Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Vestel - Öncüler Teknik Servis Ltd.Şti.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Beril
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın
Bu arada, @Beril @Begum

Evet 799 TL +4 yıl ek garanti fiyatıymış. https://www.vestel.com.tr/hizmetler/ekguvence/ adresinden ürün seri nosunu yazarak sorgulama yapın ve oradan satın alın ek garantiyi. Servis falan karıştırmaya gerek yok.

Ben ürün seri nosunu yazınca şu ekran çıkıyor.

sorgu ekgrnt.png


En iyi yöntem bu. Demek ki bu kampanya bulaşık makinesi için de geçerli, 799 TL imiş. Fakat aklı sıra uyanıklık yapmak isteyen servis olduğu gerçeğini değiştirmez.

Not: Linke girince "Bakım" değil "Ek Güvence" kısmının seçili olduğundan emin olun.

Güle güle kullanın yeni makineyi de, incelemesini bekliyoruz.
 
Bu arada, @Beril @Begum

Evet 799 TL +4 yıl ek garanti fiyatıymış. https://www.vestel.com.tr/hizmetler/ekguvence/ adresinden ürün seri nosunu yazarak sorgulama yapın ve oradan satın alın ek garantiyi. Servis falan karıştırmaya gerek yok.

Ben ürün seri nosunu yazınca şu ekran çıkıyor.

Ekli dosyayı görüntüle 9327

En iyi yöntem bu. Demek ki bu kampanya bulaşık makinesi için de geçerli, 799 TL imiş. Fakat aklı sıra uyanıklık yapmak isteyen servis olduğu gerçeğini değiştirmez.

Not: Linke girince "Bakım" değil "Ek Güvence" kısmının seçili olduğundan emin olun.

Güle güle kullanın yeni makineyi de, incelemesini bekliyoruz.
Çok teşekkürler, biz ablamla buraya bakarız.

Bu sistemden Yetkili Servisin haberi olmaması da garip aslında. Telefonda daha sonra yapabilir miyim diye sorduğumda bilmiyorum demişlerdi çünkü. Hızlı bir şekilde para almaya çalışıyor gibi bir davranış sergilediler, gün ortasında muhasebenin rapor çekeceği gibi ve bu yüzden acilen paranın alınması gerektiği gibi... Biz bunları dolandırıcılık eğitiminde alıyoruz aslında, aciliyet sağlayıp karşıdaki insandan hemen hareket etmesini beklemek? Söyledikleri şeylerin hiçbiri güvenilir gelmemeye başladı haliyle.
 
Çok teşekkürler, biz ablamla buraya bakarız.

Bu sistemden Yetkili Servisin haberi olmaması da garip aslında. Telefonda daha sonra yapabilir miyim diye sorduğumda bilmiyorum demişlerdi çünkü. Hızlı bir şekilde para almaya çalışıyor gibi bir davranış sergilediler, gün ortasında muhasebenin rapor çekeceği gibi ve bu yüzden acilen paranın alınması gerektiği gibi... Biz bunları dolandırıcılık eğitiminde alıyoruz aslında, aciliyet sağlayıp karşıdaki insandan hemen hareket etmesini beklemek? Söyledikleri şeylerin hiçbiri güvenilir gelmemeye başladı haliyle.
Aslında haberleri olmaması değil, @NBKpro nun da daha önce söylediği gibi yüksek ihtimal garantiyi işleme sokmayacaklardı. Biz ardından şikayet dahi etsek Vestel "Yapmasaydın kardeşim." diyecekti. Hızlı karar verdirip düşündürmemeye çalıştılar tamamen. Sen de gayet iyi başa çıktın zaten :D
 
Merhabalar herkese, bulaşık makinesi sahibi olarak ablamı yormamak için ben geldim :bye

Bana gelen servis de telefon üzerinden gösterimi sağladı, 799 TL şeklinde +4 sene gördüm evet ve ben de onayladım. Ancak bana Vestel tarafından iletilen tek bir SMS vardı ve bu SMS’te de varsayılan garanti süresi yazıyordu, sonrasında da herhangi bir ek SMS almadım.

Teknisyen ismi ile IBAN gönderimi yapılacak kişinin ismi de aynı değildi. Telefon üzerinden arandığımda sordum bu kişi yazıyor IBAN için doğru mu diye, evet yetkili servisimizin sahibi gibi bir yanıt verdiler. Bizim ince eleyip sık dokumamızın sebebi elimde herhangi bir belge, kanıt olmadan 799 TL vermek istememem - doğal olarak. Bana iletilen tek dosya aşağıdaki şekilde ve göreceğiniz gibi de garanti 3 sene gözüküyor, ek herhangi bir şey yok. Ancak buna rağmen yetkili servis tarafından arandığımda "+4 senelik garantiniz yapılmış" dendi. E dedim belgesi nerede? Tamam ben WhatsApp'ınıza gönderiyorum şimdi dendi. Bu esnada hala Vestel'den iletilen belgede bir değişiklik yok ve yeni herhangi bir SMS de yok.

Ekli dosyayı görüntüle 9326

Telefonuma gelen anket için ise neredeyse telefonu elimden alıp kendisi basıyordu, omzumun üstünde dikildi doldurana kadar hareket etmedi, “abla 5 yıldız ver” dedi tam olarak. Yok ablacım hayır desem belki bunu yazamıyor olabilirdim de :)
Evet sizin sistemde ek güvence görünmüyor, benim bir önceki mesajda attığım resimde ise görünüyor, sizin durum biraz farklı ve temkinli olmanız iyi olmuş.
 
@Adem Helvacı , @NBKpro , @Beril az önce vestelden 0236 alan koduyla aradılar, benim bulaşık makinesi fabrikadan aynı ürün ile değişecekmiş, ayrıca sistemde 2030 11. aya kadar garanti (ek güvence) görünüyormuş, ben herhangi bir işlem yapmadan yeni gelen ürüne eski üründeki haklar aktarılıyormuş, süreç bu şekilde, şuana kadar ben Vestel hizmetini beğendim.
 
@Adem Helvacı , @NBKpro , @Beril az önce vestelden 0236 alan koduyla aradılar, benim bulaşık makinesi fabrikadan aynı ürün ile değişecekmiş, ayrıca sistemde 2030 11. aya kadar garanti (ek güvence) görünüyormuş, ben herhangi bir işlem yapmadan yeni gelen ürüne eski üründeki haklar aktarılıyormuş, süreç bu şekilde, şuana kadar ben Vestel hizmetini beğendim.
Hep söylerim, eleştirdiğimiz çok fazla yanları var ve haklıyız fakat sistem altyapısı anlamında Vestel bu işi hakikaten biliyor ve yapıyor.
 
Servisin farklı şubeleri yoksa zamanında çamaşır makinesi tamiri için bizi de çok uğraştırdılar 3-4 sefer gitti geldi makina bir tarafını yapsalar bir bir program gidiyordu.
4-5 ay önce Vestel mağazasından buzdolabı aldık en yakın bayii kendileri olduğu için büyük ihtimalle onlar getirmişlerdi getiren kişi kurumsallıkl alakası yoktu eşim kenarında ezik gibi bir şey görmüştü laubali şekilde aa evet biz yapmışızdır şimdi nolacak gibi anlamsız cevaplar verdi yanii şaşırmadım bu yaşananlara.
 
İlave yazılanlara bakmadım ama ben yorum ekleyeyim.
Öncelikle servis adresinizi söylemez çünkü kişisel koruma kanuna göre siz yani tüketici açık adres söylemek zorunda.
2. Si yer hazır olmalı. Servis ekstra yapmak zorunda değil, kendi insiyatifine kalmış
3. Ek garantide 2030 kadar garanti yazıyor zaten
Soyliyeceklerim bu kadar görüşürüz ?
 
İlave yazılanlara bakmadım ama ben yorum ekleyeyim.
Öncelikle servis adresinizi söylemez çünkü kişisel koruma kanuna göre siz yani tüketici açık adres söylemek zorunda.
2. Si yer hazır olmalı. Servis ekstra yapmak zorunda değil, kendi insiyatifine kalmış
3. Ek garantide 2030 kadar garanti yazıyor zaten
Soyliyeceklerim bu kadar görüşürüz ?
Aslında seni bununla ilgili fikrini almak için aramıştım ben ama sen hasta olunca ''kapat kapat'' dedim :kop
Yahu belgeyi basmışlar ama sisteme işlememişler, kardeşim bu belge öyle ''selamınaleyküm'' dediğinde sistem tarafından sana verilmiyor ki :kiskis
 
Aslında seni bununla ilgili fikrini almak için aramıştım ben ama sen hasta olunca ''kapat kapat'' dedim :kop
Yahu belgeyi basmışlar ama sisteme işlememişler, kardeşim bu belge öyle ''selamınaleyküm'' dediğinde sistem tarafından sana verilmiyor ki :kiskis
Belge için ücret ödenmemiş ki sisteme işlensin. Belge bu şekilde demek için göndermiş olabilirler.
 
Aslında seni bununla ilgili fikrini almak için aramıştım ben ama sen hasta olunca ''kapat kapat'' dedim :kop
Yahu belgeyi basmışlar ama sisteme işlememişler, kardeşim bu belge öyle ''selamınaleyküm'' dediğinde sistem tarafından sana verilmiyor ki :kiskis
He anladım şimdi ?
servis arkadaşı aradım şimdi,
10.11.2023 11:26 da teknisyen garantiyi yapıyor
12.11.2023 te Vestel onaylamış.
Arada bişeyler olmuş ama anlamamış.
Şu an sorun yok. 2030 kadar sistemde tanımlama varmış
 
Belge için ücret ödenmemiş ki sisteme işlensin. Belge bu şekilde demek için göndermiş olabilirler.
Hayır bebeğim ben de onu anlatmaya çalışıyorum.
Beril 4 yıl sonra elinde bu belge ile hakem heyetine gitsin, ''Kardeşim ben ek garanti yaptırmıştım ama sisteme işlememişler , bakın seri numarasına kadar her şey yazıyor ve ürün de 2030 a kadar garantili ama sisteme kaydetmemiş, servisin ihmali'' dese hak kazanır ;)

Vestelde göstermek için belge basmak diye bir şey yok.

Haaa yeni çıktı ise bilemiyorum ben de onu sormak için fikoyu aramıştım zaten.
 
İlave yazılanlara bakmadım ama ben yorum ekleyeyim.
Öncelikle servis adresinizi söylemez çünkü kişisel koruma kanuna göre siz yani tüketici açık adres söylemek zorunda.
2. Si yer hazır olmalı. Servis ekstra yapmak zorunda değil, kendi insiyatifine kalmış
3. Ek garantide 2030 kadar garanti yazıyor zaten
Soyliyeceklerim bu kadar görüşürüz ?
Abi olay tamamen servisin yaklaşımı. Af edersin de hanzo gibi yaklaşırsan zaten 1-0 geride başlarsın. "Söylemezsen adresini kurmayız göndeririz." dersen ben küfür ederim. Kardeşim yine edepli davranmış :D Adres söylememesinin sebebi de şu. Ya bu kızın adresini öğrenmek için herhangi biri servis gibi arayıp da adresi ele geçirmeye çalışıyorsa? Gayet anlarsın ki şu anki dönemde bunlardan korkmamız haklı bir durum. Sonradan adresin bir kısmını söyleyince kardeşim de tamamlıyor zaten devamını. Yine söylüyorum, yaklaşım çok önemli.

Makine ile ilgili soru sorunca "Ben bilmem abla, kitapçığa bak." gibi bir cevap veren insan var karşında. Bilgi yok, açıklama yok. Karşında bir insan, ürünün kurulmasını bekleyen müşteri ve bir kadın var. Sonra bu insan gelip sana WhatsApp üstünden bir pdf gönderiyor sonra kim olduğunu bilmediğin birinin de ibanını atıyor. Para gönder ek garantini yapalım diyor. Abi sen evine gelen birine bu şekilde para gönderir misin? Valla ben göndermem. Sıfır kötü niyet de olsa ben bu kadar pozitif ve ponçik biri değilim. Ki @Begum beni aradı sordu, abla böyle böyle diyorlar göndereyim mi diye. Ben gönderme olmaz öyle şey dedim.

Yer hazır olma konusunda da öyle büyük bir sorun yok. Ha kullanım açısından sorun var, tek musluğa çamaşır ve bulaşık bağlanma durumu. Bulaşık kurulumu için geldiğinde çamaşırın musluğuna bulaşığı takacak. Ki çamaşır zaten kurulumu yapılmış, Vestel değil. Yani adama iki iş çıkarmıyoruz. Ha yapmak istemiyorum bunu diyerek Avrupa kafasında olacaksa eyvallah, asla sözüm olmaz. Ama bu kafadaki adamın da önceki söylediklerimi yapmıyor olması gerekirdi :D
He anladım şimdi ?
servis arkadaşı aradım şimdi,
10.11.2023 11:26 da teknisyen garantiyi yapıyor
12.11.2023 te Vestel onaylamış.
Arada bişeyler olmuş ama anlamamış.
Şu an sorun yok. 2030 kadar sistemde tanımlama varmış
Ek garantiye de buradan cevap vereyim. O arada olan şeyler tamamen servisle bağımsız. Ben Vestel üzerinden online olarak yaptım ek garantiyi. Dün gece satın aldım, taksitle. Yani servisin "Abla havale ile gönder kartla %20 fazla ödemek zorunda kalırsın." dediği ücreti ben 6 taksit olarak aldım :D

Abi kısacası servis sıkıntılı :D
 
Abi olay tamamen servisin yaklaşımı. Af edersin de hanzo gibi yaklaşırsan zaten 1-0 geride başlarsın. "Söylemezsen adresini kurmayız göndeririz." dersen ben küfür ederim. Kardeşim yine edepli davranmış :D Adres söylememesinin sebebi de şu. Ya bu kızın adresini öğrenmek için herhangi biri servis gibi arayıp da adresi ele geçirmeye çalışıyorsa? Gayet anlarsın ki şu anki dönemde bunlardan korkmamız haklı bir durum. Sonradan adresin bir kısmını söyleyince kardeşim de tamamlıyor zaten devamını. Yine söylüyorum, yaklaşım çok önemli.

Makine ile ilgili soru sorunca "Ben bilmem abla, kitapçığa bak." gibi bir cevap veren insan var karşında. Bilgi yok, açıklama yok. Karşında bir insan, ürünün kurulmasını bekleyen müşteri ve bir kadın var. Sonra bu insan gelip sana WhatsApp üstünden bir pdf gönderiyor sonra kim olduğunu bilmediğin birinin de ibanını atıyor. Para gönder ek garantini yapalım diyor. Abi sen evine gelen birine bu şekilde para gönderir misin? Valla ben göndermem. Sıfır kötü niyet de olsa ben bu kadar pozitif ve ponçik biri değilim. Ki @Begum beni aradı sordu, abla böyle böyle diyorlar göndereyim mi diye. Ben gönderme olmaz öyle şey dedim.

Yer hazır olma konusunda da öyle büyük bir sorun yok. Ha kullanım açısından sorun var, tek musluğa çamaşır ve bulaşık bağlanma durumu. Bulaşık kurulumu için geldiğinde çamaşırın musluğuna bulaşığı takacak. Ki çamaşır zaten kurulumu yapılmış, Vestel değil. Yani adama iki iş çıkarmıyoruz. Ha yapmak istemiyorum bunu diyerek Avrupa kafasında olacaksa eyvallah, asla sözüm olmaz. Ama bu kafadaki adamın da önceki söylediklerimi yapmıyor olması gerekirdi :D

Ek garantiye de buradan cevap vereyim. O arada olan şeyler tamamen servisle bağımsız. Ben Vestel üzerinden online olarak yaptım ek garantiyi. Dün gece satın aldım, taksitle. Yani servisin "Abla havale ile gönder kartla %20 fazla ödemek zorunda kalırsın." dediği ücreti ben 6 taksit olarak aldım :D

Abi kısacası servis sıkıntılı :D
Satır satır okudum, en önemli ve en özetleyen kısmı ''Yaklaşım Önemli'' :ok
 
Vestel'de el garantiyi online satın alma işi iyiymiş. Arçelik'te bu yok maalesef. İlla servise yaptırılacak. Ya da arcelik.com.tr den ürün alacaksın ki oradan direkt sepete +2 ya da +4 yıl ek garanti ekleyebilesin.
 
Satır satır okudum, en önemli ve en özetleyen kısmı ''Yaklaşım Önemli'' :ok
Gerçekten öyle. Ben kurulumu bilmek zorunda değilim. Ben müşteriyim, kullanıcıyım. Ürününe güvendiğim markanın, bilgisine güvendiğim yetkili servisini evime davet ediyorum. Bu işte yaklaşımdır. "Gelsinler kursunlar, ne istiyorsam yapacaklar." demiyorum ki. Aynı şekilde de karşımdaki kişiden de bu yaklaşımı bekliyorum.

Ne verirsen onu görürsün :cak
 
Vestel'de el garantiyi online satın alma işi iyiymiş. Arçelik'te bu yok maalesef. İlla servise yaptırılacak. Ya da arcelik.com.tr den ürün alacaksın ki oradan direkt sepete +2 ya da +4 yıl ek garanti ekleyebilesin.
@NBKpro söylemişti onu da. Hatta bulaşık makinesi grubunda +1 yıl fiyatına +4 yıl yazmıyordu ama ödeme yaparken +1 yıl fiyatına 799 TL ye yaptım.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri