Merhabalar;
Öncelikle @AdemHelvacı ve @İlterişYılmaz ve a teşekkürle başlamak isterim bütün hizmetlerinden dolayı.
Yeni eve taşınmama bağlı büyük ekran TV ihtiyaç hasıl oldu. 32" den sonra salona göre büyük bir ekrana geçeyim dedim.. inceleriz.com da ve forumunda bütçeme uygun TV arayışına geçtim. Hülasa Vestel bayisinde Haziran başında 14.999 TL denilen 55UG9630 MODEL ürünü intenet üzerinden 11.750 TL ye aldım. Ben Horoz Logistics tarafında pek sıkıntı yaşamadım (Samsun). 3-4 güne geldi. Daireme kadar çıkardılar. Vestel Müşteri hizmetlerinden arandım. 3 gün sonrasına ancak kurulum için randevu verdiler.
Servis arkadaşlar geldi. Kutuyu açtılar, TV yi kurdular, ayarlar vs. teslim edip gittiler. TV yi kapattık. İşler güçler; aynı günün akşamı Yeni 55" TV ile bi keyif yapayım dedim. İnanın heyecanlıyım. Android TV (Google TV) almışım, bi bakalım ne olacak. Açtım TV yi. VESTEL logosunun yanında üste doğru bir yığın VESTEL yazısı.. Çizgi Çizgi.. Hobaa. Ana menü geldi, Yatay çizgiler şeklinde birbirine geçmeler, izlemek ne mümkün. Foto, Video ile sabitledim durumu. İlk iş günü Yetkili servisten arıza için randevu talep ettim. Ertesi gün gelindi ve Panel arızası diye not düşüldü. Bana ürünü değiştirebileceğim önderinde bulunuldu. İlk Akıllı TV'm de bunları yaşayınca VESTEL den soğumuş oldum. Herşeyi göze alarak iade etmeye karar verdim. Yetkili arkadaşlar bana servis rapor fişimi verdiler ve bundan sonrasının internet üzerinden alış veriş yaptığım firma ile halletmem gerektiğini söylediler.
TV İnternetten Sipariş : 03/06/2023
Herozdan Eve Teslim : 07/06/2023
Vestel Servis Kurulum : 10/06/2023
Arıza Servis Talebim : 12/06/2023
Arıza Tespit Günü : 13/06/2023
İnternetten ürünü aldığım firma (SİMPORT) ile 13/06/2023 tarihinden beridir n11 üzerinden yazışıyorum. Yazışmalarıma rutin, "Gerekli kontroller yapılıp en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır" cevapları ile Bir türlü iademi onaylamadılar... Daha 16 Haziran da Simport Müşteri Hizmetlerini telefon ile aradım. Ürünümü iade etmek istediğimi söyledim. Bizdeki not iade değil değiştirme üzerine dediler. Oysa arıza tespitine gelen Yetkili servise İADE yapacağım diye özellikle rapor tutturmuştum. Kaldı ki bu raporu SİMPORT a da talep ettiklerinden göndermiştim. Hızlandırıyoruz dediler. Herhangi bir reaksiyon yok, n11 müşteri hizmetleri ile de görüştüm. Onlarda Satıcıya gerekli talimatı verdik dediler.
21 Haziran da tekrar müşteri hizmetleri görüşmesi, yine aynı... Hülasa arıza tespitinden itibaren aradan 10 gün geçti (Bugün 23 Haziran 2023). Bir kargoyu iade edemedim. Vestel in Kendi yetkili servislerinin tuttuğu rapora itibar etmeyerek ne tür bir arayış içersine girdiklerini ve yetkili servislerle görüşmenin neden bu kadar uzadığını anlamış değilim.
Nasreddin Hoca misali; "Fincancı katırlarını ürkütmezseniz problem yok, ama bide ürkütürseniz... " demiş fıkrasında... Vestel iyi hoş olabilir. Benim tecrübeme göre bu durum problem çıkana kadar, SİMPORT ve bilgi verdik dedikleri VESTEL genel merkezinin bir iade için bu kadar bekletmelerini iyi bir hizmet anlayışı olarak değerlendiremiyorum...
Vesselam...
NOT: Sorun ile ilgili görsel ekledim.
Öncelikle @AdemHelvacı ve @İlterişYılmaz ve a teşekkürle başlamak isterim bütün hizmetlerinden dolayı.
Yeni eve taşınmama bağlı büyük ekran TV ihtiyaç hasıl oldu. 32" den sonra salona göre büyük bir ekrana geçeyim dedim.. inceleriz.com da ve forumunda bütçeme uygun TV arayışına geçtim. Hülasa Vestel bayisinde Haziran başında 14.999 TL denilen 55UG9630 MODEL ürünü intenet üzerinden 11.750 TL ye aldım. Ben Horoz Logistics tarafında pek sıkıntı yaşamadım (Samsun). 3-4 güne geldi. Daireme kadar çıkardılar. Vestel Müşteri hizmetlerinden arandım. 3 gün sonrasına ancak kurulum için randevu verdiler.
Servis arkadaşlar geldi. Kutuyu açtılar, TV yi kurdular, ayarlar vs. teslim edip gittiler. TV yi kapattık. İşler güçler; aynı günün akşamı Yeni 55" TV ile bi keyif yapayım dedim. İnanın heyecanlıyım. Android TV (Google TV) almışım, bi bakalım ne olacak. Açtım TV yi. VESTEL logosunun yanında üste doğru bir yığın VESTEL yazısı.. Çizgi Çizgi.. Hobaa. Ana menü geldi, Yatay çizgiler şeklinde birbirine geçmeler, izlemek ne mümkün. Foto, Video ile sabitledim durumu. İlk iş günü Yetkili servisten arıza için randevu talep ettim. Ertesi gün gelindi ve Panel arızası diye not düşüldü. Bana ürünü değiştirebileceğim önderinde bulunuldu. İlk Akıllı TV'm de bunları yaşayınca VESTEL den soğumuş oldum. Herşeyi göze alarak iade etmeye karar verdim. Yetkili arkadaşlar bana servis rapor fişimi verdiler ve bundan sonrasının internet üzerinden alış veriş yaptığım firma ile halletmem gerektiğini söylediler.
TV İnternetten Sipariş : 03/06/2023
Herozdan Eve Teslim : 07/06/2023
Vestel Servis Kurulum : 10/06/2023
Arıza Servis Talebim : 12/06/2023
Arıza Tespit Günü : 13/06/2023
İnternetten ürünü aldığım firma (SİMPORT) ile 13/06/2023 tarihinden beridir n11 üzerinden yazışıyorum. Yazışmalarıma rutin, "Gerekli kontroller yapılıp en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır" cevapları ile Bir türlü iademi onaylamadılar... Daha 16 Haziran da Simport Müşteri Hizmetlerini telefon ile aradım. Ürünümü iade etmek istediğimi söyledim. Bizdeki not iade değil değiştirme üzerine dediler. Oysa arıza tespitine gelen Yetkili servise İADE yapacağım diye özellikle rapor tutturmuştum. Kaldı ki bu raporu SİMPORT a da talep ettiklerinden göndermiştim. Hızlandırıyoruz dediler. Herhangi bir reaksiyon yok, n11 müşteri hizmetleri ile de görüştüm. Onlarda Satıcıya gerekli talimatı verdik dediler.
21 Haziran da tekrar müşteri hizmetleri görüşmesi, yine aynı... Hülasa arıza tespitinden itibaren aradan 10 gün geçti (Bugün 23 Haziran 2023). Bir kargoyu iade edemedim. Vestel in Kendi yetkili servislerinin tuttuğu rapora itibar etmeyerek ne tür bir arayış içersine girdiklerini ve yetkili servislerle görüşmenin neden bu kadar uzadığını anlamış değilim.
Nasreddin Hoca misali; "Fincancı katırlarını ürkütmezseniz problem yok, ama bide ürkütürseniz... " demiş fıkrasında... Vestel iyi hoş olabilir. Benim tecrübeme göre bu durum problem çıkana kadar, SİMPORT ve bilgi verdik dedikleri VESTEL genel merkezinin bir iade için bu kadar bekletmelerini iyi bir hizmet anlayışı olarak değerlendiremiyorum...
Vesselam...
NOT: Sorun ile ilgili görsel ekledim.