Merhabalar ben ww10h9610ew kodlu çamaşır makinasına sahibim. 7 yıl önce aldım tam dolmadı uzatılmış garantisi mevcut, bir su kaçırma problemim vardı aldığım ilk yıldan beri oluyordu. Deterjan alma problemlerim oldu onu yapayım derken dokunmatik ekranı bozdular değiştirdiler, son su kaçırma problemi için gönderdiğimde alıp götürdüler, geldiğinde hemen anlayamadık ama sarsıntılı çalışmaya başladı ve bu çok şiddetli bir hal aldı tekrar servis çağırdık komple söktü ve kazanın yamulduğunu iletti kullanıcı hatası olduğu için garantiye girmiyor dediler zaten bir şeyde kanıtlayamazdık dedik. Kazanı değiştirelim 5700TL fiyat istediler onu da kabul ettik şimdi arıyorlar kazan yok muadiliyle değişim yapalım kazan parasına ama ona da kabul bize teklif edilen model WW11BGA046AEAH biz bir bakalım dedik baktık giriş seviyesi bir cihaz, bizim ürüne 3 makine parası ödedik zamanında, ne otomatik deterjan alma var, ne wifi var, sadece kilo olarak tutanı önerdiler diğer bizimki ile emsal olan modele baktık. Altındaki yorumlarda bizim mevcut ürünü almış birine o ürünü önermişler adam gene de kabul etmemiş bize o modeli bile önermiyorlar bu firmanın 10 yıl parça bulundurması gerekmiyor mu bunlara karşı ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim