Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Samsung TV. APK yükleme hatası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Hakan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Hakan

Süper Üye
Kadim Üye
Katılım
15 Nis 2023
Mesajlar
829
Merhaba

Bir tanıdığımda SAMSUNG QE75QN85AATXTK TV var. Disney+ platformuna üye olmuş ama Disney+ apk'sı yüklenmiyor. Sürekli olarak fotodaki hatayı veriyor. TV'yi, modemi elektrikten kestik. Değişen bir şey olmadı. Disney+ seyredebilmek için tarayıcı kullanıyor. Oradan giriyor. Bu da can sıkıntısı yapıyor.

TV'nin hafızası 16 GB. TV'de boş hafıza var. ama bir türlü olmuyor. Böyle bir sorun ile karşılaşan oldu mu? Nasıl aşıldı?

Hata resmi:
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2023-04-25 at 15.21.16.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-25 at 15.21.16.jpeg
    42 KB · Görüntüleme: 11
Merhaba

Bir tanıdığımda SAMSUNG QE75QN85AATXTK TV var. Disney+ platformuna üye olmuş ama Disney+ apk'sı yüklenmiyor. Sürekli olarak fotodaki hatayı veriyor. TV'yi, modemi elektrikten kestik. Değişen bir şey olmadı. Disney+ seyredebilmek için tarayıcı kullanıyor. Oradan giriyor. Bu da can sıkıntısı yapıyor.

TV'nin hafızası 16 GB. TV'de boş hafıza var. ama bir türlü olmuyor. Böyle bir sorun ile karşılaşan oldu mu? Nasıl aşıldı?

Hata resmi:
Fabrika ayarlarına sıfırlamayı denediniz mi? Başka bir uygulama yükleyebiliyor musunuz?
 
"Televizyonu kapatın. Kumandadaki açma kapama tuşuna basılı tutarak sıfırdan açılmasını bekleyin ve "Powered by TIZEN" logosu görününce tuşu bırakın. Bu yöntem televizyonun uykuya geçmek yerine, kapanıp açılması veya resetlenmesi gibi bir işe yarıyor. Açıldıktan sonra 10-15 saniye bekleyip, uygulama marketine girin ve Disney+ uygulamasını aratın. Uygulamaya tıklayınca ya kurulduğunu göreceksiniz ya da kur dediğinizde sorun çıkarmadan kuracaktır."

Şöyle bir yöntem var işe yaradığını yazmışlar.
 
"Televizyonu kapatın. Kumandadaki açma kapama tuşuna basılı tutarak sıfırdan açılmasını bekleyin ve "Powered by TIZEN" logosu görününce tuşu bırakın. Bu yöntem televizyonun uykuya geçmek yerine, kapanıp açılması veya resetlenmesi gibi bir işe yarıyor. Açıldıktan sonra 10-15 saniye bekleyip, uygulama marketine girin ve Disney+ uygulamasını aratın. Uygulamaya tıklayınca ya kurulduğunu göreceksiniz ya da kur dediğinizde sorun çıkarmadan kuracaktır."

Şöyle bir yöntem var işe yaradığını yazmışlar.
TV sahibine söyleyeyim. Bir denesin. Neticeyi bildirince buraya yazarım.
 
Merhaba; Bu sorun modemlerin güvenlik duvarlarından kaynaklanıyor bilgisi mevcut.
Cep telefonundan internet paylaşıp deneyip bilgi dönüşü sağlarmısınız rica etsem.
 
Fabrika ayarlarına sıfırlamayı denediniz mi? Başka bir uygulama yükleyebiliyor musunuz?
Bunu denemedik. Aklıma geldi ama bir sürü uygulama kurulu. Şifreleri kayıtlı. Netflix, Blutv, Exxen, vs.vs. Tüm TV platformlarına üye olmuş. TV ayarları keza öyle. Bunlar sıfırlanır diye onu TV sahibinin aklına getirmedim doğrusu.
 
Merhaba; Bu sorun modemlerin güvenlik duvarlarından kaynaklanıyor bilgisi mevcut.
Cep telefonundan internet paylaşıp deneyip bilgi dönüşü sağlarmısınız rica etsem.
Merhaba Adem bey. Ben TV'nin yanında değilim. Bir tanıdığın TV'si. Bayram ziyaretine gittiğimde öğrendim bunu. Foruma sorarım demiştim ona. Aklıma geldi şimdi. Konu açtım.

Önceki arkadaşın tavsiyesini bir uygulasın. Olmazsa sizin dediğinizi de ona yazarım.

İlginize teşekkür ederim.?
 
Merhaba Adem bey. Ben TV'nin yanında değilim. Bir tanıdığın TV'si. Bayram ziyaretine gittiğimde öğrendim bunu. Foruma sorarım demiştim ona. Aklıma geldi şimdi. Konu açtım.

Önceki arkadaşın tavsiyesini bir uygulasın. Olmazsa sizin dediğinizi de ona yazarım.

İlginize teşekkür ederim.?
Sizin konu benim başıma gelmeyince 1-2 servis arkadaşı aradım başınıza geledi mi diye, ilk aradığım arkadaşım da, ikinci aradığım arkadaşım da bu minvalde cevap verince size aktarmak istedim. Emin olmadığım için denemenizi rica ettim, duruma göre haberleşiriz yine :ok
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri