Merhaba,
Samsung QE55QN700BTXTK TV mi yaklaşık 6.5 ay kadar önce aldım. Ve bu sürenin sonunda TV im bir şeyler izlerken kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. Servisi aradım ve destek istedim Sorun Cumartesi başladığından servis yönlendirmesi yapılamadı. Pazartesi servisten arkadaşlar geldi ve televizyonda Panel ve Ana kartın arızalı oldugunu belirttiler. Bu parçaları değiştirmeleri halinde sadece cihazı ayakta tutan plastik ayaklığın değişmeyen parça olarak kalacağını belirttiler. Ben de cihazda böyle köklü bir onarımı istemediğimi bu kadar kısa bir sürede böyle büyük bir arızanın servis parça değişimi ile değil cihaz değişimi ile çözülmesi gerektiğini bildirdim. Servisten gelen arkadaşlar isteğimi not edip ayrıldılar. Daha sonra beni servis yetkilisi olarak arayan hanımefendi cihazın durumunu ve isteklerimi incelediklerini fakat sadece servis parça değişimi sunabileceklerini. Cihaz değişimi yapamayacaklarını belirtti.
Faturam 24.10.2022 tarihli olup servis talebimi 20.05.2023 de gerçekleştirdim.
Bildiğim kadarıyla ilk 6 ay içerisinde herhangi bir sorun yaşanması durumunda TV ler de değişim olabiliyor.
26 günlük bir fark yüzünden değişimin elimden alındığını ve mağdur edildiğimi düşünüyorum.
Fakat servis tarafı bir türlü beni anlamak istemiyor ve Panel ile Anakartı değiştirmek istiyor.
Bu parçaları değiştirdiğimizde zaten TV komple değişmiş oluyor geriye kalan tek şey TV yi ayakta tutan metal aksam dediğimde ''Haklısınız'' diyorlar.
Cihazı değiştirin, kusurlu ürün diyorum. ''Yapamayız'' diyorlar.
Beni bir üst birime bağlayın müdürünüz var ise onunla görüşmek istiyorum diyorum '' En üst birim ile görüşüyorsunuz diyorlar.''
Günümüz şartlarında bu Televizyona 32bin TL para verdim. Ve aldığım hizmet gerçekten beklemediğim kadar kötü.
Sizce ne yapmalıyım ? nasıl bir yol izlemeliyim ? bütün günümü bu konuşmaların sinir harbi ile geçirdim.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Samsung QE55QN700BTXTK TV mi yaklaşık 6.5 ay kadar önce aldım. Ve bu sürenin sonunda TV im bir şeyler izlerken kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. Servisi aradım ve destek istedim Sorun Cumartesi başladığından servis yönlendirmesi yapılamadı. Pazartesi servisten arkadaşlar geldi ve televizyonda Panel ve Ana kartın arızalı oldugunu belirttiler. Bu parçaları değiştirmeleri halinde sadece cihazı ayakta tutan plastik ayaklığın değişmeyen parça olarak kalacağını belirttiler. Ben de cihazda böyle köklü bir onarımı istemediğimi bu kadar kısa bir sürede böyle büyük bir arızanın servis parça değişimi ile değil cihaz değişimi ile çözülmesi gerektiğini bildirdim. Servisten gelen arkadaşlar isteğimi not edip ayrıldılar. Daha sonra beni servis yetkilisi olarak arayan hanımefendi cihazın durumunu ve isteklerimi incelediklerini fakat sadece servis parça değişimi sunabileceklerini. Cihaz değişimi yapamayacaklarını belirtti.
Faturam 24.10.2022 tarihli olup servis talebimi 20.05.2023 de gerçekleştirdim.
Bildiğim kadarıyla ilk 6 ay içerisinde herhangi bir sorun yaşanması durumunda TV ler de değişim olabiliyor.
26 günlük bir fark yüzünden değişimin elimden alındığını ve mağdur edildiğimi düşünüyorum.
Fakat servis tarafı bir türlü beni anlamak istemiyor ve Panel ile Anakartı değiştirmek istiyor.
Bu parçaları değiştirdiğimizde zaten TV komple değişmiş oluyor geriye kalan tek şey TV yi ayakta tutan metal aksam dediğimde ''Haklısınız'' diyorlar.
Cihazı değiştirin, kusurlu ürün diyorum. ''Yapamayız'' diyorlar.
Beni bir üst birime bağlayın müdürünüz var ise onunla görüşmek istiyorum diyorum '' En üst birim ile görüşüyorsunuz diyorlar.''
Günümüz şartlarında bu Televizyona 32bin TL para verdim. Ve aldığım hizmet gerçekten beklemediğim kadar kötü.
Sizce ne yapmalıyım ? nasıl bir yol izlemeliyim ? bütün günümü bu konuşmaların sinir harbi ile geçirdim.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.