Merhabalar, 01.10.2022 tarihinde Teknosa mağazasından Acer Nitro AN517-54 Intel I5-11400H 16GB Ram 512GB SSD RTX3050 4GB 17.3" FHD 144HZ W11 Gaming Notebook kodlu ürünü 21.000TL karşılığında satın aldım .ürünün zamanla ekranında mor lekeler çıktı . Bunun üzerine ürünü 01.04.2024 tarihinde Teknosa mağazasına giderek servise gönderdim. Servis ekranın değişmesi gerektiğini söyledi ve 11000TL ücret istedi. Neden garanti kapsamında yapmıyorsunuz dedim . Servis bana ürünümün 1 yıl garantisi olduğunu ve garantisinin bittiğini söyledi. Ben ürünün 2 yıl garantili olduğunu söylememde servis umursamadı. Bende satın aldığım Teknosa mağazası ve müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Teknosa bana ürün 2 yıl garantili diyor ama servis 1 yıl garantili diyor . Teknosaya servis ile iletişime geçin ve ürünün 2 yıl garantili olduğunu onlara söyleyin dedim ama biz servis sürecine müdahale edemeyiz diye saçma bir cevap aldım . Yani kendilerini hiç işin içine sokmak istemiyorlar . Bunun üzerine ürünü yapmadan bana geri gönderdiler. Bende 21.04.2024 tarihinde Tüketici hakem heyetine
Başvuru yaptım . 6 ay sonra 23.10.2024 tarihinde hakem heyeti beni haklı buldu ve ayıpsız bir misli ile değiştirilerek tüketiciye verilmesine karar verdi . Teknosa karara itiraz etmedi ve 10.11.2024 tarihinde karar kağıdı ile birlikte ürünü mağazaya teslim ettim. Aradan 1 aydan fazla zaman geçti. Teknosa bana firmaya mail attık bekliyoruz diyor . Kardeşim ben acer ile hakem heyetine gitmedim ben teknosaya karşı kazandım banane acer firmasından desemde sonuç yok .şimdi Teknosa bana ürün yoksa eğer fatura tutarı üzerinden para iadesi yaparız diyor . Ben bunu istemiyorum çünkü şuanda benim bilgisayarımın özelliklerinde yeni bir ürün almak istersem eğer 2 katı fiyat ödemem gerekiyor. Ben muadil veya ürünün bugünkü fiyatı üzerinden iade almak istiyorum. Fakat Teknosa bu noktada yardımcı olmuyor fatura tutarını iade ederiz diyorlar . Benzer olay yaşayanlar vardır burada lütfen ne yapmam lazım bana yol gösterin . Çünkü koskoca bir markaya kazandığım hakkı yedirmek istemiyorum. Teşekkürler
Başvuru yaptım . 6 ay sonra 23.10.2024 tarihinde hakem heyeti beni haklı buldu ve ayıpsız bir misli ile değiştirilerek tüketiciye verilmesine karar verdi . Teknosa karara itiraz etmedi ve 10.11.2024 tarihinde karar kağıdı ile birlikte ürünü mağazaya teslim ettim. Aradan 1 aydan fazla zaman geçti. Teknosa bana firmaya mail attık bekliyoruz diyor . Kardeşim ben acer ile hakem heyetine gitmedim ben teknosaya karşı kazandım banane acer firmasından desemde sonuç yok .şimdi Teknosa bana ürün yoksa eğer fatura tutarı üzerinden para iadesi yaparız diyor . Ben bunu istemiyorum çünkü şuanda benim bilgisayarımın özelliklerinde yeni bir ürün almak istersem eğer 2 katı fiyat ödemem gerekiyor. Ben muadil veya ürünün bugünkü fiyatı üzerinden iade almak istiyorum. Fakat Teknosa bu noktada yardımcı olmuyor fatura tutarını iade ederiz diyorlar . Benzer olay yaşayanlar vardır burada lütfen ne yapmam lazım bana yol gösterin . Çünkü koskoca bir markaya kazandığım hakkı yedirmek istemiyorum. Teşekkürler
