Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • İnceleyenler Kulübü'nde her konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Bu sayede "Bilinçli Tüketici Toplumu" oluşturma hedefimize katkı sağlayabilirsiniz. :)
  • inceleriz.com üzerinden inceleme ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Teknik Soru Samsung parça değişimi mi?Yada komple değişim mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MaDLoCK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

MaDLoCK

Meraklı
Yeni Üye
Katılım
17 Eki 2023
Mesajlar
84
Marka Model Bilgisi
Samsung WW11BB944DGBAH Çamaşır Makinesi
Merhaba arkadaşlar Hepsiburada üzerinden aldığım
Samsung WW11BB944DGBAH çamaşır makinesi görsellerden de görüldüğü gibi hasarlı geldi kuruluma gelen servis parça değişimi yapabiliriz yada komple ürün değişimi de yapabiliriz dediler bende komple ürün değişimi talep ettim bunlar geçen hafta oldu bugünde Samsung müşteri hizmetlerinden aradılar değişim talebimin onaylandığını söylediler ve 2 teklifte bulundular 1. Teklifleri ilk talebimdeki gibi komple ürün değişimi. 2. Teklifleri kusurlu yerlerin değişimi ve buna ek 6100 TL ücret iadesi. Şimdi burda kafam karıştı sizce doğru seçenek hangisi? Saat 12 de tekrar arıyacaklar.
 

Ekli dosyalar

  • 20240122_103141.jpg
    20240122_103141.jpg
    50.4 KB · Görüntüleme: 35
  • 20240122_103146.jpg
    20240122_103146.jpg
    51.5 KB · Görüntüleme: 36
  • 20240122_103222.jpg
    20240122_103222.jpg
    27.5 KB · Görüntüleme: 34
  • 20240122_103235.jpg
    20240122_103235.jpg
    30.9 KB · Görüntüleme: 34
Burdan kimse dönüş yapmadı ve az önce Samsung müşteri hizmetlerinden aradılar bende yaptıkları teklife kendimce farklı bir teklifte bulundum ve yaptıkları ücret iadesi ve parça değişimine ek olarak +4 yıl ek garantide verilirse parça değişimini kabul edebilirim dedim bunu yetkili birime ileteceklerini sonrasında tekrardan dönüş yapacaklarını söylediler ürünü 24.600 TL ye almıştım 6100 TL ücret iadesi +4 yıl ek garanti ücreti 2200 TL toplamda 8300 TL indirim oluyor sizce mantıklımı yoksa hatamı yapıyorum?
 
Makine çalışır vaziyette mi? Eğer çalışıyorsa herhangi bir sıkıntısı var mı? Hasar çok büyük mü?
 
Makine değişimi tabiki. Sıfır makine hasarlı mı çıkar.
Bana servis ilk parça değişimi teklif etmişti bende sıfır üründe parça değişimi mi olur diyerek kabul etmemiştim şimdiki teklifleri kafamı karıştırdı birde +4 yıl garantiyide verirlerse yinede kabul etmeyip değişim mi talep edeyim?
 
Makine değişimi tabiki. Sıfır makine hasarlı mı çıkar.
Birde şöyle birşey var duyduğuma göre firmalar müşterilerinden değişimle aldıkları arızalı ürünü onarıp sıfırlayıp değişim ürünü olarak başka müşterilerinin arızalı ürünüyle değiştiriyormuş yani sıfır diye daha önce kullanılmış ürün veriliyormuş böyle birşey gerçekten varmı?
 
Birde şöyle birşey var duyduğuma göre firmalar müşterilerinden değişimle aldıkları arızalı ürünü onarıp sıfırlayıp değişim ürünü olarak başka müşterilerinin arızalı ürünüyle değiştiriyormuş yani sıfır diye daha önce kullanılmış ürün veriliyormuş böyle birşey gerçekten varmı?
Sıfır diye veremezler revizyonlu diye uygun fiyattan satılır. Bence makineyi değiştirin +4 yıl ek garantiyi ücreti mukabilinde siz yaptırın. Benim düşüncem bu siz bilirsiniz.
 
Sıfır diye veremezler revizyonlu diye uygun fiyattan satılır. Bence makineyi değiştirin +4 yıl ek garantiyi ücreti mukabilinde siz yaptırın. Benim düşüncem bu siz bilirsiniz.
Dediğiniz gibi sıfır ürün talep ettim sonrasında da yine dediğiniz gibi +4 yıl garanti yaptırırım. Samsungun kurutma makinesinide aldım onada ek garanti yaptırmak istedim ama kurutma makinelerine ek garanti yapılmıyormuş ne alaka anlayamadım.
 
Dediğiniz gibi sıfır ürün talep ettim sonrasında da yine dediğiniz gibi +4 yıl garanti yaptırırım. Samsungun kurutma makinesinide aldım onada ek garanti yaptırmak istedim ama kurutma makinelerine ek garanti yapılmıyormuş ne alaka anlayamadım.
Bulaşık makinelerine de yapmıyorlar Midea üretimi oldukları için. Her markada garip garip prosedürler oluyor maalesef. Umarım memnun kalırsınız.
 
Bulaşık makinelerine de yapmıyorlar Midea üretimi oldukları için. Her markada garip garip prosedürler oluyor maalesef. Umarım memnun kalırsınız.
Bugün Samsung müşteri hizmetlerinden aradılar ürünün stokta olmadığını yeni stokların MART ayında geliceğini istersem para iadesi yapabileceklerini söylediler bende ürününü fiyatı arttığı için para iadesini kabul edemeyeceğimi söyledim ve şuan hala bende olan hasarlı ürünü yeni ürün gelene kadar servisin gelip montajını yapmasını istedim (Çünkü makinesiz kaldım) tekrar size dönüş yapacağız dediler sizce bir sorun olurmu montajı yaptırırsam? Gerçi servis ilk kuruluma geldiğinde ben kurulumu yaptırmamıştım hasarlı olduğu için değişim talep etmiştim servis gittikten bir kaç saat sonra servis fişi SMS ile geldi ve incelediğimde sisteme kurulum yapıldı diye giriş yapmışlar hemen altınada ürünün hasarlı olduğu belirtilmişti hemen müşteri hizmetlerini arayıp sorduğumda bunun normal olduğu söylendi ama benim aklıma yatmadı bu durum çünkü ürün garantisi kurulum yapıldığı anda başlar bu durumda daha kurulumu yapılmamış ürünün garantisi başlatılmış oldu ve MART ayına kadar beklersem bu süre garanti süresinden sayılacak müşteri hizmetleri bu konuda net bir cevap veremiyor bu iş arap saçına dönecek gibi duruyor.
 
Bugün Samsung müşteri hizmetlerinden aradılar ürünün stokta olmadığını yeni stokların MART ayında geliceğini istersem para iadesi yapabileceklerini söylediler bende ürününü fiyatı arttığı için para iadesini kabul edemeyeceğimi söyledim ve şuan hala bende olan hasarlı ürünü yeni ürün gelene kadar servisin gelip montajını yapmasını istedim (Çünkü makinesiz kaldım) tekrar size dönüş yapacağız dediler sizce bir sorun olurmu montajı yaptırırsam? Gerçi servis ilk kuruluma geldiğinde ben kurulumu yaptırmamıştım hasarlı olduğu için değişim talep etmiştim servis gittikten bir kaç saat sonra servis fişi SMS ile geldi ve incelediğimde sisteme kurulum yapıldı diye giriş yapmışlar hemen altınada ürünün hasarlı olduğu belirtilmişti hemen müşteri hizmetlerini arayıp sorduğumda bunun normal olduğu söylendi ama benim aklıma yatmadı bu durum çünkü ürün garantisi kurulum yapıldığı anda başlar bu durumda daha kurulumu yapılmamış ürünün garantisi başlatılmış oldu ve MART ayına kadar beklersem bu süre garanti süresinden sayılacak müşteri hizmetleri bu konuda net bir cevap veremiyor bu iş arap saçına dönecek gibi duruyor.
Onarımı kabul edin iadenizi ve hediye ek garantiyi yaptırmayı ihmal etmeyin madem Martta stoklara girecek.
 
Hem kendileri diyip hem nasıl yapamıyorlarmış hayret bir şeyler.
Onların teklifi parça değişimini kabul edersem 6100 TL ücret iadesi yapıcaklardı yada talebim doğrultusunda komple ürün değişimi yapılacaktı ben kendimce bir teklifte bulundum onlara parça değişimi için ödeyecekleri 6100 TL yanında +4 yılda ek garanti yaparsanız ozaman parça değişimini kabul edebilirim dedim onlarda yetkili birime soralım ona göre dönüş yapalım dediler sonrasında tekrar arayıp bu ek garantiyi benim adıma kendilerinin yapamayacaklarını benim servisle görüşüm yaptırmam gerektiğini söylediler. Buyüzden olmadı yarın tekrar müşteri hizmetlerini ararım madem benim adıma ek garantiyi kendileri yapamıyorlar ozaman ek garanti ücretinide iade edecekleri rakamla birlikte versinler ek garantiyi kendim yaptırayım.
 
Konuyu hortlatıyorum tekrardan 09.03.2024 tarihinde yeni makineyi servis getirip kurdu 16.03.2024 tarihinde makineyi kullanmak nasip oldu ve bilin bakalım ne oldu makinenin tamburunda sıkıntı var şöyleki içerisinde sadece 1 adet bornoz 1 adet el havlusu 1 adet tişört 1 adet kazak 1 adet eşofman altı 1 çift çorap var pamuklu programın da normal yıkamadan durulamaya geçerken hızlanmaya başladığında tambur yalpalamaya başlıyor sağa sola ve öne vuruyor hatta ön kapağa baskı uyguluyor ve tak tak ses çıkarıyor Samsung müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım beni teknik ekipe bağladılar bilgi alabilmem için ve teknik ekipten görüştüğüm bayan bana karışık kıyafet attığım için böyle olduğunu sadece havlu ve bornoz atarak denememi aynı sorun olursa video çekip tekrar aramamı söyledi bende dediği gibi yaptım 1 adet bornoz 3 adet el havlusunu pamukluda çalıştırdım ve yine aynı sorun oldu tekrar Samsung müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım servis kaydı açıldı sonrasında servis benimle iletişime geçip video istedi gönderdim bir kaç saat sonra servis tarafından dönüş yapıldı ve videoyu izlediklerini makineyi dengesiz yüklediğimi söylediler güyya bornoz büyükmüş buyüzden tambur içinde dengesizlik yapıyormuş sadece havlu atarak test etmemi söylediler. Değişimden önceki cihazda aynı şekilde kıyafetleri yıkıyordum bu sorunu yaşamıyordum hatta servis elemanınada bundan bahsettim değişimden önceki cihazda bu sorunu yaşamadım dedim servisin verdiği cevap beni çileden çıkardı verdiği cevap şu ÖNCEKİ CİHAZDA BU SORUNU YAŞAMADINIZ DİYE BU CİHAZDA DA YAŞAMAYACAĞINIZ ANLAMINA GELMEZ dendi bunun üzerine tekrardan Samsung müşteri hizmetlerini aradım bu konuda yardımcı olmayacaksanız konuyu THH'ne taşıyacağımı belirttim yarın öğlen 12 ye kadar dönüş yapıcaklarmış @Adem Helvacı hocam nedir bu servislerden çektiğimiz valla yıldım artık Bilkom lamı uğraşayım Samsung lamı uğraşayım inanın bezdim artık.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Konuyu hortlatıyorum tekrardan 09.03.2024 tarihinde yeni makineyi servis getirip kurdu 16.03.2024 tarihinde makineyi kullanmak nasip oldu ve bilin bakalım ne oldu makinenin tamburunda sıkıntı var şöyleki içerisinde sadece 1 adet bornoz 1 adet el havlusu 1 adet tişört 1 adet kazak 1 adet eşofman altı 1 çift çorap var pamuklu programın da normal yıkamadan durulamaya geçerken hızlanmaya başladığında tambur yalpalamaya başlıyor sağa sola ve öne vuruyor hatta ön kapağa baskı uyguluyor ve tak tak ses çıkarıyor Samsung müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım beni teknik ekipe bağladılar bilgi alabilmem için ve teknik ekipten görüştüğüm bayan bana karışık kıyafet attığım için böyle olduğunu sadece havlu ve bornoz atarak denememi aynı sorun olursa video çekip tekrar aramamı söyledi bende dediği gibi yaptım 1 adet bornoz 3 adet el havlusunu pamukluda çalıştırdım ve yine aynı sorun oldu tekrar Samsung müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım servis kaydı açıldı sonrasında servis benimle iletişime geçip video istedi gönderdim bir kaç saat sonra servis tarafından dönüş yapıldı ve videoyu izlediklerini makineyi dengesiz yüklediğimi söylediler güyya bornoz büyükmüş buyüzden tambur içinde dengesizlik yapıyormuş sadece havlu atarak test etmemi söylediler. Değişimden önceki cihazda aynı şekilde kıyafetleri yıkıyordum bu sorunu yaşamıyordum hatta servis elemanınada bundan bahsettim değişimden önceki cihazda bu sorunu yaşamadım dedim servisin verdiği cevap beni çileden çıkardı verdiği cevap şu ÖNCEKİ CİHAZDA BU SORUNU YAŞAMADINIZ DİYE BU CİHAZDA DA YAŞAMAYACAĞINIZ ANLAMINA GELMEZ dendi bunun üzerine tekrardan Samsung müşteri hizmetlerini aradım bu konuda yardımcı olmayacaksanız konuyu THH'ne taşıyacağımı belirttim yarın öğlen 12 ye kadar dönüş yapıcaklarmış @Adem Helvacı hocam nedir bu servislerden çektiğimiz valla yıldım artık Bilkom lamı uğraşayım Samsung lamı uğraşayım inanın bezdim artık.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Direkt THH'ye verin uğraşmayın hiç.
 
Direkt THH'ye verin uğraşmayın hiç.
Yarın öğlen 12 ye kadar dönüş yapıcaklarmış onu beklerim eğer olumsuz bir dönüş yapılırsa dediğiniz gibi hiç uğraşmayıp THH'ne şikayet edicem. Valla samsung markasını tercih ettiğime bin pişman oldum bilsem itiraz etmeden iade alacaklarını hem çamaşır makinesini hemde kurutma makinesini aide ederdim.
 
Hocam onarım çok mantıklı 6100 tl gibi bir iade de göz önünde bulundurulursa. Bence parçayı degissinler sorun olacağını zannetmiyorum zaten orada hizada herhangi bir aksam yok.
 
Hocam onarım çok mantıklı 6100 tl gibi bir iade de göz önünde bulundurulursa. Bence parçayı degissinler sorun olacağını zannetmiyorum zaten orada hizada herhangi bir aksam yok.
İşin o kısmı geride kaldı artık cihaz değişimi yapıldı şuanki yaşadığım sorun yeni gelen cihazda olan bir sorun.
 
Gold Üyelik ile hem reklamsız bir deneyim yaşa hem de İnceleriz'e destek ol! 📣
Hesabınızı Gold Üyeliğe Yükseltmek İçin Tıklayın

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri