Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Samsung 55QN90B Alındı. Ölü Pixeller var.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emurat
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Hocam birde değişmek istesem bundan sonra süreç nasıl işleyecek?
Servis formuna Ölü pikseller var deyip yazsam ve Değişim istiyorum desem. Başka ne yapmam lazım? TV yi vermezsem yenisi geldiğinde eskisini versem olmaz mı? Samsung Türkiyeyi mi aramam lazım?

@Adem Helvacı
 
Hocam birde değişmek istesem bundan sonra süreç nasıl işleyecek?
Servis formuna Ölü pikseller var deyip yazsam ve Değişim istiyorum desem. Başka ne yapmam lazım? TV yi vermezsem yenisi geldiğinde eskisini versem olmaz mı? Samsung Türkiyeyi mi aramam lazım?

@Adem Helvacı
Neticede parasını verip satın aldığınız ve size ait olan bir mal.
Kararınız doğrultusunda hareket edilmesini beklemek de en doğal hakkınız.
Bu süreç. vestel veya arçelikte olsa zaten sizin beklediğiniz gibi ilerliyor, fabrikadan yeni ürün gelene kadar siz eskisini izliyorsunuz, yeni ürünü kurup eskisini alıp götürüyorlar.

İthal ürünlerde durum biraz değişik o nedenle Samsung MH ile görüşmeniz lazım.
 
İzlerken gözüne takılıyorsa abartılı, takılmıyorsa abartısızdır.
Evde 2 gün izleyip bakayım. Gözüme nasıl gelecek.
Servis gelirse de durumu servis raporuna yazıp Samsungla iletişime geçeceğim bakalım ne diyecekler?

Adem hocam servis raporuna tam olarak ne yazmam lazım? İmzalarken Ona göre Şerh düşeyim.

@Adem Helvacı
 
Evde 2 gün izleyip bakayım. Gözüme nasıl gelecek.
Servis gelirse de durumu servis raporuna yazıp Samsungla iletişime geçeceğim bakalım ne diyecekler?

Adem hocam servis raporuna tam olarak ne yazmam lazım? İmzalarken Ona göre Şerh düşeyim.

@Adem Helvacı
Ölü pixel nedeniyle 2013/1750 sayılı yargıtay kararı gereği ayıplı malın değişimini talep ediyorum.
 
Yani bu ölü pixel çıktı değiştirmedim veya değiştirmek istemiyorum diyenler bence tüketici seçimlilik haklarını yine kullanıp AYIP ORANINDA İNDİRİM isteyebilirler. @Adem Helvacı demi abi?

Örneğin Samsung bunu siz söylemeden teklif ediyor.

Kabul etmezseniz değişim veya iade için uğraşıyorlar.
Çok iyi fikir hocam. Bari kullanıyoruz böyle ama bir karşılığı olsun yani.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri