TV alma konusu Adem beyi izlemeye ve takip etmeye başladığımdan beri seçici olmak konusunda bana baya yardımcı oldu. Buradan kendisine teşekkür ederim.
Uzun zamandır oturma odası olarak kullandığım salonuma bir televizyon almak gayesindeydim. Bir çok model araştırdım. Son olarak fiyat ve performans olarak iyi olabileceğine kanaat getirdiğim TCL 55C735 televizyonumu Vatan Bilgisayardan aldım. Başımdan geçenleri belki aynı TV'i almak isteyenler için sıralayayım;
Vatan'da sanırım akşam 10 dan sonra indirim oluyor ve bende 21.500 TL ler de olan bu modeli 18.350 TL ye görünce artık kararımı verdim ve aldım.
Bir kaç gün bekledikten sonra Horoz Lojistik ile ürünüm yola çıktı. 4-5 gün sonra tarafıma mesajla o gün içerisinde dağıtıma çıkarıldığı bilgisi geldi Lakin o gün gelmedi. Ertesi günde beklememe rağmen herhangi bir değişiklik olmayınca Horoz Lojistik Müşteri hizmetlerine bağlandım. Sorunu dile getirdim ve ertesi gün ürün evime geldi. Kutusunu teslim almadan önce muhakkak kontrol edilmesi gerektiğini hem öncesinde servisten hem de Adem beyin videolarında öğrenmiştim. Kutunun orta bölümünde adeta kaplan pençesi şeklinde yarıklar olduğunu gördüm ve direk olarak kargoyu teslim almadım. (Artık kargonun nur topu gibi bir TV 'si vardı)
Vatan Bilgisayarı aradım ürünün para iadesini istediğimi belirttim.
Aynı gün Vatanın mağazasına giderek başımdan geçenleri anlattım onlarda yardımcı olmaya çaltılar fakat aynı fiyat ile değil 19.800 TL gibi bir fiyattan yeni TV yi aldım. Buradaki fiyat farkını açıkçası Web'ten aldığım başka bir modelde veya tekrar aynı ürünü gönderecek olan Vatanın gönderme işlemini Horoz lojistiğin uzun süren kargo ve hasarlı kutusuyla tekrar tekrar karşılaşmamak için göze aldım.
Mağazadaki arkadaşın dediği gün hatta dediği saatte ürün Vatan'ın kendi aracı ile evime ulaştı. Kutu sorunsuz gözüküyordu.
Sonrasında Bilkom müşteri hizmetlerini arayarak kurulum için servisi çağırdım. Müşteri hizmetlerinden hangi elektronik servisinin geleceğini öğrendim ve orayı yine ekstradan arayarak işlemi hızlandırmak istedim, Onlarda gün içerisinde aynı bölgedeyken bana ulaştılar ve TV nin kurulumunu gerçekleştirdiler. (Servis ücretsiz isterseniz askı aparatınız varsa onu da ücretsiz olarak monte ediyorlar)
Servis çalışanı istediğim testlerin hepsini yaptı ve panelle ilgili bir sorun görmedim.
TV henüz daha ilk günlerinde deneyimledikçe buradan paylaşabilirim. Google Tv olması, kumanda üzerinden sesli komut özelliği olması güzel, eski tip rakamların olduğu bir kumanda arıyor insan ama zamanla buna da alışacağız.
Gelelim bizim kullanımımıza gün içerisinde fazla olmak kaydıyla genelde akşamları Normal uydu yayını, arada dijital platformlar ve PS4 pro ile kullanımdan ibarettir.
Çocuklu bir ev olduğu için şeffaf ekran korumalığını da temin edip ilk gün Tv ye monte ettim.
Priz bağlantısı için regülatör ve akım korumalı priz birlikte kullanmaktayım.
Son olarak TV yi aldığımda Vatan Bilgisayar ve Bilkom servisi de garantiyi uzatmak isteyip istemediği sordular. Adem beyin videolarından az çok bu hipersonik garantilere bakışını biliyorum. Ama bugün en son yine telefonuma Vatandan KEYİFLİ GARANTİ adı altında ek bir yıl daha uzatmak istersem diye baştaki tüm sunulan garanti fiyatlarına göre daha uygun 800 TL civarı bir fiyat teklif ettiler ve fiyatın süresi 2 gün geçerli şeklinde bir mesaj attılar. O konuda bir tık kararsızım. Onun dışında artık günümüz TV lerinin el verdiği yaşam döngüsü kadar keyfini çıkartmaya çalışacağım. Herkese iyi forumlar.
Not: Duvar monte ürününü online olarak ilk aldığım Tv ile Vatan Bilgisayardan almıştım. Lakin araştırmadan aldığımdan piyasada aynı ürünün daha uyguna bulacağımı gördüm ve onunda iadesini gerçekleştirdim. O araştırmada Tv güvenlik kemeri olduğunu ve TV mobilyama da onunda sabitleyeceğimi öğrendim ve o ürünü tedarik edip kendim kurdum.
Uzun zamandır oturma odası olarak kullandığım salonuma bir televizyon almak gayesindeydim. Bir çok model araştırdım. Son olarak fiyat ve performans olarak iyi olabileceğine kanaat getirdiğim TCL 55C735 televizyonumu Vatan Bilgisayardan aldım. Başımdan geçenleri belki aynı TV'i almak isteyenler için sıralayayım;
Vatan'da sanırım akşam 10 dan sonra indirim oluyor ve bende 21.500 TL ler de olan bu modeli 18.350 TL ye görünce artık kararımı verdim ve aldım.
Bir kaç gün bekledikten sonra Horoz Lojistik ile ürünüm yola çıktı. 4-5 gün sonra tarafıma mesajla o gün içerisinde dağıtıma çıkarıldığı bilgisi geldi Lakin o gün gelmedi. Ertesi günde beklememe rağmen herhangi bir değişiklik olmayınca Horoz Lojistik Müşteri hizmetlerine bağlandım. Sorunu dile getirdim ve ertesi gün ürün evime geldi. Kutusunu teslim almadan önce muhakkak kontrol edilmesi gerektiğini hem öncesinde servisten hem de Adem beyin videolarında öğrenmiştim. Kutunun orta bölümünde adeta kaplan pençesi şeklinde yarıklar olduğunu gördüm ve direk olarak kargoyu teslim almadım. (Artık kargonun nur topu gibi bir TV 'si vardı)
Vatan Bilgisayarı aradım ürünün para iadesini istediğimi belirttim.
Aynı gün Vatanın mağazasına giderek başımdan geçenleri anlattım onlarda yardımcı olmaya çaltılar fakat aynı fiyat ile değil 19.800 TL gibi bir fiyattan yeni TV yi aldım. Buradaki fiyat farkını açıkçası Web'ten aldığım başka bir modelde veya tekrar aynı ürünü gönderecek olan Vatanın gönderme işlemini Horoz lojistiğin uzun süren kargo ve hasarlı kutusuyla tekrar tekrar karşılaşmamak için göze aldım.
Mağazadaki arkadaşın dediği gün hatta dediği saatte ürün Vatan'ın kendi aracı ile evime ulaştı. Kutu sorunsuz gözüküyordu.
Sonrasında Bilkom müşteri hizmetlerini arayarak kurulum için servisi çağırdım. Müşteri hizmetlerinden hangi elektronik servisinin geleceğini öğrendim ve orayı yine ekstradan arayarak işlemi hızlandırmak istedim, Onlarda gün içerisinde aynı bölgedeyken bana ulaştılar ve TV nin kurulumunu gerçekleştirdiler. (Servis ücretsiz isterseniz askı aparatınız varsa onu da ücretsiz olarak monte ediyorlar)
Servis çalışanı istediğim testlerin hepsini yaptı ve panelle ilgili bir sorun görmedim.
TV henüz daha ilk günlerinde deneyimledikçe buradan paylaşabilirim. Google Tv olması, kumanda üzerinden sesli komut özelliği olması güzel, eski tip rakamların olduğu bir kumanda arıyor insan ama zamanla buna da alışacağız.
Gelelim bizim kullanımımıza gün içerisinde fazla olmak kaydıyla genelde akşamları Normal uydu yayını, arada dijital platformlar ve PS4 pro ile kullanımdan ibarettir.
Çocuklu bir ev olduğu için şeffaf ekran korumalığını da temin edip ilk gün Tv ye monte ettim.
Priz bağlantısı için regülatör ve akım korumalı priz birlikte kullanmaktayım.
Son olarak TV yi aldığımda Vatan Bilgisayar ve Bilkom servisi de garantiyi uzatmak isteyip istemediği sordular. Adem beyin videolarından az çok bu hipersonik garantilere bakışını biliyorum. Ama bugün en son yine telefonuma Vatandan KEYİFLİ GARANTİ adı altında ek bir yıl daha uzatmak istersem diye baştaki tüm sunulan garanti fiyatlarına göre daha uygun 800 TL civarı bir fiyat teklif ettiler ve fiyatın süresi 2 gün geçerli şeklinde bir mesaj attılar. O konuda bir tık kararsızım. Onun dışında artık günümüz TV lerinin el verdiği yaşam döngüsü kadar keyfini çıkartmaya çalışacağım. Herkese iyi forumlar.
Not: Duvar monte ürününü online olarak ilk aldığım Tv ile Vatan Bilgisayardan almıştım. Lakin araştırmadan aldığımdan piyasada aynı ürünün daha uyguna bulacağımı gördüm ve onunda iadesini gerçekleştirdim. O araştırmada Tv güvenlik kemeri olduğunu ve TV mobilyama da onunda sabitleyeceğimi öğrendim ve o ürünü tedarik edip kendim kurdum.