Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Soru Cevap Profilo buzdolabı PTT AVM'den hasarlı geldi

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Fattih

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
28 Ara 2024
Mesajlar
4
PTT avm den 23 Aralık tarihinde Profilo bd2076wexn çift kapılı no frost buzdolabı aldım satıcı kargo PTT kargo ile gönderim sağladı 27 Aralık saat akşam kargo geldi buzdolabı altında palet yokmuş ürün kapıdan sığmadığı için kargo yetkilileri kartonu nu çıkartıp öyle içeriye koymuş ve teslim ettik diye TC no ve imza almışlar sabah olunca buzdolabında hasar olduğunu gördük ve kartonuna da tutanak yapıştırılmış olarak teslim edilmiş kargo aktarma sırasında hasar görmüş ve Afyonda PTT kargo yetkilileri bu ürünün hasarlı olgunu ve sorumluluk kabul etmedikleri hakkında satıcı ile görüştüm siz ürünü hasarlı olduğunu bile bile teslim almışsınız sizin muhatabıniz PTT kargo diyor ve para iadesi yapamıyacağını söylüyor. Sonrasında Profilo yetkili servisi geldi bu firma benim bayim değil tutanak tutamam bu şekilde ürünü kabul ederseniz ben garanti belgesine hasarlı ürünü belirtip o şekilde başlatırım hasar olan yerleri sipariş veririz ücretini ödersiniz takarım diyor diyor bizde kabul etmedik şimdi PTT avm ye destek talebinde bulundum iade etmek istediğimi söyledim şimdi süreci bekliyorum işin ilginci PTT kargo biz kargoyu evinizden anlamayız siz teslim etmelisiniz diyor şimdi kargoyu ben PTT kargoya kendi imkanlarımla teslim için nakliyeci bulup buzdolabını sirtlanip nakliye için uğraşacağım paramızla rezil oluyorum süreç hakkında bilgi verir misiniz ne olur benim durumum ne kadar sürede ucretimi alırım düğün arifesinde başımıza bunlarda geldi üstelik en çok paraya ihtiyacım olduğu sırada şimdiden teşekkür ederim
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20241228-WA0002.jpg
    IMG-20241228-WA0002.jpg
    151.7 KB · Görüntüleme: 31
  • IMG-20241228-WA0004.jpg
    IMG-20241228-WA0004.jpg
    105.3 KB · Görüntüleme: 33
  • IMG-20241228-WA0007.jpg
    IMG-20241228-WA0007.jpg
    110.7 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG-20241228-WA0006.jpg
    IMG-20241228-WA0006.jpg
    111.9 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG-20241228-WA0005.jpg
    IMG-20241228-WA0005.jpg
    119.4 KB · Görüntüleme: 28
  • IMG-20241228-WA0003.jpg
    IMG-20241228-WA0003.jpg
    144.1 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG-20241228-WA0009.jpg
    IMG-20241228-WA0009.jpg
    146 KB · Görüntüleme: 28
  • IMG-20241228-WA0008.jpg
    IMG-20241228-WA0008.jpg
    83.7 KB · Görüntüleme: 36
PTT avm den 23 Aralık tarihinde Profilo bd2076wexn çift kapılı no frost buzdolabı aldım satıcı kargo PTT kargo ile gönderim sağladı 27 Aralık saat akşam kargo geldi buzdolabı altında palet yokmuş ürün kapıdan sığmadığı için kargo yetkilileri kartonu nu çıkartıp öyle içeriye koymuş ve teslim ettik diye TC no ve imza almışlar sabah olunca buzdolabında hasar olduğunu gördük ve kartonuna da tutanak yapıştırılmış olarak teslim edilmiş kargo aktarma sırasında hasar görmüş ve Afyonda PTT kargo yetkilileri bu ürünün hasarlı olgunu ve sorumluluk kabul etmedikleri hakkında satıcı ile görüştüm siz ürünü hasarlı olduğunu bile bile teslim almışsınız sizin muhatabıniz PTT kargo diyor ve para iadesi yapamıyacağını söylüyor. Sonrasında Profilo yetkili servisi geldi bu firma benim bayim değil tutanak tutamam bu şekilde ürünü kabul ederseniz ben garanti belgesine hasarlı ürünü belirtip o şekilde başlatırım hasar olan yerleri sipariş veririz ücretini ödersiniz takarım diyor diyor bizde kabul etmedik şimdi PTT avm ye destek talebinde bulundum iade etmek istediğimi söyledim şimdi süreci bekliyorum işin ilginci PTT kargo biz kargoyu evinizden anlamayız siz teslim etmelisiniz diyor şimdi kargoyu ben PTT kargoya kendi imkanlarımla teslim için nakliyeci bulup buzdolabını sirtlanip nakliye için uğraşacağım paramızla rezil oluyorum süreç hakkında bilgi verir misiniz ne olur benim durumum ne kadar sürede ucretimi alırım düğün arifesinde başımıza bunlarda geldi üstelik en çok paraya ihtiyacım olduğu sırada şimdiden teşekkür ederim
Geçmiş olsun öncelikle.

