Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Çözüldü MİDEA VAKUM REZALETİ

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

rasitersoy@hotm

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
21 Tem 2024
Mesajlar
13
Marka Model Bilgisi
MİDEA
Midea Xtreme Save A+++ 12000 BTU klima aldım servis montajını yaptı ,ısrarla söyleme rağmen vakum yapmadılar,fg europe klima şikayet ettim servis tekrar gelip vakum yapacakmış,klimamda performans verirmi acaba şüphelerim var ne yapabilirim magdur olduk resmen....
 
Satıcı ve servisin tam bilgilerini buraya yazmanız mümkün mü acaba?

Yazmayayım yazmayayım diyorum ama içim de rahat etmiyor.

Abi şu al/sat işi yapanlardan midea klima almayın diyrum ısrarla.

Sürekli olarak burada hep yazıp çizip söylediğimiz konu, ne diyoruz? MAL İYİ AMA SERVİSİ ÖNEMLİ.

Kimdir nedir bilmiyorum ama tahmin ediyorum ki sizin kimayı takan FG nin kendi servisi değildir. Satıcının anlaştığı bir servis de olabilir çok emin değilim yani düşünüyorum düşünüyorum ve kendi kendime diyorum ki ''Bu servis FG nin servisi olsa, vakumsuz takarsa bu işin patlayacağını, olayın ya bana geleceğini veya Turgut müdüre gideceğini, o dış ünitenin PAŞA PAŞA değiştirileceğini bilir ve bile bile vakumsuz montaj yapmaz''

Haaaa neden bana servis bilgileri lazım? gerçekten FG servisi olup da bunu yaptıysa gerekenin yapılması için lazım.
Bekliyoruz abi bayi ismini bende yetkili servisin taktığını düşünmüyorum 🤔
 
Satıcı ve servisin tam bilgilerini buraya yazmanız mümkün mü acaba?

Yazmayayım yazmayayım diyorum ama içim de rahat etmiyor.

Abi şu al/sat işi yapanlardan midea klima almayın diyrum ısrarla.

Sürekli olarak burada hep yazıp çizip söylediğimiz konu, ne diyoruz? MAL İYİ AMA SERVİSİ ÖNEMLİ.

Kimdir nedir bilmiyorum ama tahmin ediyorum ki sizin kimayı takan FG nin kendi servisi değildir. Satıcının anlaştığı bir servis de olabilir çok emin değilim yani düşünüyorum düşünüyorum ve kendi kendime diyorum ki ''Bu servis FG nin servisi olsa, vakumsuz takarsa bu işin patlayacağını, olayın ya bana geleceğini veya Turgut müdüre gideceğini, o dış ünitenin PAŞA PAŞA değiştirileceğini bilir ve bile bile vakumsuz montaj yapmaz''

Haaaa neden bana servis bilgileri lazım? gerçekten FG servisi olup da bunu yaptıysa gerekenin

Satıcı ve servisin tam bilgilerini buraya yazmanız mümkün mü acaba?

Yazmayayım yazmayayım diyorum ama içim de rahat etmiyor.

Abi şu al/sat işi yapanlardan midea klima almayın diyrum ısrarla.

Sürekli olarak burada hep yazıp çizip söylediğimiz konu, ne diyoruz? MAL İYİ AMA SERVİSİ ÖNEMLİ.

Kimdir nedir bilmiyorum ama tahmin ediyorum ki sizin kimayı takan FG nin kendi servisi değildir. Satıcının anlaştığı bir servis de olabilir çok emin değilim yani düşünüyorum düşünüyorum ve kendi kendime diyorum ki ''Bu servis FG nin servisi olsa, vakumsuz takarsa bu işin patlayacağını, olayın ya bana geleceğini veya Turgut müdüre gideceğini, o dış ünitenin PAŞA PAŞA değiştirileceğini bilir ve bile bile vakumsuz montaj yapmaz''

Haaaa neden bana servis bilgileri lazım? gerçekten FG servisi olup da bunu yaptıysa gerekenin yapılması için lazım.
Adem bey klimayı fg üsküdar servisi kurdu,n11 üzerinden Arge mekanik klima tarafından satın aldım...
 
Bu vakumlama yapılmayan ve değişim yapılan ürünlere ne oluyor sonrasında?
Midea bunları kurum içi eğitimlerde ve eğitime katkı olarak proje desteği verdikleri okullarda kullanılmak üzere merkeze çekip vakumsuz takan işletmeye fatura ediyor bedelini. Diğer markaların neredeyse hepsi diyebilirim ama hadi istisnalar da vardır yazayım, dış üniteyi iade alıp yerine yenisini verip iade aldığı dış üniteyi zaten sıfır olduğu için güzelce aklayıp paklayıp paketleyip yeniden sahaya sürüyor.
 
Adem bey klimayı fg üsküdar servisi kurdu,n11 üzerinden Arge mekanik klima tarafından satın aldım...
Aaaa siz o musunuz? Arge mekanik için sormuştunuz bana, ben de sizi uyarmıştım ''Bakın ucuza satıyorlar ama sonrasında çok sorun çıkıyor, satıcı ile farklı servis aralarında anlaştıkları için klimayı montaj mı yapıyorlar kusup gidiyorlar mı belli değil'' demitşim. Daha 1-2 gün önceki konu polması lazım doğru mu hatırlıyorum?
 
Midea bunları kurum içi eğitimlerde ve eğitime katkı olarak proje desteği verdikleri okullarda kullanılmak üzere merkeze çekip vakumsuz takan işletmeye fatura ediyor bedelini. Diğer markaların neredeyse hepsi diyebilirim ama hadi istisnalar da vardır yazayım, dış üniteyi iade alıp yerine yenisini verip iade aldığı dış üniteyi zaten sıfır olduğu için güzelce aklayıp paklayıp paketleyip yeniden sahaya sürüyor.
Midea dışında kimse güvende değil mi demek oluyor? Şimdi aklıma şöyle bir endişe yerleşti; e-ticarette satılan piyasadan ucuza satan yerler bu ürünleri satıyor o zaman? 🤔
 
Aaaa siz o musunuz? Arge mekanik için sormuştunuz bana, ben de sizi uyarmıştım ''Bakın ucuza satıyorlar ama sonrasında çok sorun çıkıyor, satıcı ile farklı servis aralarında anlaştıkları için klimayı montaj mı yapıyorlar kusup gidiyorlar mı belli değil'' demitşim. Daha 1-2 gün önceki konu polması lazım doğru mu hatırlıyorum?

Hedef göstermek veya karalamak değil amacım asla ama alacağım ürünlerin en uygun fiyatları genelde N11'de. Tesadüf mü?
 
Midea dışında kimse güvende değil mi demek oluyor? Şimdi aklıma şöyle bir endişe yerleşti; e-ticarette satılan piyasadan ucuza satan yerler bu ürünleri satıyor o zaman? 🤔
Ben her konuda elimden geldiğince objektivitemi yitirmeden hareket etmeye ve yorum yazmaya gayret ediyorum.
Bu çerçevede ısrarla diyorum ki inetrent satıcılarından Midea klima almayın.
BAYİ/SERVİS sistemi ile çalışan bu markada klimanızı, daha ucuza satıyorlar diye al/sat işi yapanlardan satın aldığınızda ne mi olur?

Bakın bu olur.

1739969609880.webp
1739969628142.webp

1739969710758.webp
 
Aaaa siz o musunuz? Arge mekanik için sormuştunuz bana, ben de sizi uyarmıştım ''Bakın ucuza satıyorlar ama sonrasında çok sorun çıkıyor, satıcı ile farklı servis aralarında anlaştıkları için klimayı montaj mı yapıyorlar kusup gidiyorlar mı belli değil'' demitşim. Daha 1-2 gün önceki konu polması lazım doğru mu hatırlıyorum?
Yok ben degilim
 
Midea bunları kurum içi eğitimlerde ve eğitime katkı olarak proje desteği verdikleri okullarda kullanılmak üzere merkeze çekip vakumsuz takan işletmeye fatura ediyor bedelini. Diğer markaların neredeyse hepsi diyebilirim ama hadi istisnalar da vardır yazayım, dış üniteyi iade alıp yerine yenisini verip iade aldığı dış üniteyi zaten sıfır olduğu için güzelce aklayıp paklayıp paketleyip yeniden sahaya sürüyor.
Bu ülkede hangi firmaya güvenip de ürün satın alacağımızı bilemiyorum artık. Hangi taşı kaldırsak altından mutlaka bir pislik çıkıyor. Allah ıslah etsin, ne diyeyim. 😒
 
İşte konu sahibi dostumuzun başına gelen gibi umursamaz vurdumduymaz bir servis gelir vakumsuz montaj yapar örneğin.
Satanın aynı zamanda TAKAN olması hizmet kalitesini arttırıyor bu tarz çalışan firmalarda.

Vestel Arçelik vs olsa tamam, istediğiniz yerden satın alın sorun değil çünkü onların yapılanması farklı, ama Distribütör firmaların yapılanması öyle değil.

Midea klima birkaç senedir çok satan bir klima ve tabi ki tacirlerin iştahını kabartıyor, işi sadece alıp satmak olan adam malı ucuza deviriyor, üstüne 3-5K kâr ekleyip internette ''Sonrası beni bağlamaz ben sadece malı satarım'' satışları yapıyorlar.

Tüketici haklı çünkü bayiler 40K fiyat çekiyor, adam aynı malı internette 25K ya görünce cazip geliyor satın alıyor.

Şimdi ben konu sahibi dostumuz bu vakumsuz montaj için kaç lira ödedi onu da merak ediyorum ayrıca montaj görsellerini de görmek istiyorum zira vakumu yapmayan şahıs klimayı nasıl taktı acaba?
 
Kendisine şu cevabı yazmışım tam da 2 gün önce bakın sizin konu ile oldukça benzer.


Merhaba, bilgilendirme büyük ölçüde eksik yani muallak kısım çok fazla.
Ben özellikle Midea söz konusu olduğunda mutlaka satanın aynı zamanda takan olmasını tercih ederim zira midea özellikle xtreme serisi çok tuttu çünkü gerçekten aldığı paranın karşılığını çok iyi veren ürün. Bu da tabi satışta biraz iştah kabarttığı için herkes al/sat yapıp üstünden bir şeyler kazanmaya çalışıyor. O zaman da ortaya belirsizlikler ve sorunlar çıkıyor. Yalap şap yapılan montajlar, uygun olmayan boru kitleri, 1 sezonda paslanan konsollar, alüminyum karışımlı kablolar ve duvara montaj mı yapıldığı veya kusulup mu gidildiği belli olmayan seviyede kötü işçilikler vs.

Bu tarz satış yapanlar kendi aralarında yaptıkları anlaşmalar ile montajları yaptırtıp garantiyi işlettiriyorlar ancak parasını tabi ki siz ödüyorsunuz.
En son hatırladığım kadarıyla 4500tl dolayındaydı işçilik ve kit dahil montaj ücreti. O da firmanın kendi içerisinde uyguladığı ücretlendirme bu. Peki bu fiyat bugün ne kadar ve montaj kiti neleri içeriyor kısmında size hiçbir bilgi verilmemiş, 7000tl derlerse ne olacak?

Diğer yandan siz çok afedersiniz ama şu an keklik durumundasınız montajcı için çünkü bir de 10m borudan bahsediyorsunuz.

Ooooh hayırlı olsun metre başı 750tlden mi hesaplayacaklar yoksa 1250tl den mi hesaplayacaklar veya sizin güzel hatırınıza diye söze başlayıp 1500tl den mi girecekler o da belirsiz.

Sıradaki gol geliyor hazır mısınız? 5 Metreden sonraki her 1 metre için 13 gram soğutkan ilave edilmesi gerekecek ve her şekilde bunun ücretini siz ödeyeceksiniz (Bu zaten tüketicinin ödemesi gereken bedeldir) bu hizmet için kaç lira fiyat çıkartacaklar onu da düşünün.

Hiç demeyin öyle ''Ne olacak canım 13 gram gazdan'' demeyin, montajın haricinde atılacak her 1 adet vida için bile size her şekilde masraf çıkartmanın yolunu bulurlar çünkü bu anlaşmalar bunu içeriyor.

Kimden alırsanız alın inanın orası beni hiç ilgilendirmez ama TAKACAK OLAN KİM İSE malı da ondan alın bana sorarsanız.

Şöyle düşünün lütfen. Milletin neredeyse 40K bedelle sattığı bu klimaları bu adamlar deli mi 25 den satıyor?

Tamam belli ki geçen sezonun bağlantısından elinde kalan ürünler o nedenle piyasadan daha düşük bedelle malı satabiliyor eyvallah başım gözüm üstüne, o zaman montajını da kendisi yapıversin Midea nın kriterlerindeki işçilik ve donanım çerçevesinde ve tabi ki ilave soğutkanı ve borusu vs dahil şekilde siz yine 30 35 ödeyin, sorun bakalım kabul edecekler mi?
nnn.webp
 
Peki ya örneğin LG alınır mı? Ben, bana tavsiye ettiğiniz LG Dual Cool Plus alacağım bayramdan sonra.
LG nin yapılanmasında da servisler ayrı denetime tabidir benim istediğim profesyoenllikte olmasa da.
Yani yine siz malı nereden alırsanız alın aynı standart çerçevesinde servis hizmeti alırsınız ama tabi servisin kendi iç yapılanma kalitesi yine tartışmaya açıktır.
 
Bu ülkede hangi firmaya güvenip de ürün satın alacağımızı bilemiyorum artık. Hangi taşı kaldırsak altından mutlaka bir pislik çıkıyor. Allah ıslah etsin, ne diyeyim. 😒
Dikkat ederseniz pislik kısmı genelde servis tarafında çıkıyor çünkü denetimler yeterli değil, eğitim kültür ve AHLAK seviyesi artık bizim eskiden bildiğimiz ölçülerde değil.
 
Kendisine şu cevabı yazmışım tam da 2 gün önce bakın sizin konu ile oldukça benzer.


Merhaba, bilgilendirme büyük ölçüde eksik yani muallak kısım çok fazla.
Ben özellikle Midea söz konusu olduğunda mutlaka satanın aynı zamanda takan olmasını tercih ederim zira midea özellikle xtreme serisi çok tuttu çünkü gerçekten aldığı paranın karşılığını çok iyi veren ürün. Bu da tabi satışta biraz iştah kabarttığı için herkes al/sat yapıp üstünden bir şeyler kazanmaya çalışıyor. O zaman da ortaya belirsizlikler ve sorunlar çıkıyor. Yalap şap yapılan montajlar, uygun olmayan boru kitleri, 1 sezonda paslanan konsollar, alüminyum karışımlı kablolar ve duvara montaj mı yapıldığı veya kusulup mu gidildiği belli olmayan seviyede kötü işçilikler vs.

Bu tarz satış yapanlar kendi aralarında yaptıkları anlaşmalar ile montajları yaptırtıp garantiyi işlettiriyorlar ancak parasını tabi ki siz ödüyorsunuz.
En son hatırladığım kadarıyla 4500tl dolayındaydı işçilik ve kit dahil montaj ücreti. O da firmanın kendi içerisinde uyguladığı ücretlendirme bu. Peki bu fiyat bugün ne kadar ve montaj kiti neleri içeriyor kısmında size hiçbir bilgi verilmemiş, 7000tl derlerse ne olacak?

Diğer yandan siz çok afedersiniz ama şu an keklik durumundasınız montajcı için çünkü bir de 10m borudan bahsediyorsunuz.

Ooooh hayırlı olsun metre başı 750tlden mi hesaplayacaklar yoksa 1250tl den mi hesaplayacaklar veya sizin güzel hatırınıza diye söze başlayıp 1500tl den mi girecekler o da belirsiz.

Sıradaki gol geliyor hazır mısınız? 5 Metreden sonraki her 1 metre için 13 gram soğutkan ilave edilmesi gerekecek ve her şekilde bunun ücretini siz ödeyeceksiniz (Bu zaten tüketicinin ödemesi gereken bedeldir) bu hizmet için kaç lira fiyat çıkartacaklar onu da düşünün.

Hiç demeyin öyle ''Ne olacak canım 13 gram gazdan'' demeyin, montajın haricinde atılacak her 1 adet vida için bile size her şekilde masraf çıkartmanın yolunu bulurlar çünkü bu anlaşmalar bunu içeriyor.

Kimden alırsanız alın inanın orası beni hiç ilgilendirmez ama TAKACAK OLAN KİM İSE malı da ondan alın bana sorarsanız.

Şöyle düşünün lütfen. Milletin neredeyse 40K bedelle sattığı bu klimaları bu adamlar deli mi 25 den satıyor?

Tamam belli ki geçen sezonun bağlantısından elinde kalan ürünler o nedenle piyasadan daha düşük bedelle malı satabiliyor eyvallah başım gözüm üstüne, o zaman montajını da kendisi yapıversin Midea nın kriterlerindeki işçilik ve donanım çerçevesinde ve tabi ki ilave soğutkanı ve borusu vs dahil şekilde siz yine 30 35 ödeyin, sorun bakalım kabul edecekler mi?Ekli dosyayı görüntüle 24365
Gerçekten öngürü mü desem bilgelik mi desem bilemedim, muazzamsınız. Birebir yaşanmış olay.
 
Peki ya örneğin LG alınır mı? Ben, bana tavsiye ettiğiniz LG Dual Cool Plus alacağım bayramdan sonra.
LG Dual Cool Plus 18.000 BTU kullanıcısı olarak cevap vereyim. Ürünü Teknosa mağazasına giderek satın aldık ve depodan bize kargoyla gönderildi. Daha sonrasında LG Müşteri Hizmetleri'ni arayarak gerekli bilgileri verdik ve randevu aldık. Özellikle vakum konusunu da sordum kendilerine. Hem müşteri hizmetleri, hem de bize hizmet verecek olan işletme; kesinlikle vakumsuz montaj yapmıyoruz dedi. Söyledikleri gibi de vakum yaptılar cihaza. Hatta yaz ayı olduğu için yoğunluk çok fazlaydı. Montaj tarihi de bayağı ileri bir tarihti. Ek servis ekibi desteği atayarak montaj tarihimizi de öne çektiler.
 
LG nin yapılanmasında da servisler ayrı denetime tabidir benim istediğim profesyoenllikte olmasa da.
Yani yine siz malı nereden alırsanız alın aynı standart çerçevesinde servis hizmeti alırsınız ama tabi servisin kendi iç yapılanma kalitesi yine tartışmaya açıktır.
Buralarda vakit geçirdikçe görüyorum ki insanları kendi özel çabalarıyla ''olması gereken'' hizmeti almaya sevk ediyorlar. Yani insanlar artık klima özelinde konuşursak önceden arayıp ben ''Ben vakumlama istiyorum, ona göre, yapıyor musunuz?'' demek zorunda hissediyor kendilerini. Denetimsizlik ve başıboşluk ülkemiz için istinasız her alanda sorun ve kriz yaratmaya devam ediyor.
 
LG Dual Cool Plus 18.000 BTU kullanıcısı olarak cevap vereyim. Ürünü Teknosa mağazasına giderek satın aldık ve depodan bize kargoyla gönderildi. Daha sonrasında LG Müşteri Hizmetleri'ni arayarak gerekli bilgileri verdik ve randevu aldık. Özellikle vakum konusunu da sordum kendilerine. Hem müşteri hizmetleri, hem de bize hizmet verecek olan işletme; kesinlikle vakumsuz montaj yapmıyoruz dedi. Söyledikleri gibi de vakum yaptılar cihaza. Hatta yaz ayı olduğu için yoğunluk çok fazlaydı. Montaj tarihi de bayağı ileri bir tarihti. Ek servis ekibi desteği atayarak montaj tarihimizi de öne çektiler.
Bu bilgi çok iyi oldu. Teşekkür ederim. Ben de 20m2 oda için 12BTU almayı düşünüyorum. İzmir için soğutmada oldukça iş göreceğini söyledi Adem bey, sağ olsun.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri