PTT avm den 23 Aralık tarihinde Profilo bd2076wexn çift kapılı no frost buzdolabı aldım satıcı kargo PTT kargo ile gönderim sağladı 27 Aralık saat akşam kargo geldi buzdolabı altında palet yokmuş ürün kapıdan sığmadığı için kargo yetkilileri kartonu nu çıkartıp öyle içeriye koymuş ve teslim ettik diye TC no ve imza almışlar sabah olunca buzdolabında hasar olduğunu gördük ve kartonuna da tutanak yapıştırılmış olarak teslim edilmiş kargo aktarma sırasında hasar görmüş ve Afyonda PTT kargo yetkilileri bu ürünün hasarlı olgunu ve sorumluluk kabul etmedikleri hakkında satıcı ile görüştüm siz ürünü hasarlı olduğunu bile bile teslim almışsınız sizin muhatabıniz PTT kargo diyor ve para iadesi yapamıyacağını söylüyor. Sonrasında Profilo yetkili servisi geldi bu firma benim bayim değil tutanak tutamam bu şekilde ürünü kabul ederseniz ben garanti belgesine hasarlı ürünü belirtip o şekilde başlatırım hasar olan yerleri sipariş veririz ücretini ödersiniz takarım diyor diyor bizde kabul etmedik şimdi PTT avm ye destek talebinde bulundum iade etmek istediğimi söyledim şimdi süreci bekliyorum işin ilginci PTT kargo biz kargoyu evinizden anlamayız siz teslim etmelisiniz diyor şimdi kargoyu ben PTT kargoya kendi imkanlarımla teslim için nakliyeci bulup buzdolabını sirtlanip nakliye için uğraşacağım paramızla rezil oluyorum süreç hakkında bilgi verir misiniz ne olur benim durumum ne kadar sürede ucretimi alırım düğün arifesinde başımıza bunlarda geldi üstelik en çok paraya ihtiyacım olduğu sırada şimdiden teşekkür ederim
Ekli dosyalar
-
IMG-20241228-WA0002.jpg151.7 KB · Görüntüleme: 31
-
IMG-20241228-WA0004.jpg105.3 KB · Görüntüleme: 33
-
IMG-20241228-WA0007.jpg110.7 KB · Görüntüleme: 30
-
IMG-20241228-WA0006.jpg111.9 KB · Görüntüleme: 30
-
IMG-20241228-WA0005.jpg119.4 KB · Görüntüleme: 28
-
IMG-20241228-WA0003.jpg144.1 KB · Görüntüleme: 30
-
IMG-20241228-WA0009.jpg146 KB · Görüntüleme: 28
-
IMG-20241228-WA0008.jpg83.7 KB · Görüntüleme: 36