Merhabalar, gerçekten ilginç bir durumla ilgili Vestel servis tarafında sürekli mağdur duruma düşüyorum, ne yapacağımı bilemedim sizlerden fikir talep ediyorum.
Toshiba 65ua3d63dt televizyonumu alalı 1,5 sene kadar oldu. İlk aldığım tv ekranda kırmızı göz göz lekeler çıktığı için 2 kere servise gittikten sonra değişti. Gelen televizyonum 3. Kez servise gitti, 2 kere yazılım atıldı ve bugün tekrar montaja gelecekler. Ama televizyonum bir türlü düzelmiyor yerler gelip giden gölgelenme şeklinde çizgiler var, bazen çizgilerin alt tarafında görüntü kalitesi düşüyor. Servisteki teknisyen arızayı göremiyormuş, eve gelen arkadaşlarada denk gelmedi. Enson ortam kaynaklı olabileceği söylendi ama bunun mümkünatı yok hertürlü hava koşulunda, gece ve gündüzde bu arızayı yaşıyorum, uydu ve platformlardada sorun yaşıyorum. Resimleri ekleyeceğim elimde videolarda var, sizlerden ricam ben nasıl bir yol izleyeyim gerçekten çok yoruldum bu tvnin servise gidip gelmesinden artık çözüm istiyorum.


Toshiba 65ua3d63dt televizyonumu alalı 1,5 sene kadar oldu. İlk aldığım tv ekranda kırmızı göz göz lekeler çıktığı için 2 kere servise gittikten sonra değişti. Gelen televizyonum 3. Kez servise gitti, 2 kere yazılım atıldı ve bugün tekrar montaja gelecekler. Ama televizyonum bir türlü düzelmiyor yerler gelip giden gölgelenme şeklinde çizgiler var, bazen çizgilerin alt tarafında görüntü kalitesi düşüyor. Servisteki teknisyen arızayı göremiyormuş, eve gelen arkadaşlarada denk gelmedi. Enson ortam kaynaklı olabileceği söylendi ama bunun mümkünatı yok hertürlü hava koşulunda, gece ve gündüzde bu arızayı yaşıyorum, uydu ve platformlardada sorun yaşıyorum. Resimleri ekleyeceğim elimde videolarda var, sizlerden ricam ben nasıl bir yol izleyeyim gerçekten çok yoruldum bu tvnin servise gidip gelmesinden artık çözüm istiyorum.


