Merhaba sizlere 2 sene önce babamın evine aldığım çamaşır makinesinin panel altında paslanma oluşmuş Samsung servisini çağırdım gelip fotoğraf vs çekip merkeze gönderdiler. Daha sonra
Bana bu durumun sizden kaynaklandığını değişim durumunda ücret karşığında kapağın değiştirileceğini söylediler.
İkinci defa tekrar talep oluşturdum yine aynı şekilde geri dönüş yapıldı.
Bu durumda nasıl bir yol izlemem gerekecek çamaşır makinesinin daha garantisi var
Gerçekten bizden mi kaynaklı bu durum 2 senede paslanması
Teşekkürler
Bana bu durumun sizden kaynaklandığını değişim durumunda ücret karşığında kapağın değiştirileceğini söylediler.
İkinci defa tekrar talep oluşturdum yine aynı şekilde geri dönüş yapıldı.
Bu durumda nasıl bir yol izlemem gerekecek çamaşır makinesinin daha garantisi var
Gerçekten bizden mi kaynaklı bu durum 2 senede paslanması
Teşekkürler