirmiştir.
Her türlü mecrada sorunu duyurup benzer mağdurları hakkını aramasını istiyorum.
Philips 58PUS8506/06 (Arıza Video)