Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ürün Karşılaştırma TCL 65C735, Samsung 65BU8500, Samsung 65Q67B arasından tavsiyeniz.

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Ömer Kalkan

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
18 Şub 2023
Mesajlar
6
Adem Hocam ( Bir alanda kendini yetiştirmiş, ders verecek seviyeye gelmiş kişi için kullanılan kelimedir Hoca) öncelikle iyi günler. Ülke olarak başımız sağolsun. Bu zor günleri hep beraber geride bırakacağız ancak açılan yaraların izi hep kalacak. Ben Van’da öğretmenim, Van’dan size kocaman selamlar. Ailecek oturup dizi, film izleyeceğimiz, (nadir de olsa) arada ulusal kanal izleyeceğimiz, çocuklarımın konsol oyunları oynayacağı ve benim de sorun yaşayıp ( özellikle panel konusunda ki sizin uzmanlık alanınıza giriyor ?) uzun süre televizyon almakla uğraşmayacağım bir televizyon bakıyorum. Araştırmalarımız sonucunda bu üç televizyon arasında kaldık. Sizinde uzmanlık alanınıza (panel ve televizyon) güvenerek, Empati yaparak bize uygun hangi modeli tavsiye edersiniz.
 
Adem Hocam ( Bir alanda kendini yetiştirmiş, ders verecek seviyeye gelmiş kişi için kullanılan kelimedir Hoca) öncelikle iyi günler. Ülke olarak başımız sağolsun. Bu zor günleri hep beraber geride bırakacağız ancak açılan yaraların izi hep kalacak. Ben Van’da öğretmenim, Van’dan size kocaman selamlar. Ailecek oturup dizi, film izleyeceğimiz, (nadir de olsa) arada ulusal kanal izleyeceğimiz, çocuklarımın konsol oyunları oynayacağı ve benim de sorun yaşayıp ( özellikle panel konusunda ki sizin uzmanlık alanınıza giriyor ?) uzun süre televizyon almakla uğraşmayacağım bir televizyon bakıyorum. Araştırmalarımız sonucunda bu üç televizyon arasında kaldık. Sizinde uzmanlık alanınıza (panel ve televizyon) güvenerek, Empati yaparak bize uygun hangi modeli tavsiye edersiniz.
Kıymetli Hocam Hoşgeldiniz :)

Hoca hitabı bana onur verir o ayrı konu ancak ülkemizde bu sıfat özellikle tüketici elektroniği konusunda art niyetli kullanıldığı için dostlara genelde ''Bana Hoca Üstad duayen vs demeyin, ben sadece panel konusunda sizden bir tık fazla biliyorum o kadar, ben de öğrenmeye çalışıyorum sonuçta'' diyorum :)

Ancak bu sizin mesleğini zo nedenle size hocam demekte ben sakınca görmüyorum :D

Seçtiğiniz televizyonlar özelinde 65BU8000 bu kıyaslamada 3 lü listenin sonund ayer alır ancak bu onun kalitesiz olmasından kaynaklı değil, tercih edilen segmentinden kaynaklanıyor. Aslında iki ürün arasındaki en temel fark ''Q67 ye eklenmiş olan QDEF katmanın BU8500 e eklenmemiş olması'' diyebiliriz.

Yani burada ciddi bir satış stratejisi oynanmış. Elbette ki teknik olarak Q67 baskın gelir ancak fiyat farkı da ciddi etkendir.

Öte yandan 65C735 resmen sınıf atlamış olur bu ikisi yanında çünkü segmenti de farklı. Diğer ikisi 60hz donanımsal yenileme hızına sahipken 735 120hz donanımsal ve hatta VRR 144hz desteğine sahip üründür.

Diğer ikisinin benim her zamanbelirttiğim MARKA DEĞERİ farkı nedeniyle fiyatları bu modele yakın olsa da aralarında çok ciddi gerçek teknoloji farkı vardır.

Yani Q67 ile BU8500 arasındaki farkMIŞ gibi gösterilen şey ile Q67 ile C735 arasındaki gerçek fark birbirlerinden çok farklı detayları içeriyor.

Diğer bir bakış açısı ile Q67 de var olup BU85 de olmayan Qdef katman C735 de var olduğuiçin 120 144hz avantajına Qauntum avantajını da eklemiş oluyor.

Yani hiçbir şekilde tartışmaya dahi mahal vermeden direkt şekilde size gönül rahatlığı ile 65C735 diyebilirim :ok

Çocuklar bayılacak bu tv de oyun oynamanın verdiği keyfe, şimdiden söyleyeyim :D
 
Kıymetli Hocam ( Ben yine de bu sıfatın sizede en bizlere yakıştığı ve hakettiği kadar size de yakıştığını ve hakettiğinizi düşünüyorum?) soruma yanıt verip, bizi fazlasıyla aydınlattınız. Dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar iyi mesailer size..???
 
Kıymetli Hocam ( Ben yine de bu sıfatın sizede en bizlere yakıştığı ve hakettiği kadar size de yakıştığını ve hakettiğinizi düşünüyorum?) soruma yanıt verip, bizi fazlasıyla aydınlattınız. Dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar iyi mesailer size..???
Ben teşekkür ediyorum.

Fırsat bulursanız ürün ile ilgili görüşlerinizi de müsait zamanınızda bizlere paylaşırsanız çok mutlu oluruz. :ok

Van'lı hemşehrilerimize, öğrencilerinize kucak dolusu sevgi selam ve saygılarımda ? :cay ?
 
Televizyon elime ulaştığı zaman mutlaka sizi de bilgilendirir, elimden geldiği kadar sizinle de paylaşırım tabiki.? Selamlarınız için çok teşekkürler, öğrencilere sevgi ve selamınızı da mutlaka iletirim.
Ayrıca kargo teslim alma ve servis ile ilgili yapmam gerekenleri YouTube kanalınızda izledim. Belirttiğiniz hususlara dikkat ederek kontrolleri yapıcam. Bu konudaki bilgilendirmeleriniz ile de bizlere ışık tuttuğunuz için tekrar teşekkür ederim Adem Hocam.???
Hoşçakalın, Selametle, Şimdilik..??
 
Televizyon elime ulaştığı zaman mutlaka sizi de bilgilendirir, elimden geldiği kadar sizinle de paylaşırım tabiki.? Selamlarınız için çok teşekkürler, öğrencilere sevgi ve selamınızı da mutlaka iletirim.
Ayrıca kargo teslim alma ve servis ile ilgili yapmam gerekenleri YouTube kanalınızda izledim. Belirttiğiniz hususlara dikkat ederek kontrolleri yapıcam. Bu konudaki bilgilendirmeleriniz ile de bizlere ışık tuttuğunuz için tekrar teşekkür ederim Adem Hocam.???
Hoşçakalın, Selametle, Şimdilik..??
Var olunuz :)
 
Adem Hocam merhabalar.. 19 Şubat Pazar günü sipariş ettiğim TCL 65C735 model televizyonum 24 Şubat Cuma günü elime ulaştı.

YouTube’de bulunan “kargo teslim alma ve yetkili servis kurulum yaparken nelere dikkat etmeliyiz” videonuza göre kargomu teslim aldım.. Kargo şirketi maalesef MNG Kargoydu (??). Perşembe günü MNG Kargo Erciş Şubesine gittim ve Cuma günü kargomun geleceğini söyledim, sistemden bakabilir misiniz dedim. Kontrol ettiler ve Cuma günü ellerinde olacağını ve eve teslim edileceğini söylediler. Ben de eve getirecekleri zaman beni aramalarını istedim kendim teslim almak istediğimi belirttim. Tamam dediler. Kargomu eve getirecekleri zaman sağolsunlar aradılar, ben de okuldan eve geçtim aynı anda sitenin önünde denk geldik. 4. Kata kargocu arkadaşla beraber çıkardık teslim alırken kargomu incelemek istediğimi söyledim. Hatta kargocu arkadaşla beraber inceledik, kutuda ezik, kırık, patlak, yırtık var mı diye. gayet kibar bir şekilde yardımcı oldu bana ( Hem de İnanılmayacak derecede????) Kargom çok sağlam geldi kendilerine de teşekkür ettim ve ekledim MNG’den beklenmeyecek kadar iyi gelmişti..??

Cuma günü servis için TCL’yi aradım ve kayıt oluşturduk. Yoğunluk ve hafta sonu araya girdiği için Pazartesi günü gelebileceklerini söylediler.

Pazartesi servis yetkilisi arkadaşlar geldiler özenli bir şekilde kontrol ettiler (Bunu onlardan ben istedim. Kırık, darbe, hasar veya kurulum öncesi gözle görülür sorun varsa kurmadan iade işlemini yapalım diye) Herhangi bir sorun görünmüyordu. Kurulum işini çok hızlı yaptılar. Sizin videonuzda bahsettiğiniz ölü piksel, ışık sızması ve teşhir ürünü olup olmadığını kontrol etmelerini istedim. Tüm kontrolleri yaptılar ve herhangi bir sorun yoktu hatta üçümüz (Ben ve iki servis yetkilisi) dakikalarca ölü piksel ve ışık sızması var mı diye televizyona gömüldük ama bir tane bile bulamadık (çok şükür..?‍??‍?) Evraklarını doldurup gittiler..

Bu süreçte başta siz olmak üzere neredeyse sorunsuz bir televizyon sahibi olmamda emeği olan herkese çok teşekkür ederim..??

Şu an gönül rahatlığı ile izlediğim bir televizyon sahibi oldum.. Bunda en çok pay sahibi tabi ki sizsiniz çünkü (bana göre zorlu olan bu süreci gayet sakin ve ne yapacağını bilen biri olarak yürüdüm) birçok kişinin bilemeyeceği bilgileri paylaşıp, yönlendirip, ön tedbirlerinizle yardımcı oldunuz.

Şimdilik evde zevkle çok kaliteli bir televizyondan (sinemada gibi) filmlerimizi izliyoruz, çocuklar oyunlarını takılmadan donmadan oynuyorlar..

Size ve satıcıdan kargocusuna kadar emeği geçen herkese tekrar çok çok teşekkür ederim..

İyi çalışmalar Adem Hocam..??‍♂️??‍♂️
 
Adem Hocam merhabalar.. 19 Şubat Pazar günü sipariş ettiğim TCL 65C735 model televizyonum 24 Şubat Cuma günü elime ulaştı.

YouTube’de bulunan “kargo teslim alma ve yetkili servis kurulum yaparken nelere dikkat etmeliyiz” videonuza göre kargomu teslim aldım.. Kargo şirketi maalesef MNG Kargoydu (??). Perşembe günü MNG Kargo Erciş Şubesine gittim ve Cuma günü kargomun geleceğini söyledim, sistemden bakabilir misiniz dedim. Kontrol ettiler ve Cuma günü ellerinde olacağını ve eve teslim edileceğini söylediler. Ben de eve getirecekleri zaman beni aramalarını istedim kendim teslim almak istediğimi belirttim. Tamam dediler. Kargomu eve getirecekleri zaman sağolsunlar aradılar, ben de okuldan eve geçtim aynı anda sitenin önünde denk geldik. 4. Kata kargocu arkadaşla beraber çıkardık teslim alırken kargomu incelemek istediğimi söyledim. Hatta kargocu arkadaşla beraber inceledik, kutuda ezik, kırık, patlak, yırtık var mı diye. gayet kibar bir şekilde yardımcı oldu bana ( Hem de İnanılmayacak derecede????) Kargom çok sağlam geldi kendilerine de teşekkür ettim ve ekledim MNG’den beklenmeyecek kadar iyi gelmişti..??

Cuma günü servis için TCL’yi aradım ve kayıt oluşturduk. Yoğunluk ve hafta sonu araya girdiği için Pazartesi günü gelebileceklerini söylediler.

Pazartesi servis yetkilisi arkadaşlar geldiler özenli bir şekilde kontrol ettiler (Bunu onlardan ben istedim. Kırık, darbe, hasar veya kurulum öncesi gözle görülür sorun varsa kurmadan iade işlemini yapalım diye) Herhangi bir sorun görünmüyordu. Kurulum işini çok hızlı yaptılar. Sizin videonuzda bahsettiğiniz ölü piksel, ışık sızması ve teşhir ürünü olup olmadığını kontrol etmelerini istedim. Tüm kontrolleri yaptılar ve herhangi bir sorun yoktu hatta üçümüz (Ben ve iki servis yetkilisi) dakikalarca ölü piksel ve ışık sızması var mı diye televizyona gömüldük ama bir tane bile bulamadık (çok şükür..?‍??‍?) Evraklarını doldurup gittiler..

Bu süreçte başta siz olmak üzere neredeyse sorunsuz bir televizyon sahibi olmamda emeği olan herkese çok teşekkür ederim..??

Şu an gönül rahatlığı ile izlediğim bir televizyon sahibi oldum.. Bunda en çok pay sahibi tabi ki sizsiniz çünkü (bana göre zorlu olan bu süreci gayet sakin ve ne yapacağını bilen biri olarak yürüdüm) birçok kişinin bilemeyeceği bilgileri paylaşıp, yönlendirip, ön tedbirlerinizle yardımcı oldunuz.

Şimdilik evde zevkle çok kaliteli bir televizyondan (sinemada gibi) filmlerimizi izliyoruz, çocuklar oyunlarını takılmadan donmadan oynuyorlar..

Size ve satıcıdan kargocusuna kadar emeği geçen herkese tekrar çok çok teşekkür ederim..

İyi çalışmalar Adem Hocam..??‍♂️??‍♂️
Yaaaaaa ne kadar güzel ve mutlu geri dönüşler bunlar. İzniniz olursa bunu kısa bir video olarak kullanıcılara aktarmakisterim. Hep şikayet etmek olmaz, işini iyi yaptıklarında MNG ye vs de teşekkür etmek laızm.

Televizyonunuzu güzel günlerde kullanmanızı diliyorum. Blli aralıklarla gözlemlerinizi paylaşırsanız çok mutlu oluruz.
 
Yaaaaaa ne kadar güzel ve mutlu geri dönüşler bunlar. İzniniz olursa bunu kısa bir video olarak kullanıcılara aktarmakisterim. Hep şikayet etmek olmaz, işini iyi yaptıklarında MNG ye vs de teşekkür etmek laızm.

Televizyonunuzu güzel günlerde kullanmanızı diliyorum. Blli aralıklarla gözlemlerinizi paylaşırsanız çok mutlu oluruz.

Tabiki de video da çekebilirsiniz paylaşabilirsiniz de. Benim için hiç problem değil. Kargo konusunda ve yetkili servis konusunda söylediklerinize aynen katılıyorum. Nasıl ki yanlışı kötüyü tenkit ediyorsak iyiyi güzeli de takdir etmeliyiz. Marifet iltifata tabidir.

Kullandıkça kullanım deneyimlerinden de bahsedip size ayrıntılı bilgi verir hatta görsel de paylaşırım sayın hocam.

3-4 günlük deneyimlerin çok olumlu, gerçekten sizin de hep vurguladığınız gibi fiyat/performans yüzdesi çok iyi ve kesinlikle her konuda (ses, görüntü, kalite) doyuracak bir televizyon.??

Daha ayrıntılı mesajlarda görüşmek üzere hoşçakalın. Şimdilik..??‍♂️
 
Tabiki de video da çekebilirsiniz paylaşabilirsiniz de. Benim için hiç problem değil. Kargo konusunda ve yetkili servis konusunda söylediklerinize aynen katılıyorum. Nasıl ki yanlışı kötüyü tenkit ediyorsak iyiyi güzeli de takdir etmeliyiz. Marifet iltifata tabidir.

Kullandıkça kullanım deneyimlerinden de bahsedip size ayrıntılı bilgi verir hatta görsel de paylaşırım sayın hocam.

3-4 günlük deneyimlerin çok olumlu, gerçekten sizin de hep vurguladığınız gibi fiyat/performans yüzdesi çok iyi ve kesinlikle her konuda (ses, görüntü, kalite) doyuracak bir televizyon.??

Daha ayrıntılı mesajlarda görüşmek üzere hoşçakalın. Şimdilik..??‍♂️
Cansınız. var olunuz, kendinize iyi bakınız. :ok
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Trend içerikler

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri