Merhbalar, acer marka yeni bir laptop aldım. Laptop'da 1 adet boş RAM ve SSD slotu var.
Müşteri temsilcisi laptopun kapağını açıp bu işlemi benim yapmam durumunda garantinin bozulacağını söyledi.
Acer'in yetkili servisi sadece İstanbul'da var ve hem kargolayıp 3 hafta kadar bilgisayarsız kalmak istemiyorum hem de kargo sürecinde çıkacak sorunlardan endişeleniyorum. Ayrıca kargo parası da ödemek istemiyorum
Kendim eklemeleri yapsam garantilik durum olursa da eklediğim parçaları çıkarıp göndersem anlamazlar diye umuyorum. Velev ki anladılar, THH'ye gitme durumunda garanti iptali konusunda haklı bulunur muyum? Cevap ne olursa olsun açacağımda merak ettim...
Müşteri temsilcisi laptopun kapağını açıp bu işlemi benim yapmam durumunda garantinin bozulacağını söyledi.
Acer'in yetkili servisi sadece İstanbul'da var ve hem kargolayıp 3 hafta kadar bilgisayarsız kalmak istemiyorum hem de kargo sürecinde çıkacak sorunlardan endişeleniyorum. Ayrıca kargo parası da ödemek istemiyorum

Kendim eklemeleri yapsam garantilik durum olursa da eklediğim parçaları çıkarıp göndersem anlamazlar diye umuyorum. Velev ki anladılar, THH'ye gitme durumunda garanti iptali konusunda haklı bulunur muyum? Cevap ne olursa olsun açacağımda merak ettim...