Merhaba,
2021 yılında aldığım (5999 TL, o zamanki kurla 990 $ diyordu ) Hoover marka kombi tipi buzdolabım 1 yıl sonra ilk arazısını verdi ( Aşırı soğutma) .Ardından 2023 Eylül ayında 2. arızasını ( soğutmama) ardından 3. arızasını verdi( aşırı soğutma).
Yetkili servis ürünümü değiştirmemekte ısrar etti.Ürünü Hepsiburada.com üzerinden satıcısı da Hepsiburada firması olacak şekilde faturalı aldım. Bir çok sorunlar yaşadım bu arızalardan sonra. Nihayetinde 2024 Ocak ayında Tüketici Hakem Heyetine başvuru yaptım. Başvurum yaklaşık 7 ay sonunda sonuçlandı. Başvuru sonucumu aşağıdaki ekte görebilirsiniz. ( .... markalı arızalı buzdolabının tüketiciden alınarak ayıpsız yenisi ile değişimine karar verilmiştir)
Şimdi sorunumuz şu şekilde:
Hepsiburada. Com yetkilisi: Bu ürünün artık üretilmiyor size sitemizde satılan aşağıdaki ürünü verelim dedi.Ancak eski buzdolabıma göre neredeyse 100 lt hacmi daha küçük.
Bende başka bir markanın ürününü ( SIEMENS) bana verin dedim gerekiyorsa üstüne farkını ben veririm, Hooverle –servisiyle artık muhatap olmak istemiyorum dedim , bu şekilde yapamayız dediler.
İkinci bir teklif olarak sitenizde de satışını gördüğüm gardırop tip Hoover buzdolabını ( lt olarak benim arızalananla aynı sadece gardırop tip) verin o zaman dedim bunuda kabul etmediler nedenleri ise eş değer değilmiş benim buzdolabımla.
Son teklifimde ise o zaman bana sitenizdeki satış parasını verin dedim ( sırf Hooverle ve özellikle servisiyle muhatap olmamak için) cevapları bunu da yapamayız dediler.
Kendi önerdikleri benim eski buzdolabımdan 100 lt daha az hacimli başka buzdolabıya almaya yönlendiriyorlar beni ( önerdikleri ürünün sitedeki değeri 23.700 TL dolar kuru ile 697 $’lık ürün)
Hepsiburada firmasındaki yetkili arkadaş birçok kez ; deprem bölgesinde görev yaptığımı, Eylül ayından bu yana buzdolabımı kullanamadığımı her bir bozulmada içindeki yiyeceklerimin bir kısmını çöpe attığımı ve 2024 Aralık ayından bu yana 2. El küçük bir buzdolabı aldığımı beni mağdur ettiklerini bunları göz önüne alarak beni çok fazla bu konula artık uğraştırmamalarını rica ettim ancak cevapları aynı oldu.
Hiç kimsenin hakkını gasp etmediğim gibi kendi hakkımı da gasp ettirmek istemiyorum. Bu durumda en iyi ve mantıklı nasıl hareket etmeyelim? Nasıl konuşmalıyım ? Konuyu artık Tüketi Mahkemesine mi taşımalıyım ? Değerli yorumlarınıza göre 1-2 gün içinde hareket edeceğim.
Arızalanan net 432 Lt hacme sahip ürünümün teknik özellikleri :
Bana önerilen net 341 Lt’ lik ürünün teknik özellikleri:
2021 yılında aldığım (5999 TL, o zamanki kurla 990 $ diyordu ) Hoover marka kombi tipi buzdolabım 1 yıl sonra ilk arazısını verdi ( Aşırı soğutma) .Ardından 2023 Eylül ayında 2. arızasını ( soğutmama) ardından 3. arızasını verdi( aşırı soğutma).
Yetkili servis ürünümü değiştirmemekte ısrar etti.Ürünü Hepsiburada.com üzerinden satıcısı da Hepsiburada firması olacak şekilde faturalı aldım. Bir çok sorunlar yaşadım bu arızalardan sonra. Nihayetinde 2024 Ocak ayında Tüketici Hakem Heyetine başvuru yaptım. Başvurum yaklaşık 7 ay sonunda sonuçlandı. Başvuru sonucumu aşağıdaki ekte görebilirsiniz. ( .... markalı arızalı buzdolabının tüketiciden alınarak ayıpsız yenisi ile değişimine karar verilmiştir)
Şimdi sorunumuz şu şekilde:
Hepsiburada. Com yetkilisi: Bu ürünün artık üretilmiyor size sitemizde satılan aşağıdaki ürünü verelim dedi.Ancak eski buzdolabıma göre neredeyse 100 lt hacmi daha küçük.
Bende başka bir markanın ürününü ( SIEMENS) bana verin dedim gerekiyorsa üstüne farkını ben veririm, Hooverle –servisiyle artık muhatap olmak istemiyorum dedim , bu şekilde yapamayız dediler.
İkinci bir teklif olarak sitenizde de satışını gördüğüm gardırop tip Hoover buzdolabını ( lt olarak benim arızalananla aynı sadece gardırop tip) verin o zaman dedim bunuda kabul etmediler nedenleri ise eş değer değilmiş benim buzdolabımla.
Son teklifimde ise o zaman bana sitenizdeki satış parasını verin dedim ( sırf Hooverle ve özellikle servisiyle muhatap olmamak için) cevapları bunu da yapamayız dediler.
Kendi önerdikleri benim eski buzdolabımdan 100 lt daha az hacimli başka buzdolabıya almaya yönlendiriyorlar beni ( önerdikleri ürünün sitedeki değeri 23.700 TL dolar kuru ile 697 $’lık ürün)
Hepsiburada firmasındaki yetkili arkadaş birçok kez ; deprem bölgesinde görev yaptığımı, Eylül ayından bu yana buzdolabımı kullanamadığımı her bir bozulmada içindeki yiyeceklerimin bir kısmını çöpe attığımı ve 2024 Aralık ayından bu yana 2. El küçük bir buzdolabı aldığımı beni mağdur ettiklerini bunları göz önüne alarak beni çok fazla bu konula artık uğraştırmamalarını rica ettim ancak cevapları aynı oldu.
Hiç kimsenin hakkını gasp etmediğim gibi kendi hakkımı da gasp ettirmek istemiyorum. Bu durumda en iyi ve mantıklı nasıl hareket etmeyelim? Nasıl konuşmalıyım ? Konuyu artık Tüketi Mahkemesine mi taşımalıyım ? Değerli yorumlarınıza göre 1-2 gün içinde hareket edeceğim.
Arızalanan net 432 Lt hacme sahip ürünümün teknik özellikleri :
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Bana önerilen net 341 Lt’ lik ürünün teknik özellikleri:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için
Giriş yap veya üye ol.