Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Soru Cevap SUNNY 55 FMN 252

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

zeki

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
5 Eyl 2024
Mesajlar
8
SUNNY 55 FMN 252 model tv miz 1.yilinda panel arızası vermiş ve servis tarafından garanti kapsamında değişimi yapılmıştır. Fakat ürünü aldığımızda sizin de incelemelerinz dahilinde HKC marka VA panel vardı. Goruntu ve antiglare olarak gayet memnunduk. Degisim sonrası servis ve firma cagri merkezinin ısrarla marka model bilgisi vermediği, antiglare düşük, kontrast düşük, görüntüsü vasat ışık sızmaları olan panel takılmış. Işık sızmaları için tekrar servis çağrılmış tv arka vidaları oynama yapılarak giderilmeye çalışılmıştır. Fakat halen devam etmektedir. Aldıgimizdan farklı panel takilmasi ve ışik sızmaları ile ilgili firma olumsuz cevap vermiştir. Işık sızmalari ile görüşünüz nelerdir. Neler yapabiliriz
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20241003-121336_Gallery.jpg
    Screenshot_20241003-121336_Gallery.jpg
    27.1 KB · Görüntüleme: 33

Soru Cevap SUNNY 55 FMN 252

Teknik detaylara boğmayın, VA IPS anlamaz raportörler, ne dediğinizi bile anlayamazlar, siz ayıplı hizmet neticesi ortaya çıkan ürün kusurundan ilerleyeceksiniz. Yani garanti dahilinde arıza yapan ürününüzü tamir ettirdikten sonra ortaya çıkan ve müdahaleye rahmen giderilemeyen ksuurlardan doplayı değişim talep edeceksiniz.
Adem bey servis tarafından ışık sızmaları ve sehim için resimler alındı. Fakat hata olmadığı genel merkezin kabul etmedigi cevabı geldi. Sonra sizin piksel testini yaptım. Farklı yerlerde detaylı incelemeden gözükmeyen 6 adet siyah piksel tespit ettim. Tekrar servis çağırdım. Ürünün servise alınacağı belirtildi. Servis işlemi kabul etmedim degisim talep ettim. Resimleri alıp gittiler. Firmanın kuralı 6 piksel...
SUNNY 55 FMN 252 model tv miz 1.yilinda panel arızası vermiş ve servis tarafından garanti kapsamında değişimi yapılmıştır. Fakat ürünü aldığımızda sizin de incelemelerinz dahilinde HKC marka VA panel vardı. Goruntu ve antiglare olarak gayet memnunduk. Degisim sonrası servis ve firma cagri merkezinin ısrarla marka model bilgisi vermediği, antiglare düşük, kontrast düşük, görüntüsü vasat ışık sızmaları olan panel takılmış. Işık sızmaları için tekrar servis çağrılmış tv arka vidaları oynama yapılarak giderilmeye çalışılmıştır. Fakat halen devam etmektedir. Aldıgimizdan farklı panel takilmasi ve ışik sızmaları ile ilgili firma olumsuz cevap vermiştir. Işık sızmalari ile görüşünüz nelerdir. Neler yapabiliriz
Çok yoğun şekilde sehim sorunları mevcut.
Acaba Bondcell yani Public kasa mı değiştirdiler yoksa ocell (Sadece panel) mi değiştirdiler çünkü el işçiliği ile panel değiştirilmiş gibi kötü bir sonuç bu.
 
Hocam yanlışlıkla isim ve adres kapatmayı unuttum ilgilenirseniz sevinirim. Yoğun ısrar sonucu servis fişini watsaap üzerinden gönderdi. Ekranın normal olduğu işlem yapılamayacağı söylendi.
 
Onların kriterlerine göre normal olabilir, eğer benim fotolarda gördüğüm, sizin gözünüzle gördüğünüz gibiyse hakem heyetine gidip hak talep edebilirsiniz, elinizde tv nin eski halinin de görüntüleri olsaydı güzel olurdu.
 
1. görüntü tv nin arıza verdiği görüntü
2. Görüntü tamirat sonrası görüntü
3. Görüntü servisin gelip tv arka vidalarla oynama yapıp düzeltmeye çalıştığı ve halen kullandığımız görüntü
 

Ekli dosyalar

  • VID-20240830-WA0000.mp4
    3.7 MB
  • 20240904_202456.jpg
    20240904_202456.jpg
    71.6 KB · Görüntüleme: 20
  • Screenshot_20241003-121336_Gallery.jpg
    Screenshot_20241003-121336_Gallery.jpg
    27.1 KB · Görüntüleme: 20
1. görüntü tv nin arıza verdiği görüntü
2. Görüntü tamirat sonrası görüntü
3. Görüntü servisin gelip tv arka vidalarla oynama yapıp düzeltmeye çalıştığı ve halen kullandığımız görüntü
2 ve 3 de olan sehim ilk görüntüde yok burada bariz belli oluyor.
2 inci görüntü zaten felaket.
3 üncü görüntü de ''Bu modeller böyle'' haline getirilmiş şekli.


Yani bu televizyonun müdahale edilmeden önce SEHİMSİZ yani ışık sızmasız şekilde çalıştığı ancak servisin müdahalesi sonrası ışık sızmalarının başladığı net şekilde ispatlanır.

Bilirkişi talep edip THH den seçimlik haklarınızı kullanmayı isteyebilirsiniz.
 
2 ve 3 de olan sehim ilk görüntüde yok burada bariz belli oluyor.
2 inci görüntü zaten felaket.
3 üncü görüntü de ''Bu modeller böyle'' haline getirilmiş şekli.


Yani bu televizyonun müdahale edilmeden önce SEHİMSİZ yani ışık sızmasız şekilde çalıştığı ancak servisin müdahalesi sonrası ışık sızmalarının başladığı net şekilde ispatlanır.

Bilirkişi talep edip THH den seçimlik haklarınızı kullanmayı isteyebilirsiniz.
Hocam zaten ilk aldığımda VA panel vardı. Tv ön cama dokununca kilasik VA parlamaları oluyordu. Sonradan takılan tahminen IPS. Ön cama vursan dahi parlama yok. Dilekçe örneği ve hangi konuları belirtmeniz gerektiğini yazarsanız sevinirim. Teşekkurler
 
Hocam zaten ilk aldığımda VA panel vardı. Tv ön cama dokununca kilasik VA parlamaları oluyordu. Sonradan takılan tahminen IPS. Ön cama vursan dahi parlama yok. Dilekçe örneği ve hangi konuları belirtmeniz gerektiğini yazarsanız sevinirim. Teşekkurler
Teknik detaylara boğmayın, VA IPS anlamaz raportörler, ne dediğinizi bile anlayamazlar, siz ayıplı hizmet neticesi ortaya çıkan ürün kusurundan ilerleyeceksiniz. Yani garanti dahilinde arıza yapan ürününüzü tamir ettirdikten sonra ortaya çıkan ve müdahaleye rahmen giderilemeyen ksuurlardan doplayı değişim talep edeceksiniz.
 
Teknik detaylara boğmayın, VA IPS anlamaz raportörler, ne dediğinizi bile anlayamazlar, siz ayıplı hizmet neticesi ortaya çıkan ürün kusurundan ilerleyeceksiniz. Yani garanti dahilinde arıza yapan ürününüzü tamir ettirdikten sonra ortaya çıkan ve müdahaleye rahmen giderilemeyen ksuurlardan doplayı değişim talep edeceksiniz.
Adem bey servis tarafından ışık sızmaları ve sehim için resimler alındı. Fakat hata olmadığı genel merkezin kabul etmedigi cevabı geldi. Sonra sizin piksel testini yaptım. Farklı yerlerde detaylı incelemeden gözükmeyen 6 adet siyah piksel tespit ettim. Tekrar servis çağırdım. Ürünün servise alınacağı belirtildi. Servis işlemi kabul etmedim degisim talep ettim. Resimleri alıp gittiler. Firmanın kuralı 6 piksel miş!!!. 10 gün sonra fatura üzerindeki miktarda para iadesi kararı verildi. Para İadesi kabul etmedim. Aynı model kapalı kutu tv verildi. Gelen tv yeterli düzeyde. Sizlerin sayesinde haklarımızı öğrendik. Yardımlarınız için Teşekkürler.
 
Çözüm
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri