Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Soru Cevap 12 gündür internetim yok haklarim nelerdir?

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

halil26

Araştırmacı
Araştırmacı
Katılım
16 Nis 2024
Mesajlar
110
Merhabalar. Turktelekom altyapisiyla superonline ev interneti kullaniyorum. 6 yildir ayni adreste ayni firma uzerinden hizmet aliyorum. Tek tuk problemler disinda simdiye kadar bi sorun yasamadim.

Ancak 15 nisan tarihinde internetim kesildi. Önceki 1 hafta boyuncada ara ara kesilmeler oluyordu ama 15 inde komple gitti. Superonlineyi aradim alt yapim turktelekom oldugu icin onlari yonlendireceklerini soylediler. 1-2 gun sonra turktelekomdan geldiler. Apartmanin girisindeki internet dolabina benim portuma(port mu diyorlar ona tam bilmiyorum) bir cihaz bagladi ve porta internet gelmediğini tespit etti. Alt yapi problemi var diyerek mahallenin ana dolabina gitti geldi birseyler denedi ama duzelmedi. Bana siz beklemeyin ben halledecegim diyip tekrar ana dolaba gitti. Ertesi gune kadar haber cikmadi daha sonra problem cozuldu diye mesaj geldi ama hala devam ediyordu. Bende tekrar superonlineyi aradim tekrar ariza kaydi actilar. Bu sefer gelen giden olmadi 2 gun sonra probleminiz giderilmistir diye mesaj geldi. En son 23 nisanda tekrar superonlineyi aradim duzelmedi diye tekrar ariza kaydi actilar ve 4 gundur yine gelen giden yok. Az once tekrar aradim aciliyet bildirdik cozmeye calisiyoruz vs. Diyip turktelekoma atiyorlar suçu.

Bugun 12. Gun ve hala internetim yok. Bu durumda cayma bedeli odemeden interneti kapatma hakkim var mi? Varsa resmi bir makama basvurmam gerekiyor mu yoksa superonline ile mi hallediyoruz islemleri? Veya eger problem bir sekilde cozulurse hizmet alamadigim simdilik 12 veya daha fazla gunun ücret iadesini alabilir miyim?
Daha once benzer durum yasayan varsa yardimci olursaniz sevinirim.
 
Son düzenleme:
Merhaba

Cayma hakkından sonra kablonet, 4.5G mi geçeceksiniz. Alternatifiniz var mı?

fiziki sorun var gözüküyor.

Telekomda işler linkedin den CEOsunu bulup öyle hallediliyor :)

 
Merhaba

Cayma hakkından sonra kablonet, 4.5G mi geçeceksiniz. Alternatifiniz var mı?

fiziki sorun var gözüküyor.

Telekomda işler linkedin den CEOsunu bulup öyle hallediliyor :)

Superonline musterisi oldugum icin turktelekomla bi gorusmem olmadi hocam. Gorussemde donus yaparlar mi bilmiyorum.
Sokakta kullandigim internet disinda bir altatmatif yok. Belki turktelekoma gecersem baglamaya geldiklerinde gorurler sorun oldugunu diye dusunuyorum 😂
Ama turktelekom superonlineden aldigim 50 megabit hiz icin suan odedigimin 2 katina yakin fiyat istiyor. Açıkçası istemiyorum gecmek ama cozulmezse de ne yapacagimi bilmiyorum.

Apartmanda benim disimda 1 daire daha var internet kullanan. Onlarda sikinti yok o kadar kablonun icinde sadece benimkinin bozulmasi mumkun mu?
 
Alt yapıda ilgilenecek işçi belli
CEO asistanının şefliği aradığında çözüldüğünü gördüm, okudum hep (son 3 senede)
Bence şimdi yazsanız öğlene ekip gelir diye düşünüyorum.
Cok teşekkürler . Linkedin kullanmadim daha once ama uyelik acip attiginiz profildeki mesaj gonder sekmesinden direk umit onal'a derdimi anlatan mesaji yazacagim degil mi hocam?
 
Cok teşekkürler . Linkedin kullanmadim daha once ama uyelik acip attiginiz profildeki mesaj gonder sekmesinden direk umit onal'a derdimi anlatan mesaji yazacagim degil mi hocam?
evet. Doğal olarak zaten kendisi okumuyor. Telefonuzu verdiğinizde asistanı arıyor.
Şimdi bu yolla ulaşanlar arttıkça son bakalım dönüş ne olacak.

Geçmişte
Müşteri hizmetleri
CİMER
Bilişim Kurumu
ilk zamanlarda çözüm odaklıydı. İşlem çoğalınca tıkandılar
 
Malum firma kendisinden hizmet almayan abonelerin hizmetlerini saha dolabının en kötü portlarına bağlar genelde. İyi portları kendi müşterilerine ayırır, arızalarda kendi müşterilerine öncelik tanır falan filan bildiğimiz şeyler bunlar. Gitseniz malum firmadan abone olsanız muhtemelen düzgün porta takarlar sorun çözülür. Tabi günahlarını da almak istemem bölgenizdeki saha dolabının durumu vahimdir gerçekten çözemiyor olabilirler. Tüketici Hakem Heyeti'nden başka çözüm göremiyorum. Cimer, BTK falan boş iş bu konularda yardımcı olmuyorlar.
 
Malum firma kendisinden hizmet almayan abonelerin hizmetlerini saha dolabının en kötü portlarına bağlar genelde. İyi portları kendi müşterilerine ayırır, arızalarda kendi müşterilerine öncelik tanır falan filan bildiğimiz şeyler bunlar. Gitseniz malum firmadan abone olsanız muhtemelen düzgün porta takarlar sorun çözülür. Tabi günahlarını da almak istemem bölgenizdeki saha dolabının durumu vahimdir gerçekten çözemiyor olabilirler. Tüketici Hakem Heyeti'nden başka çözüm göremiyorum. Cimer, BTK falan boş iş bu konularda yardımcı olmuyorlar.
En kotu turktelekoma gecerim diyorum bende hocam. Tuketici hakem heyetine ne icin basvuracagim sorunun cozulmesi icin mi ucret iadesi icin mi? Superonlineyi mu sikayet edecegim turktelekomu mu? Tek derdim internetim bir an once gelsin baska bi talebin yok.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri