Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru TCL 65C635 REFLEKTÖR ARIZASI?

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

asafg

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
23 May 2023
Mesajlar
3
Marka Model Bilgisi
TCL 65C635
Arkadaşlar herkese merhaba, Hepsiburadadan(kendi satıyor) Tcl 65c635 aldım uzun bir araştırmadan sonra. 120hz desteklemesi, hdmi 2.1 gibi artı özelliklerinden dolayı. Televizyon 10 mayısta elime ulaştı. Teknik servis geldi kurdu aynı gün bu arada teknik servis olarak gelen LG'nin servisi onla anlaşmışlar. Neyse kurup gittiler, gittiken sonra hemen google tv yi kurdum, kurduktan sonra bir baktım youtube a girerken gri ekran oluyo ya yüklenirken orda acayip bir lekelenme, dikey şeritler var, hemen geri aradım servisi yarım saat sonra bir daha geldiler, tv calibration diye bir uygulama indirdiler, bu uygulamada ekranı test ettiler çok bariz ordada belli oluyor sonra değişim istedim. Rapor tuttular ve raporda reflektör hatası olarak belirtmişler. Raporla beraber hepsiburadaya başvurdum gelip hepsijet xxl ile aldılar ayın 17sinde.

Ancak buraya yazmamın sebebi de şu ki bu sorun ilk olduğunda dedim ya yarım saat sonra bir daha geldiler diye. Servis gittikten sonra, hepsiburadanın ürünü benden alması 7 gün sürdü, ben o süreçte tv yi kullanmaya devam ettim ve işin ilginci bu sorun bir düzeliyor sonra bir daha oluyor garip bir şekilde. Ben bunu servise söylemedim her türlü değiştirsinler diye. 17 sinde aldılar direk değiştirip bugün 23ünde tekrar yenisi geldi servis kurdu. Kurar kurmaz yine aynı sorun. Bu sefer iade için rapor tutturulmasını istedim değişim yerine, tamam deyip gittiler, şimdi sorun yine düzeldi onlar gittikten sonra. Böyle bir şey nasıl olabiliyor? Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Aşağıya görsellerini de ekliycem. Yani rapordaki gibi bu bir reflektör hatası(donanımsal bir arıza) ise sorun nasıl düzelebiliyor kendi kendine? Bence bu bir yazılımsal sorun ve yanlış arıza tespiti yaptılar. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.

Ben bu tv yi almadan önce lg 43uk6470 kullanıyodum açıkçası memnundum hem tvden hemde webos arayüzünden. Boyut yükseltmek için yeni tv aldım. İlk başta LG baktım memnun olduğum için ama konsolla kullancam 120hz ve hdmi 2.1 desteği sunması önemliydi. Bu fiyat bandına da bunları sunan en f/p televizyon TCL'in bu modeliydi o yüzden bunu tercih ettim. Ama bu sorunlar çok canımı sıktı iade edince LG 65UQ81006LB almayı düşünüyorum 120hz ve hdmi 2.1 desteği olmasada. Çünkü bu fiyat aralığında LG'nin en alınabilcek televizyonu o gibi duruyo, Adem Abi ve Scrolll.com.tr yi takip ettiğim için Nanocell leri önermediklerini biliyorum. Bu konuda yorumu ve önerisi de olan varsa paylaşırsa çok makbule geçer.
tcl-hata-1.jpg
tcl-hata-2.jpg
 
Reflektör arızası diye bir arıza olmaz zaten.
Ancak ve ancak reflektörde fiziksel hasar veya lojistik kaynaklı oynama olur ki bu da bir düzelip bir bozulma yapmaz.

Füme, gri, koyu giri gibi renklerde bu tarz görüntüleri aslında neredeyse (Yeni nesil ürünler) her üründe biz görüyoruz mark amodel farkı olmaksızın.
Bu durumun tüketiciyi ne derece rahatsız ettiği önemli olmakla birlikte sizin düzeliyor ifadeniz oldukça enteresan.
 
Reflektör arızası diye bir arıza olmaz zaten.
Ancak ve ancak reflektörde fiziksel hasar veya lojistik kaynaklı oynama olur ki bu da bir düzelip bir bozulma yapmaz.

Füme, gri, koyu giri gibi renklerde bu tarz görüntüleri aslında neredeyse (Yeni nesil ürünler) her üründe biz görüyoruz mark amodel farkı olmaksızın.
Bu durumun tüketiciyi ne derece rahatsız ettiği önemli olmakla birlikte sizin düzeliyor ifadeniz oldukça enteresan.
Raporda tam yazan hata: "ÜRÜN REFLEKTÖRÜNDE LEKELENME VARDIR." şeklinde. Yani açıkçası evet durum biraz enteresan. Sizin dediğinize göre alıcağımız her türlü yeni nesil tv de bu risk mevcut. Ama oda bir çıkmaza sokuyor o zaman değiştirmemek daha mı mantıklı yani? Çünkü şuanda hem normal ekranda bu sorun gözükmüyor hemde tv calibration uygulamasını açıncada gözükmüyor. Yani yazılımsal ise ve bir daha olmamasını sağlamanın bir çözümü varsa onu öğrenmeye çalışıyorum. Yoksa şuanda sorun yok ama yarın olabilir. Yukarda yazmıştım ilk geldiğinde bir duvar asmak için fişini çıkarıp takınca düzelmişti sonra tekrar aynı sorun oldu.
 
Raporda tam yazan hata: "ÜRÜN REFLEKTÖRÜNDE LEKELENME VARDIR." şeklinde. Yani açıkçası evet durum biraz enteresan. Sizin dediğinize göre alıcağımız her türlü yeni nesil tv de bu risk mevcut. Ama oda bir çıkmaza sokuyor o zaman değiştirmemek daha mı mantıklı yani? Çünkü şuanda hem normal ekranda bu sorun gözükmüyor hemde tv calibration uygulamasını açıncada gözükmüyor. Yani yazılımsal ise ve bir daha olmamasını sağlamanın bir çözümü varsa onu öğrenmeye çalışıyorum. Yoksa şuanda sorun yok ama yarın olabilir. Yukarda yazmıştım ilk geldiğinde bir duvar asmak için fişini çıkarıp takınca düzelmişti sonra tekrar aynı sorun oldu.
Bizler herhangi bir marka ile ilgili ''Bu normal, değiştirmeyin, iade etmeyin'' gibi söylemlerden uzak durmayı tercih ediyoruz zira sözüm meclisten dışarı olsun halkımızın eğitim ve kültür seviyesi ortada, biz bu cümleleri kullanınca hemen markayı savunmak veya desteklemekle suçlanıp töhmet altında kalıyoruz o nedenle söylemlerimiz genelde ortaya, dengeli, teknik içerikli ve genel geçer bilgilerdir.

Yine de açık ifade etmek gerekirse ilk üründe de sormuş olsanız ben o değişimin bir işe yaramayacağını bilridim, aynen bunu değiştirmenizin işe yaramayacağı gibi :)
 
Sağolun Adem bey görüş ve tavsiyeleriniz değerli bizim için. LG 65UQ81006LB almayı düşündüğümü söylemiştim ancak internette incelemesine denk gelmedim hiç modelle ilgili bilginiz var mı? Çünkü bu soruyu ilk tv alırken buraya sorsaydım TCL 65C635 için şu yukardaki cevabınızdan sonra bu sorunun düzelmeyecek bir sorun olduğunu öğrenip başka bir marka modele yönelebilirdim. Belki bu fiyat bandında 120hz, hdmi 2.1 desteği sunan başka bir marka model vardır benim gözümden kaçan, malum siz fazla marka model inceliyorsunuz.
 
Ben de aynı sorunla boğuşup duruyorum. 2 hafta önce aldığım 65p635 model tv için arıza kaydı oluşturuldu.Derdimi servise anlatana kadar canım çıktı. Ya gerçekten bilmiyorlar ya da bilmiyor ayağına yatıyorlar. Servis dün geldi fotoğrafları çekip gittiler. Fotoğrafları tcl teknik ekibine ileteceklerini ve kararın o şekilde verileceğini söylediler.
Dikey şeritler görüntünün önünde sanki kirli bir ekran daha var gibi gösteriyor. Özellikle konsolda oyun oynarken acayip can sıkıcı oluyor.
 
Ben de aynı sorunla boğuşup duruyorum. 2 hafta önce aldığım 65p635 model tv için arıza kaydı oluşturuldu.Derdimi servise anlatana kadar canım çıktı. Ya gerçekten bilmiyorlar ya da bilmiyor ayağına yatıyorlar. Servis dün geldi fotoğrafları çekip gittiler. Fotoğrafları tcl teknik ekibine ileteceklerini ve kararın o şekilde verileceğini söylediler.
Dikey şeritler görüntünün önünde sanki kirli bir ekran daha var gibi gösteriyor. Özellikle konsolda oyun oynarken acayip can sıkıcı oluyor.
Merhabalar aynı sorun bende de var ne yazikki. TV alalı iki gün oldu. Servisi çağırdım . Değişim talep edeceğim
 
Arkadaşlar herkese merhaba, Hepsiburadadan(kendi satıyor) Tcl 65c635 aldım uzun bir araştırmadan sonra. 120hz desteklemesi, hdmi 2.1 gibi artı özelliklerinden dolayı. Televizyon 10 mayısta elime ulaştı. Teknik servis geldi kurdu aynı gün bu arada teknik servis olarak gelen LG'nin servisi onla anlaşmışlar. Neyse kurup gittiler, gittiken sonra hemen google tv yi kurdum, kurduktan sonra bir baktım youtube a girerken gri ekran oluyo ya yüklenirken orda acayip bir lekelenme, dikey şeritler var, hemen geri aradım servisi yarım saat sonra bir daha geldiler, tv calibration diye bir uygulama indirdiler, bu uygulamada ekranı test ettiler çok bariz ordada belli oluyor sonra değişim istedim. Rapor tuttular ve raporda reflektör hatası olarak belirtmişler. Raporla beraber hepsiburadaya başvurdum gelip hepsijet xxl ile aldılar ayın 17sinde.

Ancak buraya yazmamın sebebi de şu ki bu sorun ilk olduğunda dedim ya yarım saat sonra bir daha geldiler diye. Servis gittikten sonra, hepsiburadanın ürünü benden alması 7 gün sürdü, ben o süreçte tv yi kullanmaya devam ettim ve işin ilginci bu sorun bir düzeliyor sonra bir daha oluyor garip bir şekilde. Ben bunu servise söylemedim her türlü değiştirsinler diye. 17 sinde aldılar direk değiştirip bugün 23ünde tekrar yenisi geldi servis kurdu. Kurar kurmaz yine aynı sorun. Bu sefer iade için rapor tutturulmasını istedim değişim yerine, tamam deyip gittiler, şimdi sorun yine düzeldi onlar gittikten sonra. Böyle bir şey nasıl olabiliyor? Bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Aşağıya görsellerini de ekliycem. Yani rapordaki gibi bu bir reflektör hatası(donanımsal bir arıza) ise sorun nasıl düzelebiliyor kendi kendine? Bence bu bir yazılımsal sorun ve yanlış arıza tespiti yaptılar. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.

Ben bu tv yi almadan önce lg 43uk6470 kullanıyodum açıkçası memnundum hem tvden hemde webos arayüzünden. Boyut yükseltmek için yeni tv aldım. İlk başta LG baktım memnun olduğum için ama konsolla kullancam 120hz ve hdmi 2.1 desteği sunması önemliydi. Bu fiyat bandına da bunları sunan en f/p televizyon TCL'in bu modeliydi o yüzden bunu tercih ettim. Ama bu sorunlar çok canımı sıktı iade edince LG 65UQ81006LB almayı düşünüyorum 120hz ve hdmi 2.1 desteği olmasada. Çünkü bu fiyat aralığında LG'nin en alınabilcek televizyonu o gibi duruyo, Adem Abi ve Scrolll.com.tr yi takip ettiğim için Nanocell leri önermediklerini biliyorum. Bu konuda yorumu ve önerisi de olan varsa paylaşırsa çok makbule geçer.
Ekli dosyayı görüntüle 4328Ekli dosyayı görüntüle 4329
Şu an sorun ne durumda acaba?. Yeni TV geldimi.
 
Sağolun Adem bey görüş ve tavsiyeleriniz değerli bizim için. LG 65UQ81006LB almayı düşündüğümü söylemiştim ancak internette incelemesine denk gelmedim hiç modelle ilgili bilginiz var mı? Çünkü bu soruyu ilk tv alırken buraya sorsaydım TCL 65C635 için şu yukardaki cevabınızdan sonra bu sorunun düzelmeyecek bir sorun olduğunu öğrenip başka bir marka modele yönelebilirdim. Belki bu fiyat bandında 120hz, hdmi 2.1 desteği sunan başka bir marka model vardır benim gözümden kaçan, malum siz fazla marka model inceliyorsunuz.
Sevgili @huseyinincekara nın mesajı ile konu yukarı çıkmış öyle gördüm mesajı lütfen kusura bakmayınız. Son durum nedir?
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri