Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

TCL 55C735

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

youngzpider

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
1 Mar 2023
Mesajlar
2
TV alma konusu Adem beyi izlemeye ve takip etmeye başladığımdan beri seçici olmak konusunda bana baya yardımcı oldu. Buradan kendisine teşekkür ederim.
Uzun zamandır oturma odası olarak kullandığım salonuma bir televizyon almak gayesindeydim. Bir çok model araştırdım. Son olarak fiyat ve performans olarak iyi olabileceğine kanaat getirdiğim TCL 55C735 televizyonumu Vatan Bilgisayardan aldım. Başımdan geçenleri belki aynı TV'i almak isteyenler için sıralayayım;

Vatan'da sanırım akşam 10 dan sonra indirim oluyor ve bende 21.500 TL ler de olan bu modeli 18.350 TL ye görünce artık kararımı verdim ve aldım.
Bir kaç gün bekledikten sonra Horoz Lojistik ile ürünüm yola çıktı. 4-5 gün sonra tarafıma mesajla o gün içerisinde dağıtıma çıkarıldığı bilgisi geldi Lakin o gün gelmedi. Ertesi günde beklememe rağmen herhangi bir değişiklik olmayınca Horoz Lojistik Müşteri hizmetlerine bağlandım. Sorunu dile getirdim ve ertesi gün ürün evime geldi. Kutusunu teslim almadan önce muhakkak kontrol edilmesi gerektiğini hem öncesinde servisten hem de Adem beyin videolarında öğrenmiştim. Kutunun orta bölümünde adeta kaplan pençesi şeklinde yarıklar olduğunu gördüm ve direk olarak kargoyu teslim almadım. (Artık kargonun nur topu gibi bir TV 'si vardı)
Vatan Bilgisayarı aradım ürünün para iadesini istediğimi belirttim.
Aynı gün Vatanın mağazasına giderek başımdan geçenleri anlattım onlarda yardımcı olmaya çaltılar fakat aynı fiyat ile değil 19.800 TL gibi bir fiyattan yeni TV yi aldım. Buradaki fiyat farkını açıkçası Web'ten aldığım başka bir modelde veya tekrar aynı ürünü gönderecek olan Vatanın gönderme işlemini Horoz lojistiğin uzun süren kargo ve hasarlı kutusuyla tekrar tekrar karşılaşmamak için göze aldım.
Mağazadaki arkadaşın dediği gün hatta dediği saatte ürün Vatan'ın kendi aracı ile evime ulaştı. Kutu sorunsuz gözüküyordu.
Sonrasında Bilkom müşteri hizmetlerini arayarak kurulum için servisi çağırdım. Müşteri hizmetlerinden hangi elektronik servisinin geleceğini öğrendim ve orayı yine ekstradan arayarak işlemi hızlandırmak istedim, Onlarda gün içerisinde aynı bölgedeyken bana ulaştılar ve TV nin kurulumunu gerçekleştirdiler. (Servis ücretsiz isterseniz askı aparatınız varsa onu da ücretsiz olarak monte ediyorlar)
Servis çalışanı istediğim testlerin hepsini yaptı ve panelle ilgili bir sorun görmedim.
TV henüz daha ilk günlerinde deneyimledikçe buradan paylaşabilirim. Google Tv olması, kumanda üzerinden sesli komut özelliği olması güzel, eski tip rakamların olduğu bir kumanda arıyor insan ama zamanla buna da alışacağız.
Gelelim bizim kullanımımıza gün içerisinde fazla olmak kaydıyla genelde akşamları Normal uydu yayını, arada dijital platformlar ve PS4 pro ile kullanımdan ibarettir.
Çocuklu bir ev olduğu için şeffaf ekran korumalığını da temin edip ilk gün Tv ye monte ettim.
Priz bağlantısı için regülatör ve akım korumalı priz birlikte kullanmaktayım.
Son olarak TV yi aldığımda Vatan Bilgisayar ve Bilkom servisi de garantiyi uzatmak isteyip istemediği sordular. Adem beyin videolarından az çok bu hipersonik garantilere bakışını biliyorum. Ama bugün en son yine telefonuma Vatandan KEYİFLİ GARANTİ adı altında ek bir yıl daha uzatmak istersem diye baştaki tüm sunulan garanti fiyatlarına göre daha uygun 800 TL civarı bir fiyat teklif ettiler ve fiyatın süresi 2 gün geçerli şeklinde bir mesaj attılar. O konuda bir tık kararsızım. Onun dışında artık günümüz TV lerinin el verdiği yaşam döngüsü kadar keyfini çıkartmaya çalışacağım. Herkese iyi forumlar.


Not: Duvar monte ürününü online olarak ilk aldığım Tv ile Vatan Bilgisayardan almıştım. Lakin araştırmadan aldığımdan piyasada aynı ürünün daha uyguna bulacağımı gördüm ve onunda iadesini gerçekleştirdim. O araştırmada Tv güvenlik kemeri olduğunu ve TV mobilyama da onunda sabitleyeceğimi öğrendim ve o ürünü tedarik edip kendim kurdum.
 
Hayırlısı olsun güle güle kullanın.
 
TV alma konusu Adem beyi izlemeye ve takip etmeye başladığımdan beri seçici olmak konusunda bana baya yardımcı oldu. Buradan kendisine teşekkür ederim.
Uzun zamandır oturma odası olarak kullandığım salonuma bir televizyon almak gayesindeydim. Bir çok model araştırdım. Son olarak fiyat ve performans olarak iyi olabileceğine kanaat getirdiğim TCL 55C735 televizyonumu Vatan Bilgisayardan aldım. Başımdan geçenleri belki aynı TV'i almak isteyenler için sıralayayım;

Vatan'da sanırım akşam 10 dan sonra indirim oluyor ve bende 21.500 TL ler de olan bu modeli 18.350 TL ye görünce artık kararımı verdim ve aldım.
Bir kaç gün bekledikten sonra Horoz Lojistik ile ürünüm yola çıktı. 4-5 gün sonra tarafıma mesajla o gün içerisinde dağıtıma çıkarıldığı bilgisi geldi Lakin o gün gelmedi. Ertesi günde beklememe rağmen herhangi bir değişiklik olmayınca Horoz Lojistik Müşteri hizmetlerine bağlandım. Sorunu dile getirdim ve ertesi gün ürün evime geldi. Kutusunu teslim almadan önce muhakkak kontrol edilmesi gerektiğini hem öncesinde servisten hem de Adem beyin videolarında öğrenmiştim. Kutunun orta bölümünde adeta kaplan pençesi şeklinde yarıklar olduğunu gördüm ve direk olarak kargoyu teslim almadım. (Artık kargonun nur topu gibi bir TV 'si vardı)
Vatan Bilgisayarı aradım ürünün para iadesini istediğimi belirttim.
Aynı gün Vatanın mağazasına giderek başımdan geçenleri anlattım onlarda yardımcı olmaya çaltılar fakat aynı fiyat ile değil 19.800 TL gibi bir fiyattan yeni TV yi aldım. Buradaki fiyat farkını açıkçası Web'ten aldığım başka bir modelde veya tekrar aynı ürünü gönderecek olan Vatanın gönderme işlemini Horoz lojistiğin uzun süren kargo ve hasarlı kutusuyla tekrar tekrar karşılaşmamak için göze aldım.
Mağazadaki arkadaşın dediği gün hatta dediği saatte ürün Vatan'ın kendi aracı ile evime ulaştı. Kutu sorunsuz gözüküyordu.
Sonrasında Bilkom müşteri hizmetlerini arayarak kurulum için servisi çağırdım. Müşteri hizmetlerinden hangi elektronik servisinin geleceğini öğrendim ve orayı yine ekstradan arayarak işlemi hızlandırmak istedim, Onlarda gün içerisinde aynı bölgedeyken bana ulaştılar ve TV nin kurulumunu gerçekleştirdiler. (Servis ücretsiz isterseniz askı aparatınız varsa onu da ücretsiz olarak monte ediyorlar)
Servis çalışanı istediğim testlerin hepsini yaptı ve panelle ilgili bir sorun görmedim.
TV henüz daha ilk günlerinde deneyimledikçe buradan paylaşabilirim. Google Tv olması, kumanda üzerinden sesli komut özelliği olması güzel, eski tip rakamların olduğu bir kumanda arıyor insan ama zamanla buna da alışacağız.
Gelelim bizim kullanımımıza gün içerisinde fazla olmak kaydıyla genelde akşamları Normal uydu yayını, arada dijital platformlar ve PS4 pro ile kullanımdan ibarettir.
Çocuklu bir ev olduğu için şeffaf ekran korumalığını da temin edip ilk gün Tv ye monte ettim.
Priz bağlantısı için regülatör ve akım korumalı priz birlikte kullanmaktayım.
Son olarak TV yi aldığımda Vatan Bilgisayar ve Bilkom servisi de garantiyi uzatmak isteyip istemediği sordular. Adem beyin videolarından az çok bu hipersonik garantilere bakışını biliyorum. Ama bugün en son yine telefonuma Vatandan KEYİFLİ GARANTİ adı altında ek bir yıl daha uzatmak istersem diye baştaki tüm sunulan garanti fiyatlarına göre daha uygun 800 TL civarı bir fiyat teklif ettiler ve fiyatın süresi 2 gün geçerli şeklinde bir mesaj attılar. O konuda bir tık kararsızım. Onun dışında artık günümüz TV lerinin el verdiği yaşam döngüsü kadar keyfini çıkartmaya çalışacağım. Herkese iyi forumlar.


Not: Duvar monte ürününü online olarak ilk aldığım Tv ile Vatan Bilgisayardan almıştım. Lakin araştırmadan aldığımdan piyasada aynı ürünün daha uyguna bulacağımı gördüm ve onunda iadesini gerçekleştirdim. O araştırmada Tv güvenlik kemeri olduğunu ve TV mobilyama da onunda sabitleyeceğimi öğrendim ve o ürünü tedarik edip kendim kurdum.
Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın.bende bu TV den almayı düşünüyorum.goruntu kalitesi,ses,renk,uydu yayını,4k vb.gibi özelliklerinden bahsederseniz bizlere referans olmuş olursunuz.tekrar iyi günlerde kullanın
 
TV alma konusu Adem beyi izlemeye ve takip etmeye başladığımdan beri seçici olmak konusunda bana baya yardımcı oldu. Buradan kendisine teşekkür ederim.
Uzun zamandır oturma odası olarak kullandığım salonuma bir televizyon almak gayesindeydim. Bir çok model araştırdım. Son olarak fiyat ve performans olarak iyi olabileceğine kanaat getirdiğim TCL 55C735 televizyonumu Vatan Bilgisayardan aldım. Başımdan geçenleri belki aynı TV'i almak isteyenler için sıralayayım;

Vatan'da sanırım akşam 10 dan sonra indirim oluyor ve bende 21.500 TL ler de olan bu modeli 18.350 TL ye görünce artık kararımı verdim ve aldım.
Bir kaç gün bekledikten sonra Horoz Lojistik ile ürünüm yola çıktı. 4-5 gün sonra tarafıma mesajla o gün içerisinde dağıtıma çıkarıldığı bilgisi geldi Lakin o gün gelmedi. Ertesi günde beklememe rağmen herhangi bir değişiklik olmayınca Horoz Lojistik Müşteri hizmetlerine bağlandım. Sorunu dile getirdim ve ertesi gün ürün evime geldi. Kutusunu teslim almadan önce muhakkak kontrol edilmesi gerektiğini hem öncesinde servisten hem de Adem beyin videolarında öğrenmiştim. Kutunun orta bölümünde adeta kaplan pençesi şeklinde yarıklar olduğunu gördüm ve direk olarak kargoyu teslim almadım. (Artık kargonun nur topu gibi bir TV 'si vardı)
Vatan Bilgisayarı aradım ürünün para iadesini istediğimi belirttim.
Aynı gün Vatanın mağazasına giderek başımdan geçenleri anlattım onlarda yardımcı olmaya çaltılar fakat aynı fiyat ile değil 19.800 TL gibi bir fiyattan yeni TV yi aldım. Buradaki fiyat farkını açıkçası Web'ten aldığım başka bir modelde veya tekrar aynı ürünü gönderecek olan Vatanın gönderme işlemini Horoz lojistiğin uzun süren kargo ve hasarlı kutusuyla tekrar tekrar karşılaşmamak için göze aldım.
Mağazadaki arkadaşın dediği gün hatta dediği saatte ürün Vatan'ın kendi aracı ile evime ulaştı. Kutu sorunsuz gözüküyordu.
Sonrasında Bilkom müşteri hizmetlerini arayarak kurulum için servisi çağırdım. Müşteri hizmetlerinden hangi elektronik servisinin geleceğini öğrendim ve orayı yine ekstradan arayarak işlemi hızlandırmak istedim, Onlarda gün içerisinde aynı bölgedeyken bana ulaştılar ve TV nin kurulumunu gerçekleştirdiler. (Servis ücretsiz isterseniz askı aparatınız varsa onu da ücretsiz olarak monte ediyorlar)
Servis çalışanı istediğim testlerin hepsini yaptı ve panelle ilgili bir sorun görmedim.
TV henüz daha ilk günlerinde deneyimledikçe buradan paylaşabilirim. Google Tv olması, kumanda üzerinden sesli komut özelliği olması güzel, eski tip rakamların olduğu bir kumanda arıyor insan ama zamanla buna da alışacağız.
Gelelim bizim kullanımımıza gün içerisinde fazla olmak kaydıyla genelde akşamları Normal uydu yayını, arada dijital platformlar ve PS4 pro ile kullanımdan ibarettir.
Çocuklu bir ev olduğu için şeffaf ekran korumalığını da temin edip ilk gün Tv ye monte ettim.
Priz bağlantısı için regülatör ve akım korumalı priz birlikte kullanmaktayım.
Son olarak TV yi aldığımda Vatan Bilgisayar ve Bilkom servisi de garantiyi uzatmak isteyip istemediği sordular. Adem beyin videolarından az çok bu hipersonik garantilere bakışını biliyorum. Ama bugün en son yine telefonuma Vatandan KEYİFLİ GARANTİ adı altında ek bir yıl daha uzatmak istersem diye baştaki tüm sunulan garanti fiyatlarına göre daha uygun 800 TL civarı bir fiyat teklif ettiler ve fiyatın süresi 2 gün geçerli şeklinde bir mesaj attılar. O konuda bir tık kararsızım. Onun dışında artık günümüz TV lerinin el verdiği yaşam döngüsü kadar keyfini çıkartmaya çalışacağım. Herkese iyi forumlar.


Not: Duvar monte ürününü online olarak ilk aldığım Tv ile Vatan Bilgisayardan almıştım. Lakin araştırmadan aldığımdan piyasada aynı ürünün daha uyguna bulacağımı gördüm ve onunda iadesini gerçekleştirdim. O araştırmada Tv güvenlik kemeri olduğunu ve TV mobilyama da onunda sabitleyeceğimi öğrendim ve o ürünü tedarik edip kendim kurdum.
Bilinçli bir tüketici davranışına örnek olarak sizin bu paylaşımınızı video olarak insanlara paylaşacağım müsaadenizle.
Bakınız ne güzel tarif etmişsiniz Kaplan pençesi gibi yarık vardı diye.
Harikasınız yahu, o artık kargonun sorunu , ne sizin ne de tv üreticisi veya satıcısının :ok
 
Tekrardan Adem Hocaya ve inceleriz forum ekibine teşekkür ederim. Müsade sizin hocam dilediğiniz gibi videonuz da kullanınız. TV ile maceram birkaç gün oldu.
İzlenimlerin şu yönde; Uydu bağlantısı apartman merkezi sistemine bağlı ve herhangi bir sorun yaşamadım.
Google TV veya Android tabanlı olması benim için güzel uygulamalar konusunda fazla kısıtlanmamis oluyorum.
Görüntü kalitesi olarak bence renkler parlaklık ve siyah gayet doyurucu ve güzel.
PS4 pro kullanıcısı olarak önceden full HD Vestel marka 40 inch bir TV'den bu TV ye geçince gerçekten bitirdiğim oyunları tekrar fırsat buldukça oynama isteği geldi.
55 ile 65 inch arasında kalmıştım ama arada 8-9 bin fiyat farkı olunca ve izleme mesafe göre optimum 55 inch uygun olacağı düşündüğümden günün sonunda gayet isabetli bir karar verdiğimi anladım.
Umarım herkesin içine sinen, şansı da yanında oldu bir TV ye sahip olmasını dileyerek. Deneyimlerimle ilgili gelişmeler olursa tekrar paylaşım da bulunurum.
Sağlıcakla.
 
Tekrardan Adem Hocaya ve inceleriz forum ekibine teşekkür ederim. Müsade sizin hocam dilediğiniz gibi videonuz da kullanınız. TV ile maceram birkaç gün oldu.
İzlenimlerin şu yönde; Uydu bağlantısı apartman merkezi sistemine bağlı ve herhangi bir sorun yaşamadım.
Google TV veya Android tabanlı olması benim için güzel uygulamalar konusunda fazla kısıtlanmamis oluyorum.
Görüntü kalitesi olarak bence renkler parlaklık ve siyah gayet doyurucu ve güzel.
PS4 pro kullanıcısı olarak önceden full HD Vestel marka 40 inch bir TV'den bu TV ye geçince gerçekten bitirdiğim oyunları tekrar fırsat buldukça oynama isteği geldi.
55 ile 65 inch arasında kalmıştım ama arada 8-9 bin fiyat farkı olunca ve izleme mesafe göre optimum 55 inch uygun olacağı düşündüğümden günün sonunda gayet isabetli bir karar verdiğimi anladım.
Umarım herkesin içine sinen, şansı da yanında oldu bir TV ye sahip olmasını dileyerek. Deneyimlerimle ilgili gelişmeler olursa tekrar paylaşım da bulunurum.
Sağlıcakla.
Şuan ne durumda ilerliyor acaba ? Bende düşünüyorum da aynı modeli.
 
@Adem Helvacı abi senin bu konuyla alakalı çektiğin bir video varmı.

bugün hepsiburada üzerinden simport ev aletleri ltd.şti. istanbuldan LG tv aldım kargoda tam olarak nelere dikkat etmem gerekiyor.

simportun müşteri hizmetlerini aradım lg bayisi olduklarını ürünün sıfır kapalı kutu teşhir yada outlet ürün olmadığını söylediler. horoz lojistik ile gönderim yapıyorlarmış lg türkiye den bayilerini olduğunu teyit ettim umarım sıkıntı yaşamadan gelir. tavsiyelerinize ihtiyacım var. ayrıca bu forum ortamı için çok teşekkürler
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri