Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Dijitsu 55DS9800 BİM de 6199TL

Hocam selam, yazınızı okudum fakat bu işlerden pek teknik olarak anlamadığım için kendimce bir sonuca varamadım nedir yani alalım mı almayalım mı ürünü? ?
 
Bize teste gelen 43 ve 50 de görmüyordu.
Sistemde gördüm ancak opsiyonel seçeneği aktifti yani YOK diyoruz.
 
Hocam selam, yazınızı okudum fakat bu işlerden pek teknik olarak anlamadığım için kendimce bir sonuca varamadım nedir yani alalım mı almayalım mı ürünü? ?
Anne bana televizyonu olarak ideal. Ram 1,5 olması da iyi. İşlemci düzgün, paneller sınıfına göre iş yapar.
Üst düzey beklentiler olmamalı :ok
Yalnız renk işlemede başarılı buluyorum bu adamları. Yine de Refresh Rate değerini 55'' olanda da gözümle görmek isterim özellikle orman üstü dron çekimlerinde.
 
Anne bana televizyonu olarak ideal. Ram 1,5 olması da iyi. İşlemci düzgün, paneller sınıfına göre iş yapar.
Üst düzey beklentiler olmamalı :ok
Yalnız renk işlemede başarılı buluyorum bu adamları. Yine de Refresh Rate değerini 55'' olanda da gözümle görmek isterim özellikle orman üstü dron çekimlerinde.
Merhaba Adem abi.
Aklıma takılan bir soru var.Ssh nasıldır? Mesela 2 yıl garantisi içinde bozuldu. Yetkili servisinde sorun çıkmadan tamir ettirmek mümkün müdür ? Ya da mesela 5 yıl sonra parçalarından biri bozulur ise yeni parça yasal olarak sağlaması gerekir iken parçasını bulmak için tamirci gezmemiz gerekir mi?
 
Merhaba Adem abi.
Aklıma takılan bir soru var.Ssh nasıldır? Mesela 2 yıl garantisi içinde bozuldu. Yetkili servisinde sorun çıkmadan tamir ettirmek mümkün müdür ? Ya da mesela 5 yıl sonra parçalarından biri bozulur ise yeni parça yasal olarak sağlaması gerekir iken parçasını bulmak için tamirci gezmemiz gerekir mi?
Public kasa dediğimiz ortak havuz ürünü gibi düşünün. Türkiye'ye aynı kasa kalıp ve donanım o kadar çok marka adı altında girdi ki, bu ürünlerde yakın zamanda internette de sıfır ve ikinci el anakartları BLU havuzlarını satışta çok rahat görürsünüz.

Panel kısmı bütün markalar için sorun biliyorsunuz.
Samsung Sony LG bugün deseniz ki ''3 yaşında televizyonum, al bunun panelşini değiştir'' değiştremiyor sana. Hemen ücretli değişim ile başka ürün satıp eskisini alıyor senden.

Yetkili servis dünyası ise Onvo Axen Awox ne ise bu da o. Çünkü yine aynı havuzdaki servis yapılanması kullanılıyor.
 
Public kasa dediğimiz ortak havuz ürünü gibi düşünün. Türkiye'ye aynı kasa kalıp ve donanım o kadar çok marka adı altında girdi ki, bu ürünlerde yakın zamanda internette de sıfır ve ikinci el anakartları BLU havuzlarını satışta çok rahat görürsünüz.

Panel kısmı bütün markalar için sorun biliyorsunuz.
Samsung Sony LG bugün deseniz ki ''3 yaşında televizyonum, al bunun panelşini değiştir'' değiştremiyor sana. Hemen ücretli değişim ile başka ürün satıp eskisini alıyor senden.

Yetkili servis dünyası ise Onvo Axen Awox ne ise bu da o. Çünkü yine aynı havuzdaki servis yapılanması kullanılıyor.
Adem abi anlam yanlışlığı olması için önceki bilgilerim ile harmanladigim anladığımı özetleyim. Eğer yanlış anladığım kısım var ise rica ederim duzeltiver.
1- Artık markaların çoğu parçası ortak. Senin A markasında ki X parçasını mesela B markasından temin edebilirsin. Yani Dijitsu sağlamasada da parçayı büyük ihtimal bulabilirsin.
2- Servisler artık panel arıza ile uğraşmaktan imtina ediyorlar. Arıza çıkınca panel değiştirmek yerine yeni ürün değişikliği tercih ediyorlar. Ya da "Opencell ve Blockcell nedir" videonda da belirttiğim gibi Blockcell olarak değiştiriyorlar.
Kısaca fiyatı zaten yeni TV'ye yaklaştığı için Panel arızası demek büyük ihtimal yeni Tv bakmak anlamına geliyor.
3- Havuz servis yapılanması demek kalitenin servisten servise değişebileceğini anlıyorum. Atıyorum Ankara'da ki aynı markanın X ilçesinde ki servisi dolandırmaya meyilli iken İstanbul'daki Y ilçesinde ki servisi işini layıkıyla yapabilir.

Mesela bulunduğum Eskişehir 'de Dijitsu'nun sitesinde yetkili tek bir servisi var o da spotçuluk ve tamircik yapan bir servis. Bana güven vermedi.

Dijitsu'nun Şikayetvar'daki şikayetlerin çoğu ücretli kurulum şikayeti olsa da göze çarpacak kadar sayıda 2 yıllık garanti içinde tamir yapılmayan şikayetler mevcut. Ayrıca kurulum şikayetlerinde garanti dışı kalmaması için illaki servis kurmaliymis diye söylemişler servisler. Benim videolarından hatırladığım kadarıyla da bu kanunen kabul edilen bir durum değildi. Yine Dijitsu servislerinin kanunsuz/keyfi söylemleri mevcut.

Almayı düşünüyordum ama Satış sonrası hizmetlerinin kötü olması sebebiyle ödediğim 6199 TL 'nin mağduriyet yaşayarak çöpe gidebileceği için vazgeçtim almaktan.
 
@Adem Helvacı hocam biliyorsun aynı model televizyonun 65 inç olanını bimden almıştım . Acaba bu bilgiler 65 inç içinde geçerlimi? Yani panel boyutu haricinde başka değişen bir şey varmıdır?
 
Adem abi anlam yanlışlığı olması için önceki bilgilerim ile harmanladigim anladığımı özetleyim. Eğer yanlış anladığım kısım var ise rica ederim duzeltiver.
1- Artık markaların çoğu parçası ortak. Senin A markasında ki X parçasını mesela B markasından temin edebilirsin. Yani Dijitsu sağlamasada da parçayı büyük ihtimal bulabilirsin.
2- Servisler artık panel arıza ile uğraşmaktan imtina ediyorlar. Arıza çıkınca panel değiştirmek yerine yeni ürün değişikliği tercih ediyorlar. Ya da "Opencell ve Blockcell nedir" videonda da belirttiğim gibi Blockcell olarak değiştiriyorlar.
Kısaca fiyatı zaten yeni TV'ye yaklaştığı için Panel arızası demek büyük ihtimal yeni Tv bakmak anlamına geliyor.
3- Havuz servis yapılanması demek kalitenin servisten servise değişebileceğini anlıyorum. Atıyorum Ankara'da ki aynı markanın X ilçesinde ki servisi dolandırmaya meyilli iken İstanbul'daki Y ilçesinde ki servisi işini layıkıyla yapabilir.

Mesela bulunduğum Eskişehir 'de Dijitsu'nun sitesinde yetkili tek bir servisi var o da spotçuluk ve tamircik yapan bir servis. Bana güven vermedi.

Dijitsu'nun Şikayetvar'daki şikayetlerin çoğu ücretli kurulum şikayeti olsa da göze çarpacak kadar sayıda 2 yıllık garanti içinde tamir yapılmayan şikayetler mevcut. Ayrıca kurulum şikayetlerinde garanti dışı kalmaması için illaki servis kurmaliymis diye söylemişler servisler. Benim videolarından hatırladığım kadarıyla da bu kanunen kabul edilen bir durum değildi. Yine Dijitsu servislerinin kanunsuz/keyfi söylemleri mevcut.

Almayı düşünüyordum ama Satış sonrası hizmetlerinin kötü olması sebebiyle ödediğim 6199 TL 'nin mağduriyet yaşayarak çöpe gidebileceği için vazgeçtim almaktan.
1 2 ve 3 doğru
Servis yapılanmasında bahsettiğim konuyu tam olarak siz de tespit ve teyit etmişsiniz.
 
@Adem Helvacı hocam biliyorsun aynı model televizyonun 65 inç olanını bimden almıştım . Acaba bu bilgiler 65 inç içinde geçerlimi? Yani panel boyutu haricinde başka değişen bir şey varmıdır?
Abi panel bilgileri geldi, bugün siteye giriş yapacaktım vakit kalmadı.

@Yelda Helvacı yarın bana hatırlatmanı rica ederim siteye panel bilgilerini girelim :ok
 

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri