Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

TCl 55C 728 ,tüketici hakem heyeti karari malin yenisi ile değisim cıktı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tattoist
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tattoist

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
31 Eki 2023
Mesajlar
15
Adem bey servis sıvı teması diyerek suçu üstüme attı.Bende tüketici hakem heyetine verdim ve ,davami kazandım.Malın yenisi ile değisim kararı cıktı.Ama o TV satıcıda yok ,hatta piyasada yok.Malin esdegerde bana TV önerirlerse, ben TV nin esdegerde olduğunu anlamam.Burda nasıl yol izlemeliyim.Eger paranı verelim yada düşük model olursa bunu zaten kabul etmeyeceğim.İtiraz süresinin gecmesini bekliyorum.18 martta satıcıyı arayacağım..satıcı ilk bozulduğunda aradım beni bağlamaz dedi,ben satarım,savunmami yapar ithalatciya atarım topu demişti.Yani satıcı bana mali zaten vermicek,vermez ise bilkomumu aramam gerekli?
 
Böyle konuşanlara küfür edesim geliyor ama tutuyorum kendimi, yine de buraya 'onu EŞŞEK GİBİ BAĞLAR'' diye yazayım bari içimize su serpilsin.
6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu'nun 219 ve 231'inci maddelerine göre satıcının ayıptan sorumluluğu vardır ve aynı zamanda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (TKHK) m. 11/2 uyarınca üretici, satıcının ayıplı ifası durumunda tüketiciye karşı satıcı ve ithalatçı ile birlikte müteselsilen sorumludur. deniyor bakın dikkat ederseniz satıcı zaten direkt olarak sorumlu burada. Yani bir daha yazayım onu EŞŞEK GİBİ BAĞLAR.

Haaa o ithalatçı ile görüşürmüş de çözermiş de mişmiş de mişmiş bak işte bir şeyler birilerini abğlamayacaksa asıl işte o biz tüketicileri bağlamaz.

Sizin şimdi yağmanız gereken şu. Bu arsız satıcıya karşı mahkemey gidip elinizdeki karara ilaveten bir ek dilekçe verip ''Eşdeğer Ürün tespiti'' davası açacaksınız. Ya ticaret odası görüş bildirir ya da bilirkişi ataması yapılır, bilirkişi eşdeğer ürünü (Stoklarda olan bir eşdeğer ürünü) belirler, mahkeme karaı verir, o kararı uygulamasın da göreyim, İcra taksisiyle gider deposundan alırsınız gerekirse.

Sonra bir de icra masrafları ve taksi parası için ayrı takip başlatırsınız o kendini bir .ok zanneden satıcıya karşı.


Sinirlendiriyor böyle kötü kötü konuşturuyorlar beni.
 
Benimde DÖRDÜNCÜ 55c728 sonrası cihazdan sonra yine değişim iade kararı çıktı iade ettim 3 lira verdim üste 55c745 aldım uğraşacak büyük bir miktar olmadığı için. Normalde 10 lira fark verin felan demişlerdi vatan genel müdür yardımcısı ile görüşüp benim işim yoğun icra mahkeme ile ugrastirmayin sizde zararlı çıkarsınız 5 kuruşta vermeden değişim yapmak zorunda kalırsınız vs. dedim 3 bin teklif ettim zar zor kabul gördü.

12+3=15 bin TL ye gelmiş oldu.

Garanti falanda sıfırdan başladı zaten.

Fakat şöyle söyleyim c728 tam bir rezaletti. c745'de hiçbir sorun görmedim.

Ürün sonları satın aldığımız için yenilenmiş felan kaktiriyorlar... Ürün piyasaya sunulaca eğer rağbet görecek bir ürün ise bekletmeden hemen alacaksın.
 
Böyle konuşanlara küfür edesim geliyor ama tutuyorum kendimi, yine de buraya 'onu EŞŞEK GİBİ BAĞLAR'' diye yazayım bari içimize su serpilsin.
6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu'nun 219 ve 231'inci maddelerine göre satıcının ayıptan sorumluluğu vardır ve aynı zamanda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (TKHK) m. 11/2 uyarınca üretici, satıcının ayıplı ifası durumunda tüketiciye karşı satıcı ve ithalatçı ile birlikte müteselsilen sorumludur. deniyor bakın dikkat ederseniz satıcı zaten direkt olarak sorumlu burada. Yani bir daha yazayım onu EŞŞEK GİBİ BAĞLAR.

Haaa o ithalatçı ile görüşürmüş de çözermiş de mişmiş de mişmiş bak işte bir şeyler birilerini abğlamayacaksa asıl işte o biz tüketicileri bağlamaz.

Sizin şimdi yağmanız gereken şu. Bu arsız satıcıya karşı mahkemey gidip elinizdeki karara ilaveten bir ek dilekçe verip ''Eşdeğer Ürün tespiti'' davası açacaksınız. Ya ticaret odası görüş bildirir ya da bilirkişi ataması yapılır, bilirkişi eşdeğer ürünü (Stoklarda olan bir eşdeğer ürünü) belirler, mahkeme karaı verir, o kararı uygulamasın da göreyim, İcra taksisiyle gider deposundan alırsınız gerekirse.

Sonra bir de icra masrafları ve taksi parası için ayrı takip başlatırsınız o kendini bir .ok zanneden satıcıya karşı.


Sinirlendiriyor böyle kötü kötü konuşturuyorlar beni.
Selamlar ad bey.Bugün satıcıyı aradım.Hakım olan TV değisimini istedim.Kararı görmüs zaten.İlk yazdığımdaki gibi davrandı.İthalatcıyla ne irtibata gecicekmis.Dedim bilkommu evet dedi.Onlar onay verirse gonderecekmis.Onu bağlamıyor muş gibi davrandı, böyle durumda tabi satıcıyı tüketici hakem heyetine veriyorlar dedi.İleticem acil falan dedi.Teblihat cuma geldi zaten dedi.Bugün ileticem falan dedi.Telefon numaramı aldı.Onay gelirse beni ariycakmis.Yada bilkom gönderirse onlar ararlarmis dedi.Bilkomu aradım bende.Elimizde sizle ilgili bir bilgi yok şu an görünen dedi.Bu durumdan satıcı sorumludur aslında dedi.Malin yenisini yada.esdegerini vermesi lazım dedi.Malı satıyorsa sonuclarınada katlanması lazım dedi.Ptt AVM den internetten Gamers arenadan almıstım ürünü.Daha bekliyeyimmi,yoksa sizin dediklerinizimi yapayım.
 
Benimde DÖRDÜNCÜ 55c728 sonrası cihazdan sonra yine değişim iade kararı çıktı iade ettim 3 lira verdim üste 55c745 aldım uğraşacak büyük bir miktar olmadığı için. Normalde 10 lira fark verin felan demişlerdi vatan genel müdür yardımcısı ile görüşüp benim işim yoğun icra mahkeme ile ugrastirmayin sizde zararlı çıkarsınız 5 kuruşta vermeden değişim yapmak zorunda kalırsınız vs. dedim 3 bin teklif ettim zar zor kabul gördü.

12+3=15 bin TL ye gelmiş oldu.

Garanti falanda sıfırdan başladı zaten.

Fakat şöyle söyleyim c728 tam bir rezaletti. c745'de hiçbir sorun görmedim.

Ürün sonları satın aldığımız için yenilenmiş felan kaktiriyorlar... Ürün piyasaya sunulaca eğer rağbet görecek bir ürün ise bekletmeden hemen alacaksın.
Evet bu konud auyarı yazıları yazmıştık ve hatta birçok son kullanıcı ''şu C728 i buldum çok ucuz alayım mı'' dediğinde kesinlikle aldırmamıştık zira Bilkom bu konuda rezil bir ssh politikasına sahipti. Ürünler sıfırlanmış, yenilenmiş ve hatta inanamayacaksınız ama birisi bizim aylarca ofiste test ettiğimiz tv çıkmıştı. Nereden anlamıştık? Tüketiciye benim ürünü sıfırlamaya bile gerek görmeden benim hesaplarımla birlikte satmış gerizekalılar :D

Vatandaş benim hesapların açık olduğunu görüp beni tanıyınca mail adresime bilgi vermişti.

C728 çok güzel üründü ve çok da önerip aldırdım açıkçası ancak sorunlu çıkanları da kök söktürüyordu insanlara.
 
Selamlar ad bey.Bugün satıcıyı aradım.Hakım olan TV değisimini istedim.Kararı görmüs zaten.İlk yazdığımdaki gibi davrandı.İthalatcıyla ne irtibata gecicekmis.Dedim bilkommu evet dedi.Onlar onay verirse gonderecekmis.Onu bağlamıyor muş gibi davrandı, böyle durumda tabi satıcıyı tüketici hakem heyetine veriyorlar dedi.İleticem acil falan dedi.Teblihat cuma geldi zaten dedi.Bugün ileticem falan dedi.Telefon numaramı aldı.Onay gelirse beni ariycakmis.Yada bilkom gönderirse onlar ararlarmis dedi.Bilkomu aradım bende.Elimizde sizle ilgili bir bilgi yok şu an görünen dedi.Bu durumdan satıcı sorumludur aslında dedi.Malin yenisini yada.esdegerini vermesi lazım dedi.Malı satıyorsa sonuclarınada katlanması lazım dedi.Ptt AVM den internetten Gamers arenadan almıstım ürünü.Daha bekliyeyimmi,yoksa sizin dediklerinizimi yapayım.
Bakın şunu bir dah abelirteyim,
Sizin o üründen İTHALATÇI DA, SATICI DA eşit derecede sorumludur.
Bu ikisinden hiç birisi ''Aslında benim sorunum değil'' diyemez. Diyein alnını karışlarlar.
Şimdi seninle ilgilenmeyen o satıcı sıfatlı şahıs, tebligat eline gidince nasıl kıvırıyorsa, sizin THH kararı sonra cebri icraya döndüğünde de aynı şekilde kıvırır ve PAŞA PAŞA sizin hakkınız olan ürünü size verir ama siz önce Hukuki süreçleri tamamlayın.
 
Bakın şunu bir dah abelirteyim,
Sizin o üründen İTHALATÇI DA, SATICI DA eşit derecede sorumludur.
Bu ikisinden hiç birisi ''Aslında benim sorunum değil'' diyemez. Diyein alnını karışlarlar.
Şimdi seninle ilgilenmeyen o satıcı sıfatlı şahıs, tebligat eline gidince nasıl kıvırıyorsa, sizin THH kararı sonra cebri icraya döndüğünde de aynı şekilde kıvırır ve PAŞA PAŞA sizin hakkınız olan ürünü size verir ama siz önce Hukuki süreçleri tamamlayın.
Tamam Adem bey başlatayım.İthalatcı burada ,bilkomumu oluyor?
 
Evet bu konud auyarı yazıları yazmıştık ve hatta birçok son kullanıcı ''şu C728 i buldum çok ucuz alayım mı'' dediğinde kesinlikle aldırmamıştık zira Bilkom bu konuda rezil bir ssh politikasına sahipti. Ürünler sıfırlanmış, yenilenmiş ve hatta inanamayacaksınız ama birisi bizim aylarca ofiste test ettiğimiz tv çıkmıştı. Nereden anlamıştık? Tüketiciye benim ürünü sıfırlamaya bile gerek görmeden benim hesaplarımla birlikte satmış gerizekalılar :D

Vatandaş benim hesapların açık olduğunu görüp beni tanıyınca mail adresime bilgi vermişti.

C728 çok güzel üründü ve çok da önerip aldırdım açıkçası ancak sorunlu çıkanları da kök söktürüyordu insanlara.
Ben bile iade verirken sıfırlayıp veriyordum hadi siz yogunsunuz unutmuş olabilirsiniz ancak tcl nin sıfırlamaması trajikomik bir durum.

Perişan oldum maalesef forumda da tartışmalar olmuştu zaman zaman çünkü çıldırma noktasına geliyor insan öyle böyle değil.

Aman aman....
 
Tamam Adem bey başlatayım.İthalatcı burada ,bilkomumu oluyor?
Evet icra başlatın geçin bilkom satıcıya gidin bizi bağlamaz der / diyor satıcı ben bilkoma sormadan iş yapmam der saçma işler.

İcrada emsal fiyat belirlenebilirse iyi olur veya değişim...

Bende 12 e almıştım vatandan 4. Tv'de t.h.h sonrası değişim iade vs. stokta yoktu, bilindik yer olunca Twitter'dan 5 hesapla heryere yazıp baskı yapınca genel merkez hemen sorunu çözdüler. c745 aldık.

Baya karıştırdım ortalığı sosyal medyanın gücü... :)

ama gamers arena zor yanı bu şekilde bir yere varılmaz tek çözüm icra gibi..
 
Ben bile iade verirken sıfırlayıp veriyordum hadi siz yogunsunuz unutmuş olabilirsiniz ancak tcl nin sıfırlamaması trajikomik bir durum.

Perişan oldum maalesef forumda da tartışmalar olmuştu zaman zaman çünkü çıldırma noktasına geliyor insan öyle böyle değil.

Aman aman....
Ben bilerek ama zaruretten sıfırlamadan teslim ettim zira Bilkom ne yazık ki iletişim beceriksizliğini burada da ortaya sergilemiş ve ürünü aldırmaya lojistik yolladıklarını haber vermemişlerdi, bir baktım ki kapıda ceva Lojistik arabası (Kendisini de tanıyorum arkadaşın) Adem abi ürün varmış dedi, ne ürünü dedim, elindeki evraktan anladık.

Zaten test süremiz bitmişti iade edeceğimizi biliyorduk da gün belirlenip bize bilgi verilecekti biz de tv yi toplayıp hazırlayacaktık vs vs.

Emekçi dostları bekletmemek adına ben duvardan indirip paketleyip teslim ettim, Sonra da İlteriş dostuma yazıp firmayı bilgilendirmesini ve hesaplarımın açık olduığunu, ürünü sıfırlamalarını rica ettim. İlteriş de kendilerine iletti, sonuç ortada :ok
 
Bakın şunu bir dah abelirteyim,
Sizin o üründen İTHALATÇI DA, SATICI DA eşit derecede sorumludur.
Bu ikisinden hiç birisi ''Aslında benim sorunum değil'' diyemez. Diyein alnını karışlarlar.
Şimdi seninle ilgilenmeyen o satıcı sıfatlı şahıs, tebligat eline gidince nasıl kıvırıyorsa, sizin THH kararı sonra cebri icraya döndüğünde de aynı şekilde kıvırır ve PAŞA PAŞA sizin hakkınız olan ürünü size verir ama siz önce Hukuki süreçleri tamamlayın.
Meehabalar, itiraz süresi doldu.Sizin eşdeğer tarzı dilekçe örneğini yazdım,faturamla ve tüketici hakem heyeti kakrla ,bodrum 1. İcraya gittim.Orda başka bı kağıt verdiler onu doldurdum.Harclari yatrdim.İsleme aldılar,posta yoluyla tebligat gidecekmiş.E tebligat yokmu dedim.Baktim görünmuyor dedi.Tebligatı takip edecekmisim,almamış olursa satıcı ,bidaha icraya gidip tekrar talep edecekmisim.Dedim dilekçe yazdım.Bilirkisi veya ticaret odası malin eşdeğer tespitini yapmayacakmi.Once tebligat yapılacakmış,vermezsse sonrası benim dediğim asamaymis.Zaten yenisini satıcı vermiyor,gönderilen tebligat ne için ,anlayamadım ben icra dairesinin işini.
 
Evet icra başlatın geçin bilkom satıcıya gidin bizi bağlamaz der / diyor satıcı ben bilkoma sormadan iş yapmam der saçma işler.

İcrada emsal fiyat belirlenebilirse iyi olur veya değişim...

Bende 12 e almıştım vatandan 4. Tv'de t.h.h sonrası değişim iade vs. stokta yoktu, bilindik yer olunca Twitter'dan 5 hesapla heryere yazıp baskı yapınca genel merkez hemen sorunu çözdüler. c745 aldık.

Baya karıştırdım ortalığı sosyal medyanın gücü... :)

ama gamers arena zor yanı bu şekilde bir yere varılmaz tek çözüm icra gibi..
Sanaliymıssın sorunun cözulmüş.Bende verdim dün ,ama isleyiş kafamı karıştırdı
 
Böyle konuşanlara küfür edesim geliyor ama tutuyorum kendimi, yine de buraya 'onu EŞŞEK GİBİ BAĞLAR'' diye yazayım bari içimize su serpilsin.
6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu'nun 219 ve 231'inci maddelerine göre satıcının ayıptan sorumluluğu vardır ve aynı zamanda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (TKHK) m. 11/2 uyarınca üretici, satıcının ayıplı ifası durumunda tüketiciye karşı satıcı ve ithalatçı ile birlikte müteselsilen sorumludur. deniyor bakın dikkat ederseniz satıcı zaten direkt olarak sorumlu burada. Yani bir daha yazayım onu EŞŞEK GİBİ BAĞLAR.

Haaa o ithalatçı ile görüşürmüş de çözermiş de mişmiş de mişmiş bak işte bir şeyler birilerini abğlamayacaksa asıl işte o biz tüketicileri bağlamaz.

Sizin şimdi yağmanız gereken şu. Bu arsız satıcıya karşı mahkemey gidip elinizdeki karara ilaveten bir ek dilekçe verip ''Eşdeğer Ürün tespiti'' davası açacaksınız. Ya ticaret odası görüş bildirir ya da bilirkişi ataması yapılır, bilirkişi eşdeğer ürünü (Stoklarda olan bir eşdeğer ürünü) belirler, mahkeme karaı verir, o kararı uygulamasın da göreyim, İcra taksisiyle gider deposundan alırsınız gerekirse.

Sonra bir de icra masrafları ve taksi parası için ayrı takip başlatırsınız o kendini bir .ok zanneden satıcıya karşı.


Sinirlendiriyor böyle kötü kötü konuşturuyorlar beni.
Merhabalar Adem bey.Satıcıyı icraya 27 Mart'ta verdim.Ama hala cevap yok.İcra dairesi mazbata gelicek.E devletten görünce bize gel tekrar dedi.Ama hala bem bir sonuç alamadım.Dedim satıcı zaten vermiyor ,Bilirkisi ataması şeklinde uygulama yapsak dedim.Benim TV yok şu an dediğimde ,bilirkişi olsada alamazsin,parasını alabilirsin, yenisini alamazsın,saçma sapan örneklwr verdi.Bikirkisi atama olursa onada bı 3000 ödeyecekmisim.Ben hala bunların yüzünden sürünüyorum Bilkomuda sorumsuz davrandıkları için dava edeyimmi.Tv bozulduğunda, bodrumdaki servisin çok kötü oldugun, ve ama merkezde incelemesini istedim Tama falan orda kaldı.Defalarca aramama rağmen hepsi sorumsuz.Tv değisim hakkım icnde aradım,yine aynı.Hepsine nalet olsun,insanları bı kadar mağdur ettikleri icin
 
Böyle konuşanlara küfür edesim geliyor ama tutuyorum kendimi, yine de buraya 'onu EŞŞEK GİBİ BAĞLAR'' diye yazayım bari içimize su serpilsin.
6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu'nun 219 ve 231'inci maddelerine göre satıcının ayıptan sorumluluğu vardır ve aynı zamanda 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (TKHK) m. 11/2 uyarınca üretici, satıcının ayıplı ifası durumunda tüketiciye karşı satıcı ve ithalatçı ile birlikte müteselsilen sorumludur. deniyor bakın dikkat ederseniz satıcı zaten direkt olarak sorumlu burada. Yani bir daha yazayım onu EŞŞEK GİBİ BAĞLAR.

Haaa o ithalatçı ile görüşürmüş de çözermiş de mişmiş de mişmiş bak işte bir şeyler birilerini abğlamayacaksa asıl işte o biz tüketicileri bağlamaz.

Sizin şimdi yağmanız gereken şu. Bu arsız satıcıya karşı mahkemey gidip elinizdeki karara ilaveten bir ek dilekçe verip ''Eşdeğer Ürün tespiti'' davası açacaksınız. Ya ticaret odası görüş bildirir ya da bilirkişi ataması yapılır, bilirkişi eşdeğer ürünü (Stoklarda olan bir eşdeğer ürünü) belirler, mahkeme karaı verir, o kararı uygulamasın da göreyim, İcra taksisiyle gider deposundan alırsınız gerekirse.

Sonra bir de icra masrafları ve taksi parası için ayrı takip başlatırsınız o kendini bir .ok zanneden satıcıya karşı.


Sinirlendiriyor böyle kötü kötü konuşturuyorlar beni.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2024-04-21-00-35-27-16_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-04-21-00-35-27-16_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    27.1 KB · Görüntüleme: 26
Evet bu konud auyarı yazıları yazmıştık ve hatta birçok son kullanıcı ''şu C728 i buldum çok ucuz alayım mı'' dediğinde kesinlikle aldırmamıştık zira Bilkom bu konuda rezil bir ssh politikasına sahipti. Ürünler sıfırlanmış, yenilenmiş ve hatta inanamayacaksınız ama birisi bizim aylarca ofiste test ettiğimiz tv çıkmıştı. Nereden anlamıştık? Tüketiciye benim ürünü sıfırlamaya bile gerek görmeden benim hesaplarımla birlikte satmış gerizekalılar :D

Vatandaş benim hesapların açık olduğunu görüp beni tanıyınca mail adresime bilgi vermişti.

C728 çok güzel üründü ve çok da önerip aldırdım açıkçası ancak sorunlu çıkanları da kök söktürüyordu insanlara.
Ne güzel fabrikadan kurulumu yapılmış geliyor 😃 çok amatörler.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri