Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Samsung 65Q70B bulutlanma

Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

mustafademirekin

Yeni Üye
Yeni Üye
Katılım
3 Şub 2023
Mesajlar
8
Hocam selamlar YouTube videonuzdan sonra çözüm bulamayınca sizden fikir almak istedim yardımcı olursanız çok sevinirim. Ocak ayının ilk haftasında kurulumu yapıldı 2 gün sonrasında kullanma fırsatım oldu ve farkettikten sonrası servise talep açtım. Servis geldi ve fotoğraflarını çekip gitti geri dönüş olarak gayet normal olduğunu Qled panellerin bu şekilde olduğu söylendi arkada olanlar kusur değil denildi sosyal medyada da ürünlerinin altına yorum yazdım sürekli.Aradıklarında ise kendilerini farklı bir birim olduğu ve problemimin çözüleyeceğini söyleyip sonrasında mühendislerinden gelen yanıt her seferinde aynı oldu bi problem yok Qled tvde bu durum normal denildi. İlk zamanlarda daha az belli oluyordu sonrasında daha da büyüdü lekeler.
 

Ekli dosyalar

  • 4A351BE2-D7F6-4782-AC6E-25A5B2D84411.jpeg
    4A351BE2-D7F6-4782-AC6E-25A5B2D84411.jpeg
    28.1 KB · Görüntüleme: 36
  • DE9C80A0-D237-49CE-9B10-EE09B3799CB0.jpeg
    DE9C80A0-D237-49CE-9B10-EE09B3799CB0.jpeg
    43.4 KB · Görüntüleme: 34
  • 87DC77A3-D381-4CA2-AF5A-E12694F41934.jpeg
    87DC77A3-D381-4CA2-AF5A-E12694F41934.jpeg
    41.2 KB · Görüntüleme: 34
  • E9D0C9CA-4ECF-4039-B65C-4203EB0F71A1.jpeg
    E9D0C9CA-4ECF-4039-B65C-4203EB0F71A1.jpeg
    39.7 KB · Görüntüleme: 31
  • A1B2528C-840E-4B59-92EC-842F4D2199E0.jpeg
    A1B2528C-840E-4B59-92EC-842F4D2199E0.jpeg
    40 KB · Görüntüleme: 35
  • 735F0305-8349-4AAD-A5C1-26B6EA523232.jpeg
    735F0305-8349-4AAD-A5C1-26B6EA523232.jpeg
    37 KB · Görüntüleme: 35
  • F5886FC5-C9EE-48E0-BE6E-6D9C4D86881B.jpeg
    F5886FC5-C9EE-48E0-BE6E-6D9C4D86881B.jpeg
    42.8 KB · Görüntüleme: 34
  • D8A786A5-784D-4E43-9A71-26E45B218BD9.jpeg
    D8A786A5-784D-4E43-9A71-26E45B218BD9.jpeg
    40.7 KB · Görüntüleme: 36
  • 9157D8A3-E7D7-4A08-9425-B1387242DC57.jpeg
    9157D8A3-E7D7-4A08-9425-B1387242DC57.jpeg
    43.4 KB · Görüntüleme: 30
  • 2FBBF800-45E6-42FD-94A5-E286C4A5D0CE.jpeg
    2FBBF800-45E6-42FD-94A5-E286C4A5D0CE.jpeg
    22 KB · Görüntüleme: 35
Buradan açık açık yazıyorum. Onların MÜHENDİS dediği kişilere panel teknolojileri hakkında ders verebiliriz isterlserse hem de ücretsiz.
Bu yazdığımı kendilerine de paylaşabilirsiniz zira QLED teknolojisi bu sorunun ne sebebi ne de sonucu değildir.
QLED dedikleri televizyon, normal televizyonlarda opencell denen panelin arka tarafında bulunan katmanlara el olarak girilen bir QDEF katmandan ibarettir ve QDEF katmanı olsa da olmasa da Clıouding yani bulutlanma denensorun TFT LCD teknolojisinde 20 senedir var olduğunu bildiğimiz ancak son dönem üretimlerde donanım kalitelerini düşürmeleri nedeniyle daha çok ortaya çıkan sorundur.

Eğer QLEDLERDE BU BÖYLEDİR diyorlarsa QLED olup da bu sorun OLMAYANLAR için nasıl bir makul açıklamalarıolacak lütfen bunu da sorun.

IPS ışıldaması başka sorun, bulutlanma başka sorun, ışık sızması başka sorun, sehim başka sorundur bunları anlamayan mühendislerine boş amaaş ödemesinler.

Ben böyle bir mühendis olduğunu da, görüştükleri kişinin mühendis olduğunu da düşünmüyorum. Mühendis dostlarımızın adını kendi ticari çıkarları için lekelemesinler.

Direkt olarak bu yazımı ekran görüntüsü olarak paylaşın kendilerine. Bu bir sorundur, bu bir ayıplı maldır, onlar gereğini yerine getirmiyor ise biz Hukuki süreç ile gereğinin yerine getirilmesi için gerekli girişimlerde bulunuruz.
 
Buradan açık açık yazıyorum. Onların MÜHENDİS dediği kişilere panel teknolojileri hakkında ders verebiliriz isterlserse hem de ücretsiz.
Bu yazdığımı kendilerine de paylaşabilirsiniz zira QLED teknolojisi bu sorunun ne sebebi ne de sonucu değildir.
QLED dedikleri televizyon, normal televizyonlarda opencell denen panelin arka tarafında bulunan katmanlara el olarak girilen bir QDEF katmandan ibarettir ve QDEF katmanı olsa da olmasa da Clıouding yani bulutlanma denensorun TFT LCD teknolojisinde 20 senedir var olduğunu bildiğimiz ancak son dönem üretimlerde donanım kalitelerini düşürmeleri nedeniyle daha çok ortaya çıkan sorundur.

Eğer QLEDLERDE BU BÖYLEDİR diyorlarsa QLED olup da bu sorun OLMAYANLAR için nasıl bir makul açıklamalarıolacak lütfen bunu da sorun.

IPS ışıldaması başka sorun, bulutlanma başka sorun, ışık sızması başka sorun, sehim başka sorundur bunları anlamayan mühendislerine boş amaaş ödemesinler.

Ben böyle bir mühendis olduğunu da, görüştükleri kişinin mühendis olduğunu da düşünmüyorum. Mühendis dostlarımızın adını kendi ticari çıkarları için lekelemesinler.

Direkt olarak bu yazımı ekran görüntüsü olarak paylaşın kendilerine. Bu bir sorundur, bu bir ayıplı maldır, onlar gereğini yerine getirmiyor ise biz Hukuki süreç ile gereğinin yerine getirilmesi için gerekli girişimlerde bulunuruz.
Bilgilendirmeniz ve verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim tüketici hakem heyetine de başvuracağım sonrasındaki süreci de paylaşmaya devam devam edeceğim.
 
Tüketici hakem heyeti kararı değişim oldu ve 65q70c ile değişim yapıldı ortalama 6-7 arası oluyor ve bu cihazda da 1 adet ölü piksel tespit ettim 2 ay kadar oldu ama yeni servis çağırabildim bugün geldiler ve ekran değişimi kararı verildi onay vermem bekleniyor tekrardan değişim hakkım var mıdır ? Yoksa tamiratı kabul etmeliyim?
 
Tüketici hakem heyeti kararı değişim oldu ve 65q70c ile değişim yapıldı ortalama 6-7 arası oluyor ve bu cihazda da 1 adet ölü piksel tespit ettim 2 ay kadar oldu ama yeni servis çağırabildim bugün geldiler ve ekran değişimi kararı verildi onay vermem bekleniyor tekrardan değişim hakkım var mıdır ? Yoksa tamiratı kabul etmeliyim?
1 adet ölü piksel haricinde ışık sızması bulutlanam var gibi şikayetleriniz varsa bence ne ürünü ne de paneli değiştirin. 4K televizyonlarda o ölü pikseli görmek için televizyonun dibine girmek gerekir. İçinize sinmezse önce ürün değişim talebinizi iletin.
 
1 adet ölü piksel haricinde ışık sızması bulutlanam var gibi şikayetleriniz varsa bence ne ürünü ne de paneli değiştirin. 4K televizyonlarda o ölü pikseli görmek için televizyonun dibine girmek gerekir. İçinize sinmezse önce ürün değişim talebinizi iletin.
Aradılar; ürün değişimini onaylamadıklarını, ekran değişimi yapılacağını söylediler. Onay verirsem parça siparişi verilecek. Ben de düşünmek istiyorum dedim. Eğer değişim gibi bir hakkım varsa, ona göre hareket edeceğim.
 
Aradılar; ürün değişimini onaylamadıklarını, ekran değişimi yapılacağını söylediler. Onay verirsem parça siparişi verilecek. Ben de düşünmek istiyorum dedim. Eğer değişim gibi bir hakkım varsa, ona göre hareket edeceğim.
İlk 6 ay içerisinde olsaydı gizli ayıbın teslim edilen ilk tarihte olduğu kabul edilerek işlem yapılırdı. 6 ay sonrası için ise

MADDE 223- Alıcı, devraldığı satılanın durumunu işlerin olağan akışına göre imkân bulunur bulunmaz gözden geçirmek ve satılanda satıcının sorumluluğunu gerektiren bir ayıp görürse, bunu uygun bir süre içinde ona bildirmek zorundadır.
Alıcı gözden geçirmeyi ve bildirimde bulunmayı ihmal ederse, satılanı kabul etmiş sayılır. Ancak, satılanda olağan bir gözden geçirmeyle ortaya çıkarılamayacak bir ayıp bulunması hâlinde, bu hüküm uygulanmaz. Bu tür bir ayıbın bulunduğu sonradan anlaşılırsa, hemen satıcıya bildirilmelidir; bildirilmezse satılan bu ayıpla birlikte kabul edilmiş sayılır.

Borçlar kanununa göre gözden geçirmeyle ortaya çıkarılabilecek bir ayıbın olması durumunda tüketici satılanı kabul etmiş sayılır denmekte. @Adem Helvacı abi doğru mudur?

Tabi bulutlanma ışık sızması vs yoksa dert etmeyin derim ben de.
 
Yaklaşık 1 ay önce arayıp servise bildirdim, ama işimden dolayı hafta içi mesai saatlerinde ortak bir randevu oluşturamadım. Elimde 1 ay öncesinde çekilmiş fotoğraf da mevcut. Şu an için bulutlanma veya ışık süzmesi yok, ama eski cihazdan yaşadığım problemden kaynaklı cihaza karşı soğuma var :) Takıntılı olunca ve gelen servis çalışanı arkadaş bence cihaza biraz sert davrandı, parmakları ile bastırarak ekrana dokundu normaldir belki ben biraz hassasım ; kendim silerim ekranı, özen gösteririm. Ekran tamiri de sağlıklı olmuyor, değişim hakkım olmuyor anladığım kadarıyla.Bu arada paylaştığınız bilgiler ve düşünceleriniz için teşekkür ederim, benim için bilgilendirici oldu.
 
Son düzenleme:
İlk 6 ay içerisinde olsaydı gizli ayıbın teslim edilen ilk tarihte olduğu kabul edilerek işlem yapılırdı. 6 ay sonrası için ise

MADDE 223- Alıcı, devraldığı satılanın durumunu işlerin olağan akışına göre imkân bulunur bulunmaz gözden geçirmek ve satılanda satıcının sorumluluğunu gerektiren bir ayıp görürse, bunu uygun bir süre içinde ona bildirmek zorundadır.
Alıcı gözden geçirmeyi ve bildirimde bulunmayı ihmal ederse, satılanı kabul etmiş sayılır. Ancak, satılanda olağan bir gözden geçirmeyle ortaya çıkarılamayacak bir ayıp bulunması hâlinde, bu hüküm uygulanmaz. Bu tür bir ayıbın bulunduğu sonradan anlaşılırsa, hemen satıcıya bildirilmelidir; bildirilmezse satılan bu ayıpla birlikte kabul edilmiş sayılır.

Borçlar kanununa göre gözden geçirmeyle ortaya çıkarılabilecek bir ayıbın olması durumunda tüketici satılanı kabul etmiş sayılır denmekte. @Adem Helvacı abi doğru mudur?

Tabi bulutlanma ışık sızması vs yoksa dert etmeyin derim ben de.
Öncelikle teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. Sonuç olarak, ekran değişimi tek seçenek olmasına rağmen pek tavsiye edilmiyor, özellikle de sadece 1 tane ölü piksel için değmez gibi görünüyor, anladığım kadarıyla.
 
Yaklaşık 1 ay önce arayıp servise bildirdim, ama işimden dolayı hafta içi mesai saatlerinde ortak bir randevu oluşturamadım. Elimde 1 ay öncesinde çekilmiş fotoğraf da mevcut. Şu an için bulutlanma veya ışık süzmesi yok, ama eski cihazdan yaşadığım problemden kaynaklı cihaza karşı soğuma var :) Takıntılı olunca ve gelen servis çalışanı arkadaş bence cihaza biraz sert davrandı, parmakları ile bastırarak ekrana dokundu normaldir belki ben biraz hassasım ; kendim silerim ekranı, özen gösteririm. Ekran tamiri de sağlıklı olmuyor, değişim hakkım olmuyor anladığım kadarıyla.Bu arada paylaştığınız bilgiler ve düşünceleriniz için teşekkür ederim, benim için bilgilendirici oldu.
Üründe ayıp olduğunu satıcıya bildirdiğinize dair kanıtınız var ise ve 6 ay dolmadan bildirdiyseniz şansınız olabilir.
 
Ürünün panel değişimini onayladım ve gelen yeni panelde bulutlanma olduğu için tamiratı onaylamadım. Tekrar eski paneli takıp, merkezle iletişime geçeceklerini söylediler. Merkezden arandığımda yeni cihaz değişimi onaylandı. Cihazla ilgili değişimin 1 yıl içinde 2. sefer olduğunu ve yeni gelecek cihazın üst model olmasını istediğimi belirttim. Konuyla ilgili değerlendirme yapacaklarını söylediler. Samsung bu sefer beni şaşırttı; bu şekilde direk değişimi kabul etmeleri beni memnun etti. Gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri