Merhabalar,
Fırsat ürünü olarak bim mağazasına gelen TCL55P61 Model cihazı aldım. Servis geldi ve kurulumunda 3 tane HDMI bağlantıları çalışmıyor bilgisayarı görmüyordu. Yazılım hatasını olduğunu söyleyip servis televizyonu aldı. Sigorta yaptırdığımdan ve 3 yıl garanti olduğu için birebir ürün değişimi ya da iade talebinde bulunacağım. Yazılımı yaptık deyip aynı televizyonu tekrar gönderirlerse ileriye dönük aynı hatayı tekrar almam mümkün müdür? Bir de servisleri çok güvenilir değildi. Kasalı bir aracın arkasına karpuz atar gibi televizyonları atmışlar bu TV'lerinde hasar almasını sağlayacaktır. Servis raporu 15-20 gün sürer dediler. Teslim aldıklarına dair herhangi bir imzalı kağıtta vermiyorlar. Sonrasında iade için tekrar randevu verip tv yi getirip arıza raporu ile birlikte aldığınız yere iade edip paranızı alabilirsiniz dediler. Yani sizin anlayacağınız şu anda muhatap olmam gereken farklı 3 yer var. 1-Yaşadığım yerdeki bölgesel yetkili servis-2- bilkom - 3-televizyonu aldığım yer. Televizyon özellikleri belki iyi olabilir en ufak sorun ve aksaklıkta sizi işin içinden çıkılmaz uzun ve yorucu bir sürece sürüklüyorlar. Televizyonu aldıktan sonra oluşacak ufak arızalarda yaşadığınız süreç çok önemli olduğu için bu açıdan TCL'in satış sonrası politikası maalesef sınıfta kaldı.
Saygılarımla.
Fırsat ürünü olarak bim mağazasına gelen TCL55P61 Model cihazı aldım. Servis geldi ve kurulumunda 3 tane HDMI bağlantıları çalışmıyor bilgisayarı görmüyordu. Yazılım hatasını olduğunu söyleyip servis televizyonu aldı. Sigorta yaptırdığımdan ve 3 yıl garanti olduğu için birebir ürün değişimi ya da iade talebinde bulunacağım. Yazılımı yaptık deyip aynı televizyonu tekrar gönderirlerse ileriye dönük aynı hatayı tekrar almam mümkün müdür? Bir de servisleri çok güvenilir değildi. Kasalı bir aracın arkasına karpuz atar gibi televizyonları atmışlar bu TV'lerinde hasar almasını sağlayacaktır. Servis raporu 15-20 gün sürer dediler. Teslim aldıklarına dair herhangi bir imzalı kağıtta vermiyorlar. Sonrasında iade için tekrar randevu verip tv yi getirip arıza raporu ile birlikte aldığınız yere iade edip paranızı alabilirsiniz dediler. Yani sizin anlayacağınız şu anda muhatap olmam gereken farklı 3 yer var. 1-Yaşadığım yerdeki bölgesel yetkili servis-2- bilkom - 3-televizyonu aldığım yer. Televizyon özellikleri belki iyi olabilir en ufak sorun ve aksaklıkta sizi işin içinden çıkılmaz uzun ve yorucu bir sürece sürüklüyorlar. Televizyonu aldıktan sonra oluşacak ufak arızalarda yaşadığınız süreç çok önemli olduğu için bu açıdan TCL'in satış sonrası politikası maalesef sınıfta kaldı.
Saygılarımla.