Selamlar.
Sinerji Bilgisayar üzerinden bir modem sipariş ettim. 03.10.2023 tarihinde modem elime ulaştı. Aynı gün modemin altyapıma uygun olmadığını öğrendim. Ürünün yalnızca kutusunu açtım, kurulum yapmadım. Hemen Sinerji sitesi üzerinden ''iade talep formu'' nu doldurdum. Aradan 3-4 gün geçti ve tarafıma herhangi bir bilgi verilmedi. 08.10.2023 tarihinde durumu öğrenmek adına müşteri hizmetlerini aradım ve tarafıma iade için gerekli kargo bilgileri gönderildi. (aramasam 15 günü hiç edeceklerdi.)
09.10.2023 tarihinde cihazı belirtilen adrese gönderdim. Aradan 1 hafta geçti yine bir bilgi alamadım. 17.10.2023 tarihinde yine bilgi almak amaçlı müşteri hizmetlerini aradım. Ve bana ''ürün kutusu açıldığı için iade alamadık, ürün tarafınıza geri gönderilecek.'' dendi. Bu güzide arkadaşlara mail yoluyla haklarımı kibar bir dille anlattım, ancak tavırlarını değiştirmediler. Resmen hijyenik ürün almışım gibi davrandılar süreç boyunca.
21.10.2023 tarihinde E-Devlet üzerinden konuyu Tüketici Hakem Heyeti'ne taşıdım. Durum güncellemesi yaparım.
İlk ve son alışverişim oldu. Çevremde ki insanlara ve takip ettiğim forumlarda haklarında iyi konuşacağımı düşünMÜyorum.
İyi forumlar.
Sinerji Bilgisayar üzerinden bir modem sipariş ettim. 03.10.2023 tarihinde modem elime ulaştı. Aynı gün modemin altyapıma uygun olmadığını öğrendim. Ürünün yalnızca kutusunu açtım, kurulum yapmadım. Hemen Sinerji sitesi üzerinden ''iade talep formu'' nu doldurdum. Aradan 3-4 gün geçti ve tarafıma herhangi bir bilgi verilmedi. 08.10.2023 tarihinde durumu öğrenmek adına müşteri hizmetlerini aradım ve tarafıma iade için gerekli kargo bilgileri gönderildi. (aramasam 15 günü hiç edeceklerdi.)
09.10.2023 tarihinde cihazı belirtilen adrese gönderdim. Aradan 1 hafta geçti yine bir bilgi alamadım. 17.10.2023 tarihinde yine bilgi almak amaçlı müşteri hizmetlerini aradım. Ve bana ''ürün kutusu açıldığı için iade alamadık, ürün tarafınıza geri gönderilecek.'' dendi. Bu güzide arkadaşlara mail yoluyla haklarımı kibar bir dille anlattım, ancak tavırlarını değiştirmediler. Resmen hijyenik ürün almışım gibi davrandılar süreç boyunca.
21.10.2023 tarihinde E-Devlet üzerinden konuyu Tüketici Hakem Heyeti'ne taşıdım. Durum güncellemesi yaparım.
İlk ve son alışverişim oldu. Çevremde ki insanlara ve takip ettiğim forumlarda haklarında iyi konuşacağımı düşünMÜyorum.
İyi forumlar.