Öncelikle merhaba, 16.05.2023 tarihinde Steelseries Aerox 5 Wireless mouse umda yaşamış olduğum arıza neticesinde (teknik servis tarafından arızalı olduğuna dair belge bulunmakta), Trendyol canlı desteğinde çözüme ulaşamadığım için (değişim talebi istememe rağmen iade oluşturdukları gerekçesiyle) Tüketici Hakları'na şikayette bulundum. Şikayetim karara bağlanmadan 6 Haziran tarihinde Trendyol tarafından satın almış olduğum fiyat olan 1732,98 TL'yi bana iade ettiler (Arızalı ürünün halen elimde olmasına rağmen). 22.06.2023 tarihinde şikayetim karara bağlanmış olup, arızalı olan ürünümün "ayıpsız misli ile değişiminin yapılmasına yönelik talebimde haklı olduğum" kanaatine varıldı. Bu durumda benim ne yapmam gerekiyor? Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.