Cümleten selamun aleykum. Arkadaşlar 15.08.2023 günü Bolu'da bulunan vatan bilgisayara gittim. Özellikleri ve fiyatıyla bana uygun olan Lenovo IdeaPad Gaming 3 15IHU6 bilgisayarı seçtim. Fiyatında indirim yok. Teşhirdeki ürünün son olduğunu ama aynı kapalı kutu gibi herşeyinin garantili olacağını söylediler. Aldım. 1 ay sonra bilgisayarda bir yavaşlık olduğunu fark ettim. İşlemci i5 11320h. HWInfo ve Furmark programlarını kullanarak test ettim. Test başlar başlamaz 1 ile 3. çekirdekler 98 dereceleri görürken 2 ve 4. çekirdekler 60 derece civarındaydı ve 1 ile 3. çekirdekler termal kısmaya giriyordu.
Lenovo teknik destek ile telefonda ( en az 5 kere) görüştüm. Uzaktan bilgisayara bağlanıp bir problemin olmadığını söylediler. Ama oyunlarda sürekli lag oluşuyordu.
Son görüştüğüm teknik destek bilgisayarı servise göndermemi istedi.
Vatan'a gittim, onlarada problemi anlattım. ama değişim istediğimi söyledim. Sözde akıllıyız ve bilinçliyim ya. Değişim olmaz Teşhir ürününde değişim ve iade yok dediler. Neyse servise gitti. tarih 19.12.2023. Ben bir lanovo'yu arıyorum bir vatan'ı arıyorum. Zaten Vatan Bilgisayar'ı Allah bildiği gibi yapsın. Vatan müşteri hizmetlerine derdimi anlatıyorum sizin arkadaşlarınız bana bunu bu şekilde sattı bir problem olmayacağını söylediler diyorum, o magazanın sorunu diyor. Faturada ' mevzuat geregi teşhir ürünü değişim ve iade yapılamaz yazıyor... muş bunu yeni öğrendim. Tekrar telefonda görüştüğümde adam bana Tüketici Hakları Madde 10 benim hakkımı savunuyor dedim adam yok diyor. Eger dedi, başka madde varsa sizin için şikayet oluşturup kayıt açacağım dedi müşteri temsilcisi. Bende dedim ki teşhir ürünün mevzuatta değişimi ve iadesi olmaz nerde yazıyor dedim ben hukukçu değilim diyor. 26.12.2023 te bilgisayar lenovo servisten gelecek onlarda termal macun değiştirip windowsu yeniden yüklemişler Teknik destek öyle diyor. Ha birde vatandaki arkadaşa bu işlemi yapmışlar diyorum içini açmamışlar sadece windows yüklemişler diyor. Danışıklılar mı bilmiyorum.
Tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum. Aynen olayı anlattım. Faturayıda ek ile gönderdim. Benim durumum ne olur ?
Adem Helvacı abimizi takip ediyorum. Özelden mail atmak istemedim. Hem belki diğer arkadaşlarada yardımcı olur cevaplarınız diye.
Uzun oldu hakkınızı helal edin.
Lenovo teknik destek ile telefonda ( en az 5 kere) görüştüm. Uzaktan bilgisayara bağlanıp bir problemin olmadığını söylediler. Ama oyunlarda sürekli lag oluşuyordu.
Son görüştüğüm teknik destek bilgisayarı servise göndermemi istedi.
Vatan'a gittim, onlarada problemi anlattım. ama değişim istediğimi söyledim. Sözde akıllıyız ve bilinçliyim ya. Değişim olmaz Teşhir ürününde değişim ve iade yok dediler. Neyse servise gitti. tarih 19.12.2023. Ben bir lanovo'yu arıyorum bir vatan'ı arıyorum. Zaten Vatan Bilgisayar'ı Allah bildiği gibi yapsın. Vatan müşteri hizmetlerine derdimi anlatıyorum sizin arkadaşlarınız bana bunu bu şekilde sattı bir problem olmayacağını söylediler diyorum, o magazanın sorunu diyor. Faturada ' mevzuat geregi teşhir ürünü değişim ve iade yapılamaz yazıyor... muş bunu yeni öğrendim. Tekrar telefonda görüştüğümde adam bana Tüketici Hakları Madde 10 benim hakkımı savunuyor dedim adam yok diyor. Eger dedi, başka madde varsa sizin için şikayet oluşturup kayıt açacağım dedi müşteri temsilcisi. Bende dedim ki teşhir ürünün mevzuatta değişimi ve iadesi olmaz nerde yazıyor dedim ben hukukçu değilim diyor. 26.12.2023 te bilgisayar lenovo servisten gelecek onlarda termal macun değiştirip windowsu yeniden yüklemişler Teknik destek öyle diyor. Ha birde vatandaki arkadaşa bu işlemi yapmışlar diyorum içini açmamışlar sadece windows yüklemişler diyor. Danışıklılar mı bilmiyorum.
Tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum. Aynen olayı anlattım. Faturayıda ek ile gönderdim. Benim durumum ne olur ?
Adem Helvacı abimizi takip ediyorum. Özelden mail atmak istemedim. Hem belki diğer arkadaşlarada yardımcı olur cevaplarınız diye.
Uzun oldu hakkınızı helal edin.