Merhaba, yaklaşık 5 aydır Superonline abonesiyim. 04.04.2025’ten bu yana internet hizmeti alamıyorum. 28 Mayıs’a kadar çözüleceği söylendi. Oysaki bölgedeki sorun 10 günden daha uzun zaman önce çözüldü. Ve sadece yapmaları gereken ekip gönderip hatla ilgili bir güncelleme yapmaları gerekirken 1 ay daha beklemem gerektiği söylendi. Bölgedeki sorun çözülmeden önce hiçbir alternatif sunmayıp daha konuşmanın ikinci dakikasında isterseniz ücretsiz cayabilirsiniz ancak başka yapabileceğim şey yok diyerek başlarından savmışlardı. Şimdi ise 4026 TL bedel çıkıyor. Bu bedeli ödesem tüketici hakem heyeti ile geri alabilir miyim hiç bilmiyorum çünkü bazı firmaların yalan delil ve yalan beyan sunduğunu gördüm daha önce. Bunu yapmasalar bile icraya ver kafasına geçmiş birçok firma ki icraya gitmek de ayrı bir masraf. Ne yapmalıyım?