Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Şikayetvar Sitesine Ne Kadar Güveniyorsunuz?

Adem Helvacı

Everybody Lies
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
19,771
Bununla ilgili içerik üretmek amacıyla bugün Şikayetvar sitesinde bir kayıt açtırdım.

Hiç olmayan Arçelik 9120M çamaşır makinemle ilgili Sanki fırınım kekin altını yakıyormuş gibi ''Çamaşırların altını yakıyor'' beyanı ile 8 kere servis geldi çözemiyorlar dedim kayıt oluşturdum.

Arçelik beni aradı ve telefonu açmadım yani firma benim gerçek bir tüketici olduğumu da, böyle bir arıza veya ürün olduğunu da henüz doğrulayamadan ŞV sitesi 1 saat içerisinde ŞAK dedi ve şikayeti yayınladı.

1724674462855.png

Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için Giriş yap veya üye ol.




Bu konu ile ilgili ŞV sitesinin işleyiş ve ilerleyişinin sağlıklı olmadığını, Marka Karalamaya çok açık bir sistem olduğunu da vurgulayacak şekilde içerik üretip yayınlayacağım.
 
Abi şöyle diyim, bir çok kez destek alamadigimiz servisler yüzünden oluşturmuş olduğumuz şikayetler olumlu neticede kapanabiliyor. Bunu tabi elektronik servisler dışında tüm diğer firmalar içinde geçerli.
Tabii kendi şahsi fikrimdir.
 
Güvenmiyorum. Ağlama duvarından farksız malesef. Buraya yazıyorsunuz keyiflerine göre davranıyorlar. Sizi aradık diyorlar arıyorlar tekrar konuşuyorsunuz sizden tekrar sorununuzla ilgili şeyleri papağan gibi tekrarlattırıyorlar. Yok işte ben bilmemkime aktarıyorum yok işte bizim hüseyinağanın torununu kızının arkadaşının bilmemnesi var o ondan bu bundan sektire sektire sizi sektiriyoruz yok mail bekliyoruz yok bilmemnesinin bilmemnesi uzaydan ay yüzeyinden faks gelecek vs. böyle iş sündürülüyor sümen altı ediliyor ama o süreçte de firma cevap verdiği için de aaa cevap verdi olumlu şikayet şeklinde siteye düşüyor iyide kardeşim sorunumu çözüyor mu ? eeeeeeeeeeeeeeeeeh. Youtube'dan canlı yayın yapıp firmaya anlatsam bunu da ekşisözlük ve twitterda popüler hale getirsem çok çok daha hızlı sorunum misliyle çözülecek.
 
Siz olayı ağlama duvarı olarak değerlendiriyorsunuz.

Ben size işin reklam boyutundan da behsedeyim.

Tırı-vırı diye şirket kuruyorsunuz. Şikayetvar a şirket olarak üye oluyorsunuz. Bu arada şirket sadece şirket. Üretim ürün vs hiç bir şey yok.

Şikayetvar a 1-2 ay boyunca günde 15-20 şikayet açtırıp (trol ordusuna), şikayetleri şirket olarak olumlu olarak yanıtlayıp, şikayeti açanlar da, şöyle işim görüldü, böyle iyi firma, üst model ile değiştirdi, üstüne 1000 lira çek tanımladı, makine bizde kaldı, yenisini gönderdi diye yorumlar yaptırıyorsunuz. Arada 3-5 tane de olumsuz puan verdiriyorsunuz.

Sonra şirketi sosyal medya kanalları ile devreye alıp satışlara başlıyorsunuz.

Firmayı duyan internette aratıyor. Bakıyor şikayetvar da listelenen bir firma.

500 şikayete 490 olumlu dönüş. Hediyeler, üst modeller okuyorsunuz.

Hooooop ne oldu. DOLANDIRILDINIZ.... Ne gelen ürün var, ne şirket telefonlara dönüyor. Ne iade alabiliyorsunuz. Şirket buhar.

Sonra Tırı-vırı 2 diye yeni şirket ve aynı senaryo
 
ŞV sitesi şikayet başvurusunda argo veya hakaret olmamasına rağmen yazı içinden birçok kelime cümleyi traşlayabiliyor. Başıma birkaç kez geldi. Benim yazdığım damat traşı yayınlanan kabak traşı.
 
Şikayetvar bu işi ilk yapmanın kaynağını yiyor ama kazın ayağı farklı. Çok sürdürülebilir değil yaptıkları iş. İnsanlar uyanmaya başladı, oradan dönüş beklemeden THH yada müşteri hizmetleri arasında seçim yapıp en hızlı şekilde süreci ilerletiyorlar.
 
Paşalar işlerine gelmeyince, ibre kendilerine dönünce hemen Hukuk Departmanları inceleme yapıp BENİ KORUMAK İÇİN yayınlamamaya karar vermişler mesela. Çakal tayfası sizi. Tek mecra sizsiniz sanıyorsunuz değil mi? Hadi Hukuk departmanınısın bir tarafı yerse benim platformda yayınlayacaklarımı da kaldırtsınlar da göreyim.

ş9.png
 
Abi şöyle diyim, bir çok kez destek alamadigimiz servisler yüzünden oluşturmuş olduğumuz şikayetler olumlu neticede kapanabiliyor. Bunu tabi elektronik servisler dışında tüm diğer firmalar içinde geçerli.
Tabii kendi şahsi fikrimdir.
Abi işe yaramıyor demiyorum fakat ciddi bir şantaj aracı bu firmalar adına.
Eskiden sadece firmalar hedefken şimdi vatandaşı da hedef alıyorlar daha fazla para kazanmak için. Denetleme mekanizması yok. Şikayet doğru mu değil mi bilen yok, şikayet diye yazılan konular rakip firma saldırıları mı belli değil.

Tüketiciler ne yazık ki burada yayınlanan her şeyi referans olarak kabul ediyor. ''Aaaaaa Arçeliğe bak sen, 8 kere servis gitmiş çözememiş, firma da ilgilenmiyormuş'' benim şikayetimi okuyan, benimki gibi 10 şikayet daha okursa yandı gülüm keten helva.

Tamam yazılanların tamamı yalan yanlış demiyorum fakat ciddi anlamda büyük oranı asılsız ve bir çoğu şikayet bile değil aslında :D

Fakat bıunlar için fark etmiyor, ''yeter ki yazılsın'' mantığı var.

Eee yazdım ben. Arçelik dünden beri telefon ve SMS ile bana ulaşmaya çalışıyor ulaşamıyor.
Ulaşılamayan, makinenin varlığı bile tespit edilmemiş bir şikayet neden halen yayında o halde?
 
Paşalar işlerine gelmeyince, ibre kendilerine dönünce hemen Hukuk Departmanları inceleme yapıp BENİ KORUMAK İÇİN yayınlamamaya karar vermişler mesela. Çakal tayfası sizi. Tek mecra sizsiniz sanıyorsunuz değil mi? Hadi Hukuk departmanınısın bir tarafı yerse benim platformda yayınlayacaklarımı da kaldırtsınlar da göreyim.

Ekli dosyayı görüntüle 19527
Şikayetvar'ı şikayet eden koca yürekli adam. :D
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri