Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Vestel 65Q9900 Televizyon - Şaka gibi, ama gerçek süreçler silsilesi.

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

halileskici

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
7
Merhabalar,
Bilinçli tüketicilerin yapması gerektiği gibi bende televizyon almadan önce, aldıktan sonra nelere dikkat etmem gerektiği hususunda araştırmalara giriştim.

Sayın Adem Bey’in ve forumdaki diğer kullanıcıların değerli bilgileri sayesinde Televizyon konusunda günlerce videolar izleyerek, sitedeki paylaşımları okuyarak gerekli notlarımı almıştım.
Konu oldukça uzun olduğu için akıcı olması amacıyla TEKNOSA ve VESTEL süreçlerini ayrı konularda anlatmaya çalışacağım.
Not: Tüm süreçlerin video ve görsel kayıtları da mevcuttur.

Bu yazımda VESTEL sürecinden bahsedeceğim.

06.03.2023 tarihinde Trendyol.com üzerinden “Vestel 65Q9900 Televizyonu” Satıcısı: Teknosa olacak şekilde sipariş ettim.

07.03.2022 tarihinde Aras Kargo tarafından 13.58’de tarafından tarafıma teslim edildi. Aynı gün 16.45’de Balıkesir/Edremit Vestel Yetkili servisi tarafından kuruluma gelindi. Biri randevusunu iptal ettiği için onun yerine beni aldılar, yoksa bu ne hız demeyin. :)

1- Usta ve çırak olarak iki kişi geldiler. Benim ilk şoku yaşamam bilgisayar alanında teknik servis tecrübesi olan biri olarak “Kendi kullanım kılavuzunda, temizlikte bile yumuşak bez kullanın, ekranın yüksek duyarlı vb. uyarılar bulunmasına rağmen” Vestel firmasının yetki verdiği ve bu alanda uzman olarak nitelendirdiği ve bu konuda eğitim aldıkları düşünülünce profesyonel bir yaklaşım beklersiniz! Ama öyle mi oldu? Kutudan çıkardığı ürünün ekranı kutuya bakacak şekilde hiçbir koruma koymadan kutunun üzerine koyması ile benim nutkum tutuldu resmen. Öyle koyma altına yumuşak örtü serelim demeye fırsatım bile olmadı. Kutu üzerindeyken ayaklık montajı yaparken sağa ve sola döndürmesi de işin biz yaptık, ediyoruz (siz anladınız!) - Bu süreçlerin video kaydı da bulunmaktadır. Sonradan ışıkla detaylı kontrol ettiğimde ise çizikler oluştuğunu tespit ettim.

Vestel_Servis_04.jpg


2- Kurulum yapıldı, en sonunda imza öncesi iki hususu kontrol etmek istediğimi söyledim. Daha önce den Mi Box a kurduğum Adem Beyin Panel Test yazılımını çalıştırdım, herhangi bir anormallikle karşılaşmadım bu süreçte.

3- Kullanım süresinin kontrol edilmesini istedim, servis ilgili kısmı açtığında ben kısa bir şok yaşadım. Kullanım süresi 166 dakika yazıyordu! Servise soruyorum bu nasıl olabilir diye hiçbir fikri yok! Normalde olmaması gerekiyor diyor. Buradaki bayilerden almış olsaydınız, alır değiştirirdik bayiler üzerinden ifadesi kullandı. Kullanım süresinin servis formuna girilmesini talep ettim. Ürünü Trendyol üzerinden Teknosa satıcısından ORİJİNAL, SIFIR, KAPALI KUTU olarak aldığımdan, teknosa çağrı merkezini aradığımda yetkili servisin rapor tutması gerektiği beyanını verdi.
Edremit_Servis_03.jpg


4- Yetkili servis ise ilk başta “Bak iade vereceksiniz imzalamayın, ben iade edilecek diye bilgisi gireyim aksi halde imzalarsanız garanti başlar ve iade edemezsiniz bilgisi verdi” sonrasında ise imzalamamı istedi, ancak ben bu söylemlerden dolayı Teknosa dan net bilgi alana kadar imzalamayacağımı söyledim. Oda “ben senin için bekliyorum aslında imzalayıp imzalamamanın bir önemi olmadığını” söyleyince bende o halde imzalamayacağımı beyan ettiğimde ise tamam diyerek kalkıp gitti! Ertesi gün 08.03.2023 tarihinde Vestel WhatsApp müşteri destek numarası ile yazıştığımda ise garantinin 08.03.2023 tarihinde başlatıldığı bilgisini vermiştir. Bende yetkili servis kafasına göre garantiyi başlatabiliyor mu dediğimde ise “kurulum yapıldığı anda garanti başlar” demiştir. O halde servis formunu son kullanıcının imzalamasının mantığı nedir diye sorduğumda “pandemi dönemi nedeniyle imza atılmıyor denmiştir.” Hijyen nedeniyle İmza atılmıyor ise dijital kod denilen bir olay mevcut, oda yapılmadı dediğimde “verilebilecek bilgi bu yöndedir” demekten öteye gidememiştir.

5- Daha sonraki süreçte televizyonun kutusunda yaptığım incelemede altta orijinal bant olmasına rağmen üstte orijinal bandın üzerine bir bant daha çekildiğini gördüm. Konuyla ilgili resimler çekerek Vestel Müşteri hizmetlerine “Söz konusu personelin Vestel ürünleri konusunda uzman olduğu düşünüldüğünde bu cihazın kurulumundan önce orijinal bandının, daha önce açılıp açılmadığını ve sonraki süreçte ise orijinal ambalajlarının cihazda olup olmadığını anlaması gerekir. Sonuçta firmanızın yetkili servis personeli ise yaşadığı süreçlerden tecrübe sahibi olması gerekli olduğunu düşünüyorum. Yetkili servis personelinizin bu durumun farkında olmaması demek ben Vestel ürünlerini tanımıyorum ile eşdeğerdir! Kendi hizmet verdiği ürünü tanımayan bir yetkili servis olamayacağı için bu konuda tarafıma hiçbir bilgi verilmedi!”
Şayet verseydi ben bu kurulum işlemini kesinlikle yaptırmayarak, ürünün direkt iadesini yapacaktım.”
Acaba bunun sebebi sırf kurulum ücreti alabilmek için bu küçük, ama büyük önem arz eden bilgiyi ticari kaygı sebebiyle saklamış olabilir mi?

Edremit_Servis_02.jpg


6- 10.03.2023 tarihinde 14.01 de 0236 999 16 85 numarasından isminin Dilek olduğunu beyan eden hanımefendi ulaşarak durum hakkında fabrikada bir çok yetkili ile görüşüldüğü, ancak Erdi bey isminin ağırlıklı olduğu görüşmelere istinaden 166 dakikanın fabrika da test amaçlı kullanım süresi olduğunu söylemiştir. Diyelim ki dedikleri gibi, bu husus nerede yazmakta? Pilleri yutmayınız diyecek kadar çocukların anlayacağı seviyede ve açık bir şekilde yazılan Kullanım Kılavuzu çıkartan Vestel, bu hususu yazdıysa ben niye göremiyorum! Mega Vestel Fabrikasında cihaz üretiliyor, test ediliyor ve sonrasında kullanım süresini sıfırlama yapacak bir bilgiye sahip Mühendis veya teknik imkan yok mu? Yok ise Allah rızası için ben yapayım bir yazılımcı olarak!

Edremit_Servis_01.jpg


Bu süreç boyunca yaşadığım hususları, tüm bilgi ve belgelere rağmen bilinçli bir tüketici olarak benim başıma bunlar geliyorsa, başkalarının başına gelmemesi için güncellemeye devam edeceğim.
 
geçmiş olsun, ne yazıkki servisin, kutu üzerine çıplak koyması bir tehlike, kılcal çizik var, bu servis hatası da olabilir yada ürünün dedğiniz gibi teşhir veya kutu açılıp kapanma veya iade artık ne olmuştur bilemiyoruz bu süre zarfında da olmuş olabilir.
ne yazikki servis çalışanları bu cihaz teşhir diyemez.
ne yazıkki bu cihaz kullanılmış diyemez.
ne yazıkki iadeye uygundur yazamaz.
ne yazıkki evden sorun varmış gibi çıkamaz.

çünkü işin içinde SATICI kanalı var. Satıcının sözü geçtiği için; Kardeşim Neden teşhir olduğunu söyledin bak elimde son o vardı başka yok nasıl değiştireceğim gibi, Tutun servis sahibinden, servis müdürlerine kadar şikayet edip çalışanı zan altında bırakıyorlar.
Her zaman dile getiriyorum YETKİLİ SERVİS dönemi bitti. TABELASI SENDE OLAN, AMA FİKİR BİLE SUNAMADIĞIN servislik dönemi var. Karar yetkisi sende değil, değişim yetkisi sende değil. Bu durumda servis değil emir kulusun.
 
Geçmiş olsun. 3 saat kesinlikle normal değil, Ben de aldığımda kontrol etmiştim ve daha kısa bir süreydi. Maalesef özensiz kurulum yapanlar ülkemizin geri kalanındaki alanlarda olduğu gibi çok fazla.
Bu tür riskler nedeniyle internetten tv almaya çok mesafeliyim. İyi sağlam gelmiş ürün Allah'tan. Kılcal çizik de 50cm-1m den sonra belli olmuyorsa hiç uğraşmazdım hiç, 3 saatlik kullanım da fazla değil. Birisi beğenmediğinden iade etmiş belli ki. Bu arada trendyolda taksit sayısı 3 iken bayiden aldığınızda 10 taksit yapabiliyorlar var ve hatta daha düşük fiyat verebiliyorlar.

Gece dikey banding, bulutlanma ve ışık sızması testleri yaptınız mı?
 
İş yoğunluğu sebebiyle ancak fırsat bulabildim.
Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederim.

@Vesteloji Ne yazık ki bilinçli bir tüketici değilsen bu bozuk sistem çok mağdura sebep olacaktır.

Gece dikey banding, bulutlanma ve ışık sızması testleri yaptınız mı?

Tüm testleri yaptım, hiçbir sıkıntı çıkmadı.
Panel olarakta şansıma Vestel Müşteri Hizmetlerinden sorgulattığımda IPS gelmiş.
Açıkçası ben ayrıntıya takılan biriyim, o çiziği ışık tutarak bile görmek zor olsa da ekranda çizik olması iade etmem için yeterli bir sebep.
Yoksa cihazın ses sistemi, arayüz geçişleri, renk canlılığı olsun bulunduğu fiyat aralığındaki diğer markalar ile kıyaslayınca beni oldukça memnun etmişti ki yeni eve geçeceğim zaman bu sefer gidip bayiden almayı planlıyorum.
Bunun dışında ilgili modele ait kumandanın tüm sitelerdeki görseli ile buna Vestel'in resmi web sitesi de dahil aynı olmasına rağmen bana gelen kutudan çıkan kumandanın tuşlarına bakılınca farklı!
Kendi web sitesinde yedek kumanda olarak sattığı kumanda ile birebir aynı, renk dışında.
Vestel'e durumu sorduğumda herhangi bir sorun yoktur cevabı alıyorum, madem sorun yok ürünün kendi sayfasında ve tüm bu modeli satan sitelerde neden bu kumanda görseli yok!

Kumanda_01.jpg


Süreç hakkında bilgi verecek olursam, ekran çiziği konusundaki şikayetime istinaden,Vestel Genel Müdürlüğünde şikayet birimindeki incelemeyi yapan yetkililer gözleri yarım açık şekilde uyku halindeler sanırım. Ben cihazı iade ettikten sonra geri dönüş yapacaklarını ümit ediyorum. :)

Teknosa kısmı ise genel müdürlükten yetkililer arıyor, yardımcı oluyorlarmış gibi yapıp mış gibi ilerliyor süreç! Ürün Aras kargo ile gelmişti, iade içinde gelen firma ile göndermem gerekiyormuş. Aras kargoda trendyol iadelerinde kota uyguluyor tek yaşayan bir birey olarak, standart dışı bu ürünü bir başıma kotaya takılmadan nasıl göndereceğim konusunda çıkmazdayım. Çünkü taksi tutsam taksiye sığmaz, kargonun almasını beklesem iade kotasının dolma ihtimali var. Sabah şube açılmadan kapılarında bekleyip kotaya takılmadan iade süreci konusunda yardımlarını isteyeceğim, çünkü salı günü şehir dışına çıkacağım için bugün(Pazartesi) kargoya teslim edemez isem süreç sıkıntıya girecek. Teknosa kısmını tüm süreç tamamlandıktan sonra yaşadıklarımı ayrıca paylaşacağım.
 
Ben olsam tüm testlerinde hiç bir sıkıntı çıkmayan, kumandası görsellerdekinden daha teferruatlı olan, zorlayarak bile görülmesi zor olan kılcal çizik için o televizyonu iade etmezdim. Yeni alacağınızın, gelecek olanın sorunsuz olacağı hakkında hiç bir garantiniz yok. Bence pireye kızıp yorganı yakmayın, şansınızı zorlamayın.
 
Ben olsam tüm testlerinde hiç bir sıkıntı çıkmayan, kumandası görsellerdekinden daha teferruatlı olan, zorlayarak bile görülmesi zor olan kılcal çizik için o televizyonu iade etmezdim. Yeni alacağınızın, gelecek olanın sorunsuz olacağı hakkında hiç bir garantiniz yok. Bence pireye kızıp yorganı yakmayın, şansınızı zorlamayın.
Eketen beyle aynısını düşünüyorum. Bu sefer bayiden alırsınız, sıkıntılı bir panel gelir. Şansınıza panelde size göre kusur olmayan bir tv gelmiş göndermekle uğraşmayın. Sakınan göze çöp batar.
Kumanda da ek twitch butonu var ve favori tuşları 2 ye çıkarılmış. Bence avantajlı bir durum.
 
Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama biz bu ürünleri para verip alıyoruz, birilerinden minnet karşılığı bedava almıyoruz. Ölümü gösterip sıtmaya razı ettikleri için ne yazık ki toplum olarak da bu durumları kabul ettiğimiz sürece bizler daha çok mağduriyetler yaşarız. Sıfır aldığımız cihaz çalışıyor diye şükreder hale gelmişiz bu nedir!
Şahsi fikrim bilinçli bir tüketici olabilmek adına hukuki haklarımızı öğrenmek, yoksa işimiz firmalara kalırsa vay halimize.
Vestel günlerdir gözü yarım açık olacak şekilde uyuyormuş gibi yapmaya devam ederken ben ürünü iade ettim.
 
Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama biz bu ürünleri para verip alıyoruz, birilerinden minnet karşılığı bedava almıyoruz. Ölümü gösterip sıtmaya razı ettikleri için ne yazık ki toplum olarak da bu durumları kabul ettiğimiz sürece bizler daha çok mağduriyetler yaşarız. Sıfır aldığımız cihaz çalışıyor diye şükreder hale gelmişiz bu nedir!
Şahsi fikrim bilinçli bir tüketici olabilmek adına hukuki haklarımızı öğrenmek, yoksa işimiz firmalara kalırsa vay halimize.
Vestel günlerdir gözü yarım açık olacak şekilde uyuyormuş gibi yapmaya devam ederken ben ürünü iade ettim.

Hocam farkındayız. Sıkıntı şu. Hani "para verip alıyoruz" diyosunuz ya. İşte bu "teknoloji devi" yerli firmalara göre biz para vermiyoruz. Daha doğrusu bizim paramız para etmiyor. "Döviz" veriyo olsak, tavır çok farklı olurdu. Döviz vermeyince böyle "of yaaaa, getirdik koyduk işte salona, daha ne istiyosun kardeşim" tavrı görmemiz gayet normal. Arkadaşların size demek istediği biraz bu. Turizm sektöründe başımıza gelenle aynı. Yerli turist olunca fahiş fiyata yarım yamalak hizmet. Yabancı turist olunca ucuza krallar gibi hizmet. Tüm bu firmaların asıl müşterisi burada yaşamıyor. Orada Hans telefon edip "ya bu televizyonda çizik var" dese daha görmeden yenisini gönderirler.
 
Son düzenleme:
12 kiloluk tüpüm 9 ile 11 ay arası gidiyor. ?
 
Marka ne? ?

O nasıl oluyor ya ?

Buna benzedi biraz:
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
2 kişiyiz.
Evde hergün yemek pişmiyor.
Çay, su ısıtma elektrikli.
Emekli olduğumuz için pek evde durmayız.
Evde durursak %50 dışardan yeriz.
 
Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama biz bu ürünleri para verip alıyoruz, birilerinden minnet karşılığı bedava almıyoruz. Ölümü gösterip sıtmaya razı ettikleri için ne yazık ki toplum olarak da bu durumları kabul ettiğimiz sürece bizler daha çok mağduriyetler yaşarız. Sıfır aldığımız cihaz çalışıyor diye şükreder hale gelmişiz bu nedir!
Şahsi fikrim bilinçli bir tüketici olabilmek adına hukuki haklarımızı öğrenmek, yoksa işimiz firmalara kalırsa vay halimize.
Vestel günlerdir gözü yarım açık olacak şekilde uyuyormuş gibi yapmaya devam ederken ben ürünü iade ettim.
lovecraft ne güzel demiş. Üretim kalitesi her alanda düştü ki. 10 sene önceki üretim kalitesiyle şimdiki bir değil. Araba bile alsanız yol sesi, rüzgar sesi, süspansiyon konforu anlamında gelişme olsa da kalitesizlikler illaki oluyor. Corolla son kasanın ilk birkaç senesinde ön göğüs hafif birşeyin üstünden kaymasıyla bile çiziliyordu. Yetkili servis bizim hatamız değil deyip değiştirmiyor. Ya da daha kötüsü 0 araçla birkaç km gidiyorsun motor kitliyor, değişmesi lazım. Tüketici arabayı değiştir dediğinde hiçbir firma yanaşmıyor. Sonra hakkımı koruyacağım diye dava et, dava senelerce sürsün, değişim kararı çıksın, boş yere arabasız kal, mahkeme değişim kararı verse de firma o zamanki para iadesini yapacağım desin, tabi bu süreçte araba fiyatları 2-3 kat artsın, paranla boş yere rezil ol sonra...
Adem bey de paylaşmıştı, tv değişim için tüketici hakem heyeti 1 sene sonra sonuçlanıyor fakat bu süre esnasında fiyatlar uçuyor, satıcı da o zamanki ürünün parasını iade ediyor...
Çok ince eleyip sık dokunursa maalesef mutlu olmak imkansız bu nedenle.

İnşallah sizi mutlu edecek tvyi tez zamanda kavuşursunuz. :)
 
Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama biz bu ürünleri para verip alıyoruz, birilerinden minnet karşılığı bedava almıyoruz. Ölümü gösterip sıtmaya razı ettikleri için ne yazık ki toplum olarak da bu durumları kabul ettiğimiz sürece bizler daha çok mağduriyetler yaşarız. Sıfır aldığımız cihaz çalışıyor diye şükreder hale gelmişiz bu nedir!
Şahsi fikrim bilinçli bir tüketici olabilmek adına hukuki haklarımızı öğrenmek, yoksa işimiz firmalara kalırsa vay halimize.
Vestel günlerdir gözü yarım açık olacak şekilde uyuyormuş gibi yapmaya devam ederken ben ürünü iade ettim.


Kanunların sizi korumadığı, böylesi firmalara yaptırımların olmadığı yerde bilinçli tüketici diye çıktığınız yolun sonuna Don Kişot olarak varırsınız. İşin kötüsü Sanço Panço nuz bile yok yanınızda. Şansınız yaver giderse bozuk saatin günde iki kere doğruyu göstermesi misali eşref saatlerini yakalayıp nispeten mutlu ayrılırsınız süreçten. Kolay gelsin size, şansınız bol olsun.
 
Bu tarz durum benim de başıma gelmişti ama şunu öğrendim Vestel alırken kesinlikle yetkili bayiden almak lazım, bir şey olduğu zaman arıyorsunuz geliyorlar alıyorlar uğraşmıyorsunuz 70U9600 7 tane değiştirmiş ve en sonunda iade etmiş biri olarak, 300 500 fazla verip bayiden almak en güzeli, geliyorlar kuruyorlar bakıyorum kullanılmış cihaz hemen servisi arayıp durumu izah ediyorum resmini atıyorum hemen iade alıyorlar, bakıyorum hatalı pixel var resimlerini çekiyorum atıyorum direk iade alıyor Vestel, hiç o seriden yüzüm gülmedi ama vestel'de beni uğraştırmadı en sonunda parayı nakit iade ettiler
 
Kanunların sizi korumadığı, böylesi firmalara yaptırımların olmadığı yerde bilinçli tüketici diye çıktığınız yolun sonuna Don Kişot olarak varırsınız. İşin kötüsü Sanço Panço nuz bile yok yanınızda. Şansınız yaver giderse bozuk saatin günde iki kere doğruyu göstermesi misali eşref saatlerini yakalayıp nispeten mutlu ayrılırsınız süreçten. Kolay gelsin size, şansınız bol olsun.
Şehir dışında olduğum için pek aktif olamadım, kendi düşünceniz saygı duyarım,
Fakat şunu da belirtmek isterim ki elektronik cihaz satın alımından sonra kullanım sürecinde yaşanabilecekler şans işi olsa da, garanti sürecinde cihazda yaşanabilecek sorunlardan kaynaklı mağdur olmanız durumunda tüketici olarak hukuki haklarınızı bilip, uygulayabiliyorsanız "Kanunlar sizi korumuyor" demek doğru bir yaklaşım olmayacaktır.
Bu zamana kadar mevzuat kapsamında nerede, nasıl aksiyon almam gerekiyorsa aldım ve hiçbir zamanda yasal olarak sıkıntı yaşamadım. Yeri geldi tüketici hakem heyetine başvurdum, yeri geldi tüketici hakem heyeti kararını uygulamayan firmayı icraya da verdim sonuç olarak her daim mevzuat kapsamında hakkımı aradım ve aldım da. Bununda yolu şanstan değil, bilgi ve tecrübeden geçiyor.


Bu tarz durum benim de başıma gelmişti ama şunu öğrendim Vestel alırken kesinlikle yetkili bayiden almak lazım, bir şey olduğu zaman arıyorsunuz geliyorlar alıyorlar uğraşmıyorsunuz 70U9600 7 tane değiştirmiş ve en sonunda iade etmiş biri olarak, 300 500 fazla verip bayiden almak en güzeli, geliyorlar kuruyorlar bakıyorum kullanılmış cihaz hemen servisi arayıp durumu izah ediyorum resmini atıyorum hemen iade alıyorlar, bakıyorum hatalı pixel var resimlerini çekiyorum atıyorum direk iade alıyor Vestel, hiç o seriden yüzüm gülmedi ama vestel'de beni uğraştırmadı en sonunda parayı nakit iade ettiler

Bu süreçte edindiğim tecrübe ise kesinlikle bayi konusu oldu. Servis personeli de beyan ettiğiniz tarzda cümle kurarak "Bayiden alınmış olsaydı, direkt cihazı alır bayi aracılığıyla değiştirirdik demişti." Tekrar aynı marka ve modeli almak gibi bir niyetim var, ancak bu sefer Allah nasip ederse kesinlikle bayi aracılığıyla almayı planlıyorum.
 
Kumandanın daha özellikli olması bence bir artı ve panel de ips gelmiş, 3 saat uzun bir süre değil 2 tane teşhir sony 65x89j almış birisi olarak söylüyorum. Çizik olması kötü ama ben kullanırdım eğer memnunsam.

Şahsi fikrim herkesin fikrine saygı duyuyorum.
 
Bu tarz durum benim de başıma gelmişti ama şunu öğrendim Vestel alırken kesinlikle yetkili bayiden almak lazım, bir şey olduğu zaman arıyorsunuz geliyorlar alıyorlar uğraşmıyorsunuz 70U9600 7 tane değiştirmiş ve en sonunda iade etmiş biri olarak, 300 500 fazla verip bayiden almak en güzeli, geliyorlar kuruyorlar bakıyorum kullanılmış cihaz hemen servisi arayıp durumu izah ediyorum resmini atıyorum hemen iade alıyorlar, bakıyorum hatalı pixel var resimlerini çekiyorum atıyorum direk iade alıyor Vestel, hiç o seriden yüzüm gülmedi ama vestel'de beni uğraştırmadı en sonunda parayı nakit iade ettiler
bayiden kastınız sadece vestel bayileri mi yoksa vatan bilgisayar da olabilir mi? 6 saat önce hepsiburada'dan "vestel kurumsal mağaza" satıcısından sipariş verdim. henüz kargoya verilmediği için iptal edip evime yakın mesafedeki vatan bilgisayarda tv'nin stoğu bulunduğu için biraz fiyat farkı olsa da gidip oradan almayı düşünüyorum. daha iyi olur mu sizce de güvence açısından?
 
Bu tarz durum benim de başıma gelmişti ama şunu öğrendim Vestel alırken kesinlikle yetkili bayiden almak lazım, bir şey olduğu zaman arıyorsunuz geliyorlar alıyorlar uğraşmıyorsunuz 70U9600 7 tane değiştirmiş ve en sonunda iade etmiş biri olarak, 300 500 fazla verip bayiden almak en güzeli, geliyorlar kuruyorlar bakıyorum kullanılmış cihaz hemen servisi arayıp durumu izah ediyorum resmini atıyorum hemen iade alıyorlar, bakıyorum hatalı pixel var resimlerini çekiyorum atıyorum direk iade alıyor Vestel, hiç o seriden yüzüm gülmedi ama vestel'de beni uğraştırmadı en sonunda parayı nakit iade ettiler
Merhaba
Maalesef bayi kanalı da sıkıntılı.
Ben internet fiyatından 400 TL. fazla verdim. Bayiden aldım. Elinde olmadığını, ertesi günü, engeç bir hafta içinde geleceğini söylediği televizyon, fabrika stoğunda yok denilerek 21 günde bayiye geldi. Bu süreçte bayi telefonlarıma çıkmadı.(Yalan olmasın20 kez aradı ısem 2-3 kez çıktı "Ben sorup size döneyim dedi ama hiç dönmedi) İşyerine uğradığımda bu hafta geliyor, kargo da, 43 ü gönderilmiş, başka model gönderilmiş dedi.
Nihayet 22. gün cep telefonumuna vestelden ürününüz için kayıt açıldı mesajı geldi. Hemen bayiyi aradım. Nasılsa çıktı. Yapacağım bir şey var mı dedim. Hayır, servis siz arayacak dedi. O gün aranılmadım. Ertesi gün aranılmadım. Servise telefon açtım. Kayıt açıldığını ancak bayi tarafından televizyonun kendisine teslim edilmediğini söyledi
Bayiyi arayorum telefonu yine açmadı. Mesaj attım. Nihayet servis beni kurulum için aradı.
Servis derseniz.... O da ayrı bir macera... sonra anlatayım.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri