Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Simport (Vestel) Televizyon Alma Deneyimi (Olumsuz Sonuç)

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Muscan

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
25 May 2023
Mesajlar
3
Merhabalar;

Öncelikle @AdemHelvacı ve @İlterişYılmaz ve a teşekkürle başlamak isterim bütün hizmetlerinden dolayı.

Yeni eve taşınmama bağlı büyük ekran TV ihtiyaç hasıl oldu. 32" den sonra salona göre büyük bir ekrana geçeyim dedim.. inceleriz.com da ve forumunda bütçeme uygun TV arayışına geçtim. Hülasa Vestel bayisinde Haziran başında 14.999 TL denilen 55UG9630 MODEL ürünü intenet üzerinden 11.750 TL ye aldım. Ben Horoz Logistics tarafında pek sıkıntı yaşamadım (Samsun). 3-4 güne geldi. Daireme kadar çıkardılar. Vestel Müşteri hizmetlerinden arandım. 3 gün sonrasına ancak kurulum için randevu verdiler.
Servis arkadaşlar geldi. Kutuyu açtılar, TV yi kurdular, ayarlar vs. teslim edip gittiler. TV yi kapattık. İşler güçler; aynı günün akşamı Yeni 55" TV ile bi keyif yapayım dedim. İnanın heyecanlıyım. Android TV (Google TV) almışım, bi bakalım ne olacak. Açtım TV yi. VESTEL logosunun yanında üste doğru bir yığın VESTEL yazısı.. Çizgi Çizgi.. Hobaa. Ana menü geldi, Yatay çizgiler şeklinde birbirine geçmeler, izlemek ne mümkün. Foto, Video ile sabitledim durumu. İlk iş günü Yetkili servisten arıza için randevu talep ettim. Ertesi gün gelindi ve Panel arızası diye not düşüldü. Bana ürünü değiştirebileceğim önderinde bulunuldu. İlk Akıllı TV'm de bunları yaşayınca VESTEL den soğumuş oldum. Herşeyi göze alarak iade etmeye karar verdim. Yetkili arkadaşlar bana servis rapor fişimi verdiler ve bundan sonrasının internet üzerinden alış veriş yaptığım firma ile halletmem gerektiğini söylediler.

TV İnternetten Sipariş : 03/06/2023
Herozdan Eve Teslim : 07/06/2023
Vestel Servis Kurulum : 10/06/2023
Arıza Servis Talebim : 12/06/2023
Arıza Tespit Günü : 13/06/2023

İnternetten ürünü aldığım firma (SİMPORT) ile 13/06/2023 tarihinden beridir n11 üzerinden yazışıyorum. Yazışmalarıma rutin, "Gerekli kontroller yapılıp en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır" cevapları ile Bir türlü iademi onaylamadılar... Daha 16 Haziran da Simport Müşteri Hizmetlerini telefon ile aradım. Ürünümü iade etmek istediğimi söyledim. Bizdeki not iade değil değiştirme üzerine dediler. Oysa arıza tespitine gelen Yetkili servise İADE yapacağım diye özellikle rapor tutturmuştum. Kaldı ki bu raporu SİMPORT a da talep ettiklerinden göndermiştim. Hızlandırıyoruz dediler. Herhangi bir reaksiyon yok, n11 müşteri hizmetleri ile de görüştüm. Onlarda Satıcıya gerekli talimatı verdik dediler.
21 Haziran da tekrar müşteri hizmetleri görüşmesi, yine aynı... Hülasa arıza tespitinden itibaren aradan 10 gün geçti (Bugün 23 Haziran 2023). Bir kargoyu iade edemedim. Vestel in Kendi yetkili servislerinin tuttuğu rapora itibar etmeyerek ne tür bir arayış içersine girdiklerini ve yetkili servislerle görüşmenin neden bu kadar uzadığını anlamış değilim.
Nasreddin Hoca misali; "Fincancı katırlarını ürkütmezseniz problem yok, ama bide ürkütürseniz... " demiş fıkrasında... Vestel iyi hoş olabilir. Benim tecrübeme göre bu durum problem çıkana kadar, SİMPORT ve bilgi verdik dedikleri VESTEL genel merkezinin bir iade için bu kadar bekletmelerini iyi bir hizmet anlayışı olarak değerlendiremiyorum...
Vesselam...

NOT: Sorun ile ilgili görsel ekledim.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Video 2023-06-23 at 10.45.22.mp4_snapshot_00.00_[2023.06.23_10.50.52].jpg
    WhatsApp Video 2023-06-23 at 10.45.22.mp4_snapshot_00.00_[2023.06.23_10.50.52].jpg
    62.3 KB · Görüntüleme: 26
  • WhatsApp Video 2023-06-23 at 10.48.59.mp4_snapshot_00.01_[2023.06.23_10.49.38].jpg
    WhatsApp Video 2023-06-23 at 10.48.59.mp4_snapshot_00.01_[2023.06.23_10.49.38].jpg
    31.2 KB · Görüntüleme: 26
Burada konunun tamamen Simport kaynaklı olduğu görüşündeyim zira işi uzatanların onlar olduğu çok açık.

Şöyle ki;
Eğer değişim istemiş olsaydınız iş yükü vestel tarafında olurdu ve bence çoktan yeni tv getirilip kurulmuş olurdu ancak burada bir iade söz konusu olduğu için işin içine TİCARİ durumlar yani para iadesi vs vs giriyor.

Olması gereken süreç şu şekilde normalinde. Sizin iade talebiniz ve elinizdeki rapor doğrultusunda Simport işlemleri bitirir (İsteseler aynı gün bile biter para iadesi) sonrasında Sİmport arızalı olarak kendisine dönen televizyonu vestel'e iade eder ve kendi aralarında ya mahsuplaşırlar ya da arıza yapan yerine sıfır başka ürün bir snraki sevkiyat ile Simport adlı bayiye teslim edilir.

Ben her ne kadar Vestel markasını hak ettikleri konularda acımasız eleştiriyor olsam da, burada bütün cingözlük tamamen bayide.

Haaaaa burada Vestel efendinin kıymetli bayisine ''Noooluyo birader? Sen hayırdır?'' demekten tırsıyor olması konusu ayrı bir tartışma konusu.
 
@Vesteloji Fikom aklıma gelmişken sorayım. Birkaç servis arkadaştan son dönem birçok üründe ''Sinyal Yok'' modundayken bu arıza görünümünün aynısı ile karşılaştıkları bilgisini aldım. Sana denlk geldi mi hiç? Hatta @Tesla ustama da sormuş olayım.

Normal ana menü veya android ekranında, diğer yayınlarda sorun yok fakat kanallar yüklü değilse veya X bir nedenle yayın akışı yok ise buna benzer görüntülerin olduğu görseller aldım.
 
Burada konunun tamamen Simport kaynaklı olduğu görüşündeyim zira işi uzatanların onlar olduğu çok açık.

Şöyle ki;
Eğer değişim istemiş olsaydınız iş yükü vestel tarafında olurdu ve bence çoktan yeni tv getirilip kurulmuş olurdu ancak burada bir iade söz konusu olduğu için işin içine TİCARİ durumlar yani para iadesi vs vs giriyor.

Olması gereken süreç şu şekilde normalinde. Sizin iade talebiniz ve elinizdeki rapor doğrultusunda Simport işlemleri bitirir (İsteseler aynı gün bile biter para iadesi) sonrasında Sİmport arızalı olarak kendisine dönen televizyonu vestel'e iade eder ve kendi aralarında ya mahsuplaşırlar ya da arıza yapan yerine sıfır başka ürün bir snraki sevkiyat ile Simport adlı bayiye teslim edilir.

Ben her ne kadar Vestel markasını hak ettikleri konularda acımasız eleştiriyor olsam da, burada bütün cingözlük tamamen bayide.

Haaaaa burada Vestel efendinin kıymetli bayisine ''Noooluyo birader? Sen hayırdır?'' demekten tırsıyor olması konusu ayrı bir tartışma konusu.
Ben de aynı düşüncedeyim ancak Simport (Üzerindeki baskıdan kurtulmak için olsa gerek) şunu diyor. "Biz Genel Merkezden Bilgi Bekliyoruz." bana da mantıksız geliyor.
Ancak, Vestel den ''Noooluyo birader? Sen hayırdır?'' ı da bekliyoruz yani... :)
 
siz neden iadeye gidiyorsunuz ki, vestelden değişim talep edin ?
yenisi gelsin. Zamlar geldi kur yükseldi tekrar almak isteseniz bile fark var
 
@Vesteloji Fikom aklıma gelmişken sorayım. Birkaç servis arkadaştan son dönem birçok üründe ''Sinyal Yok'' modundayken bu arıza görünümünün aynısı ile karşılaştıkları bilgisini aldım. Sana denlk geldi mi hiç? Hatta @Tesla ustama da sormuş olayım.

Normal ana menü veya android ekranında, diğer yayınlarda sorun yok fakat kanallar yüklü değilse veya X bir nedenle yayın akışı yok ise buna benzer görüntülerin olduğu görseller aldım.
hayır abi ilk defa görüp duyuyorum, youtubeden de bu tarzda yorum almadım
 
Bir çiçekle bahar olmayacağı gibi bir yağmurla da kış gelmez. TV arızalı çıktı diye markadan neden soğuyorsunuz. Değişim isteyin. Başka ürün gelsin. Belki o iyi çıkacak. Belki kullandığınız TV nakliye sırasında düştü. O yüzden yapıyor.

Bu şekilde düşünebilirsiniz.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri