Bununla ilgili içerik üretmek amacıyla bugün Şikayetvar sitesinde bir kayıt açtırdım.
Hiç olmayan Arçelik 9120M çamaşır makinemle ilgili Sanki fırınım kekin altını yakıyormuş gibi ''Çamaşırların altını yakıyor'' beyanı ile 8 kere servis geldi çözemiyorlar dedim kayıt oluşturdum.
Arçelik beni aradı ve telefonu açmadım yani firma benim gerçek bir tüketici olduğumu da, böyle bir arıza veya ürün olduğunu da henüz doğrulayamadan ŞV sitesi 1 saat içerisinde ŞAK dedi ve şikayeti yayınladı.
Bu konu ile ilgili ŞV sitesinin işleyiş ve ilerleyişinin sağlıklı olmadığını, Marka Karalamaya çok açık bir sistem olduğunu da vurgulayacak şekilde içerik üretip yayınlayacağım.
Hiç olmayan Arçelik 9120M çamaşır makinemle ilgili Sanki fırınım kekin altını yakıyormuş gibi ''Çamaşırların altını yakıyor'' beyanı ile 8 kere servis geldi çözemiyorlar dedim kayıt oluşturdum.
Arçelik beni aradı ve telefonu açmadım yani firma benim gerçek bir tüketici olduğumu da, böyle bir arıza veya ürün olduğunu da henüz doğrulayamadan ŞV sitesi 1 saat içerisinde ŞAK dedi ve şikayeti yayınladı.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Bu konu ile ilgili ŞV sitesinin işleyiş ve ilerleyişinin sağlıklı olmadığını, Marka Karalamaya çok açık bir sistem olduğunu da vurgulayacak şekilde içerik üretip yayınlayacağım.