Servis de bir enteresan haaa, ''Hasar gören yerleri değiştiririm ücretini ödersiniz'' demiş yahu neyi değiştiriyorsun be adam zaten gövde hasar almış. Meslek hayatın boyunca sen hangi markanın buzdolabı gövdesini yedek parça olarak yolladığını gördün demezler mi adama?

Ama işte sevgili @NBKpro az önce wp de yazıştığımız konuya bu da basit bir örnek. Bu şahıslar yetkili servis işte güzel ülkemde.
 
Şimdi sevgili dostum, bence sen şunu yap. Bir defa öncelikle KONTROL ETMEDEN ürün teslim almakla en büyük hatayı etmiş ve bir d egereksiz yere sorumluluk almışsınız fakat elinizdeki o tutanak ve dolabın mevcut hali nedeniyle halen yasal hak arayabilirsiniz.

Siz direkt olarak SATICI sıfatlı şekilde acil bir Hakem Heyeti Başvurusu yapın. durumu izah edin ve delillerinizi de sunarak ÜCRET İADESİ talepli bir dilekçe verin ama lütfen malın değişimi talepli olmasın.

Diğer yandan dilekçenizde şunu lütfen belirtin. ''Saygıdeğer komisyon üyeleri ve raportörlerin başvurumu haklı bulmaları durumunda kararı yazarken ücret iadesinin bana yapılması ile birlikte ürünün evimden ALDIRILMASI yönde bilginin de karar eklenmesini arz ederim''

Şimdi o buzdolabının sizin evinizden kimin tarafından aldırılacağı da satıcının derdi artık. Yok öyle malı satıp milleti dert ile baş başa bırakmak veya bu tarz bir nakliye ile satış yapmayacaksın bu kadar basit.

mevzu biraz uzun ve sizi de uğraştıracak ama sonuçta hakkınızı mutlaka alırsınız
 
Şimdi sevgili dostum, bence sen şunu yap. Bir defa öncelikle KONTROL ETMEDEN ürün teslim almakla en büyük hatayı etmiş ve bir d egereksiz yere sorumluluk almışsınız fakat elinizdeki o tutanak ve dolabın mevcut hali nedeniyle halen yasal hak arayabilirsiniz.

Siz direkt olarak SATICI sıfatlı şekilde acil bir Hakem Heyeti Başvurusu yapın. durumu izah edin ve delillerinizi de sunarak ÜCRET İADESİ talepli bir dilekçe verin ama lütfen malın değişimi talepli olmasın.

Diğer yandan dilekçenizde şunu lütfen belirtin. ''Saygıdeğer komisyon üyeleri ve raportörlerin başvurumu haklı bulmaları durumunda kararı yazarken ücret iadesinin bana yapılması ile birlikte ürünün evimden ALDIRILMASI yönde bilginin de karar eklenmesini arz ederim''

Şimdi o buzdolabının sizin evinizden kimin tarafından aldırılacağı da satıcının derdi artık. Yok öyle malı satıp milleti dert ile baş başa bırakmak veya bu tarz bir nakliye ile satış yapmayacaksın bu kadar basit.

mevzu biraz uzun ve sizi de uğraştıracak ama sonuçta hakkınızı mutlaka alırsınız
Sağolasın Adem abi pazartesi ilk işim kaymakamlığa gidip tüketici hakem heyetiyle görüşmek olacak
 
Sağolasın Adem abi pazartesi ilk işim kaymakamlığa gidip tüketici hakem heyetiyle görüşmek olacak
Aramızda kalsın, yani alenen yüzlerine vurmayın anlamında. Her ne kadar onlar size ''Komisyon karar verecek'' dese de bilin ki o girdiğiniz odada bulunan raportör arkadaşlardanbirisi verecek sizin kararı ve bahsi geçen komisyonun üyelerinin büyük bölümü okumadan imzalayıp geçecek. O nedenle derdinizia nlattığınız arkadaşa bunu yüzüne vurmadan, o ürünün ambalajı ile çıkartılması mümkün olmadığından dolayı kartonun çıkartılması kaynaklı durumu anlamanızın mümkün olmadığını vurgulayın, mümkünse ve gerekiyorsa bir bilirkişi ataması yapıp sorunun kendilerinden kaynaklı olmadığının rahatlıkla tespit edilebileceğini izah edin.

Bu iş uzun sürecek ama karşı tarafın size bu yaptığı yanına kâr kalmasın diye, siz THH den hakkınızı aldığınızda o karar elinize ulaşınca yine bizi bilgilendirin, gerekirse arada geçen aylar nedeniyle uğradığınız zararın da hesabını sormanın yollarınıanlatırım size.
 
Yine de dilerseniz satıcı ile son kez yazışın, yazışmayı da gerekirse delil olarak dosyanıza eklersiniz.
Satıcıya şunu mutlaka belirtin. ''

Bu ürünün bana hasarlı gelmesinde benim hiçbir sorumluluğum olmadığı halde cezalandırılan taraf ben oluyorum, uğraşmak zorunda da değilim, ya evden aldırım kısa yoldan değişimini yapın, ya da ben değişim değil ücret iadesi talepli yasal işlem başlatacağım, sakın zannetmeyin nasılsa aylar geçecek ve enflasyon nedeniyle bana ödeyeceğiniz para size dokunmayacak, THH den aldığım kararla birlikte Mahkemeye gidip bu sefer kıymet takdiri yaptırtıp güncel bedel üzerinden ücret iadesi yapmanızı sağlayacağım. Bu konularla ilgili olarak Tüketici Sorunları Dernek Başkanı Adem Helvacı ile iletişim halindeyim, konuyu takip edeceğine dair söz verdi, ben ne kadar uğraşırsam sizi de o kadar uğraştıracaım bilginiz olsun''
 
Yine de dilerseniz satıcı ile son kez yazışın, yazışmayı da gerekirse delil olarak dosyanıza eklersiniz.
Satıcıya şunu mutlaka belirtin. ''

Bu ürünün bana hasarlı gelmesinde benim hiçbir sorumluluğum olmadığı halde cezalandırılan taraf ben oluyorum, uğraşmak zorunda da değilim, ya evden aldırım kısa yoldan değişimini yapın, ya da ben değişim değil ücret iadesi talepli yasal işlem başlatacağım, sakın zannetmeyin nasılsa aylar geçecek ve enflasyon nedeniyle bana ödeyeceğiniz para size dokunmayacak, THH den aldığım kararla birlikte Mahkemeye gidip bu sefer kıymet takdiri yaptırtıp güncel bedel üzerinden ücret iadesi yapmanızı sağlayacağım. Bu konularla ilgili olarak Tüketici Sorunları Dernek Başkanı Adem Helvacı ile iletişim halindeyim, konuyu takip edeceğine dair söz verdi, ben ne kadar uğraşırsam sizi de o kadar uğraştıracaım bilginiz olsun''
Allah razı olsun abi içime su serptiniz 2 gündür ne yapacağımı bilmiyorum ve olayın soğumadan sıcağı sıcağına işlemlerin başlamasını da istiyorum dediğiniz gibi satıcı ile tekrar irtibata geçeceğim
 
Allah razı olsun abi içime su serptiniz 2 gündür ne yapacağımı bilmiyorum ve olayın soğumadan sıcağı sıcağına işlemlerin başlamasını da istiyorum dediğiniz gibi satıcı ile tekrar irtibata geçeceğim
Çünkü tüketici olarak BİLDİRİM yükümlülüğünüzü de yerine getirmiş olacaksınız bu şekilde.
Delil olarak dosyaya bunu da eklemeniz çok önemli.
Hem karşı taraf olayın ciddiyetini anlar en azından.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri